پروژه سفر در زمان مونتياك 1


 

خلاصه از
Pryamids از Montauk :
و کشف در Conciouness
توسط پرستون نیکولز و پیتر ماه (ح) 1995

(آسمان ها کتاب ها ، جعبه 769 ، Westbury ، نیویورک 11590

پروژه Montauk : در زمان آزمایش در ماه ژوئن از زندان آزاد شد و l992 را ایجاد کرده است از فتنه و نمایش داده شد برای کسب اطلاعات بیشتر از زمانی که بهم زدن. Montauk Revisited : ماجراهای Synchronicity در پی پاسخ به سوال بسیاری از کسانی که به پایان رسید تا پرسش ها و ارائه سناریو حتی بیش از استادانه درست شده است که بر ما که در آستانه پنهان کردن و ارتباط آن با مدارس عمده ای از رمز و راز زمین را ترک کردند. کتاب سوم در مجموعه ای Montauk ، اهرام از Montauk : کشف در آگاهی رأی عمیق تر به پدیده های روان از Montauk می دهد و بینش startling به ساخت و ساز و از درام جهان. این مقدمه طراحی شده است آشنا کردن خواننده اولین بار است که به عنوان جدید است و همچنین به کسانی که reorient دفعات بازدید : دو اولین کتاب.

منشاء Proiect Montauk قدمت تا 1943 هنگامی که ناپدیدی رادار روی Eldridge تبادل نظر تحقیق می شد. به عنوان Eldridridge در نیروی دریایی فیلادلفیا در محوطه مستقر بود ، اتفاقات مربوط به کشتی را که معمولا به عنوان اشاره شده است : «آزمایش فیلادلفیا». هدف از این آزمایش این بود که کشتی غیر قابل کشف به رادار و در حالی که بود که به دست ، کاملا غیر منتظره و شدید از عوارض وجود نداشت. کشتی به چشم غیر مسلح نامرئی شد شد و از زمان و مکان برداشته تا ما آن را بدانند! هر چند این شرایط دستیابی به موفقیت قابل توجه در تکنولوژی شد ، آن را یک فاجعه بود به افرادی که درگیر. ملوانان حمل و نقل شده است از این بعد بود و در بازگشت statc از disorientation کامل روانی و وحشت. حتی برخی از آنان را در تاق نما از کشتی خود را کاشته بودند. کسانی که جان سالم به عنوان «روحی نا مناسب» و یا در غیر این صورت ، بیاعتبار و امور مربوط به کل کردن پوشیده شده بود ، مرخص شدند. پس از جنگ ، تحت پژوهش ادامه سرپرستی دکتر جان فون نویمان که از جنبه های فنی آزمایش فیلادلفیا به کارگردانی کرده است. سفارشات جدید او بودند تا دریابید که چه چیزی ساخته شده ذهن انسان تیک تیک و چرا مردم نمی تواند به پدیده های interdimensional موضوع بدون فاجعه. گسترده مطالعه عوامل انسانی در آزمایشگاه ملی بروکهاون ، در لانگ آیلند ، نیویورک آغاز شد. آن را به عنوان پروژه فینیکس شناخته شده بود.

فون نویمان بود ، نه تنها مخترع کامپیوتر مدرن و نابغه ریاضی را در حق خود ، او توانست در منابع زیادی از مجتمع های نظامی صنعتی است که شامل پایگاه داده گسترده ای از rescarch نازی روانی که متفقین پس از خریداری به حال قرعه کشی جنگ جهانی دوم. سابقه و هدف آن را در برابر این موضوع که فون نویمان به فناوری چند کامپیوتر با تجهیزات پیشرفته رادیویی در تلاش برای پیوند ذهن مردم را با ماشین آلات ، اقدام شد. با گذشت زمان ، تلاش های خود را کاملا موفق بودند. پس از سال ها آزمایشات تجربی ، افکار بشر ، در نهایت می توان با گیرنده های رادیویی کریستال esouteric دریافت می گردد و relayed را به یک کامپیوتر که می تواند افکار در شرایط بیت اطلاعات ذخیره کنند. این الگوی فکری می تواند در روی صفحه کامپیوتر نشان داده و خارج در تکه کاغذی چاپ تبدیل شود. این اصول و تکنیک های توسعه یافته بودند تا ذهن ماشین های مجازی ساخته شده بود خواندن تقویت شد. در همان زمان ، فن آوری را توسعه داده شد که روانی می تواند تصور می کردند که می تواند منتقل کردن یک کامپیوتر و به طور بالقوه تحت تاثیر قرار ذهن دیگر انسان فکر می کنم. UItimately ، پروژه ققنوس به دست آمده که چگونه فهم برتر از توابع ذهن و بالقوه گمراه کننده برای کنترل ذهن به دست آورد. گزارش کامل را به کنگره ساخته شده است که به نوبه خود دستور داد پروژه منحل می شود ، در گذشته در بخشی از ترس داشتن ذهن خود را کنترل می شود.

نگرانی های خصوصی کمک کرد که به منظور توسعه پروژه انجام پیروی نمی کنند و از کنگره به دنبال دیکته کردن به از راه بدر کردن militarv با این عقیده که از این تکنولوژی می تواند در جنگ مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل ذهن دشمن. گروه های مخفی با توجه به منابع مالی و عمیق نوعی کراوات نظامی تصمیم گرفتند که آنها تسهیلات تحقیقاتی جدید در کمپ قهرمان derelic نیروی هوایی ایستگاه در نقطه ای ایجاد Montauk. نیویورک. این locale چون جای بزرگی سیج آنتن رادار که گسیل فرکانس در حدود 400-425 مگا هرتز تصادفا همان باند مورد استفاده برای وارد آگاهی از ذهن انسان انتخاب شد. ln ’60sاواخر ، فعالیت مجدد از کمپ قهرمان آغاز شد با وجود هیچ کمک مالی از ارتش. By1972 ، پروژه Montauk بود به طور کامل با آزمایش ذهن کنترل می شود پس از جریان عظیم انسان ها ، حیوان ها و فرم های دیگری از آگاهی را به عهده گرفته است که پنداشته می شد وجود داشته باشد.

در طول سالها ، محققان Montauk مکمل خود تکنیک های کنترل ذهن و همچنان به سوراخ کردن بیشتر را به دور می رسد از پتانسیل انسانی است. با توسعه abililies روانی افراد مختلف ، آن را در نهایت به نقطه ای که می تواند افکار ‹sروانی تقویت شده با سخت افزار است کردم و توهم می تواند هر دو تجلی subjectively و objectively. این شامل ایجاد مجازی از ماده. تمامی این موارد در تاریخ چیزی است که ما را «انسان عادی تجربه» اما بی نظیر بود که مردم فرار پروژه Montauk نبودند در مورد به متوقف شود. رسیدن به چنین افرادی حتی بیشتر را به قلمرو های فوق العاده. پس از آن که یک روانی می تواند ماده آشکار ، آن است که می تواند در زمان های مختلف ظاهر شود ، بسته به چه روانی تفکر بود مشاهده شد ، کشف شد. بنابراین ، چه اتفاقی می افتد اگر اندیشه روانی یک کتاب ، اما فکر آن ظاهر می شود دیروز؟ این خط از این تفکر و آزمایش ها که منجر به این عقیده که یک نفر می تواند خم زمان خود بود. بعد از سالها تحقیق تجربی ، پورتال وقت با آزمایش های گسترده و ظالمانه باز می شد انجام داد. پروژه Montauk سرانجام ، آمد تا اوج غریب و عجیب با گرداب زمان باز بودن بازگشت و تا 1943 آزمایش فیلادلفیا اصلی.

هیچ یک از این اطلاعات می آمده به جز پرستون B. نیکولز ، نابغه الکترونیکی که در یک روز کشف کرد که او قربانی بی خبر از آزمایش های نور بود. کار برای پیمانکار طولانی دفاع در جزیره ، جنگ پرستون تحقیق در مورد ارتباط افکار با یکدیگر در psychics و متوجه شد که امواج رادیویی مداوم در حال منتقل شدند که مردم مسدود شده بود او بود کار با. به عنوان یک رادیو و کارشناس الکترونیک ، پرستون پیش بینی سیگنال های رادیویی به طور مستقیم به Montauk نیروی هوایی ایستگاه و شروع به تحقیقات مفصلی است که بیش از یک دهه به طول انجامید. او به دست آورد بسیاری از تجهیزات که در طول پروژه Montauk مورد استفاده قرار گرفت و برای ترسانیدن او را کشف کرد که بسیاری از مردم از Montauk به یاد او کار وجود دارد. آن را به نقطه اوج رسید زمانی که همسر پسر عموی او اصرار داشت که او در Montauk شده بود. دو مرد تقریبا به بیش از ضربات مشاجره پرستون که او هرگز در Montauk شده بود آمد. مدت کوتاهی پس از این استدلال ، پرستون شروع به گرفتن glimmers از زندگی او که قبلا می شده است آگاه نیست. پس از صحبت با بسیاری از دانشمندان و مهندسان مختلف بود که نوعی ارتباط با پروژه Montauk ، پرستون توانست به آنچه با هم قرار داده شده بود رخ داده است. به نوعی ، او در دو خط جداگانه زمان جان سالم به در کرده بود. در یکی ، او در Montauk کار می کرد ؛ از سوی دیگر ، او در مکان های مختلف کار کرده است.

اکتشافات پرستون هنگامی که مردی عجیب به نام کامرون دانکن در توسط او در سال 1985 ظاهر شد تأیید شد. دانکن به حال استعداد غیر طبیعی برای تحقیقات روانی و در نهایت ادعا کرد که در این زمینه که توسط NSA (آژانس امنیت ملی) آموزش داده شده است. بدون نام بردن از ordeal خود را با Montauk ، پرستون دانکن انجام گرفت به Montauk و به کشف است که او می دانست که طرح بندی کامل پایه و خاطر کار وجود دارد شگفت زده شده است. دانکن به اصل مطلب در نظر گرفته شد آزمایش های روانی در زمان سفر استفاده می شود و همچنین به یاد داشتن روی تبادل نظر شده است Eldridge اصلی در طی آزمایش فیلادلفیا با برادرش ادوارد (در حال حاضر به عنوان Bielek آل به رسمیت شناخته شده).

با توجه به حساب های هر دو پرستون و دانکن ، پروژه Montauk به اوج خود رسید در تاریخ 12 اوت 1983. کامل عیار پورتال زمان به طور کامل عملکرد بود ، اما چیز از کنترل خارج شد و به نام دانکن با هم گروهی از مردم ، و تصمیم گرفت تا تصادف پروژه می باشد. در حالی که نشسته در صندلی Montauk (دستگاه متصل به گیرنده های رادیویی رمزی studded با افکار کریستال که خبر از انتقال دهنده غول) ، دانکن جانور غول از ناخودآگاه او است که به معنای واقعی کلمه نابود پروژه unleashed. افرادی که مشغول به کار بودند بر اساس آن به طور ناگهانی رها شده. هوا و شفت ورودی به تأسیسات زیرزمینی بزرگ در زیر پایه بودند subsequent14 – پر شده با سیمان. کامل شرایط کمالالملک در پشت تمام این رمز و راز باقی می ماند تا به امروز.

هر چند ویدیو غیر مجاز به طور گسترده ای توزیع شده بود در مورد این داستان و چند سخنرانی در پروژه Montauk داده شده بود ، هیچ کتاب forthconing در مورد این موضوع بود. نویسندگان های مختلف برای انجام وظیفه تلاش کرده بودم که یا ذهنی بودند برای مقابله با موضوع و یا ناتوان کردن وحشت زده شدند و یا یکی از راه های دیگر. علم را برای یکی از تهیه کننده یا خبرنگار نیویورک تایمز آغاز این پروژه حمایت می کردن اما وقتی او را به تعجب خود را کشف کرد که پروژه Montauk بود در واقع کاملا واقعی است.

من بر پرستون آمد در حالی که تحقیق در مورد سیستم صوتی استادانه درست شده و اختراع شده بود او به زودی در بر داشت خودم را به یک داستان دیدنی و جذاب آن است که حداقل داستان علم بهتر از همیشه شنیده می شد گوش دادن. پس از چند ماه ، تصمیم گرفتم به نوشتن انجام پروژه Montauk : تجربیات را در زمان. این کتاب بدون مشورت با هر کسی به غیر از پرستون نوشته شده بود (می خواستند که برای محافظت از منابع خود را). به جای انجام هزینه و زمان مصرفی مورد نیاز تحقیقات ، استراتژی من بود برای بدست آوردن اطلاعات را به همان سرعتی که ممکن است و استفاده از کتاب به جمع آوری سرنخ های دیگر که در نهایت تایید کردن یا اثبات وجود این داستان های باور نکردنی.

به عنوان پروژه Montauk تحقیق بیشتر و رویدادهای منتشر شد ادامه داد که در حقیقت ایجاد خواهد که در پشت سناریوی واقعی اطلاعات وحشی پرستون بود صحبت کردن در مورد وجود نداشت. این در Montauk Revisited chronicled شد. اما تماشایی از همه این است که کشف corroborations پروژه Montauk بود inextricably به occultist بدنام ترین در تمام دوران : Aleister Crowley ، اغلب به عنوان «wickedest انسان در جهان توصیف شده مرتبط بود». بنا به گزارش ها ، Crowley خود را از عمل جنسی magick استفاده کرده بودند به منظور دستکاری در زمان خود و ارتباط با نهادها و disembodied سفر interdimensionally. حتی پیشنهاد شد که در طبیعت interdimensional از آزمایش فیلادلفیا می توانست بیان شده است به بیرون از عملیات جادویی Crowley است.

اثبات Thc startling انجمن Crowley ‹sدر طی یک دوره زمانی طولانی توسعه یافته است ، اما این کشف آغاز شد را در شکل بسیار ، اولین مکالمه من با پرستون وقتی که به نظر می رسید ، او به بروز دادن خارج از آبی است که او را به ساحر Aleister Crowley متصل شد. در زندگی قبلی ، وی معتقد است که هر دو hirnself و دانکن پرستون و مارکوس ویلسون ، بود شده بود. این برادران دوقلو بودند و از اولین سازندگان ابزارهای علمی در بریتانیا بوده است. علاوه بر این به دوستان در حال از خانواده Aleister Crowley ‹s، آنها نیز در کسب و کار سرمایه گذاری مشترک با آنها را به حال تلاش کرده اند.

تمامی موارد بالا می خواهم یک داستان بیشتر وحشی صدا ، بنابراین من به hegan برای هر منبع به Wilsons در کتاب های مختلف Aleister Crowley ‹sنگاهی. هیچ تبدیل کردن. surprisc به من چه ، من کشف کرد که نه تنها به حال Crowley تعداد بازدید Montauk (در سال 1918) اما او را به عنوان «دانکن کامرون» در زندگینامه خودنوشت او ذکر کرده بود. بعد از این ، موارد متعددی از synchronicity بین کامرون و خانواده Crowley ، (این در Montauk Revisited شده اند کشف شد ولی من هنوز می تواند هر گونه ارجاع به برادران ویلسون را پیدا کند.

معنای این synchronicities مختلف (بین کامرون و نام Crowley) آغاز شد توضیح داد که وقتی من در مورد زنی که خودش را به نام «یافت نشد کامرون». او هم شاید معروف ترین به دلیل داشتن جک پارسونز ، برای اولین بار در جهان سوخت جامد موشک ، دانشمند و شاگرد Crowley از ازدواج شده است. با هم ، آنها در فعالیت interdimensional شناخته شده به عنوان کاری Babalon شرکت کرده بود (که شامل قانون تشریفاتی magick جنس و توسط برخی از عمل به عنوان بزرگترین thc جادویی قرن مورد ستایش قرار داد شده است).

از طریق یک سری بیشتر از من می synchronicitiesn باور نکردنی به کالیفرنیای جنوبی در کسب و کار دیگر پرواز و دیدار با یکی از دوستان کامرون را کاملا توسط «تصادف». درحال به تعجب من است که او در کالیفرنیا زندگی می کردند ، من خودم به زودی در بر داشت در مورد آزمایش فیلادلفیا tellingher ، پروژه Montauk ، و Crowley / ارتباط کامرون. جای تعجب بسیار به من ، او به من اطلاع داد که نام واقعی او نبود در کامرون همه. این ویلسون بود!

لیتر ، در حال حاضر آشکار شد که پرستون ‹ثانیه در مورد داستان بودن ویلسون نمی تواند و نه می تواند با تخفیف کلی اعتبار خود را محروم کرده باشد. شاید مهم تر از آن نشان داد که برخی از مطابقت بسیار عجیب بود که در محل کار باید با interdimensionality انجام دهد.

من می خواهم نامه ای شگفت آور چند ماه بعد دریافت خواهید کرد که به صورت نزدیک با توجه به اینکه یا نه برادران ویلسون به حال وجود داشته است. آن را از یک مردی به نام Amado Crowley که ادعا کرد که فرزند نامشروع از Aleister Crowley شد. نه تنها پدر او صحبت کردن در مورد برادران ویلسون او به یاد داشته باشید. اما او نیز ارائه شده است که سرنخ نشان داد که شانس خود را ahout دروغ گفتن از نسب او صفر شد.

Amado نه تنها در تایید وجود برادران ویلسون ، او تماشایی از محل نگهداری حساب پدرش داد در تاریخ 12 اوت ، 1943 (روز بعد از آزمایش فیلادلفیا). Aleister مراسم جادویی در مردان کارگردانی شده بود – Tol – Cornwall در انگلستان که در آن بزرگ شیرینی بی شیرینی راک سبک میسازد درست در آب است. با توجه به Amado ، Aleister او را را از طریق سوراخ در سنگ که بر روی ان یک خط از آب قرار دهید خشن فرار از سواحل انگلستان به لانگ آیلند ، نیویورک.

در بیشتر قسمتها ، این است که در آن کتاب Montauk Revisited به پایان می رسد.

اکتشافات شگفت انگیز است که نشان داد که پرستون کردن قید نشده بود و او را که خط کلی او را از استدلال معتبر بود ساخته شد. این چیزی است که این کتاب را به منظور انجام شده است. علاوه بر اینها ، نشان داد که نیروهای که تجلی پروژه Montaok عمیق در اسرار امیز بودند مستحکمتر میکند.

در حالی که آشکار بود Montauk Revisited جذاب ؛ وب فتنه است که در برخی جهات بی نظیر است ، آیا conclucions بسیاری از تحویل نهایی نیست. اما حتی اگر ما حلق آویز در لبه صندلی خود را با پرسش های بسیاری بدون جواب Ieft بودند ، آیا کتاب انجام کاری بسیار مهم است. این ما را به آستانه ushered خیلی از مدارس راز ، آن راز که از زمانی که در سازمان های بسیار قدیم timt exsisted کرده و به دنبال تنظیم آگاهی ما و آزادی شخصی. در این زمان یعنی که ما برای باز کردن درب به کتاب کنونی ما این است : اهرام از Montauk : کشف در آگاهی.

 

وقت براي ويرايش نداشتم شرمنده.


 

Posted on سپتامبر 19, 2009, in پروژه سفر در زمان مونتياك, سفر واقعي در زمان and tagged . Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. o\خيلي بد ترجمه شده معلومه كار نرمافزاره.
    ببين من تو خواب زياد ميبينم پرواز ميكنم ميدوني چطور ميتونم از اين قدرتم استفاده كنم؟

  2. سلام دوست خوبم
    بنده عبادی هستم مهندس آبخیزداری
    مطالبتان خوب و تقریبا بکر هستند
    مطلبی را هم که الان به جنابعالی می گویم این است که در مورد این بحث جنجالی تونل زمان و سفر در زمان خیلی تحقیق کرده ام حتی در این مبجث دو مقاله در مجله اطلاعات علمی به اسم اینجانب چاپ شده است (برخلف رشته تحصیلیم !!! )
    نتیجه تحقیقات بیشتر بنده این شد که تمامی زمانها چه گذشته چه حال و هم چنین آینده همه در این زمین خاکی که در آن زندگی می کنیم اتفاق می افتد!! یعنی همین الانی که شما در پای کامپیوترتان نشسته اید و این متن را مطالعه می فرمائید شاید همان مکان یک بزرگراه یا یک فرودگاه یا حتی یک آپارتمان بزرگی باشد که در چند سال یا حتی چند صد سال دیگر قرار است که اتفاق بیفتد. حال به مسائل گذشته هم کاری ندارم که در گذشته آن مکان به چه شکلی بوده و همین الان هم به آن صورتها (دقت کنید که گفتم صورتها نه صورت) می باشد اثبات عقلانی این مساله هم به این صورت است که باز از همان میدان مغناطیسی بایستی استفاده کرد( شایان ذکر است که تا به این لحظه از پروژه مونتاک که از میدان عظیم مغناطیسی استفاده کرده بودند خبر نداشم!) به هر حال از دید علمی اگر بخواهیم به این مساله بنگریم حال من کاری به فرضیه انیشتن ندارم ، ببینین مگر ما نمی گوئیم که دیدن ما از اشیاء بصورت فرکانسی است که از برخورد نور با آن اشیا ایجاد شده و در همان فرکانس به چشمان ما می رسد خب اگر فرکانسها را در روی نمودار رسم کنیم فرضا لانداهای آنها در یک بعد محور قرار خواهند گرفت در صورتی که اگر از میدان مغانیطیسی بهره ببریم شکافی ایجاد شده و می توانیم لانداهای فرکانسهای دیگر را هم ببینیم یعنی قبل از این کار بایستی فرکانس خودمان را تغییر دهیم و شانسی( من اسمش را شانسی میگذارم چون معلوم نیست در کدام فرکانس قرار خواهیم گرفت گذشته یا آینده) در یک فرکانسی قرار خواهیم گرفت پس می توان گفت که مغناطیس می تواند چاره کار برای این مساله نه چندان پیچیده باشد!
    اتفاقا به این مساله هم اشاره کنم که چون همشیره بنده نیز دانشجوی رادیولوژی است و در این خصوص نیز با همشیره ام قبلا بحثهایی کرده بودم به ایشان پیشنهاد دادم که در اتاق سی تی اسکن که دستگاه بزرگی است و مولد امواج مغناطیسی است از ان بهره ببرد در ادامه تحقیقات متوجه شده بود که بعضی از مریضها در آخر سی تی اسکن پریشان احوال هستند وقتی که علت را پرسیده بود ایشان در کمال ناباوری گفته بودند که ما در اتاق سی تی اسکن وقتی که عکسبرداری شروع شده بود تا پایان عکسبرداری روح دیده ایم که به ما دست تکان می داد یا در اتاق به این طرف و آن طرف میرفت!!
    می توان گفت که امواج مغناطیسی که روی مغز بمباران شده بود می تواند ارتعاشات امواج همان لانداهای امواج را تغییر دهد و ما ارتعاشات دیگری که هم اکنون نیز در کنار ما هستند را ببینیم.
    اگر کسی در این مورد تحقیقات بیشتری کرده است که می تواند کمکم کند من در خدمتشان خواهم بود و دست همکاریشان را خواهم بوسید.
    یا علی
    مهندس وحید عبادی
    email: oha_2184@YAHOO.COM

  3. در پاسخ به دوست مهندسمان، با مطالعه روي گوش داخي و تمرکز روي امواج منتشره از آن در مدت کوتاهي توانستم وارد لانداي فرنکانسي خودم شده و در تجربه جديدي از درک فضا زمان داشته باشم..ولي اتفاقات مشاهده شده جندان خوشايند نيست

  4. لاندا یعنی چی؟

بیان دیدگاه