تصــویر «مسیح» در «گوگل‌ارث» هـم ظـاهر شـد!


به گزارش فارنت و به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف یک جوان انگلیسی از کشف تصویر یا تمثال مسیح در سرویس نقشه اینترنتی گوگل‌ارث خبر داد.

این تمثال توسط زاک ایوانس جوان ۲۶ ساله اهل شهر ساوت‌همپتون انگلیس کشف شده است و بنا بر ادعای این جوان وی این تصویر را زمانی که در حال جستجو برای مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات بوده پیدا کرده است.

وی این تصویر را در جستجوی انلاین خود در سرویس گوگل‌ارث و در کشتزاری در نزدیکی شهر پاسپوکلادانی در مجارستان یافته است که می توانید آن را به صورت انلاین در اینجا ببینید.

وی در گفتگو با روزنامه سان اعلام کرده است: من آدم مذهبی نیستم که به دنبال تصاویر مسیح یا مریم مقدس در همه چیز باشم، اما این کاملا مشهود است.

بسیاری از افراد در سال‌های اخیر از کشف تمثال‌های متفاوتی از مسیح در اشیاء گوناگون خبر داده‌اند.به طور مثال هفته پیش الکس کاتون ۳۸ ساله از رویت تمثال مسیح در لوله آبگذر در شهر کاونتری خبر داد.

تابی الیس ۲۲ ساله از محله سالفورد منچتر نیز از حک شدن تصویر مسیح پس از سوختن غذای خود در ماهیتابه خبر داد و از آن تصاویری را منتشر کرد.

وحتی کار به آنجا کشید که فردی به نام ایکئا لاواتوری در اسکاتلند از کشف تمثال مسیح بر روی در سرویس بهداشتی خود خبر داد.

پیش از این و در سال ۲۰۰۹ نیز یک زوج از اهالی ولز جنوبی از کشف تصویر مسیح بر روی مربای صبحانه خود تصاویری را منتشر کرده بودند.

http://farnet.ir/?p=3804  منبع

Posted on ژوئیه 6, 2010, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 40 دیدگاه.

  1. حالا چرا عکی مسیح رو در توالت ایکتا طاهر شده!!!!!!!!!

  2. سلام
    به نظر من
    عکسی که توی google earth مربوط به Puspokladany مجارستان هست واقعی به نظر میاد ؛ اونم مثل این میمونه که وقتی یک عکسی را میبینم به نظر میشه اون را به شکل کسی یا چیزی نسبت داد مثلاً توی ابرها که نگاه میکنی میتونی شکل های خاصی را توی ذهنت تجسم کنی..
    ولی عکس های دیگه (مثل اون غذای سوخته و اون مربا و ……) ساختگی هستن

  3. http://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_large_numbers

    http://cityonline.5u.com/statistics/pages/m-a/Law.htm

    پیدا میشه، چون می خوایم که پیدا بشه!

    میلیون ها مزرعه در دنیا هست که تصویر مسیح در اون نیست. در یکی مثلا هست!

    یک داستان:
    کیسه ای بود که درش 999 مهره ی سفید و 1 مهره ی سیاه بود.
    هر کسی میومدو شانسش را برای در آوردن مهره ی سیاه امتحان می کرد…
    کسی اومد و اول کف زد، بعد فوت کرد، و بعد در حالی که چشم چپش را بسته بود؛ دستش را کرد تو کیسه و مهره ی سیاه را در آورد!
    بعد فریاد زد: دیدین مردم؟! اگر کف بزنین و بعد فوت کنین و چشم چپتون را ببندین، مهره ی سیاه را می تونین از بین 1000 مهره انتخاب کنین!

    احتمال انتخاب مهره ی سیاه 1 به 1000 هست.
    ممکنه اولین نفر باشه؛
    ممکنه چند صد نفر پشت سر هم انتخاب کنن و برای همه سیاه در بیاد؛
    ممکن هم هست چند میلیون نفر انتخاب کنن و برا همه سفید در بیاد

    ممکنه
    همین

  4. عکسی که توی google earth مربوط به Puspokladany مجارستان واقعی هست و فکر نمیکنم دروغی در کار باشه

  5. راستش دوستان من قبل از وقتی که با این مسائل آشنا بشم دیوونه بودم از وقتی هم که که دارم پبرامون این مسائل مطالعه میکنم دیوونه تر شدم ولی الان فکر میکنم همه مردم دیوونه هستند ولی فقط تو این موندم این فکرم متاثر از دیوونگی خودم هست یا که چیزای دیگه؟(راهنمایی اساسی از دوستان پذیرفته میشود)
    ولی واقعا بدون شوخی می خوام پیش یه روانپزشک برم فقط خدا کنه اونم مثل خودم دیوونه نباشه{چشمک} .
    —————————————————————
    در مورد عکس مسیح هم باید بگم این ها رو میشه ساخت، حالا فقط یکم وقت و حوصله و خلاقیت می خواد که بعضی از افراد بیکار همه اینهارو خوشبختانه یا متاسفانه یکجا دارند.

    • خیلی جالبه من که حیرت زده شدم
      راستی گفتی که میشه اینا رو ساخت !!! نه خیرم می دونی چه هزینه ای داره کلی سر و صذا شاید هم آ خرش خراب بشه راستی هزینه در مورد اون تصاویری که ابعادشون بزرگ تره گفتم .
      ممنون رامتین جالب بود.

  6. ایناهم دیونه شدن
    ولی عکس اولی جالب

  7. سلام. نمی شود به طور دقیقی بیان کرد که این ها واقعیت دارد اما به هر حال توجه مردم به این مسائل خود در خور توجه است

  8. من سعي ميكنم هيچ نظري ندم. چون با نظر مجتبي موافقم.
    من خودم به اندازه كافي قاطي هستم ، دچار يه بهم ريختگيه فكري و ذهني شديد هم هستم.
    پس احساس ميكنم نظر ندم بهتره.
    رامتين جان بابت مطالبت ممنونم ، فقط ميخواستم بدوني كه علت نظر ندادنم به خاطر بي‌تفاوتي نسبت به وبلاگ نيست.
    سعي ميكنم نظر ندم و بيشتر شنونده باشم ، تا مبادا نطرم افكاره بقيه رو هم بهم بريزه.

  9. salam.merc ramtin jan.manam nazaram moshabehe dustan hast vaghean nemishe be tore daghigh ghabool ya rad kard.ama man motmaenam ke mobaleghane har dini vase moghadas jelve dadane oun mazhab be har kari dast mizanan az sakhtan va didane temsal dar har ja va makani ke gahi ham na khaste bese tamaskhore mazhabeshun mishan.vaghean jaaye taasof dare ke be har rah va raveshi bekhan be ahdafeshun beresan.motmaen bashid bad az in sayere adyan ham dast be kar mishan va shoru be jostojuye temsal haii az dine khodeshun mikonan ta az in ghefele aghab namunan.soali ke matrah hast kasi mage chehreye vaghei hazrate masih o dide ke in tasviro be eishun nesbat midan?vase ravaje khorafat dar masaele mazhabii rahaye mokhtalefi hast ke inam yek nemunashe.ajab donyaii darim.moteasefam

  10. salam doste aziz matalebe saitet khili ziba va jalebe barai hamishe barat arezoye mofaghiat mikonam . rasti man alan chand vaghti mishe donbale mostanad mirase atash migardam mamnon misham komakam koni betonam be linke danlodesh dastresi pida konam

  11. حالا كي گفته اين اقا مسيحه؟

  12. واقعا که! قرن21 هستیم و الان داریم با این خرافات حال میکنیم
    اصلا چه ربطی داره این اقا مسیح باشه؟؟؟
    کمی فکر هم خوبه هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

  13. کچل راست میگه تو این دنیا دنبال هرچی بگردی پیدا میشه

  14. ميلاد جان به علت برخي مسائل مجبورم نظرت را پاك كنم. شرمنده . رامتين.

  15. راستي يادم رفت
    آقا رامتين دستت درد نكنه
    خيلي خوب كار ميكني
    من هر روز به عشق وبلاگت كانكت مي شم.

  16. ممنون رامتین… آقای کچل تو هم بگرد پیدا کن. تو هم همین طور dante

  17. دوستان یه سری هم به سایت دو هزارو شونصد بزنید مطالاب خیلی جالبی داره.
    ——————————————————————-
    دو هزارو شونصد جان خسته نباشی!وبلاگت خیلی خوبه!

  18. در ضمن آقا مجتبی و سارا خانوم.شاید آدم بی کار زیاد باشه.ولی نه این جوری که تو دنیا سر و صدا کنه.گرچه شاید شما درست بگین!

  19. رامتین جان این SnapShot رو میشه غیر فعال کنی ؟
    گریه منو در آورده

  20. سلام بر بروبکسچز…(!)

    حالا که تنور کنکورهنوزمث هوای چله تابستون داغه میشه به جای جواب چهار گزینه مطرح کنم؟ …پس بریم…

    گزینه 1= این پدیده نوظهور رویت تمثالهای پیامبران عظیم الشان واسامی مقدس پروردگار درمزارع ، روی فنجانها ولیوانهای قهوه ، سربطری نوشابه وترشی (!!؟)
    توالت شخصي (!!!) دیگه چی ؟!!! تقصیر هیچکس نیست…مقصر شرکت Adobe است که با اختراع نرم افزاری ضاله (!!!) به نام photoshop وعینیستال (!) آن توسط برخی
    برادران غیرمتعهد مسیحی باعث جریحه دارشدن ساحت مقدسات می شوند ووسیله تفریح وسرگرمی مارافراهم می آورند …!(دقت کنین خودشون هم ازکارشون خنده شون گرفته…!!)
    …مگه چندسال پیش نبود که یه عده شیاد وکلاهبردار ادعا کردند اسمهای اعظم باریتعالی (حالا به هرزبانی) رو بدن گاو (!) وگوسفندورعد وبرق وفلس ماهی و
    سرکچل ( آقا کچل با شما نبودم ببخشین!!) یه پسربچه ، کاکتوس وکندوی عسل و…. من حتی فیلم مستندی دارم که یه عده کلاهبردار وطنی با سوئ استفاده
    از باورهای مردم ساده دل (و گاها احمق وبی خرد!!) چه سرکیسه ها که نمی کنن وچه ماشینها که سوار نمیشن!وچه برجها که ندارن…!
    چه فراوون آدم باهوش ورندی که مردم روسرکار میذارن (مث مسافرزمان که قضیه اش رو گفتم…!) ولی عقل وهوش ما چی شده !؟ نباید که با یه تیکه آتیش گرممون بشه
    وبا یه تیکه یخ سردمون بشه!!؟

    غافل ازآنکه :
    جان نهان درتن ، تو اندرجهان نهان ای نهان اندرنهان ، ای جانٍ جان
    ای درمیان جانم ، وجان ازتو بی خبر ازتو جهان پراست ، وجهان ازتوبی خبر…

    یا به قول سعدی شیرازی:
    این مدعیان درطلبش بی خبرانند کان راکه خبرشد ، خبری بازنیامد

    دانایان رازخاموشند ومدعیان بی خبر، درخروش…(امثال من!!)

    پس: چشم دل بازکن که جان بینی آنچه نادیدنی است ، آن بینی …!
    —————————————————————————————————————————————
    گزینه 2= آخه یکی نیس بگه بابا جون! …(بیپ) خودتی ! آخه (بیپ) شده ! «مسیح» تو اون کشتزارچه (…) چکارمیکنه!؟ یا توروغن ماهی تابه !!؟ یا روی لیوان قهوه …!؟
    بابا برو یه خورده موزیک لایت گوش بده اعصابت دنج بشه !…آخه چقدر هوی متال وهارد راک metalika گوش میدی ….بابا بسه دیگه …اهههه!
    —————————————————————————————————————————————-
    گزینه 3= آخه مگه موضوع قحطی بود رفتی سراغ موضوعات مساله دار…! ها!؟ …نکند هوای فیل درهندوستان کردی بالام جان ….!!ازاوانجلیستها وکریستانیستهای
    افراطی نترسیدی ….به مرگ خودم جسارت داری …وا…!!!
    —————————————————————————————————————————————-
    گزینه 4=هرسه مورد صحیح است !

    من با اجازه دوستان گزینه 4 روانتخاب میکنم ومیگم : جنگ هفتاد ودوملت همه را عذر بنه ، چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند….!
    جوانان خرد ورزپایدار وسربلند باشید…
    فرهاد 2012

    • من اين خبر را گذاشتم چون گوگل تائيد كرده بود. حتي اگر كوچكترين احتمال هم فرض بگيريم . بالاخره حضرت مسيح يكي از پيامبران بزرگ بودند .

  21. اقاي دوهزارو شونصد نظر شما به علت xxx (خودم هم نميدونم) پاك شد . رامتين

    • دو هزار و شونصد جان من سعس ميكنم نظراتي را كه مربوط به مذهب ميشه ويرايش كنم. ببخشيد. وبلاگت هم عاليه. اگر اجازه بدي از مطلب سايكيك استفاده كنيم.

  22. زمانی که من بچه بودم به طرحهای تصادفی روی کاشی حمام خیره میشدم و از قدرت تخیلم گاهی تصاویر انسانهایی خشمگین رو در اونها پیدا کرده و حراسان میشدم!
    البته من به خدا و دین اسلام اعتقاد دارم.
    حالا که مطلبت رو خوندم بی‌زحمت یه سری به وبلاگ منهم بزن:).

  23. اثلا وبلاگ من مال خودتون قابلي نداره

  24. سلام دوست من.بلاخره و بعد مدتها تونستم یکی از مقالاتی رو که بهت قولش رو داده بودم پیدا کنم.به زودی برات میفرتمش.البته هنوز عکساش رو نتونستم گیر بیارم.
    مقاله در مورد بررسی ژئومورفولوژیکی کوه پردیس.البته عکسها ربطی به مقاله نداند اما خیلی عکسهای جالبی هستند…

    • سلام دوست عزيز. غربت چه خبر. چشم منتظرم.ممنون.

      • راستش من خودم ساکن بوشهرم و یک سال پیش داشتم با داییم میرفتم کنگان که از اونجا هم بریم دیر تو راه هم از کنار همین کوه پردیس عبور کردیم ولی هیچی رو حس نکردیم کهبه طرف کوه کشیده بشیم و در ضمن فکر نکنم این نزدیک تزین نقطه به آسمان باشه !!!

  25. به نظرم هر تصویری که ریش دار و به مانند تصورات ما از فردی خاص است نمیتواند واقعی باشد دوستانی که به فنجانهای قهوه ارادتی خاص دارند نیز میتوانند تصویرهای میلیمتری از هزاران تجسم دیده شده و نادیده برای همه ترسیم کنند در ضمن تقریبا این معلوم است که ذهن قادر به ساختن تصورات میباشد در این موارد مسیح ع با افرادگوناگون قیاس شود این نوعی بازی ناخود اگاه است که به دلیل ایجاد نفوذ در ذهن مادی پیش می اید به شخصه میگویم انسانها و باورشان اگر درونی باشد نیاز به عدله ترسیمی و غیر ترسیمی ندارد.

  26. مرسی جالب بود
    یاد اش شعله زرد افتادم در شو میزارن بر میدارن …….

  27. سلام خسته نباشید
    به نظر من این عقاید دقیقا» مثل نگاه کردن به یهتیکه ابر میمونه که هر چشمی یجور میبینش….
    البته ناگفته نمونه که تو این کره خاکی هیچی غیر ممکن نیست بجز خود غیر ممکن
    بازم Tnx

  28. من به همه معجزات خدا اعتقاد دارم.به چشم خودم هم دیدم.

  29. من به این معجزه کاملا اعتقاد دارم.

  1. بازتاب: تصــویر «مسیح» در «گوگل‌ارث» هـم ظـاهر شـد! | برنامه ریزی منابع سازمان به روش جام ( Jaam ERP )

بیان دیدگاه