مکعب متاترون


مکعب متاترون

لیتک دانلود مطلب:

مکعب متاترون

لینک دانلود بدون فیلتر:

http://uplod.ir/gksbvccb9alh/metatron_s_cube.pdf.htm

Posted on نوامبر 14, 2012, in Uncategorized, نماد اسرار آميز گل زندگي. Bookmark the permalink. 23 دیدگاه.

  1. اصل خزعبل!!!!! خورشید کجا غیب می شه؟؟؟ لووووول، مرغ پخته هم خندش می گیره با این استدلالهای الکی!!!!

    • سلام دوست عزیز,
      نمیخواهم از این منظر وارد شوم و با آوردن آیه و دلایل مختلف از منابع مختلف به شما بگویم که اینقدر مصمم در اشتباه نباشید. میخواهم از این منظر وارد شوم که حتما این جمله خیلی معروف را شنیده اید که: «دفع خطر احتمالی, عقلا واجب است.» درست؟ با توجه به این جمله خیلی معروف, واقعا خیلی معذرت میخواهم این مثال را میزنم, وقتیکه میخواهید با کسی همخوابه شوید میگوئید که دفع خطر احتمالی عقلا واجب است و از آن وسیله امنیتی مقاربتی ضد ایدز(که اسمش را میدانید) استفاده میکنید تا ایدز نگیرید, درست؟ پس چطور اینقدر مصمم نسبت به این واقعه کیهانی که ممکن است رخ دهد این جمله دفع خطر احتمالی عقلا واجب است به ذهنتان و افکارتان خطور نمیکند تا از وسایل و روشهای لازم برای آماده سازی خودتان استفاده کنید برای دفع خطر احتمالی! ایکاش میشد جملات نوشتاری را با فریاد, با فریاد نوشت, آخه چرا اینقدر این دو صفت مصیبت بار 1-بی توجهی و بی تفاوتی و 2-فراموشکاری , اینقدر در اذهان و افکار ساکنین این سیاره رسوخ کرده است(سیاهکاران این سیاره کارشان را فقط و فقط با تکیه بر این دو صفت 1-بی توجهی و بی تفاوتی و 2-فراموشکاری , به خوبی انجام داده اند) که آقا جان, حتی با تکیه بر آن جمله معروف «دفع خطر احتمالی, عقلا واجب است» مثلا برای سکس کردن از روشها و وسایل امنیتی و آماده سازی خودشان استفاده میکنند, اما در مواجهه با چنین اتفاق و رویداد احتمالی عظیم کیهانی اصلا آن جمله معروف را 1-بی توجه و بی تفاوت میشوند و 2-فراموشکار میشوند!!!!!
      واقعا از صمیم قلبم, رحم و به خیر گذشتن را برای آخر و عاقبت این سیاره مان آرزومندم, آمین.

      • آخه چه نیازی هست علمی رو که حتی صحیح بودنش معلوم نیست و از کنار هم قرار دادن چند چیزی که معلوم نیست به هم ربط دارن یا نه ربطشونو اشتباه گفته یا نه بوجود اومده بدونیم !
        تازه مثلا درست باشه خوب ما این وسط چیکار کنیم ؟ 😐 آیا مایی که فعلا روی ماه هم نرفتیم با هزارو ششصد زحمت از جو زمین خارج می شیم هنوز اعماق اقیانوس های روی خود زمین رو کشف نکردیم مایی که با علم کنونی در مقابل سیل زلزله و سنامی کاری از دستمون بر نمیاد 😐 خوب این وسط … ترجیه می دم به این علوم اهمیتی ندم که حتی صادق بودنشون هم معلوم نیست !

      • عزیز من، نمی دونم فکر شما چرا مستقیم سر مسایل جنسی می ره ولی عقل من می گه اگه به سلامت شریک جنسیت اطمینان نداری و مجبور به رابطه نیستی کلاً بیخیالش بشو.
        من نمیدونم سن و تحصیلات و میزان دانش شما در مورد فیزیک و زیست شناسی چقدر هست، ولی لطفاً منطقی باشید!!!
        در مورد اون دوست عزیزی هم که به علم اعتقادی ندارند، باید بگم که دوست گرامی، همین وب سایت(یا وبلاگ) زاییده علم هستش. اون چیزی که شما رو از یک بیماری عفونی نجات می ده آنتی بیوتیکی هست که توسط علم بوجود اومده نه توسط جادو و جمبل یا دعا و خرافات. همه ما مدیون علم هستیم.
        خیلی ساده انگارانه است اگه بخوایم فکر کنیم هزاران دانشمند نجوم در دنیا بخوان دست به دست هم بدن و این مساله به این بزرگی رو از دید مردم دنیا مخفی کنن!!!!!

      • با سلام

        میخواستم به نکته ای خیل مهم خارج از از مبحث اشاره کنم که ربط به مبحث «مکعب متاترون» دارد. در این مبحث اگر که خوانده اید از سه روز و سه شب تاریکی برای تغییر فاز بعد سوم زمین به بعد چهارم صحبت شده است. میخواستم این نکته مهم را یادآور شوم که از منبعی انگلیسی زبان خوانده بودم, بهرحال دانستن این اطلاعات از ندانستن آنها بینهایت بهتر است:»5-6 ساعت قبل از ورود به منطقه زمان صفر(ورود به تاریکی مطلق) که حداکثر شاید تا 4 روز نیز طول بکشد تغییرات بصری و محیطی اطرافتان شروع خواهد شد… پس از عبور از منطقه زمان صفر, فلاش روشنایی بسیار روشنی که ورودی به بعد چهارم است آغاز خواهد شد و تقریبا اکثر موجودات وارد آن بعد میشوند, اما چون(این آن نکته مهم است) این بعد بسیار بسیار پویاتر از بعد فیزیکی از لحاظ انرژی است لذا هرآنچه فکر و احساس کنید به سطح می آید و جلوه پیدا میکند, یعنی اگر بخاطر داشتن ارتعاش پایین انرژی و…. بخواهید بترسید یا شوکه شوید میبینید که یهو تمام خاطرات بد و حتی صحنه های بد تخیلی برایتان جلوه می یابد و شما خود را در درگیری با یک صحنه این عبارت غلط »مرگ و زندگی» می یابید, لذا مثلا برای مقابله با این موجودات و لوازم ترسناک و شوکه کننده اطرافتان که افکار و احساس منفی خودتان درواقع مسبب جلوه یافتن آنها بوده به فکر و احساس داشتن ابزارهای مقابله ای مثل شمشیر و تفنگ و… میکنید و همینطور هم میشود و…درگیری شما با صحنه پیش رو….تا اینکه خودتان در سناریوی خودتان مغلوب شده و بالفاصله به بعد پایین تر برمیگردید زیراکه اصلا برای بودن در اینجا آمادگی فکری, احساسی, ذهنی, آگاهی و …. نداشته اید. و اینجاست که چنین جملات بسیار قدیمی کتب اصطلاحا آسمانی معنی می یابند… «بیشتر افراد فراخوانده خواهند شد, اما فقط عده ای پیروز خواهند شد.» و «آنکس که شمشیر را انتخاب کند با شمشیر نیز مغلوب خواهد شد.»
        پیشنهاد اینجانب این است که نیمروز قبل از 21 دسامبر و(اگر آنروز نشد) قبل از 23 دسامبر همراه با عزیزانتان در منازلتان بمانید و دور هم فقط احساست و افکار مثبت را پیشه گیرید, حالا با هر روشی که میخواهید, که بهترینش ذکر(نیایش/دعا/کلمات نوربخش/هرآنچه که اسمش را بنامید) است. مثلا «درپناه پدران آسمانی خیرخواه کیهان…» «عشق و نورکیهان, صلح کیهان, دانش و معرفت کیهان, برای ساکنین سیاره زمین و سایر سیارات.» آمین.

      • آقا کلی لذت بردم و خندیدم از نظرات زیباتون.
        الان که 5 روز از روز موعود شما هم گذشته و هیچ خبری نشده (الان که دارم این مطلب رو مینویسم 25 دسامبره)
        ولی هادی جان خودمونیما، بدجور جوگیر شده بودیا. بعضی از دوستان اینجا هی اومدن گفتن که بابا قرار نیست خبری بشه، شما باز زدی تو فاز متافیزیک و ….

  2. admin aziz oon link haye youtube zir tighe … linki bejoz youtube nadari?

  3. درود

    ميگم رامتين جان به نظرت سران كشورها از اين اتفاق خبر دارن , اتفاقاتي كه در آخر 2012 ميفته يا مثلا قرار هوا تاريك بشه و هيچ وسيله الكترونيكي كار نكنه .

    شايد هم منظور از آخرالزمان وعده داده شده , همين اتفاقات باشه

    سپاس

    • به نظر من 21 دسامبر هیچ اتفاق خاصی نمی افتد ولی در همه پیشگوییها گفته شده تازه بعد از این تاریخ است که شاهد اتفاقاتی خواهیم بود.

  4. خوب خواه ناخواه بعد از اون تاریخ هم اتفاقاتی میفته همونطور که بعد از 1977 هم اتفاقاتی میفته . اصلا اتفاق که همیشه هست خوب اخه چرا مشخص نمیکنن چه اتفاقی . اخه اتفاق که هر زمانی میفته این که غیب گویی نیست. خیلی دوست دارم کسی که این مقاله رو نوشته اگر اتفاقی نیافتد میخواد چی بگه. اخه بابا یعنی چی درست بیا حرف بزن عزیز من (منظورم نویسنده این مقالس) بگو دقیقا چی میشه

  5. من هم فکر نمی کنم که اتفاق بیوفته ولی این رو فراموش نکنید که در طوفان نوح حتی وقتی طوفان شروع شد کسی حرف نوح رو باور نمی کرد ! حتی چند دقیقه قبلش کسی باور نمی کرد و همه نوح رو مسخره می کردن

  6. به هر حال بر طبق بررسي منطقي همه پيگويي ها مي توان تيجه گرفت كه بارزترين اتفاق ممكن همين رسيدن موج خروج انرژي فعال ار مركز كهكشان راه شيري مي باشد و خورشيد نيز براي مدتي (بر اساس يشگويي دقيق تساره شناسي ماياها) از ديدگان محو خواهد شد ، و زمين نيز كه همراه منظومه شمسي به لايه نزديك تر مداري كشهكشان راه شيري خواهد رفت ، بسياري از موجودات زنده كنوني حامل خود را ازدست خواهد داد ، اما در مورد زمان شروع واقعه كه پس از آن بازماندگان داراي ميزان آگاهي و درك بسيار بالاتري از زندگي خواهند بود مسلماً از روز 21 دسامبر خواهد بود ، من هم در اويل فكر مي كردم كه با وقفه چندماهه همراه است كه البته سياستمدارن كثيف و دولتهاي جهانخوار كه اين قضيه آگاهي اصلاً به نفعشون نيست سعي مي كنند كه جهت حركت رو به مثبت عروج را به سمت انرژي منفي يا حد اقل استفاده منفي تر از انرژي كيهاني كه به ما خواهد رسيد عوض كنند ، بنابراين اگر خبري نبود برج مخوف ساعت بالاي سر كعبه در عربستان درست روز 21 دسامبر افتتاح نمي شد ، در ضمن مكعب تسراكت(وسيله اي ويژه جهت گذر در زمان و مكان ) معنوي نيز ميتواند همان كعبه باشد كه تجمع نيروي گردش افكار و اذهان كه به دور آن براي هزاران سال است جريان دارد در روز موعود مي تواند دريچه ورود به دنياي بسيار آگاهتر توام با معنويت و البته توسعه علوم و رفاه واقعي براي همه مردم و بدوراز تبعيض تحميل شده از سوي حاكمان جهانخوار فعلي باشد.

  7. من هیچ نظری نمیتونم بدم اما یه نوع حسی بهم میگه شاید این اتفاق بیوفته و همه ماتو مبهود شوند

  8. جالب بود یعنی من به این سناریو فکر نکرده بودم یه تاریکی مطلق بدونه جریان الکتریکی
    دقیقا کل این کره خاکی فلج میشه
    حالا فرض بر یک در هزار اگر رخ داد چی؟ کسانی که مدعی بر دانش و صاحب قدرت هستن چه میکنند؟

  9. از هادی گرامی برای آگاهی هایی که می دهند بسیار سپاسگذارم. مطمئنم ایشان در این باره تحقیقاتی کردند و برای باز کردن چشم و گوش شما این حقایق را با تمام زحمات و مشقاتی که دارد در اختیار شما می گذارند و وظیفه ی ماست که دیگران را نیز از اتفاقی که قرار است در آینده رخ دهد اگاه کنیم.

  10. لطفا سریال Revolution را ببینید در همین زمینه هست

  11. نمی دونم چرا ولی باید اینو بگم اتفاقی که مدام میوفته نابود شدن اکثر انسان ها و انتقال نیافتن علم اون ها به نسل بعدیه که باعث می شه علم کافی برای نجات یافتن از واقعه بعدیش رو هم نداشته باشن پس سعی کنید علوم بیشتری رو کسب کنید که اگه زنده موندین این اتفاق تکرار نشه 😐

  12. این قسمت از متن که میگه ستاره ها بنظر میرسه که دارن از آسمان پایین میافتن نظرم رو جلب کرد

  13. این یعنی میتونه نیبیرو باشه؟

    http://goo.gl/3GJzR

    و خبر جدید از حیات بر روی مریخ :

    http://goo.gl/HhYIf

بیان دیدگاه