معرفي و دانلود كتاب عجيب تر از علم


کتاب عجیب تر از علم که یکی از کتابهای فرانک ادواردز است به بحث در مورد نمونه هایی از عوامل توجیه ناپذیری که برای هر یک از ما در طول زندگی با آن روبری میشویم می پردازد .


——————————-
فرانک ادواردز نویسنده و گوینده (رادیو و تلوزیون ) آمریکایی و یکی از پیشگامان در رادیو بوده که در 4 اوت 1908 در ایلینوی به دنیا آمد و به مدت 30 سال در رادیو کار خود را ادامه داد و به کار های دیگری چو گلف میپرداخت و در این کار ماهر بود .
او برنامه هایی در مورد بشقاب پرنده ها و مو جودات فضایی اجرا میکرد و چندین کتاب در این مورد به چاپ رساند . او در سال 1954 به دلایل نا معلومی که هنوز نا مشخص است از رادیو اخراج شد که با اعتراض شدید مردم روبرو شد . متقابلا او پی از اخراج در ایستگاههای محلی کوچک به کار در رادیو ادامه داد و به اجرای برنامه هایی در مورد ماوراءالطبیعه می پرداخت که بیشتر درباره بشقاب پرنده ها و عوامل ناشناخته دیگر بحث میکرد.
او در اواخر عمر خود به خاطر تالیف کتابهای معروف خود در این زمینه به خوبی در سطح جهان شناخته شد و نهایتا مرگ او در کنگره علمی یوفولوژیست در شهر نیویورک در 24 ژوئن 1967 اعلام شده است.
استخراج از سایت های انگلیسی زبان

♥ لینک دانلود:

http://www.4shared.com/file/L7nkfcTC/ajib_tar_az_elm1part1.html

http://www.4shared.com/file/Fhz9d0j8/ajib_tar_az_elm1part2.html

با تشكر از نويد عزيز براي آپلود و ارسال اين مطلب.

Posted on جون 25, 2010, in دانلود كتاب. Bookmark the permalink. 17 دیدگاه.

  1. اسمشو که تو Google Books سرچ کنی یه نقشه پایین صفحه میاره که مکان های نام برده در کتاب رو مشخص کرده

    http://books.google.com/books?id=dUdld_7aCm4C&q=frank+edwards+stranger+than+science&dq=frank+edwards+stranger+than+science&hl=en&ei=ttwlTMK5NYaFOJy9ve8C&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CCUQ6AEwAA

    چند سال پیش این کتابو به سختی پیدا کردم، بعد از اینکه کل کتاب فروشی های شهرو گشتم فقط یدونشون یکعدد از اینو داشت.

  2. من حداقل 5 جلد از این کتابو دارم خیلی جالبن. پیشنهاد میکنم حتما بخونید

    • با سلام
      از شما 1 خواهش داشتم من هم به این کتاب علاقه زیادی دارم ولی به غیر از سری 1 جلدای دیگشو ندارم اگر میتونید PDF نسخه های دیگشو بفرستی واسم ازت ممنون میشم
      در نهایت تشکر میکنم.

  3. جهت استحضار :
    این کتاب در 9 تیر 89 به سایت e-books با همین توضیحات معرفی شد.

  4. کتاب طلای خدایان چهارمین اثر دکتر اریش آنتون پاول فون دنیکن (Erich Anton Paul von Däniken) نویسنده کتاب‌های نظریات فضانوردی باستانی است که در سال 1972 به چاپ رسید.
    اریش فون دنیکن ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فرایبورگ است. اولین اثر فون دنیکن ارابه خدایان بود که پرفروش‌ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد . نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند.
    او ۲۶ کتاب مختلف نوشته‌است که به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است و حدود ۶۰ میلیون جلد از آنها در سراسر جهان بفروش رفته‌است.
    جلد:
    http://dc239.4shared.com/img/332191733/3de34852/Talaye_Khodayan.jpg?sizeM=3
    لینک دانلود کتاب:
    http://www.4shared.com/dir/yMQdYpg8/_sharing.html
    http://www.4shared.com/document/sFvxjaO9/Talaye_khodayan.html

  5. سلام رامتین جان قابل شما رو نداشت_ یه سری تغییرات از نظر کیفیت رو کتاب انجام شد که لینک کتاب تغییر کرد ولی لینک جلد همون قبلیه
    لینک کتاب :
    http://www.4shared.com/document/xIbheNtS/Talaye_Khodayan.html

  6. کتاب عجیب تر از علم یک پسورد داره اگه میشه بزاریدش ممنون میشم

  7. ببخشید پسورد فایل یادتون رفته اگه میشه بزارید

  8. این کتاب از زمانی که آپلود شده است تا حالا پسوردی نداشته است . دوباره دانلود کنید . فایل دانلود قبلا دو قسمتی بود که برای بعضی از کاربران ایجاد مشکل کرده بود به این صورت که قسمت اول را دانلود ولی قسمت دوم را دانلود نمی کردند تا از حالت فشره بیرون بیاید . ولی از این تارخ به بعد فابل دانلود را یک قسمتی کردم . همون لینک اول رو دانلود کنید . لینک دوم غیر فعال شد .
    رامتین جان این کتاب تو لیست سمت راست وبلگ نیست . تو لیست بذار تا ببینن

  9. سلام من هشت جلد از کتاب عجیب تر از علمو دارم

بیان دیدگاه