بیل کلینتون در مورد بیگانگان و منطقه 51 صحبت کرد.


رییس جمهور بیل کلینتون در برنامه زنده ی جیمی کیمل در آپریل 2014 در قسمت خبرهای شاهدین یواف او در مورد بیگانگان و منطقه 51 صحبت کرد.


جیمی کیمل در برنامه خود با بیل کلینتون مصاحبه کرد و از او سوالاتی در مورد آنچه که سالهاست در ذهن همه مردمه سوال کرد… یعنی فضاییها.
او در پاسخ گفت منطقه 51 را بازرسی کرده است ولی هیچ موجودفضایی را در آنجا نیافته است.
کلینتون اضافه کرد که احتمال اینکه ما در جهان تنها نباشیم خیلی زیاد است. در همین حین جیمی کیمل از میان حرفهای کلینتون نکته ای را میگیرد و میگوید: پس شما هم بر این باورید که ما تنها نیستیم.
و کلینتون با نگرانی از اینکه قسم خود را برای نگهداری اسرار شکسته باشد جواب منفی داد. کلینتون صحبتهای خود را با حرفهایی که از رونالد ریگان دزیده شده بود ادامه داد، » شاید این تنها راه برای متحد کردن دنیای تقسیم شدمان باشد».

http://www.ufosightingsdaily.com

 

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

Posted on آوریل 5, 2014, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 2 دیدگاه.

  1. من با قاطعیت عرض میکنم که ما تنها نیستیم

  2. من اون چند دقیقه مصاحبه کلینتون رو در شبکه من و تو دیدم.. به نظرم کلینتون بعنوان یک رییس جمهور نمیتونه در این باره حرفی بزنه! و با اینکه سعی میکرد نوعی رفتار کنه که انگار داره حقیقت رو میگه باز هم میشد فهمید که خیلی چیزها رو نمیتونه به زبون بیاره! اصلا مگه میشه اینهمه اتفاق در امریکا افتاده و همه ما خوب میدونیم چه پرونده هایی دست دولت هستش اونوقت رییس جمهور 8 ساله مملکت مث بقیه سیاستمدارهای امریکایی در این باره حرف بزنه! دقیقا همشون همینطور رفتار میکنن طوری جواب میدن که انگار که باور دارن به دنیاهای دیگه! اما تو زمین خبری نیست… این رفتار مشابه همه سیاستمدارهای بخصوص امریکایی هستش… چون اگه کلا رد کنه اونوقت مجبور میشه بحث رو ادامه بده با مدارک طرف مقابل و حرف و حدیث های بیشتر…… برای همین این جماعت سیاستمدار اینطور سفسطه میکنن!

بیان دیدگاه