كتاب اموات مصريان و پايان دنيا


کتاب اموات

کتاب اموات نامی جدید برای متونی کهن است که در تدفین مصریان مورد استفاده قرار می گرفت.برای اولین بار در پادشاهی جدید مصریان (حدود ۱۵۵۰ پیش از میلاد)از این متون استفاده شد و تا ۵۰ قبل از میلاد ادامه داشت . با توجه به این که مصریان قدیم به زندگی پس از مرگ اعتقاد داشتند، نسخ مصوری از کتاب های خطی را، همراه با سایر وسایل مورد مصرف روزانه در جوار متوفی دفن می کردند تا پس از تجدید حیات و ضمن استفاده از دیگر وسایل، کتب مصوری را نیز برای مطالعه در اختیار داشته باشند.این نسخ خطی مصور مصری امروزه به نام کتاب اموات یاد می شوند. این نسخ خطی مصور، اغلب به خط هیروگلیف یا کاهنی، تماما با لعاب رنگ و به ارتفاع بین ۲۵ تا ۵۰ سانتیمتر روی پاپیروس ترسیم شده و شامل اوراد، جادو ها و مراسم بسیاری از زندگی و اساطیر مصر باستان است . اغلب کتابهای اموات مصری در موزه بریتانیا نگهداری می شوند . ذبیح الله منصوری در کتاب سینوهه در مطالب الحاقی توسط مترجم نوشته است : قدیمی ترین کتابی که در جهان نوشته شده کتاب اموات مصر است .

https://i0.wp.com/www.freshlysocial.com/wp-content/uploads/2011/02/book-of-the-dead.gif

File:PinedjemIIBookOfTheDead-BritishMuseum-August21-08.jpg

کتاب اموات و آخرالزمان



در کتاب اموات آمده است : هر گاه سیاره ناهید از میان صورت فلکی جبار (شکارچی ، orion) با مدار بیضی شکل خود حرکت کند، زمان فاجعه ی بعدی فرا رسیده است . مصریان قدیم با توجه به مطالب کتاب اموات معتقدند که مرتبه قبل (بیش از ۹۰۰۰ سال پیش از میلاد) که سیاره ناهید از میان جبار حرکت کرد قطب های زمین جابه جا شدند . ( البته دانشمندان چنین مسئله ای را رد میکنند) آنها معتقدند که خورشید سبب چنین عاملی شده است . زمان بعدی عبور سیاره ناهید از میان صورت فلکی شکارچی سال ۲۰۱۲است .(این زمان با هشدار قوم مایا در مورد وقوع فاجعه در دسامبر ۲۰۱۲ مطابق است). همچنین بنا بر نظر منجمان زمان اوج طوفانهای خورشیدی در سال ۲۰۱۲ است . در کتاب کولبرین مسبب این فاجعه خورشید نیست بلکه یک جرم آسمانی دیگر است که از آن به عنوان «نابودگر» یاد شده و از کنار زمین عبور میکند و باعث جابه جایی قطب های زمین میشود .

https://ufolove.wordpress.com/wp-content/uploads/2011/03/thenibiru.jpg?w=208

Image
برخی از محققین معتقدند اگر سنگ رأس هرم بزرگ جیزه (هرم خوفو، هرم خئوپس) که اکنون مفقود است پیدا شده در جای خود قرار داده شود میتواند با انرژی مرموزی «نابودگر» را نابود کرده، از بروز فاجعه جلوگیری کند. http://fa.wikipedia.org

كتاب كولبرين

https://i0.wp.com/yowbooks.com/assets/images/covers/kolbrin-ce/kolbrin-ce-510x680.jpg

از زمان های گذشته پیشگویی های زیادی شده که 2012 پایان جهان است.
شواهدی وجود(کتاب» کولبرین» که خود مجموعه ای از 11 کتاب است و همین طور «کتاب اموات») دارد که مصریان از 3600سال قبل پیش بینی کرده اند که در زمان ما جرمی آسمانی به طرف زمین می آید که به آن برخورد نمی کند و از کنار آن رد می شود،اما باعث می شود که به دلیل قطب مغناطیسی زمین بالا و پایین برود،آن ها (مصریان) این جرم را به راستی «نابود گر» خوانده اند.آن ها همین طور برخی وقایع را همانند 11 سپتامبر را پیش بینی کرده اند،آن ها صورت فلکی»اوریون» را خدای خود»اوسیریس» می خواندند، آن ها بر این باوربود که هر گاه سیاره ی ناهید از میان این صورت فلکی با مدار بیضی شکل خود حرکت کند،زمان فاجعه ی بعدی فرا رسیده.
همین طور آن ها باور داشتند که سال ها قبل از آن ها زمین دچار تغیراتی این چنینی مانند جا به جایی قطبی شده که این خود فاجعه ای به بار می آورد.

https://i0.wp.com/www.omsh.net/images/Planet_X_H_.jpg
اما ستاره شناسان وجود نابود گر را در نزدیکی سیاره ی زمین و همین طور جابه ایی قطبی در گذشته را به شدت تکذیب می کنند.،آنها می گوینده که فعالیت های خورشیدی در سال2012 فزونی می گیرد که ممکن است طوفان های خورشیدی ایجاد شده باعث شود که به ماهواره ها آسیب برسد.

 

 

 

 

آیا ممکن است که ستاره شناسان اشتباه کنند؟!آیا واقعاً سیاره ی نابود گر هر 3600 سال از کنار زمین رد می شود؟!آیا مصریان و تمدن های دیگر نابودی ما را توسط آن درست پیش بینی کرده اند؟!

پ .ن : سال 2012 هيچ اتفاق خاصي نمي افتد به  دليل اينكه تقويم ساليانه در آن زمان به علت تاثير نيبيرو بر زمين بر پايه  365 نبوده است و اين اتفاق در سال 2087 مي افتد كه در يك مطلب جداگانه با اين موضوع ميپردازيم.

Posted on مارس 12, 2011, in کتاب اموات, پایان دنیا در 2012. Bookmark the permalink. 12 دیدگاه.

  1. با سلام خدمت دوست عزیز.مطلب جالبی بود اما یک سوال؟؟؟
    یعنی سال 2012 به بعد هیچ اتفاقی نمی افته؟
    به نظر شما این زلزله و سونامی در ژاپن ربطی به 2012 نداره؟؟؟

    • نه. ربطي نداشته. يك مطلب ميگذارم.

    • سلام و درود
      ولی رامتین جان من با نظرت مخالفم
      به نظر من این رویدادها همه همان رویدادهایست که یه جورایی به همان 2012 ایی که
      عامه مردم میشنوند ربط داره
      به نظر من همه این مرگها که نسبت به قبل خیلی زیاد شده همان پیشگوییهای
      فرهنگهای کهن است
      you are in dharma

  2. البته بعضی باستان شناسها میگن نسخه اصلی این کتاب هنوز در کتابخانه مخفی مجسمه ابوالهول مخفی شده. جالب بدونین زیر تمام هرم ها تالار هایی وجود داره که داخل همشون کشتی های کوچکی نگهداری میشده البته غیر از یه هرم که به نظر میرسه تو قسمت تالارش موجودی زندگی میکرده.

  3. سلام دوستان
    مطلب جالبی بود ولی در مورد سنگ راس هرم باید بگم این سنگ بیدا شده و مطالبی در موردش توی نت وجود داره
    در هر صورت بعید می دونم ربطی به جلوگیری از فاجعه ای داشته باشه !

  4. دریه مستند بسیار عالی به نام (هیروگیلیف های روز قیامت)به کتاب اموات اشاره شده

  5. با عرض سلام و احترام چند هفته قبل دانشمندان ناسا به علت بروز ظوفان های خورشیدی در مورد ایجاد زمین لرزه های شدید هشدار داده بودند

  6. چرا همه جا فاجعه‌ی یازده سپتامبر رو پیش بینی کردن؟چرا ازش جلوگیری نکردن؟به نظر من فجایع خیلی بزرگتر هم روی زمین به وقوع پیوسته،چرا فقط یازده سپتامبر

  7. خیلی جالب بود …

  8. من مستند روح زمانه رو دیدم خیلی چیزها برام روشن شد و اونم اینکه مردمان قدیم بخاطر قدرت خورشید در باوری اونو میپرستیدن و هر 2160 سال یک بار ما وارد عصر جدید میشیم بخاظر همینه که در 4000 سال پیش همه گاو رو میپرستیدن یا قربانی میگردن چون در عصر ثور بودیم نگاه کنید به ایین میتنرا برای قربانی کردن گاو و… بعد عصر بره شد که عصر موسی بود و داستان قربانی کردن حضرت موسی و همون قوچ و اینکه یهودی ها توی قوچ میدمن و اون قربانی میکنن بعد عصر ماهی شد که در زمان عیسی بوده بخاطر همین در انجیل راجع به معجزات عیسی در مورد ماهی و در سال 2012 همه این پیش بینی ها مثل تقویم مایا و مصریان در مورد پایان جهان بلکه وارد شدن انسان به عصر دلو رو پیش بینی کردن والان ما وارد عصر دلو شدیم و پیش گویی ها همین می خواستن بگن

بیان دیدگاه