مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا/تصاویر


به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تصاویری که به تازگی منتشر شده است  اشیا پرنده ناشناس عجیب را در آسمان کشورهای ترکیه و آمریکا نشان می دهد.
این اشیا مرموز که در برخی مواقع در آسمان بدون حرکت بودند دائما شکل خود را در آسمان تغییر می دادند. این شی پرنده ناشناس ابتدا در شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا مشاهده شد.
در تصاویر اولیه این شی مانند یک نقطه درخشان در آسمان دیده می شود اما در تصاویر بعدی و با بزرگنمایی بیشتر،  یک شی درخشان در حالی که دائما شکل خود را تغییر می دهد در آسمان قابل مشاهده است.

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

در تصاویر دیگری نیز که به تازگی منتشر شده است شی درخشان مشابه ای را در شمال غربی ترکیه و در آسمان  شهر «بورسا» نشان می دهد.

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران فضای مجازی نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت:» در ساعت 3.15 دقیقه بعدظهر 23 نوامبر (3 آذر) هنگامی که از ماشینم خارج شدم این شی درخشان را در آسمان مشاهده کردم. کاملا بی حرکت بود اما وقتی حرکت کرد شکل خود را تغییر داد. این شی در حالی که کاملا بی صدا بود به آرامی در آسمان حرکت می کرد. »

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

Posted on مارس 15, 2017, in رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. ۱ دیدگاه.

  1. سلام به شما دوست عزیز من می خوام چیزی رو بگم راجب یوفوها من اهل شمال هستم بالای ده بار یوفو رو دیدم اکثرا ساعت صبح و سحر و بعد نیمه شب نزدیک صبح بود من به ستاره ها معمولا خیره میشم و اتفاقی که افتاد این بود که ستاره ای که چشمک زن بود ناگهان حرکت کرد و بعد دوباره برگشت اولین بار که مشاهده کردم باورم نشد بعضیا گفتند هواپیما ولی من خودم همیشه هواپیمارو می بینم هواپیما برنمی گرده نمی ایسته تو آسمون و خمیده حرکت نمی کنه و نورش مثل ستاره ثابت نیست که اون بود به هر حال خیلی برام جالب بود و چون چندین بار برام تکرار شد برای من کاملا ثابت شد یوفو هست مثلا یک بار صبح بود که هوا جوری روشن بود که بعضی ستاره ها معلوم بودند و نور هواپیما یا پهباد و دوربین پرنده نمی تونست مشخص باشه یا ارتفاع خیلی بالا بود در هر حال این تجربه ای بود که حیف که دوربین موبایل هنوز قابلیت ضبط چنین اجسامی رو در آسمان نداره من مطمئنم روزهای آینده نزدیک یوفوها حقیقت شان آشکار خواهد شد راستی راز دیدن یوفو دوییدن دنبال یوفو نیست دوییدن دنبال نشانه های خداوند در اسمان و یاد خداست که خودش سراغت می آد! یا علی

بیان دیدگاه