دانلود كتاب طلاي خدايان اثر اريك فون دانيكن ( اولين بار در اين وبلاگ)


کتاب طلای خدایان چهارمین اثر دکتر اریش آنتون پاول فون دنیکن (Erich Anton Paul von Däniken) نویسنده کتاب‌های نظریات فضانوردی باستانی است که در سال 1972 به چاپ رسید.


اریش فون دنیکن ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فرایبورگ است. اولین اثر فون دنیکن ارابه خدایان بود که پرفروش‌ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد . نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند.
او ۲۶ کتاب مختلف نوشته‌است که به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است و حدود ۶۰ میلیون جلد از آنها در سراسر جهان بفروش رفته‌است.
https://i0.wp.com/dc239.4shared.com/img/332191733/3de34852/Talaye_Khodayan.jpg
لینک دانلود کتاب:
http://www.4shared.com/document/xIbheNtS/Talaye_Khodayan.html

http://www.4shared.com/dir/yMQdYpg8/_sharing.html
http://www.4shared.com/document/sFvxjaO9/Talaye_khodayan.html

پ . ن : با تشكر ويژه از نويد عزيز بابت  ارسال اين كتاب به وبلاگ.

Posted on ژوئیه 5, 2010, in دکتر اریک فون دنیکن, دانلود كتاب, دانلود كتاب طلاي خدايان. Bookmark the permalink. 25 دیدگاه.

  1. درود بردوستان…
    کتاب فوق العاده ای است…من دهه 60 شمسی همراه با «ارابه خدایان «خواندمش وبسیار لذت بردم…
    ایکاش بتونین همه کتابهاش رو آپ کنین :
    مخصوصا «معجزه خدایان» و»نگرانی خدایان» روکه اولی
    روخانم مینا نوایی ترجمه کرده ودومی هم ترجمه دکتر قدیر
    گلکاریان است…
    یه کتاب دیگه هم داره که محشره اونم :
    موجوداتی ازماورای فضا(بازگشت به ستارگان)
    ترجمه ابوالقاسم تفضلیه
    که بسیارکتاب جالب وسوال برانگیزیه که درواقع کتاب مرجع
    معتقدین به باستان شناسی فضاییه…
    (البته سوای کتابهای هنکوک)
    باتشکر مخصوص اسپیشال افکت!!ازنوید ورامتین عزیز…

    • دوست عزيز من در 2 نظر قبلي كه گذاشته بودي يك جواب گذاشتم. ميتوني بخوني و جواب بدهي؟ منتظرم.

      • salam man ke jawab dadam aziz …!
        kodom matlab ro migi!?

      • درسته دوست عزيز. ممنون.

      • rasti barat e-mail zadam…
        dar mored john titore …a time traveler…

        رامتین عزیز…
        پس از گذشت سالها تحقیق وبررسی صحت و صقم موضوعات paranirmal
        انرزی های فراوانی، یوفوها، گری ها و…به این نتیجه رسیده ام که کارگروهی
        دراین زمینه بسیار خوب جواب می دهد…
        مثل سریال star treck یا پیشتازان فضاکه شاید شما یادتان نیاید ولی من با این سریال بزرگ شده ام…!
        هرکسی مسوول کاری بود متلا کاپیتان اسپاک (لیونارد نیموی) متخصص نزادهای فضایی بود، ستوان هان سولومسلط به زبانهای سیاره ای وستوان اوهارا نقش برقراری ارتباطات رابرعهده داشت ورهبری کل سفینه برعهده کاپیتان سفینه اینترپرایز (ویلیام شاتنر) به عنوان هماهنگ کننده ومدیر بود…من کاری به موضوعش ندارم ولی همین سریال ما ها رو وادار می کرد کار گروهی بکنیم …همان کاری که غربی ها می کنن وما
        متاسفانه ازان بی بهره ایم…ولی خوشبختانه تواین وبلاگ کاملا کارگروهی مشهوده…!
        محض اطلاعت درپروژه سه گانه ارباب حلقه ها بیش از 3200 نفر مشارکت داشتند!واین بسیار فوق العاده است به همین جهت وباوجود معلومات بسیار ترجیح میدم وبلاگ نزنم…فیل شدن ، هک شدن وهزار دردسردیگه…
        قربانت.

      • بله درسته كار گروهي بهتره . مخصوصا شنيدن ايده هاي متفاوت و مختلف.
        بله حتما فردا اون مطلب را در وبلاگ ميگذارم عالي بود.

  2. سلام خبری ازون در خواستم نشد؟
    مرجع اسامی خدایان یونانی

    • چشم . وقت نكردم.

      • سلام dante_7 عزیز…

        کتاب مفیدی به نام «اسطوره های یونانی » نوشته لوسیلا برن وترجمه آقای عباس مخبر چاپ غزال ،
        درسال 1375 چاپ شده که واقعا کتاب کم حجم ولی پرمطلبی درمورد خدایان /اسطوره های یونانی است…
        آدرسش مرکز پخشش اینه : تهران – دکترفاطمی خیابان رهی معیری شماره 34
        کدپستی 14146-تلفن 655663

        دراین کتاب درمورد جنگ تروا، سرگردانی اودیسه، ماجراهای هرکول،پرسئوس ، جیسون وآرگوناتها و…
        مطالب مبسوط وخوبی نوشته …نویسنده ماروبه پانتئون خدایان المپ ومعبد دلفی می بره …
        دراینترنت هم تقریبا 1.700.000مدخل برای greek mytheology وجود داره…
        مهمترینهایشون اینان:

        http://www.theoi.com/

        http://www.greekmythology.com

        en.wikipedia.org/wiki/Greek_mythology.www

        http://greece.mrdonn.org/myths.html

        موفق باشی…

  3. سلام
    از نوید عزیز تشکر ویژه دارم که کتاب را ارسال کردند…..
    من اینقدر علاقمند به اریک فون دنیکن بودم که با این اینترنت سرعت پایین، این کتاب را دانلود کردم (55 دقیقه طول کشید)
    چون اولین کتابی که ذهن من را درمورد فرازمینیان باز کرد کتاب ارابه خدایان بود چاپ سال 1358 ترجمه دکتر محمد علی نجفی (2بار این کتاب را خوندم) که همین الان هم روی میزمه…..علاقه خاصی به نظریه های اریک فون دنیکن دارم….
    در اولین فرصتی که پیدا کنم شروع میکنم به خوندش..
    از رامتین هم ممنون.

    • كتابهاي ديگر اريك را هم ميتوني از سايت آدينه بوك بخري. من موقع نمايشگاه كتاب امسال تهران تونستم همه كتابهايي كه به فارسي چاپ شده را بخرم. بعضي كتابهاي ديگر هم از زير زمين هاي انقلاب.

  4. يوفو جان تشكر واقعا پر كاري
    خودم واست يه بشقاب پرنده مي خرم D:

  5. فرهاد خان خیلی ممنون

  6. سلام
    من خیلی دوست دارم این کتاب رو بخونم ولی متاسفانه تمام لینکهاش بسته شده !
    واقعا سپاسگذارتون میشم که برام e-mail کنید.
    ممنون از سایت خوبتون .
    reza_60_kh@yahoo.com

    • من الان ديال آپ هستم و امكان آپلود و ايميل كردنش را ندارم .

      • رامتین جان من متوجه فیلـ=ـر شدن لینک دانلود نشدم سریع یه لینک کمکی میزام _ از دوستانی که درخاست کردن و من متوجه نشدم عذر میخام _ در ضمن اینو هم بگم این یه مورد مشکوک که این لینک فیل شده بعدشم همزمان یه لینک دانلود از همین کتاب از سایت ebook سر در میآره که دقیقن همینیه که خودم درست کردم با این تفاوت که مشخصات ثبتی اون رو حذف کرده .

  7. بابا یه کتاب می خواید بدید دهنمونو سرویس کردید بلانسبت سایت هستید

  8. رامتین طلای خدایان دانلود نمیشه میگه سرورش ارتباط نداره
    میشه یه لینک دیگه برام بزاری یا اگه کم حجمه برام ایمیلش کنی؟
    ممنون

  9. لینک کمکی 2 باز هم اگر با مشکلی روبرو شدید اعلام کنیند
    http://www.4shared.com/file/o4P8kQWC/thegoldofthegods.html

بیان دیدگاه