UFO در نزدیکی خورشید! عکسی که توسط خود ناسا گرفته شده است!


هر چیزی نمی تواند به خورشید نزدیک شود چراکه با درجه حرارت 9900 درجه فارنهایت یا 5500 درجه سانتیگراد مواجه خواهد شد که قطعا خواد سوخت!

با این حال یک شئ فضاپیمای بیگانه می تواند با فناوری پبچیده گرمای زیادی را تحمل کند.

در تاریخ 24 آوریل یک دوربین در ناسا که رصد خورشید را به عهده دارد تصویری از چیزی بسیار بزرگ و مصنوعی ساخته شده و معلق در هوا که شدیدا به خورشید نزدیکتر بود را رصد کند.

ویدیوی ناسا نشان می دهد چیزی که به نظر میرسد مانند یک شئ بزرگ با نوعی بازوی مکانیکی متصل و طولانی است، این تصاویر و ویدیو به سرعت در اینترنت گسترش یافت و پیروان نظریه وجود UFO مدعی شدند که این جسم یک سفینه فضایی بیگانه است.

در مورد ویدیو شئ گرفته شده توسط ناسا:

یک دانشمند در آزمایشگاه پژوهشی نیروی دریایی آمریکا NRL نظریه ای که در مورد این جسم داده است این است که این تصویر فقط مجموعه ای از رگه های بجا مانده از پرتوهای کیهانی است که سنسور CCD دوربین را ضربه زده و این تصویر ایجاد گردیده است بطوریکه این تصاویر به هم ریخته می تواند از یک تصویر به تصویر دیگری باقی بماند.

اما طرفداران UFO می گویند که این یک تصویر اشتباهی نیست بلکه یک مهارت فرازمینیهاست که اینطور به خورشید نزدیک می شوند.

 

 



 

و این هم عکسی است که بعد از یک هفته از عکسهای بالایی گرفته شده است به بزرگنمایی عکسها دقت کنید:



 

با تشکر از دوست خوبم وحید عزیز.

منبع:

http://www.7end.blogfa.com/post/56

http://www.huffingtonpost.com

Posted on جون 18, 2012, in عكسهاي ناسا از بشقاب پرنده. Bookmark the permalink. 17 دیدگاه.

  1. من که موندم چی بگم
    مخم هنگیده

  2. سلام . عکس های اولی دلیل قلنع کننده ای نیستن ولی اون عکسایی که نوشته مال یک هفته بعدش هستن و زوم شده روشون واقعا دیگه جای بحث نداره . فقط نکته اینجاست که چرا این روزا اینقدر اتفاق ها و کشف های خارق العاده زیاد شده
    درضمن این احتمال هم هست که ادم فضایی ها برا برنزه کردن رفته باشن اونجا !

  3. به اندازه اش در عکس یکی مونده به آخر دقت کنید! بدون در نظر گرفتن بازوها ، اتاقک اصلی این یوفو از کره زمین هم بزرگتره. با در نظر گرفتن طول بازوها خیلی جالبه که تصور کنیم در چه سیاره ای ساخته شده! از چه ماده و آلیاژی ساخته شده که با این فاصله از خورشید ذوب یا پودر نمی شه تعجب برانگیز هست. نکته بزرگتری که باید بهش فکر کرد اینه که چرا در چند سال اخیر اینقدر یوفو در اطراف خورشید و طوفان ها و فعالبت هاش مشاهده می شه؟! با وجود تمام پنهان کاری ها ، این شاید چهارمین موردی باشه که خبر یا عکسش منتشر می شه. سوال اینجاست که آیا در چند سال اخیر فعل و انفعالات خاصی در خورشید درحال وقوع هست که اینقدر مورد توجه یا مطالعه بیگانگان قرار گرفته؟ آیا خورشید انقلاب عظیمی رو آغاز کرده و به مرور داره تشدیدش می کنه؟ آیا این فعالیت های خورشیدی که به دقت از سوی موجودات فضایی رصد و مطالعه می شه تا کجا پیشرفت خواهد کرد؟ آیا به گرمایش زمین در دهه های اخیر یا مباحث 2012 مربوط هست یا خیر… و انبوهی از سوالات بی پاسخ که حتی فکر کردن بهشون ترسناکه…

  4. ممنون خیلی جالبه نمی دونم چی بگم !؟

  5. …. خیلی ساده پسندانه ان خواهد بود که ما طبق معمول تصور کنیم که ما در مرکز این توجه کیهانی قرار داریم و انها دارند این فعل و انفعالات را برای مثلا تاثیرات مثبت برای ادامه حیات ما تغییر میدهند و…… ایا واقعا موضوع همین است ؟ نگاه من شکل دیگری است شما میدانید که حورشید ما در کهکشان راه شیری ودر یکی از منتها الیه بازوهای ان به سر میبرد و در ضمن ازیکی از معدود ستارگان یکانی ان است دوما اندازه ان نه خیلی بزرگ با دمای بالا و نه خیلی کوچک میباشد سوما دارای ارسال فرکانسهای صادره انرژی (تخلیه انرژی یا قدرت ) یازده ساله میباشد ( در ستارگان دوتایی به لحاظ گرانش سنگین این فرکانس موجود نیست و گرفتن انرژی به دادن انرژی نسبت برابر پیدا میکند ) حال تصور کنید که این پمپ انرژیها در میان کهکشانها در فواصل مختلف موجود است ودر بین ترابری بین منظومه ای که برقرار است خورشید ما هم یک ایستگاه کسب انرژی مطمئن بین ستاره ای است ( البته برای تمدن نوع 2 ) و جالب انکه هر دفعه در اطراف خورشید شکل سفاین باهم تغییر میکند یعنی تنوع حیات و این وضع میلیونها سال است که انجام میپذیرد و حالا به مدد دوربینهای ما قابل ثبت شده اند … میماند دو پهلویی و تکذیب همیشگی اقایان که کم کم دارد خاصیت خود را کاملا از دست میدهد و باید همین روزها شاهد اعترافات تکاندههایی باشیم ….. تمام

  6. من كه اصلا تعجب نكردم شايد اونها اصلا روي خورشيد زندگي مي كنند شايد رفتن اتش بازي امروزها هم خورشيد خيلي جءنگ هست جرا!؟

  7. ممنون از اطلاع رسانیتون شاید دور نباشه اون زمانی که مردم دست از خرافه بردارند و وجود حیاتهایی غیر از زمین ما و حتی هستی ما بپذیرند .اینکه گذشتگان ما از یک تمدن بهره میبرده اند که متعلق به زمین نبوده مکررا» در اسناد تاریخی و یافته های بشر موجوده. شاید بیشتر باید در آموزه هامون و یه سری عقاید پذیرفته شده تامل کنیم.

  8. Kheily jalebe!

  9. مثل همیشه بسیار جالب بود، و عکسها هم بوضوح دستکاری شده نسیت و واقعیست. ممنون!
    مسئله مهم در کهکشانها، مسئله انرژیست. مسلماً با توجه به وسعت کیهان، تعداد جهانهای دارای موجودات هوشمند، حتی در بُعد ما، بسیار بالاست (حتی بر حسب احتمالات ساده ریاضی)، بسیاری از این تمدنها باید به مرحله ای رسیده باشند که بتوانند از ماده بین کهکشانی، انرژی مورد نیاز خود و جهان خود را مستقیما تهیه کنند، آنها نیازی به ترک دنیای خود برای یافتن انرژی ندارند و روشهای ارتباطی آنها با ما، از ذهنیت بشر خارج و ماورای دانش امروز بشریست، آنها نیازی به بشقاب پرنده، موشک، و گذر از مسافتهای نجومی برای رسیدن به جهانهای دیگر منجمله زمین ما ندارند و برای دانستن رازهای بشری هم نیازی به دزدیدن آدمها و انجام آزمایش بر روی آنها و…ندارند.آنان با آنچه «ادراک بی واسطه» خوانده می شود عمل می کنند.
    اما هستند برخی ازاین جهانهای هوشمند،که قاعدتا با وجودیکه از نظر پیشرفت علمی از ما بسیار پیشرفته ترند، اما شاید هنوز به مرحله دریافت مستقیم انرژی از ماده کیهانی نرسیده هنوز در جستجوی منابع آماده هستند. که یکی از منابع همین خورشیدها هستند. اگر به عکس دقت کنید، شاید تکنولوژی آن معرف نوعی گیرنده انرژی خورشیدی و مبدل یا انبارۀ عظیمی باشد که انرژی(و شاید ماده گازی شکل را) دریافت و ذخیره و شاید تبدیل می کند؟ لطفا کسانی که در این زمینه آگاهی علمی دارند نظر کارشناسی بدهند. با تشکر.

  10. لطفاً کارشناسان و آگاهان گرامی سری به این لینک بزنند و درباره درستی یا نادرستی این خبر تحقیق وو اطلاع رسانی کنند:
    http://kashefnews.com/index.aspx/n/6313

  11. منتظر یک اتفاق بزرگ هستیم 🙂

  12. منكر و جود حيات در ساير كرات و يوفوها نيستم و به شدت به اون معتقدم اما به نظر من اين عكس مربوط به رصد خانه ديناميك خورشيد هست كه چند ساليه خورشيد رو از نزديك مورد مطالعه قرار ميده و عكسهاي بي نظيري كه هر از گاهي منتشر ميشه از همين رصد خانه هست البته اونقدرها هم كه فكر ميكنيم به خورشيد نزديك نيست و علت بزرگ ديده شدنش همين فاصله اون از خورشيده به هر حال اين هم نظريه شما چي ميگيد؟

  13. چند نفر صحبت ميكردند يكي گفت پدر من يك اصطبل داره كه اسب حامله تا برسه انتهاش زائيده دومي گفت پدر من يك چوب دستي داره كه در هواي ابري با اون ابرها رو جابجا ميكنه تا هوا افتابي بشه اولي گفت چاخان نكن مگه ميشه همچين چوبي را كجا نگه ميداره دومي گفت تو اصطبل باباي تو.حالا Annunakids اين يوفو به اندازه سياره زمين پاركينگش كجا است ؟البته اين يك شوخي بود.اما اگر خوشبينانه به گفته Annunakids فكر كنيم ممكنه اين همون يوفوئي باشه كه قراره به زمين بياد و مردم سياره رو به جاي امني انتقال بده…توجه نكردي اين همون كشتي نوح خودمونه

  14. ببخشيد يك قسمت را فراموش كردم اما اگر خوشبينانه به گفته Annunakids فكر كنيم ممكنه اين همون يوفوئي باشه كه قراره به زمين بياد و مردم سياره رو به جاي امني انتقال بده و فعلا» در حال سوختگيريه بمقصد زمين…توجه نكردي اين همون كشتي نوح خودمونه

  15. خدکت دوست عزیزماهان عرض کنم که این شی ناشناخته بسیار و در فاصله بسیار نزدیک به خورشید گرفته شده و هیچ وشیله ی ساخت بشر قادر به نزدیک شدن با خورشید تا این فاصله رو نداره. فاصله خورشید تا زمین ۹۳،۰۲۶،۷۲۴ مایل می باشد و فاصله بسیار زیادیست و بنابراین تلسکوپی که این عکس را گرفته مجبور بوده تا حد بسیار زیادی زوم کند و از شواهد موجود نتیجه می گیریم که این شی در ابعاد بسیار بزرگی می باشد زیرا بزرگترین شاتل ساخت بشر به یک هزارم این شی ناشناخته نمی رسد و در عکس ها انقدر کوچک خواهد بود که تلسکوپ از این فاصله به سختی قادر به رویت ان می شود

  16. سلام
    از خوندن مطالبت دارم لذت میبرم ، آخه سایتتو تازه دیدم . جالب ، مفید و اگر چاشنی تعصب بهش نزنی ، Perfect
    شاید هضم یک سری مسائل سخت وعذاب آور باشه و بیانشون هم هنوز در دیدگاه و دنیای عموم مردم ودر فهم دنیا در سه بُـعد یک تابو باشه .
    اگرفقط تصور کنیم شاید در مقیاس ابعادی قابل فهممون مثلاً منظومه خورشیدی ، خورشید و زمینی که ما از درونش با صدوپنجاه میلیون کیلومترفاصله داریم به اون نگاه میکنیم قد یه اتم برای اون ازما بهترونیکه داره با هسته این اتم ور میره باشیم ، چه فرقی میکنه هسته این اتم شکافته بشه یا نه ؟
    تا بحال اینطوری به قضیه نگاه کردید که ممکنه موجوداتی با فناوری پیشرفته تر از ما که تنها برتریشون نسبت به ما در دسترسی اونها به بُـعد زمانه ، در واقع یک سری جویندگان بین سیاره ای هستند که بدنبال زمینهایی برای کشت و برداشت و استخراج منابع هستند ( فیلم آواتار) و در واقع با ساخت انسان فرآوری آنها داره به انتها میرسه و انسان فقط نقش پاکسازی رو براشون داره؟
    اگر عمر زمین 24 ساعت فرض بشه انسان در کمتر از یک دقیقه نسل تموم موجودات رو زمینو منقرض میکنه و برای سرعت دادن به این پرُسه باید آواتارهایی بک سری اطلاعات و فناوری رو به انسانها آموزش میدادند .
    شاید ما اونها رو فرعون و یا پیغمبر میشناسیم .
    شاید با توجه به گونۀ انسان که تنها موجود روی زمینیم که احساس و شعور داره ، میتونه بخنده ، گریه کنه ، عاشق بشه ، خواب ببینه و براحتی و بیشتر از هر عامل و موجودی دیگه همنوع خودشو بکشه بکارش بیاییم و برامون خوابهای طلایی دیده .

بیان دیدگاه