دنیای اسرار آمیز


بسم الله الرحمن الرحیم

وبلاگ دنیای اسرار آمیز را هم زمان با وبلاگ در فیسبوک و تلگرام هم دنبال کنید.

www.ufolove.wordpress.com

https://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

کانال تلگرام دنیای اسرار آمیز:

https://telegram.me/ufolove

Posted on مِی 22, 2016, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 19 دیدگاه.

  1. بابا تورو خدا زود به زود به روز کنین دیگه دارم کم کم نا امید میشما

  2. اصل داستانو بگین کم کم مطالب سری که انسانها ازش فرار میکنن رو با مدارک درج کنید چون واقعیته

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان. بنده مطالب شمارو در تلگرام دنبال میکنم و واقعا از مطالب ارسالیتون استفاده و لذت میبرم واقعا دست مریزاد و تشکر ویژه داره. اگر چه تا بحال چندین بار بخاطر نوع و تعداد زیاد تبلیغاتی همیشه تکراری و برخلاف عرف سایر کانالها،در طول روز و لابلای پستهای اصلی قرار داره،تصمیم داشتم کانال رو ترک کنم اما به پاس قدردانی از زحمات و محتوای خوبتون صرف نظر کردم. اگر چه تبلیغات و تجارت حق مسلم شماست و ادامه کار رو براتون ممکن میکنه، با این وجود از شما تقاضا دارم به طریقی این موضوع رو انجام بدین که اولا از شأن کانال نکاهه دوما کاربرانتون رو معذب نکنه.
    مطمئنم راهی برایش خواهید یافت تا اصطلاحا سیخ و کباب، هیچکدام نسوزند.

    با تشکر،
    ایرج

  4. سلام.میشه کتاب با شکوه وایتلی استریبر رو بزارین

  5. سلام ودرود
    خسته نباشید خاستم بگم کانالتون عالیه ولی…ولی
    این تبلیغاتون خیلی اذیت میکنه.
    میبینی میام میبینم ۱۵ تا مسیج اومده با شور میام مطالعشون کنم میبینم که سیزده تاش تبلیغه .
    اون موقع است که یهو میخام لیو بزنم ولی دلم نمیاد.
    خداوکیلی اگه راه داره تبلیغارو حذف کنید.
    اگه نمیشه لااقل کم کنید.روزی یک بارم باشه خداییش کافیه.
    بی احترامی نکردم .ولی اگه حرفام بد بود منو به بزرگیه خودتون ببخشید.
    به امید کانالی بدون تبلیغ.
    یاحق

  6. سلام.
    درخواست دارم در کانال تلگرامیتون بین اینهمه تبلیغات کمی هم اگر جا شد مطلب بگذارید.

  7. چگونه میتوانم به اولین مطلب این بلاگ دسترسی پیدا کنم؟میخواهم از اول مطالب را بخوانم.

  8. سلام رفیق من کانالتو تو تلگرام دارم خواستم از ادمین یچیزی بخوام ک راهی واسه دسترسی نبودو اینجارو پیداکردم.
    داداش دمتگر کتابای ک میزاری عالیه فقط اگه امکان داره لطف بکنی این کتابارو صوتی شونم بزاری دیگه حرف نداری، مرسی خیلی باحال کانالت

  9. سلام آیا شما رامتین مجتهدی عزیز هستید؟ من بهترین خاطرات دنیای اینترنت را با رامتین عزیز و سایت دنیای اسرارآمیز داشتم حدود ۱۲ سال قبل اونم با دیال آپ

    • درود دوست عزیزم.بله. ولی مجتهدی نیستم. فامیلیم این نیست.

      • خوشحالم رامتین جان که هنوز فعال هستی ولی ای کاش دوباره سایت اصلی را فعال میکردی یادمه توی شبکه ۳ از سایت دنیای اسرار آمیز به عنوان بهترین سایت فارسی در زمینه فرازمینی ها و مباحث ماورایی صحبت شد ای کاش فیلتر نمی شد 😣ولی من همچنان عضو کانال هستم

      • سپاس بیکران
        ان شالله در آینده نزدیک وبلاگ دوباره راه میافته.

  10. یادش بخیر ..

  11. درود من سال ۹۶ دیدمشون و امسال از خورشید گرفتگی به اینور خیلی زیاد میبینمشون اونا اومدن روی زمین و دستوراتی برای ارتقاء میدن ذهنی و بصورتهای مختلف مثلا خواب
    گیاه خواری و عشق ورزیدن رو میگن انجام بدیم
    امروز شاید هزاران هزار از اونها بالای سر ماست و ما رو میبینن تا پاک بشیم و ….

بیان دیدگاه