پیشگویی سونامی ژاپن 3 روز قبل از حادثه در یوتیوب!


در تاریخ 8 مارس یعنی 5 روز قبل، کاربری با نام «9Nania» در یوتیوب فیلمی را آپلود کرد و ادعا کرد که در تاریخهای 11 مارس الی 23 مارس، حوادث طبیعی وحشتناکی بوقوع خواهد پیوست؛ این فیلم ادعا میکند که در سال گذشته میلادی و در تاریخ 27 فوریه (یعنی حدود 12 روز قبل)، تقارن مدارهای ستاره های دنباله دار Elenin، زمین و خورشید بوجود آمده و این رخداد منجر به زلزله مرگبار شیلی شد. این ستاره شناس، در دنباله فیلم خود به کاربران این چنین توصیه می کند: » امسال این تقارن مدارها در تاریخ 11 الی 15 مارس اتفاق خواهد افتاد، من پیشنهاد میکنم اگر در منطقه خطر قرار دارید، قبل از 11 مارس، به مسافرت بروید، حادثه ای قطعا اتفاق خواهد افتاد». برای دیدن این فیلم اینجا را کلیک کنید. زلزله 8.9 ریشتری ژاپن در 11 مارس اتفاق افتاد که منجر به ایجاد سونامی های مرگبار و ویرانگری شد که ارتفاع بعضی از آنها به 12 متر می رسید.


————————————————————————————–

بر اساس پیش گویی های نوستراداموس آمده است که:

در فرانسه بر اساس پیش گویی های نوستراداموس » مستشار ملک شارل نهم » آمده است که سیارات منظومه شمسی در پایان دو هزار سال دچار آشفتگی شده و پس از ۱۲ سال بعد از آن یعنی ۲۰۱۲ موجب ویرانی و نابودی حیات خواهند شد.
این پیشگویی مجددا در سال ۱۹۸۰ در ژاپن هنگامی قوت گرفت که دانشمند ریاضیدان ژاپنی » هایدو ایتاکاوا» بیان داشت که مجموعه سیارات منظومه شمسی در اگوست سال ۲۰۱۲ در یک پدیده ای نادر همگی در یک خط در پشت خورشید قرار خواهند گرفت و این موضوع سبب تغییرات شدید جوی و آب و هوایی در کره زمین و پایان حیات بر روی آن خواهد شد . آیا صحبت های پدر علوم فضایی ژاپن را باید جدی گرفت؟
اینکه این اتفاق یک سال زودتر در حال رخ دادن است بحث دیگری است اما جابجا شدن کره زمین که بر اثر زلزله شیلی و حالا بر اثر زلزله ژاپن رخ داده، شرایط نگران کننده ای را ایجاد کرده و دانشمندان را به فکر فرو برده است که قرار است چه اتفاقات دیگری بدنبال این حوادث تلخ برای بشریت رخ دهد؟
منبع : http://pishguu.persianblog.ir

Posted on آوریل 2, 2011, in 2012, پيشگويي. Bookmark the permalink. 22 دیدگاه.

  1. سلام .
    متشکر و ممنون از مطالب خوبتون
    و اینکه همیشه یک مطلب تازه برای خوندن هست….
    حتی الان .. سیزده بدر…
    واقعا زحمت میکشید . جای تقدیر داره ….
    براوو..

  2. کد خبر: ۱۶۱۰۵۶تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۰ – ۱۴:۳۹نسخه چاپی
    ارسال به دوستان
    ذخیره
    نوزاد دفن شده پس از سه روز زنده شد!
    قریب به یک هفته پیش یک مادر هندی در شهر فیروزآباد ایالت اوتارپرداش در خوابی عجیب نوزاد دوماهه اش را که سه روز پیش به خاک سپرده بود، زنده می بیند.
    مادر هندی که خواب نوزاد دو ماهه خود را پس از گذشت سه روز از دفن وی بر اثر بیماری ریوی دیده بود پس از مراجعه به محل دفن فرزندش مشاهده کرد نه تنها وی زنده است بلکه اثری از بیماری ریوی ندارد.

    به گزارش مهر به نقل از روزنامه «آسیا ادج» که در پایتخت هند منتشر می شود، اخیرا واقعه ای عجیب در یکی از شهرهای ایالت اوتارپرداش رخ داد که تعجب و شگفتی همگان را برانگیخته است.

    بنابراین گزارش، قریب به یک هفته پیش یک مادر هندی در شهر فیروزآباد ایالت اوتارپرداش در خوابی عجیب نوزاد دوماهه اش را که سه روز پیش به خاک سپرده بود، زنده می بیند. مادر نگران بلافاصله به سوی محل دفن فرزندش رفته و با کمک چند نفر دیگر جسد وی را از زیر خاک خارج می کند.

    در کمال تعجب این نوزاد سه ماهه با وجود اینکه سه روز زیر خاک بود، زنده و کاملا سالم در آغوش مادرش آرام می گیرد. این در حالی بود که پزشکان هندی اخیرا از این نوزاد که به بیماری ریوی دچار شده بود قطع امید کرده بودند.

    این مادر هندی در تشریح خواب خود اظهار داشت: خواب دیدم فرزندم زنده است و از من می خواهد او را از قبر خارج کنم. من و همسرم هرگز فکر نمی کردیم وی زنده باشد اما زمانی که نوزادمان را از زیر خاک بیرون آوردیم، مشاهده کردیم زنده است. همچنین پزشکان پس از معاینه فرزندمان اعلام کردند که بیماری وی به طور کامل از بین رفته است.

    • با سلام خدمت دوستان عزیز و با تشکر از رامتین عزیز ، «دِ بست آدیا» یا «بهترین اندیشه» به رویداد جالبی اشاره کردند ، به نظر من این کودک هندی بی نوا مورد تهاجم غیر ارگانیکها قرار گرفته بوده است. حالا به چه دلیلی نمیدونم و این غیر ارگانیکها باعث ایجاد بیماری در این کودک شده به این ترتیب که حاله انرژی او را ضعیف و او را در آستانه مرگ قرار داده اند . وقتی که گمان کرده اند او مرده است او را به خاک سپردند در حالی که شاید هنوز آثار حیات هرچند غیر قابل تشخیص در او وجود داشته است. و از آنجایی که غیر ارگانیکها در زیر خاک و درون زمین به دلیل انرژی متضاد زمین نمیتوانند نفود کنند این کودک از شر این موجودات منحوس خلاص و به حالت عادی برگشته است . چنانچه دون خوان در گفته های خود به کارلس پیشنهاد کرده بود هر از گاهی خود را دفن کن تا انرژی خود را احیا کنی . خود او نیز بر اثر آزار و اذیت های غیر ارگانیکها به حفره ای قبر مانندی که استادش برایش تدارک دیده بود می رفت تا در امان باشد حتی موقعی که خطر رفع شد نیز برای راحت خوابیند آن حفره را برای استراحت ترجیح می داد.
      بدرود

  3. تشکر مطلب جالبی بود

  4. سلام.
    این پیشگویی که بیان شده مربوط به نستراداموس نیست.

  5. سلام
    ممنون از مطلبتون

  6. سلام به رامتین وهمه دوستای یوفویی خودم.سال نو همتون مبارک باشه.بچه ها دقت کردید که هرچی به سال 2012نزدیک میشیم اتفاقات جالب وباورنکردنی زیادی داره اتفاق میفته!؟درگیریهای خاورمیانه.زلزله وسونامی ژاپن دیده شدن بیش از حد یوفوها وووووو……
    یعنی چی میخواد بشه !؟

  7. مرسی بابت ترجمه و ارسال این مطلب…
    یه سوال
    اگه نوستراداموس پایان دنیا رو در سال 2012 پیشگویی کرده پس چرا بعضی از پیشگوییهاش مربوط به سالهای بعد از 2012 میشه..؟
    مثلا در یکی از پیشگوییهاش میگه که جنگجویانی از سرزمین پرشیا تا دریای سیاه پیش میروند… که این پیشگویی در حدود سال 2025 تا 2050 اتفاق میفته ….

    • سلام به همه ، بله کیوان جان به نکته مهم اشاره کردی ، قضیه نابودی زمین نیست بلکه پیچیده تر از اینهاست ، باید اندیشید .

      • من فکر میکنم سال 2012 حتما اتفاقاتی خواهد افتاد .
        1. طوفانهای خورشیدی
        2. قرار گرفتن همه ی سیارات منظومه ی شمسی در یک خط و راستا
        3. فعال شدن آتشفشان YellowStone و احتمال شروع عصر یخبندان جدید
        4.نزدیک شدن سیاره ی نیبیرو و …….
        بالاخره اتفاقاتی در راه هست….
        اما چیزی که میدونم اینه که مطمئنا نسل انسان از بین نخواهد رفت.
        ممکنه شیوه ی زندگی کردن آدمها بر روی زمین دستخوش تغییرات شگرفی بشه ،
        اما نسل انسان زنده خواهد موند و به بقای خودش ادامه میده…
        شاید با بهم ریختن زمین و جابجایی قاره ها و به زیر آب رفتن بسیاری از خشکی ها و از بین رفتن بسیاری از دستاوردهای انسان ، این بشر 2 پا مجبور بشه مثل انسانهای اولیه یا حداکثر مثل انسانهای قرون وسطی زندگی کنه،
        با اینحال چیزی که کاملا مشخصه اینه که در حال حاضر برای مردم کره ی زمین ، هیچ جایی جز همین کره ی خاکی وجود نداره که بخوان به اونجا پناه ببرن…
        (البته ممکنه که ناسا به نتایجی برای زندگی انسان در فضا و سیارات دیگه دست پیدا کرده باشه و نخواد رو کنه ، اما اگر هم روزی بخواد آدمها رو به سیاره ای دیگر انتقال بده مطمئنا امکانات کافی برای انتقال این همه جمعیت کره ی زمین نخواهد داشت)

  8. پیشگویی ها همیشه به صورت نصبی بوده و کاملا بیان کننده خود واقعه نیستند حالا اگه اینم یه چیزی گفته شاهکاری در این عالم پر اسرار نکرده.

  9. Dorood Be Shoma , Va Sepas Az Matalbeh Besiyaar Jaleb Va Amozandehtoon ,, Pirooz Bashin o Bar,Gharaaar

  10. دوستان با سباس از نظرات و مطالب همه من در اين باره خيلي مطالعه كردم و در سفر به تبت و هند كه تحقيق ميكردم از بزرگان كه تجربياتي داشتند همگي اعتقاد داشتن كه افراد كمي زنده ميمانند و تاريخ از نو نوشته ميشود و خيلي چيز هاي ديگر كه بشدت ترسناك است چرا نسل ما بايد همه اين چيزها را ببينيم ترسناكه .

  11. دست شما درد نکنه

  12. salam hanuzam gijam yanichi chimikhad bshe khoda rahm kone pishguyiye jaleb bud kash mishod maham zudtar az hadese btunim b en pishguyiha dastresu dashte bashim ag mishe chetoriyr?rastiadrese un blogo dadebudam nega kardin?nazaretun chiye?

  13. دوستان سال 2012 هم خواهد آمد و می بینیم یکی دیگر از پیشگوئیها ی مستراح داموچ امکان داره اشتباه باشه

  14. زلزله تهرانم تو راهه

  15. خیلی جالب بود ، ولی فکر نمیکنم باعث پایان حیات بشه ، یه سری سیل و زلزله به وجود میاد و یه کم شرایط خراب میشه ، حتی ممکنه طاعون و قحطی هم به وجود بیاد که به نظر شخصی خودم اون هم برای بقاء لازمه ، تأمین غذا و انرژی برای این همه آدم غیر ممکنه و طبیعت باید خودش خودش رو تنظیم کنه . این هم ردیفی سیاره ای رو نمیدونستم و معتقدم شدیداً تأثیرات آب و هوایی میذاره . باید منتظر موند و دید .

    با درود و سپاس فراوان : شهرام

بیان دیدگاه