انرژي را شیبا Ra~Sheeba،فدراسيون كهكشاني Alcyone


تاریخچه راشیبا

در آغاز یک سری از حوادث تعجب برانگیز باعث تولد راشیبا شد .
همه چیز از آنجا شروع شد که مایکل به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در سال 1982 در دامنه کوههای
Barrier واقع در Broken Hill الهامی را دریافت کرد .در سال 1991 مایکل به همراه خانواده اش به مکانی که در الهامش گفته شده بود ، نقل مکان کردند . در سال 1998 با زوجی که از اینگلیس به آدلایت آمده بودند ، آشنا شدند . آنها مراسم روحانی ( ارتباط با انرژی خداوندی ) را که از طرف یک روح توضیح داده شده بود را انجام دادند . بعدا به آنها الهام شد در سال 1998 جهت انجام دادن مجدد این مراسم به منطقه ای واقع در استرالیا بروند . اول به آدلایت رفتند سپس برای رفتن به آن منطقه از استرالیا برنامه ریزی کردند ، فقط در تاریخی که باید در آنجا می بودند ، نتوانستند برسند . روح به آنها گفت ناراحت نباشید . فردی شما را به خانه خود دعوت خواهد کرد و شما باید به آنجا بروید .

https://i0.wp.com/www.rasheebaofficialsite.com/May02Workshop03.jpg
مرلین آنها را به خانه خود واقع در دامنه کوه های Barrier دعوت کرد و آنها دعوت را پذیرفتند و انجام دادن یا ندادن مراسم را پرسیدند . مراسم انجام شد ، انرژی فوق العاده بود . انرژی خداوندی ، بر روی کسانی که در آن مکان زندگی می کردند شروع به جاری شدن کرد . این انرژی سبب به یاد آوردن نقش خود در این بازی شد .
پیتر کانالی برای سمبلها و کلمات شد . مرلین شروع به دریافت همسویی راشیبا و نحوه اعمال آن شد .
مایکل هم رابطه اش را با دنیا حفظ می کرد .
خیلی جالب است یادآوری زندگی های گذشته ما و نقشهایمان و اینکه راشیبا اولین بار توسط فرعون و همسرش به مصر آورده شد .
از طرف روح خواسته شد که نام این انرژی Ra sheeba نامیده شود ( که راشیبا خوانده می شود ).
زوجی که از اینگلیس آمده بودند ( آلن و شرلی ) همچنان مشغول دریافت انرژی سمبلها و طبقه بندی آنها بودند. به آنها هم نام گذاری راشیبا گفته شده بود .
آلن ، شرلی و تینا بار دیگر به استرالیا رفتند و در آنجا اولین کارگاه راشیبا را برگزار کردند .
هشت نفر بازیکنان اصلی ، همسویی گرفته و مستر راشیبا شدند .
حالا در کشورهایی همچون : استرالیا ، آلاسکا ، کانادا ، مصر ، انگلستان ، اکوادور ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، هلند ، هند ، اندونزی ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، لبنان ، مکزیک ، فیلیپین ، اسپانیا ، سوئیس ، ترکیه و ایالات متحده آمریکا مستر های راشیبا حضور دارند .
پیتر و مرلین راشیبا را به استرالیا بردند و اینک در اینترنت جا گرفته است . و همچنین به خواست روح ، جهت در آغوش گرفتن جهان توسط راشیبا ، ادامه می دهند .
راشیبا چیست ؟
راشیبا قسمت خیلی قدرتمند از انرژی زندگی جهانی است .
اکنون ارتعاشات انسانها به اندازه نیاز بالا رفته و این گردابها ی انرژی شروع به جاری شدن نموده است. به این سطح از ارتعاش فقط در دوران مصر باستان ناظران رسیده بودند. بازیکنان اصلی حاظر بودند و کسی که این انرژی را منتقل می کرد فرعون بود .
بعد از اینکه فرعون مرد ، همه چیز غیب شد . حال بار دیگر بازیکنان اصلی برای صاحب شدن به این انرژی ، دوباره جایگاه خود را روی تخته بازی گرفتند . این بار افراد زیادی صاحب این انرژی خواهند شد و در راه ارتقاء آن کمک بزرگی خواهد شد .


دیگر از آن سوء استفاده نخواهد شد . چون این انرژی فقط در دست یک فرد یا گروه خاصی نخواهد بود و افراد زیادی خواهان این انرژی خواهند بود و بطور وصف نا پذیری شروع به جاری شدن انرژی بزرگی خواهد کرد که تاکنون تا این حد نبوده . این اولین اتحاد انرژی Ra با Sheeba است .
Sheeba : قسمت مؤنث انرژی شفای ، عشق ، جنسی ، خداوندی و چهره شاد و خطاب مستقیم به منبع جهانی .
Ra : یعنی مرکز ، منبع . بزرگترین مرکزش از خورشید متولد می شود .
شیبا ، رع و یا راه را نشان می دهد . فقط با وساطت شیبا می شود به رع رسید و راه صحیح رفتن به خانه را یافت .
شفای راشیبا واقعا بر روی چاکراها کار می کند . با ایجاد تغییرات روی دی ای ان ما و میدان مغناطیسی مان به ما داشتن عشق را می آموزد و باعث ایجاد رابطه با آن ( عشق )می شود .
عشق در هر سطحی به پیشرفت ما کمک می کند . باید به انرژی صاحب شده و اجازه ایجاد تغییرات روی ارتعاشاتمان را بدهیم . صاحب نور شوید . روشنایی خود را به هرکسی نشان دهیم و ببینیم چه کسانی متوجه این نور شدند .

همسویی چکار می کند ؟
همسویی ، با تغییر ارتعاشات و تغییر رنگ روح ، منجر به جریان عشقی درونی می شود .

آماده بودن خود را برای همسویی با راشیبا را چگونه متوجه خواهیم شد ؟
ارتعاشات را حس خواهید کرد . کسانی که این را حس می کنند دوباره ناظران و از صاحبان انرژی رع خواهند بود .

https://i0.wp.com/www.shamballa.mysteria.cz/images/ra.jpg

****************************************************************

این هم یک مصاحبه با Merilyn Bretherick (بنیانگذار راشیبا ) در ترکیه :

همه چيز درباره راشبا

انرژي راشبا توسط Merilyn Bretherick در دنيا بنا شده و Sal Rache هم با ” آگاهي اژدها ” همسو شده است . اين همسويي ها تا اروپا ادامه پيدا كرده و در تركيه تمام شد . بازيكنان اصلي راشبا كه با كمك انرژي براي ارتقاء ارتعاشات مشترك دنيا كمك فراواني كرده اند ، در ازمير و استانبول دور هم جمع شدند و من فرصتي يافتم تا سوالاتي را از آنها بپرسم .
زماني كه Merilyn و Sal به استانبول آمدند ، به كمك Korkut Keskiner كه تمام برنامه هاي لازم را تدارك ديده بود ، انرژي راشبا را زير ذره بين برديم طوريكه سوالات ، خود باعث سوالاتي شد .
Korkut از Merilyn و Sal سوالاتي را پرسيد ، اين مكالمه را بدون هيچ گونه تغييري به شما ارائه ميكنم .

Ferhan Gürbüz : مي خواهم به سوالاتي پاسخ دهيد كه وقتي شخصي براي اولين بار با راشبا مواجه ميشود ، مي پرسد.
انسانها چه چيزي را مي خواهند بدانند ؟
Merilyn : زماني كه شخصي چيزهايي در مورد راشبا مي شنود ، درباره سود آن سوال ميكنند . مي پرسند آيا مانند ريكي است . در مورد اجراي راشبا كنجكاوي ميكنند ، مي پرسند براي دريافت اين ارتعاشات حتما بايد مستر باشند و چه مقدار هزينه بايد پرداخت كرد .

Ferhan : به اول ماجراي راشبا برويم . مثلا در مورد ريكي ، مدت زمان زيادي است كه مي شناسيم ، يك داستان دارد ، چه كسي و چه اتفاقاتي رخ داده و در مورد نحوه انتقال آن ، همه ميدانند . Merilyn تو چگونه به انرژي راشبا دست پيدا كردي ؟ چطور مي خواهي آن را تعريف كني ؟
Merilyn : براي من در اصل به زمان بندي درست بستگي داشت ، چون ارتعاشات مشترك تمام انسانها در سطحي است كه در زمان آخناتون بود . در اصل بيشتر از آن زمان .چون انسانها در زمان آخناتون نتوانستند اين انرژي را در دنيا محكم كنند ، آخناتون مرد .
زماني كه ارتعاشات بالا مي رود ، تمام شرايط لازم به خودي خود فراهم مي شود .ارتعاش انسان وقتي رشد مي كند ، به سطحي خاص مي رسد و شرايط براي برگشت راشبا به خودي خود فراهم مي شود .
موقعي كه من همسويي را گرفتم ، ارتعاشات من به اندازه كافي بالا رفت .
بازيكنان اصلي راشبا ، آخناتون – Kia و ماه هستند . ماه دستور قتل آنها را صادر كرد. هم اكنون بنيان گذاران مشترك راشبا : Peter ، من و Michael انرژي آن سه نفر را حمل مي كنيم تا بتواند به ظهور برسد .
Ferhan : وقتي كه ميگوييد انرژي آنها را حمل مي كنيد ، يعني آنها را انكار ميكنيد ؟
Merilyn : از لحاظ ستاره بودن (كالبد اختري ) در اصل همه ما در بالا در يك جا بوديم و همه ما در استراليا در مكاني كه چشمه يا سرچشمه ناميده مي شد ، زندگي مي كرديم . كه اين نيز اشاره اي ديگر به درست بودن زمان . راشبا تقريبا در زمان كوتاهي ( حدودا 3 ماه ) بطور كامل به ظهور رسيد .
Ferhan :از زندگي دنياي خودت بگويم ، آيا حس ميكردي با همچين انرژيي روبرو شوي؟ فعل و انفعالاتي را بخاطر مي آوري ؟

https://i0.wp.com/willblogforfood.typepad.com/will_blog_for_food/images/ra.jpg
Merilyn : بعد از گرفتن همسويي مستري ، آمدن يك چيزهايي را حس ميكردم. از كارهاي ديگري كه انجام داده ام ، فعاليتهاي در مورد يك انرژي جديد به نام Shakira است و احساس زيادي كه دارم اين است كه اين انرژي به شكل متفاوتي خواهد آمد. هنگامي كه انرژي شروع به جاري شدن كرد ، فهميدم كه اين انرژي بطور كامل با انرژي Shakira فرق مي كند . اما بعد از دريافت همسويي ها ي آنها ، اطلاعات لازم در مورد آنها شروع به جاري شدن كرده و تك تك ما شروع كرديم به ، بخاطر آوردن خودمان .
Pen Gough به ما گفت براي ارائه اين انرژي در تمام دنيا اقدام كنيد، اما من در آن زمان اين را باور نكردم .
Pen Gough : Ferhan آيا اژدهاي تو نيست ؟ با او چطور آشنا شدي ؟
Merilyn : يك روز در شهر Adelai استراليا، هنگامي كه Peggy Dubro بنيان گذار حوزه الكترو مغناطيسي ، مشغول بررسي حوزه انرژي من بود، يك اژدها ديد و هنگامي كه با همكار خود راجع به آن صحبت ميكرد ، من در مسافتي بودم كه سخنان آنها را مي شنيدم . وقتي يك از آنها گفت اژدها، گوشهايم را فوري گرفتم .
در اصل به ما در مورد داشتن راهنمايان اژدها گفته بودند . آن شب من از Bella Antora راهنماي اژدهاي خودم را خواستم ، در اول يك كوچكش آمد و دومي Pen Gough بود .
من يك دوستي هم در آدلاي دارم . اژدها ها خيلي تو در تو بودند . يكبار اژدهاي او براي Pen Gough كانال شد. در آنجا اژدهاي او گفته بود : براي به ياد آوردن اصل ريشه Merilyn از گذشته خود، خيلي منتظر شديم.
بعد از آن Pen Gough شروع به همسويي دادن كرد ، ولي باور كردن آن كمي زمان برد .
او اولين راهنماي من است و از من مراقبت مي كند .
Ferhan : آيا براي محكم كردن راشبا در دنيا ، اژدها ها كمك كردند ؟
Merilyn : بله
Ferhan : آيا در زمان آخناتون ، اژدها هاي ديگري براي محكم كردن راشبا راهنمايي مي كردند ؟
Merilyn : بله
Ferhan : انسانهاي زيادي هستند كه حكايتهايي را در مورد اژدها ها مي دانند ، اما در مورد ارتباط اژدها ها با دنيا چيزي معلوم نيست . در اين رابطه اطلاعاتي مي توانيد بدهيد ؟ اژدها چيست ؟
Merilyn : اين در اصل يكي از دلايل جمع شدن ما و Sal است . Pen Gough در مورد اژدها ها براي ما توضيحاتي داده بود ، ولي Sal خدمت بزرگي انجام داد بطوريكه به جلسه بزرگان اژدها ها وصل شد و اطلاعات زيادي را به ما داد . اطلاعاتي در رابطه با يك دوره حكومت اژدها هاي تاريكي بر دنيا واطلاعات زيادي مبني بر شكسته شدن اين سلطه در حال حاضر توسط اژدها هاي روشنايي ، آمد .
Ferhan : منبع اين اژدها هاي راشبا يا انرژي راشبا چيست ؟ ما هم اكنون در دنيا هستيم و آمدن اين انرژي را ديده و در اين آزمايش هستيم ، ولي اين انرژي از كجا مي آيد ؟
Sal : در اصل اين اطلاعات را Ra و Isis از جلسه مقامات بالاي Sirius گرفته و به كمسيون مقامات بالاي اژدها ها داده است .براي اينكه كمسيون مقامات بالاي اژدها ها ، جهت اتصال با اژدها هاي تاريكي ، به بعضي از تكنيكهاي متضاد نياز دارد .
Korkut : من يك سوال دارم . يعني شما مي گوييد اين دوره زماني ارتعاشات بالا ، به اژدها هاي روشنايي داده شده تا قدرت را از اژدها هاي تاريكي بگيرند ؟ آيا در زمان آخناتون نيز همين طور بود ؟
Sal : Hermes و Toth از آتلانتيس آمده و 12500 سال پيش در كنار نيل جاي گرفت ، فقط در طول زمان ، فرهنگهاي زيادي به مصر آمده و در نتيجه تركيب ارتعاشات پايين آمد .
جلسه اژدها هاي كهكشاني ، راشبا را توسط Ra و Isis براي جلوگيري از اين افت ارتعاش فرستادند .
Merilyn :من هم از Sal يك سوالي دارم ، آيا معاهده كهكشاني ( هم پيماني وابسته به راه شيري) از خيلي قبل بوده ؟
Sal : ميليون ها سال است كه اين هم پيماني كهكشاني وجود دارد . اين فدراسيون حالا تصميمات جديدي دارد . اژدها هاي تاريكي فكر مي كنند كه ارتباط خود را با چشمه ( منبع ) يعني خداوند ، از دست داده اند به همين خاطر حالا به شكل ديگر ي نياز است.
اين فدراسيون تازه تاسيس نشده ، Isis در هشتمين سطح ( تراكم- غلظت) و در حال حاضر كم كم به سطحي شبيه به سطح ارتعاشات اژدها ها نزديك ميشوند ، به همين دليل Isis و اژدها ها و فدراسيون كهكشاني ، باهم كار مي كنند .
Ferhan : فدراسيون كهكشاني ( وابسته به راه شيري )چيست ؟
Sal : جايي است كه به آن Alcyone گفته مي شود .
فدراسيون وابسته به راه شيري ، از هزاران فرهنگ مختلف، از سيستم هاي مختلف ستاره اي تشكيل شده كه اين هزاران سيستم ستاره اي ، اكثرا طبق دستورالعمل هاي اين فدراسيون زندگي مي كنند .
در فدراسيون كهكشاني ، موجوداتي از ارتعاشات بعد پنجم تا بعد هشتم وجود دارد.
از كلمه بعد زياد استفاده نمي كنم ، چون مانند يك بعدنيست ، يك سيستم متفاوتي است .استفاده از كلمه ” تراكم- غلظت “را ترجيح مي دهم .در حال حاضر مهمترين دليل آمدن راشبا به زمين ، يك گروه از اژدها هاي تاريكي هستند كه از سطح ستاره اي ف بصورت موذيانه ، مدت زمان زيادي است كه زمين را كنترل ميكنند. اما آنها به اشتباه خود واقفند . وظيفه اصلي راشبا در اصل ، پاكسازي دنيا از سيستمي است كه اژدها هاي تاريكي بوجود آورده اند. و دومين ماموريتش ، شفا دادن به ريشه هايي است كه در درون ما و از جانب اژدها هاي تاريكي مباشد. كه اين ريشه ها مي تواند از D.N.A ي ما هم باشد ، معنوي مي تواند باشد .
Merilyn : در واقع فقط شفا دادن اژدها هاي تاريكي نيست ، بلكه درعين حال جهت بالا بردن ارتعاشات و تكامل ماست .مخصوصا بعد از اين سمينارها انسان ها در مورد ايجاد تغييرات بزرگ و كشف هدف هاي زندگي شان سخن مي گويند . راشبا در اين زمينه به تنهايي عمل نمي كند ، بلكه سيستمهاي ديگري نيز در اين مورد كار مي كنند. هر كس در عين حال هم جهت بهتر بودن زمين تلاش مي كند و هم جهت تكامل .
متد شفا بخشي راشبا ، از ديگر متدها متفاوت است .اين را آموزش مي دهيم . از جمله روش هايي كه مي توان آنرا در ديگر سيستم ها هم مشاهده كرد ، اين است كه انسانها ميتوانند آن را بر روي خودشان اعمال كرده و به ديگران بفرستند . راشبا كاملا متفاوت است .
سمبلهايي كه به هندسه مقدس متكي هستند ، اگر يكبار بر روي حوزه انرژي رسم شوند ، حتي اگر شما بعداً از آنها استفاده هم نكنيد ،باز آنها در آنجا بوده و به شما سود مي رسانند . چندان مهم نيست كه آن را به دفعات براي خود وديگران استفاده كنيد .استفاده از راشبا چندان مهم نيست . اگر چيزي را اينقدر كمرنگ هم بنويسي ، باز هم مي تواني آنرا بخواني . اينجا يك چيز مهمي است و آن هم اينكه مفيد ولي لازم نيست .
Ferhan : آيا همسويي ، براي فعال كردن اين انرژي كافي است ؟
Merilyn : ما اين را استفاده مي كنيم ، چون انرژي Ra و Isis را حمل ميكند و وقتي كه انرژي به ما مي آيد ، يك نوع رقص مي كند كه خيلي زيباست .و همچنين سمبلها نيز حالت فعال كننده دارند .استفاده كردن از اين سمبل ها خيلي خوب است. سمبلهاي زيادي است ، فقط راه استفاده از آنها را به من ميگويند مهم اين است كه حتي اگر استفاده نكنيد، بعد از رسم سمبل ها روي بدن ،آنها كار خود را ميكنند .
Ferhan : مرلين آيا تو براي همه سمبل ها همسو شده اي ؟
Merilyn : طريقه رسم اكثر سمبل ها را Peter گرفت ، من هم نحوه استفاده از آنها و شناخت سمبل ها و قسمت فعال سازي نور مقدس و حفاظت را گرفتم .
Ferhan : آيا سمبلي است كه بيشتر دوستش داشته باشي ؟
Merilyn : بله ، سمبلي است به نام Aton كه بيشتر از همه آن را دوست دارم .
Sal : فعال سازي صعود راشبا و اطلاعاتي را كه در اين سمينارها گفته مي شود را ، باهم گرفته ايم .
Korkut : در سمينار آخر هفته كه در ازمير برگزار شد ، يك خانم جواني براي Merilyn يك سمبل آورد و گفت معمولا هركس سمبلي مي آورد و براي من هم اين آمد.اين خانم به Merilyn اصرار مي كرد در مورد ارتباط اين سمبل با راشبا از Pen Gough سوال كند . فقط براي اولين بار سمبلي از طرف يك خانم جوان از ازمير ارائه شده كه سيستم ارتباط بين راشبا و راشباي سياره اي است .
Ferhan : در راشبا براي كساني كه همسو شده اند ، سمبلي است به نام Traveller جهت برون فكني كه استفاده از آن براي همه همسو شدگان آزاد است .
آيا اين هديه اي است جهت بعد پنجم ؟
Merilyn : بله، فكر مي كنم همين طور است . من فكر مي كردم خيلي از افراد نتوانند از آن استفاده كنند، براي همين مي خواستم آن را از نوشته ها بيرون بياورم ، در اين باره به Pen Gough گفتم ، اراده انسانها مي شكند . گفت نه ، آن در جاي خودش خواهد ماند ، تو نمي تواني آنرا پاك كني . آنهايي كه مي توانند از آن استفاده كنند ، از آن استفاده خواهند كرد . اين سمبل را انسانهايي بيشتر مي توانند استفاده كنند كه ژن اژدها دارند.
Sal : انسانها نسبت به گذشته ، ساختار بالاي دارند مخصوصا از لحاظ انرژيايي در نتيجه اگر تعدادكساني كه بتوانند از اين سمبل استفاده كنند بيشتر شوند ، تعجب نخواهم كرد.به نظر من كساني كه سريعتر مي توانند اين كار را انجام دهند، كساني هستند كه بيشترين ژن اژدها را دارا مي باشند .
Ferhan : اين چه ارتباطي با D.N.A دارد ؟ هميشه راشبا را به D.N.A ربط مي دهي ، چگونه روي D.N.A تاثير ميگذارد ؟
Merilyn : مسئله اصلي اين است كه ما مي توانيم از قسمت بيشتر D.N.A استفاده كنيم ، مي توانيم آنها را فعال كنيم .ما در اصل از قسمت محدودي از D.N.A ي مان بهره مي بريم ، حالا به شكلي فعال شده است كه بتوانيم از ظرفيت اصلي آن استفاده كنيم . ما به اين ، ارتقاء ميگوييم .
Sal : راشبا فقط روي D.N.A كار نمي كند ، در عين حال روي انرژي الكترومغناطيسي ، مريدينها و خطوط موازي به هم پيچيده هم كار كرده و آنرا بهتر مي كند ، اينها هم جهت ارتقاء و تكامل ما كمك ميكنند .
Ferhan : در مورد نوري كه در D.N.A ي مان ضبط شده و ما منتظر به ظهور رسيدن آن هستيم ، چه مي توانيد بگوييد ؟
Sal : ما در اصل، داراي 12 پيچ D.N.A هستيم و هر پيچ نشان دهنده يك وجود ماست ،پس ما داراي 12 وجود هستيم ولي دانشمندان در حال حاضر فقط روي آن قسمت از D.N.A كار مي كنند كه با بدن ما مرتعش شده و بصورت يك حلقه ديده مي شود و به آن Helix ( مارپيچ ) مي گويند . حال ما با ارتقاء خود، حلقه هايي را فعال ميكنيم كه در فركانس هاي بالاتري هستند .
Ferhan : آيا در سال 2007 انتظار يك جهش جديدي را داريد ؟
Merilyn : طبق اطلاعاتي كه به من از كانالهاي مختلفي از جمله Pen Gough رسيده ، در سال 2007 اژدها هايي كه داراي روحهاي خالصي هستند به دنيا خواهند آمد، براي كالبد گرفتن حاضرند . اينها بچه هاي متفاوتي خواهند بود و به عنوان بچه هاي اژدها شناخته خواهند شد .
Ferhan : گفتيد بچه هاي اژدها ؟
Merilyn : آنها مطمئناً پدر مادراني را انتخاب مي كنند كه در راه روشن شدن ، ژن اژدها را با خود حمل مي كنند و نشانه بزرگ آنها اين است كه گردنشان كمي درازتر از حالت نرمال مي باشد. آنها به آن نيروي جادويي كه گفته ايم صاحب خواهند شد . فقط با نگاه كردن به انسانها مي توانند اثرات تاريكي را كاملا بهبود بخشند . در اطرافشان هيچگونه بحثهاي تشنج زا را نخواهند خواست و با آن سازگار نخواهند شد و در يك لحظه اين تشنج را از بين خواهند برد .
Ferhan : پس بچه هايي كه با خود ژن اژدها را دارند به زمين خواهند آمد ، در حال حاظر آيا انسانهايي وجود دارند كه ژن اژدها را با خود دارند ؟
Sal : بله هستند ، فقط در اصل 1 الي 2 در صد انسانها داراي ژن اژدها مي باشند .در صد ژن اژدها خيلي كم شده ، چون در بين نژادها تركيب ( چند رگه اي ) اتفاق افتاده و در حال حاضر سايه انسانها ي حمل كننده ژن ، خيلي كم شده. وقتي به نقشه ژنتيكي انسانها نگاه ميكنيم ، 1 الي 2 درصد تاثير ژن اژدها مانده ، تمام روح ها در دنيا ژن اژدها را تا حدودي دارند و اين درصد خيلي كم است .
در اصل از نظر ترتيب ژن ،
در رديف اول Orion’s (Orion)
در رديف دوم Plaidean’s (Pledieas)
در رديف سوم Syrians (Sirius )
و در رديف چهارم Draco’s (Dragos ) مي آيد .
اما Orion بيشترين درصد ژن را دارد .


دليل آن اين است كه فرمهاي اصلي همديگر را پيدا نكرده اند . در واقع زمين جاي مناسبي براي زندگي بدني اژدها ها نيست ، به همين جهت 20 الي 30 سال در روي زمين كرده و بعد مرده اند . آنها بدليل نيروي جاذبه و اتمسفر ، نتوانستند بطور طبيعي زاد و ولد كنند . ژن هاي اژدها بر روي ژن هاي انسان منطبق شده ولي دو رگه اي اتفاق افتاده و ضعيف شده اند .
Korkut : من اين گفته را بخاطر Merilyn نمي گويم ، من و Merilyn به اتفاق ، در جلسه بزرگان اژدهاها ماموريتهاي مشتركي داريم ، من فركانس بعد 9 را حمل ميكنم ، براي همين من يك تعداد ماموريت دارم.
Ferhan : در سال 2012 و يا تاريخهاي قبل از آن آيا تغييراتي اتفاق افتاده يا خواهد افتاد؟

Sal : چيزي كه در سال 2012 انتظار آن را داريم ، باز شدن بعضي از انرژيهاي مخصوصي است كه جاري شدن آن https://i0.wp.com/www.thehiddenrecords.com/images/EGYPT%20MAP%2008.jpgباعث خواهد شد انسانها به جاي اينكه بصورت قطبي زندگي كنند ، با انرژيهاي قطبي متحد شوند. انتظار داريم تفكر تك قطبي از بين رفته و قطبيت ارتقاء يابد .
در سال 2012 اساس اين مسئله است : قطبيت 2012 – زن ، مرد – گرم ، سرد – سياه ، سفيد –
تاريكي، روشنايي – و چيزهايي مانند اينها كم خواهند شد .
Ferhan : يعني از حالت نرمال خارج خواهيم شد ؟
Sal : البته سقوطي كه در قطبيت اتفاق مي افتد يك خاصيت منطقه صفر ايجاد مي كند و در اصل آگاهي ارتقاء خواهد يافت . اين بطور كامل يك اتفاق بزرگي نيست ولي در عين حال در جاي خود حركت مثبتي است . هرچه به سال 2012 نزديكتر مي شويم اختلاف بزرگي در تفاوت آگاهي ديده مي شود .اين تغيير بزرگي است. يك ارتقاء و تفاوت ايجاد خواهد شد در رفتارهاي اجتماعي ، فردي و فرهنگي .
بعضي از انسانها با اين فركانسهاي بالا و جديدي كه در حال آمدن است نخواهند توانست سازگار شوند و ترك دنيا را خواهند خواست . خواهند خواست كه از حالت نرمال خارج شوند ، از دنيا خواهند رفت .
براي بعضي از تغييراتي كه ايجاد خواهد شد ، بدن ما آن را نخواهد توانست تحمل كند .بدلايل مختلف و مخصوص خود ، از دنيا خارج خواهند شد .
آنهايي كه ماندن را انتخاب مي كنند و آنهايي كه مي توانند بمانند ، در بعد چهارم زندگي خواهند كرد .
آنهايي كه رفتن را انتخاب مي كنند ، در سياراتي كه در بعد سوم مناسب زندگي است ، زندگي خواهند كرد
بعضي ها هم به بعد پنجم ارتقاء خواهند يافت ، تقريبا 20 تا 25 ميليون نفر از تمام دنيا .
مسئله مهمي كه در اينجا مطرح است ، انتخاب آزادانه روح هاست كه مي توانند در بعد سوم بمانند يا به بعد چهارم ارتقاء يابند .اين ارتقاء ، رفتن به بعد پنجم را نيز شامل ميشود . اين كاملا يك انتخاب آزادانه است. فعلا تصميمي در اين مورد گرفته نشده .
ذاتا آنهايي كه به راشبا مي آيند مانند مرحله بعد چهارم هستند . آنهايي كه با راشبا در ارتباط هستند ذاتا در آن آگاهي هستند .
Ferhan :آیا اتفاق در همه جا یکنواخت خواهد بود ، یا نسبت به جغرافیا یا خواص روحی تاثیر خواهد کرد ؟
Sal : مثل بدن انسانها ، در روی دنیا هم خطوط انرژی وجود دارد و این خطوط انرژیها مانند خطوط انرژی انسان ، به رنگ خاکستری هستند و تقاطع ها و گردابهای انرژی ایجاد میکند .از این جهت انرژیهایی که به گردابهای انرژی می آیند اول در نقاط مشخصی جمع می شوند بعد در تمام سیاره پخش خواهند شد.
در کشورهایی که این گرداب ها در وسط آنها جمع شده اند ، آنها زودتر و بیشتر انرژی خواهند گرفت .
ترکیه از لحاظ جغرافیایی در یک نقطه خاصی قرار دارد . ترکیه هم به شرق و هم به غرب نزدیک است ، از لحاظ فرهنگی و جغرافیایی به خاورمیانه و kudus خیلی نزدیک است . به ایتالیا و انگلستان و مراکزی که در آنجا هست خیلی نزدیک است . در آنجا هم گردابهای انرژی وجود دارد . به همین دلیل ترکیه از نقاط دیگر تاثیر خواهد گرفت و تاثیر خواهد گذاشت .
Ferhan : صدای اژدها چیست ؟ من چند بار آن را امتحان کردم ، یکبار ستون فقرات من را به همراه صدا مثل پلاستیک کج کرد . در اینجا چه اتفاقی می افتد ؟
Merilyn : زمانی که انرژی اژدها را صدا می کنید ، انرژی اژدها بعد از این که در شما جاری شد ، برای در آوردن صدا از تارهای صوتی شما استفاده میکند. یکی از دوستانم آن صدا را خواست ضبط کند اما نتوانست ، چون دستگاه آن را ضبط نکرد . اژدها از کالبد تو استفاده میکند . و این زمانی اتفاق می افتد که شما به وجودتان اجازه ان را می دهید. در سمینارهایم همه می ترسند اما هرکس که امتحان میکند به این نفس تعجب میکند . در حالت نرمال همچین نفسی را ندارند اما این صدای اژدها ی است که در اصل با فرکانس فرد نیز ارتباط دارد . متناسب با فرکانس فرد ، صدای اژدها می آید . فرکانس هر فرد بالاتر باشد صدای اژدها هم به تناسب با آن خواهد آمد . من بر روی دختری 4 تا 5 ساله امتحان کردم و انتظار صدای کمی را داشتم ولی فرکانس او آنقدر بالا بود که غیر قابل تصور می نمود .
Ferhan : آیا صدای اژدها برای شفا بکار میرود ؟
Merilyn : صدای اژدها در اصل اثراتی را که شوک ها و ضربه های روحی در بدن انسان گذاشته اند را پاک می کند . صدای اژدها ، ضربه های روحی فردی است که اجرا میکند .
Sal : لازم به ذکر است که صداها نیز جزء دانش هندسه است و همانطور که سمبل ها به هندسه مقدس ربوط می باشند ، صداها و موسیقی نیز به هندسه مقدس مربوط اند .
Ferhan : Merilyn ما راشبا را با تو شناخته ایم ، و حالا هم با Sal آشنا شدیم . پیوستن Sal به راشبا چطور اتفاق افتاد ؟
Merilyn : در ماه می در یکی از سمینارها ی فعال سازی ، باهم آشنا شدیم . در آن هنگام بعد از سمینار ، نکاتی مشترک را در کارهایمان یافتیم . Sal در آن موقع با وجود بودن مرحله خوبی در راشبا ، نیاز مرحله جدیدی در ارتباط با ارتقاء راشبا را احساس کرد.
در راشبا هم Ra است و هم Isis . اما انرژی مذکر من نیست .
Sal : خیلی چیز مهمی است در تعادل نگه داشتن قسمتهای نر و ماده . برای در تعادل نگه داشتن قسمتهای نر و ماده ، در اینجا قرار گرفتن جنس نر و ماده خیلی مهم است . زمانی که ما انرژی های خودمان را با انرژی Merilyn متحد کردیم ، من فقط Ra نمی شوم ، در درون من کمی Isis می باشد .
Merilyn هم فقط Isis نمی شود ، در درون او هم کمی Ra می باشد و در این شکل ما یک 8 انجام می دهیم .
در اینجا Isis و Ra چیزهای زیادی را برای ما می آموزند و آن شفا و تعادل قطب های نر و ماده درون ماست ،
جون که در سال 2012 مجبور به ایجاد تعادل آنها خواهید شد . تمایل قطبی وقتی تمام شد ، لازم است نر و ماده در تعادل باشند . تعدل خیلی خیلی مهم است . همین طور که به جلو می رویم ، در قسمت فعال سازی راشبا چیزهایی در حال پیشرفت و یا تشکیل است .
Ferhan :داشتن اژدهای هر فرد یعنی چه ؟
Korkut : اژدهاها ذاتا با علم و حکمت خود می آیند. آنها می توانند کار حفاظت را نیز به انجام برسانند . چون آنها موجوداتی خیلی آگاه هستند و وقتی می آیند، با خودشان آگاهی یشان را نیز می آورند و البته که بهتر و نیرومندتر از دیگر رهبران اژدها ها می توانند کار حفاظت را انجام دهند .
Ferhan : شما از Bella Antora صحبت کردید ، از آن هم اطلاعاتی می دهید ؟
Merilyn : آن ملکه اژدها هاست و در عین حال رئیس کمسیون اژدها ها . او موجودی است از بعد دهم . معمولا در کاخ خود می نشیند و به همه جا سفیر می فرستد .
Ferhan : اگر یک انسان معمولی از آن دعوت کند ، می آید ؟
Merilyn : بله مطمئنا .
Ferhan : در حال حاضر در اینجا اژدها هست ؟
Merilyn : آنها هر زمان سپرهای حفاظتی را بوجود می آورند ، چه بخواهی چه نخواهی . در سمینارم او را صدا خواهیم کرد و به انسانها اژدها یشان را خواهیم شناساند .
Ferhan : سیاره اژدهاهای آگاه در کجاست ؟
Sal : Alfa Droconis . اگر یک نقشه ستاره گان باشد می توانیدآن را ببینید.
Ferhan : می خواهم از Korkut در مورد چگونگی شناخت راشبا در ترکیه بپرسم ؟
Korkut : فکر اصلی سمینارها : ” اگر می خواهید ارتقاء پیدا کنید ، متعادل شوید ، قسمتهای مرد و زن و قطبهای درونتان را در دورانی که قطبها اثراتشان را گم می کنند و جهت ارتقاء شما کمک می کنند.” کسانی که می گویند این چیز جدیدی نیست اشتباه می کنند. چون علوم قدیمی و جدید و تکنیکها … به تلاشهای پر انرژی تبدیل می شود . یک نوع فعال کردن یا یک نوع تولد دوباره ای را زندگی می کنید. این کارها جهت پیدا کردن تعادل خیلی کمک می کنند ، البته راه های دیگری هم هست اما در اینجا تغییرات را با سرعت بالا دیدیم .
کسانی که نمی دانستند آنجا از چه تشکیل شده ، ذاتا بی قرار بوده و به فعالان راشبا تبدیل شدند و از لحاظ شخصی خارج از فعالیتهای انرژییایی چیزهای زیادی یاد گرفتند .
جملاتی مانند “چیزی که تاریکی را تاریکتر کرده ، فراموش کردن رابطه خود با خالق است ” و مانند اینها ، شخصا اولین دفعه ای است که این چیزها را می شنوم . تعادل همه چیز است .
Ferhan : مرلین جان به کسانی که در ترکیه از راشبا استفاده می کنند پیامی داری ؟
” می خواهم در ترکیه زندگی کنم “

پ . ن : اين مطلب را دوست خوب و جديدمان سعيد عزيز در قسمت نظرات گذاشته بود كه وقتي خواندم  ديدم گفته هاي جالب و تامل بر انگيزي داره. اول يك تشكر به سعيد عزيز بابت ترجمه اين مطلب. و ديگر اين كه كاري به ماهيت اين انرژي ندارم چون شايد يك انرژي مثبتي نباشه و هدفي پشت آن نهفته باشه.خدايان مصريان از بازمانده هاي آتلانتيس هستند كه به دانش بسياري رسيدند تا جايي كه دست به آزمايشات بسياري زدند و … كه باعث نابودي آتلانتيس شد.دلايلي كه اين مطلب برام جالب بود يكي راجع به گونه هاي انسانها از سيارات مختلف كه در افسانه هاي مصري كه ديگر نبايد به ديد افسانه نگاه كرد آمده و ديگري مطالب آن راجع به dna و … .

اميدوارم سعيد عزيز مطالب جديدتر راجع به اين موضوعات را براي استفاده در وبلاگ ترجمه كنند.باز هم ممنون.

در كل كاري به درست بودن يا نبودن اين مطلب يا بقيه مطالب وبلاگ ندارم.مهم اينه كه ما از همه مطالب در اين زمينه ها اطلاع داشته باشيم و هر مطلبي در اين وبلاگ دال بر تاييد يا تكذيب آن نيست.هدف انتشار همه اطلاعات است.

Posted on اکتبر 13, 2010, in فدراسيون كهكشاني Alcyone, انرژي راشیبا. Bookmark the permalink. 39 دیدگاه.

  1. اروپا پر شده از این ادمها که هر کدام به نحوی ادعاهای جور وا جور میکنند و دکان و بازار درست کرده اند .بنده شخصا در فرانسه چند صباحی با خانم و گروهش در ارتباط بو دم.که ادعا می کرد که با اقوام مایاواینکا در ارتبا ط است و ….. بگذرم خلاصه اذ این فرقه ها زیاد هستند

  2. عجیبه
    ممنون هستیم آقا رامتین بزرگوار و آقا سعید عزیز

  3. بسیار ممنون سعید جان
    اول این مطلب را در قسمت نظرات دیدم و نظرم را در همان جا نوشتم . به هر حال بعضی از این مطالب (مخصوصا در بحث انرژی ها و DNA) با گفته های کریون شباهت حیرت انگیزی دارند و تنها در نام ها و اصطلاحات به کار گرفته شده با هم تفاوت دارند و از طرفی کریون نیز در مورد 2012 همین پیش بیینی را کرده است و سخن از انرژی هایی است که در این سال فعال خواهند شد و جهش عظیمی در تعالی تمدن بشری ایجاد خواهد شد . (البته قبلا مقاله ای از کریون در مورد 2012 خوانده بودم که چون به زبان اصلی بود فکر کرده بودم سخن از این است که در 2012 سیل و زلزله های ویرانگری رخ خواهند داد و قحطی و گرسنگی همه جا را فرا خواهد گرفت و حتی پدیدۀ آدمخواری همه جا شیوع پیدا می کند که بعدا وقتی دقیق تر مطالعه کردم متوجه شدم کریون دارد این شایعات را رد می کند و تنها از تحولات انرژیکی سال 2012 سخن می گوید ) . با این حال فکر کنم در جایی از گفته های کریون سخن از نوعی یخبندان کوچک و حتی مرگ و میر بود که مطمئن نیستم و باید بیشتر در این مورد مطالعه و تحقیق کنم .

    همچنین جا دارد که از رامتین عزیز تشکر کنم که این مطلب زیبا را در وبلاگ خود قرار دادند .

  4. سلام رامتین جان.ممنون.در این رابطه دوستان می توانند با یک سرچ در اینترنت مطالب بسیار جالبی را ببینند.
    موفق باشی

  5. سلام ای دوست
    خیلی از این مطلب خوشم آمد
    به نظر من از سراسر جهان نشانه های ورود به:
    عصرطلایی
    می آید.
    و ما روز به روز به ارتعاشهای بالاتر دسترسی پیدا خواهیم کرد.
    استادی میگفت مرگ و میرهای سال 2012 شروع شده
    و از 2012 به بعد فقط انسانهایی با ارتعاش بالا و انرژی بالا باقی میمانند.
    you are in dharma

  6. دوستان من که حتی یک کلمه از حرفهای ایشون را متوجه نشدم . لطف کنید بجای ترجمه کلمه به کلمه اصل مطلب را برای ما آماتورها توضیح بدهید تا یک دورنمایی از مطلب بدست بیاوریم و سپس وارد جزییات شوید . البته این گروههایی که به تازگی به وجود آمده اند همگی بخاطر عدم شناخت از اسلام و قرآن است که توسط هر چیزی گمراه میشوند و توسط شیاطین به ناکجا آبادها میروند . من که هرچیزی را و هر دیدگاهی را ببینم سریعا با قرآن مطابقت میدم تا گمراه نشوم . ما اصل کار را داریم نمی دونم چرا دنبال این مسایل میرویم ! البته صحبتهای کریون تا حدود 20 درصد منطبق با اسلام بود .

    • دوست عزيز اتفاقا ترجم ايشان خوب بود.

    • ف فان عزیزتر از جان
      سلام و درود صمیمانه من به تو دوست
      ما بزرگترین اثرگذاریمون عشقست
      به همه عشق بده
      من تورو انسانی با عشق دیدم
      عشق و برکت جاری زندگیت باد
      you are in dharma

    • ترجمه بد نبود منتها من هم در قسمت دوم فرمایش شما با شما هم عقیده ام . اگر اندکی در زمینه ی فراماسونری تحقیق کنید رد پای عقاید فراماسونری مانند Isis و نیز علائم آنها نظیر چشم های پائین تصویر ملاحظه می کنید. اگر به دین خودمون درست و حسابی بچسبیم از همه عقاید بهتر است.

  7. سلام این چیزایی رو که من خوندم همش منفی بود و سمبول ها
    سمبول های شیطان پرستی مصر باستان اخه اژدهای تاریکی ،سمبول چشم دجال چه ربطی به انرژی الهی داره؟!
    از نظر من اتفاقی که ۲۰۱۲ میافته انتخاب بین مثبت و منفی هست و فرقه های گمراه کننده با دادن انواع قدرت های شیرین(در ظاهر مثبت) انتخاب رو برای انسان سخت می کنن و قدرت در مقابل معرفت قرار میگیره !!

  8. با تشکر از سایت بسیار جالبتان، در مورد حادثه ‌ای که بر اثر سقوط یک شی ناشناخته که بگفته برخی شهابسنگ بوده و برخی آن را ناشی از انفجار یک یوفو میدانند که در جنگل‌های سیبری اتقاق افتاد و این اتقاق با سانسور گسترده همراه بود و همچنین در مورد فرود یوفو در یکی از پارکهای مسکو که حتی صدا و سیمای خودمان هم حدود ده سال پیش این خبر را پخش کرد و آثار فرود یوفو را نشان داد هم مطالبی ذکر کنید.

  9. سلام
    فرقه های مختلف با ادعاء های مختلف در جهان مخصوصا در این دهه اخیر زیاد شده اند که ناشی از ماشینی شدن و بالا رفتن سرعت پیشرفت تکنولوژی است باورهای قدیمی رنگ باخته و این انسانها به دنبال چیزی نویی میگردند که خلاء زندگیشان پر کنند . مثل آدمی میمانه که همه چیز در اختیارش بوده و به اشباء رسیده و چون چیزی دیگه ای نیست که سرگرمش کنه به این داستانها رو میاورند .

  10. سلام ظهربخير.
    البته اينكه ميگم نظر شخصي منه.تا اونجايي ميدونم خدا وقتي پيامبراشو مامور ميكرد واسه اينكه مردم حرفشونو قبول كنن رو موضوعاتي كه اونموقع مردم روش حساستر بودن معجزه نشون ميدادن!وزمان حضرت موسي مصر وفراعنه به اژدها عقيده خاصي داشتن وبرا همين قضيه عصاو…
    تواين مقاله به اژدها خيلي بال وپردادن!وبه فرعون مربوطش كردن.خوب شايد موقع فراعنه هم همين قضيه انرژي ومقاربه و…باعقايد مردم عجين بوده ومصرباستان هم ازونجايي كه تو مسايل سحروساحري پيشرفته بوده يه جوري اين انرژي رو با اژدهاو…قاطي كرده ويه معجوني به خورد مردم دادن.همه ميدونيم كه با هيپنوتيزمو تلقين واين مسايل راحت ميشه شستسوي مغزي داد!!!!!!!حالا تو دوران ما هم با پيشرفته شدن مسايل روانشناسي يه سري آدم رفتن دنبال همون اژدهاهاي منسوخو واسه خودشون كاسبي راه انداختن!!!!!
    البته شكي در اين نيست كه همه ما مسلمونا معتقديم در زمان ظهور شعور وذهن آدم به حد اعلا ميرسه وزمين زيرورو ميشه كه اين قدرتهاي آدم هم همش تو DNAنهفتست!كه كروموزومهاي اون حالت چرخشي دارن و با عناصري كه دارن يه ميدان مغناطيسي درو خودشون دارن.خوب اگه آخر دنيارو با تغيير ميدان مغناطيسي بدونيم احتمالش هست كه تو DNA ماهم تغيير ايجاد بشه و قسمتهاي نهفتش فعال بشه!!!!
    همه ي اديان به جوراي مختلف ظهور موعود رو قبول دارن پس تو مقاله بالا كه گفته در آينده همه ي انرژيا يه جا جمع ميشن و سيل انرژي به راه ميوفته و آدمهاي با قابليت بالا ميمونن ميتونه همه به هم ربط داشته باشه!!!!
    ببخشين كه سردردتون دادم 🙂

  11. سلام.
    رامتین جان و سعید عزیز دست گلتون درد نکنه.
    به نظر من این دومین نظر خوشحال کننده ای بود که راجع به سال 2012 خوندم.
    البته جالبه که تو این متن هم از انواع مختلف نژاد نام برده شده، و تائیدی است بر بعضی مطالب قبلی.

    حالا یه سوال؟
    شاید بعضی از فراعنه (با اون دانشی که داشتن و ما ازش مطلعیم) که ایمان به دوباره زنده شدنشون داشتن به خاطر این موضوع بوده؟
    شاید قراره برای ارتقاء سطح انرزی ماها دوباره به زندگی برگردن؟
    ممکنه؟

  12. من به نظرم میاد تمام مکاتب و مذاهب از عرفان سرخپوستی گرفته تا تفکرات کنفسیوس و از ابتدای خلقت تا موسی و عیسی و محمد ، همه از یک چیز صحبت میکنن . ایدئولوژی و جهان بینی مشابهی دارن . فقط کلمات و عبارات متفاوتی به کار میبرن . ما میگیم خدا و جبرئیل و شیطان ، اونها میگن انرژی کهکشانی و اژدهای تاریکی و …. . یکی دیگه میگه شعور کیهانی و شبکه منفی و …. به هر حال حرف همه یکیه و دستورات همه هم یکیه و فقط روش عبادت و خود سازی در هر کدوم از اینها متفاوته . این نگرش جدیدی نیست که سروری دنیا رو به یک انرژی عظیم جهانی نسبت بدیم . مگه خود ما مسلمانها برای خدا جسم قائلیم ؟ من تنها تفاوتی که در تفکر این گروههای جدید با مذاهب توحیدی میبینم این هست که دیگه انسان تنها موجود هوشمند دنیا تلقی نمیشه و قبول دارن که در سیارات دیگه یا حتی دنیاهای موازی احتمالی ، موجودات هوشمند دیگری زندگی میکنن که به قول این یکی ممکنه حتی به صورت انرژی باشن و نه ماده و با عمری خیلی طولانی تر از انسان . مگه اسلام ساختار جن رو مادی میدونه ؟ مگه نمیگیم عمر جن هزاران ساله ؟ به هر حال اتفاق جدیدی نیفتاده و همان افکار همیشگی که در گوشت و پوست همه ما وجود داره با » زبان » جدیدی بیان میشه . زبانی علمی تر و امروزی تر و مبتنی بر کشفیات علمی جدیدتر در فیزیک یا زیست شناسی . همه و همه ، قدیمی و جدید ، فقط یک شعار دارن .
    » خوب باش ، هم برای خودت و هم برای دیگران »
    همه قیامت رو پیش بینی میکنن و همه چشم به راه یک نجات دهنده هستن . همه هم پاداش و مجازات دارن با درجات و شکلهای مختلف .
    البته بگذریم از پیامبران دروغینی که در این راه با ادعاهای بی پایه به دنبال کسب شهرت و مال هستن .

  13. در مصاحبه فوق ، خانم Merilyn Bretherick به زماني اشاره كرده است كه تا آن زمان DNA ي ما بايد فعال شود . (سال 2012)
    در رابطه با سال 2012 اينجانب مطلبي را در كتاب » شمن شفاگر فرزانه » به قلم: دكتر آلبرتو ويلولدو –
    برگردان از لادن جهانسوز در قسمت سخن آخر صفحه 357 به شرح زير خوانده ام :

    » ماچوپي چو توسط پاچا كونگ ، نهمين شاه اينكا ساخته شده است . كه بر سرزميني به وسعت ايالات متحده رهبري مي كرده است .
    مفهوم نام او » احيا كننده جهان » است و نماد جوهر پيشگويي هاي اينكا مي باشد .
    كه پيشگام دوره احياء مجدد در آخر زمان يا پاچاكاتي مي باشد .
    واژه پاچا در زبان اينكا به مفهوم » زمين » يا » زمان » است . كاتي يعني » واژگون شدن » در نتيجه پاچاكاتي به زماني اشاره دارد كه يك تغيير ناگهاني بزرگ در سياره زمين روي داده است . آخرين پاچاكاتي با ورود فاتحان اسپانيايي رخ داد ، زماني كه جهان سرخپوستان واژگون شد و نظم از بين رفته و هرج و مرج غالب شد .
    شاهان و رئيس هاي قبايل را كشتند ، پزشكان روح بَرده شده و سرخپوست ها را بي رحمانه به زراعت و معدن ها بردند .
    شمن هاي اينكا اعتقاد دارندكه پاچاكاتي بعدي اكنون آغاز شده است و ويژگي هاي واژگوني و هرج و مرج اين دوره تا سال 2012 ميلادي طول خواهد كشيد . در طي اين زمان ، جهان دوباره به سوي راستي مي گرايد . الگوي يغماگري و چپاول سياره زمين كه توسط تمدن اروپايي آورده شده است ، به پايان خواهد رسيد و شيوه هاي انسانهاي زميني ، دوباره برخواهد گشت . فاتح با تيغه شمشير خود به قتل خواهد رسيد . سياره زمين دوباره به تعادل برمي گردد.

    تا آنجا كه مي دانيم ، براي اينكا اين پاچاكاتي به مفهوم انتهاي جهان است . اگرچه پيشگويي ها امكان نابودي را ذكر كرده اند اما در واقع وعده سپيده دم يك دوره صلح را داده اند كه پس از اين دوره ي آشفته آغاز مي شود .
    حتي براي شمن ها اين بسيار مهم است كه پيشگوي هايي در باره ي شكافي در خود بافت زمان دارند ، پنجره اي به آينده كه از آن يك گونه نوين از انسان ظهور خواهد كرد .
    دون آنتو نيو عادت داشت بگويد Homo Sapiens يا نوع انسان نابود شده است و انسان نوراني Homo Luminus در اين لحظه در سياره ما در حال زاده شدن است . جالبتر اينكه ، مربي من بر اين باور بود كه تكامل درون نسل ها رخ مي دهد و نه در ميان انسانها ، آنگونه كه بيولوژي باور دارد . بدين مفهوم است كه ما آن انسان نو هستيم . ما كساني هستيم كه در انتظار آن بوده ايم .
    پرسش ما ديگر اين نيست كه آيا مي توانيم جهشي كوانتومي در آن چه كه به آن بدل نيست خواهيم شد انجام دهيم بلكه با شهامت اين كار را انجام مي دهيم.
    دون مانوئل كويسپ به يك ديدگاه جهاني واقعي رسيده بود . او مي دانست كه سرنوشت هاي مردم سياره زمين درهم پيچيده است . او اعتقاد داشت پيشگويي هاي اينكا ، مانند پيشگويي هاي هوجي و مايا ، براي تمام انسان ها از هر رنگ و ملت مي باشد . آن بر اساس موني ، قدرت غير قابل سنجش عشق هستند .

    این هم مطلبی دیگر درمورد سال 2012 از تقویم مایا :

    پایان چرخه بزرگ مایا در تاریخ 21 دسامبر سال 2012
    پژوهشگران هم اکنون کشف کرده اند که اساطیر مایان ها به شدت به حرکات ستارگان و کهکشان راه شیری و صور فلکی وابسته بوده و ریشه آنها را باید در آسمان جستجو کرد و جدول زمانی روز آفرینش درست مطابق با انتهای دوره طولانی تقویم مایان ها است.
    پژوهشها نشان داده است که در روز انتهای تقویم مایان یک پدیده نجومی نادر اتفاق خواهد افتاد؛ اگر بخواهیم ساده صحبت کنیم در این واقعه نوعی هم ترازی بین صفحات خورشیدی و و صفحه کهکشانی کهکشان اتفاق می افتد. در این زمان خورشید در حالت انقلاب زمستانی خود از دید یک ناظر زمینی با کهکشان راه شیری که کهکشان ماست و ما روی لبه آن قرار داریم مصادف خواهد شد.
    گذشته از این خورشید از یک حفره تاریک در کهکشان راه شیری عبور خواهد کرد که این حفره تاریک بوسیله غبار های بین ستاره ای ایجاد شده و باعث می شود که ما نتوانیم ستارگان را ببینیم.

    آسمان در 21 دسامبر 2012
    یک هم محوری نادر
    خورشید در حالت انقلاب زمستانی خویش در شکاف تاریک کهکشان خواهد گرفت

    در طلوع آفتاب روز انقلاب زمستانی در سال 2012 میلادی، خورشید دقیقاً در شکاف سیاه راه شیری قرار خواهد گرفت و جهت طوری خواهد بود که حلقه کهکشان راه شیری در تمام نقاط افق دیده خواهد شد مانند اینکه کهکشان روی زمین فرود آمده باشد و آن را در افق لمس می کند و مانند این است که دروازه آسمان گشوده باشد، البته «دروازه آسمان» یک اصطلاح است برای این حالت که در آن راه شیری افق را در بر می گیرد و ربطی به شکاف تاریک راه سیری ندارد.
    در افسانه های مایا خورشید در حالت انقلاب زمستانی با یک خدا به نام One Hunahpu مرتبط است که به عنوان «اولین پدر» شناخته می شد. کتاب مقدس مایا به نام Popol Vuh در مورد دوقلوی One Hunahpu سخن رانده است که دوباره متولد می شود و دوره جدیدی را در جهان آغاز خواهد کرد.
    در اساطیر مایا «شکاف تاریک» معناهایی دارد مانند جاده تاریک، xibalba be یا جاده ای به جهان مردگان، یک شکاف در شاخه های کیهانی ( راه شیری ) ، دهان هیولای کیهان ( نمایش داده شده به شکل قورباغه، پلنگ یا مار ) یا کانال تولد مادر کیهانی.
    رویهم رفته در اساطیر مایا شکاف تاریک کهکشان به عنوان کانالی برای تولد مادر کیهان در نظر گرفته می شد آن چیزی که می توانیم «اولین مادر» بنامیم که «اولین پدر» را کامل می کند. به این ترتیب ما می توانیم استعاره های مایا را برای آفرینش جستجو و ردیابی کنیم.

    و اما پایان تاریخ مایا نزدیک است یعنی دوره ای که 13 baktun طول می کشد و معادل 5125 سال است.
    تمامی اینها ثابت می کند که قوم مایا از این واقعه کمیاب نجومی آگاه بوده و آن را پیش بینی کرده است و از آن به عنوان یک زمان انتقال یا آغاز دوره ای جدید در جهان یاد کرده است
    اگر با زبان افسانه بخواهیم صحبت کنیم این تاریخ اتحاد «اولین مادر» با «اولین پدر» است یا به تفسیری دیگر زمانی است که «اولین پدر»( خورشید در حالت انقلاب زمستانی و فرمانروای عصر جدید ) از «اولین مادر» ( شکاف تاریک کهکشان ) زاییده خواهد شد.

    عبارت مناسب برای وقایع بالا این است:
    «اولین مادر» به اولین خدا یا اولین فرمانروا ( آغاز کننده عصر جدید ) حیات خواهد بخشید.

  14. سلام رامتین جان فعلا مطلب دیگری ترجمه نکرده ام اگر پیدا کردم حتما براتون میذارم

  15. سلام دوستان
    نظراتتون واقعا خوب بود بخصوص این عزیزان
    رها/مجید/یاس مینا/الین/اینتر/ایرج/احسان
    من خواستم حرف بزنم دیدم بچه ها خیلی قشنگ حرف زدم دیگه تکرار نمی کنم
    ازتون ممنونم
    مطمئن باشید ما همه مون عصر طلایی رو می بینیم
    The Golden Age
    من همه پیشگویی های جهانی رو دنبال کردم
    ما بزودی درک می کنیم:
    آتوپیا/اکرونیا/گونیست

  16. فرها د دسدادی

    با تشکر از رامتین دلاور دوران و سعیدپاک نهاد ، بخاطر ترجمه زیبایش و مطلب خوبی که تهیه نمود ، مطلبی را به یادم آورد در خصوص دمیده شدن در صور یا شیپور در روز نهایی رستاخیز ،(حالااگرموضوع بیربطی باشد یا با ربط دیگر به کله کچلم ببخشین و زیاد هم گیر ندین !!!) اگر دقت کنیم ، شیپور قیفی دهان گشاد است که رفته رفته طرف انتهایی آن باریکتر می گردد ، و خیلی شبیه به منحنی فضا زمان یک «سیاهچاله » ! می خواهم بگویم ، دمیدن در صور ، نوعی رفتن به مرحله ی دیگر است ، رفتن به هایپر اسپیس ، به بعد یا جهانی دیگر ، (زیاد مساله را نمی خواهم باز کنم ) ولی همین را بگویم که به نمادهای نقاشیهای واتیکان ، مجسمه های فرشتگانی که شیپور می نوازند بیشتر دقت کنیم و آنها را با کتیبه های به جا مانده در معبد خوفو ، جیزه ، میکریانوس و…تطبیق بدهیم ، مسایل قابلیت مسافرت در زمان ، برای پیشینیان ما ، حل می شود …آنها ، مسلما از این سیاهچاله ها و کرمچاله های فضایی با خبر بوده اند …البته این ایده ی جسارت آمیز ، چندین سال است که ذهن مرا بخود مشغول کرده است …وتازه برایم مسجل می گردد، سعی می کنم ، دلایل علمی قانع کننده ای برایش پیدا کنم .
    قربانت سعید جان ورامتین عزیزم.

  17. تشکر و خسته نباشید .

  18. اینو گوگل ترانسلیت ترجمه کرده ؟

    گریم گرفت تا بخونمش

  19. برای اثبات علم خویش به انکار علوم دیگران تکیه نکنیم و از روی ترس هیچ علمی و طریقتی را حقیقت ندانیم که ما در جهلیم و باید با درون خویش مبارزه کنیم و حقیقت خود را پیدا و سپس به حقیقت علم آنان بپردازیم.

    دانا کسیست که هیچ نیمی دانست.و این ندانستن بود که اور را فهماند. (ندانستن خود نوعی شعور است که باید ان را جستجو کرد)

    هیچگاه تفکر دیگران را جایگزین اندیشه خویش مکن
    بلکه با اندیشه خود به تفکر دیگران بیاندیش

    تمام این آگاهیها ، اکتشافات ، الهامات ، مسیر ها و ایده
    های جدید و… برگرفته از ارتباط شعور انسانی با شعور کائنات می باشد که این ارتباط و مسیر رفته رفته توسط افراد یا گروهی که بسیار بیشتر از افراد عادی با این شعور کائنات در ارتباط هستند و فارغ از هر دین و مذهب عمل میکنند و بادید انسانی و شعور جمعی به دنیا و ابعاد دیگر آن نگاه می کنند رمزگشائی و شناخته شده است و آنها در صدد ایجاد ارتقاء در سطح شعور انسانها نسبت جهان خویش می باشند. اگر چه ممکن است که عده ای از این اطلاعات و مکشوفات در واقع ساخته ذهن بشر بد اندیش باشد و در راه انحراف تفکر انسانی بواسطه قرار دادن او در راهی که از دید انها هدف می باشد اگر هم چنین باشد باز هم باعث خواهد شد که شعور و تفکر انسانها رشد کرده و به واسطه این اهداف به راههای جدید و اکتشافات جدید تر در مورد جهانپیرامونشان شود. و من فکر می کنم که باید به انها نیز گوش دهیم زیرا که پیغامی از طرف شعور آگاه برای ذهن ناآگاه ما خواهد و در واقع و در اصل همه اینها واسطه ای برای رسیدن انسان به سطح بسیار شگرف و حیرت انگیزی از جهان ما و آنها خواهد شد.اگر انسان نتواند تضادها را در کنار هم قراد دهد و نتواند حقیقتها و نادرستها را با هم مقایسه کند هرگز نمیتواند به اصل هدف آفرینش پی ببرد. یادمان باشد که هر چیز غیر موجود به دست ذهن انسان موجود خواهد شد و آن حقیقت دارد و این مائیم که باید برای خلق حقیقت به ذهن خود رجوع کرده و آن را بوجود آوریم. و راه گشایی برای هدفهای انسانی شویم.جهان بر مبنای دو اصل (هست و نیست .نر و ماده و….) بوجود امده است اگر راه و طریقت ایشان منفی باشدپس راه و طریقی مثبت نزد دیگر هست .

  20. با سلام به همه دوستان

    دوست عزیز ‹واقعیت› چه زیبا و چه زیبا قلم زدی .

    آری انسان بدون اندیشه به این سوال مطلق شخصی که «من که هستم ؟ و چرا هستم ؟» هرگز نمی تواند راه درست و غلط از هم تشخیص دهد.
    و آنگاه که درک به خود یابد مابقی مسائل همگی حل گردد.

    یا حق.

  21. سلام از رامتین عزیز خواهش میکنم مطلبی در مورد ماه نخشعب که از اسرار و علوم نامکشوف ایران قدیم بوده بذارید.
    خیلی خیلی جالبه

    • چی هست این؟
      چون می فرمایید جالبه حتما یک کمی از اون میدونید. توی اینترنت که هیچ نتیجه ای نگرفتم.

  22. سلام . اسم انرژی روی الله گذاشتن اشتباه بزرگیه . الله انرژی و بودن و نبودن و هوش و ذکاوت و زمان و مکان و کوچک و بزرگ بودن و حتی خدا بودن را خلق نموده . بطور کلی میخوام بگم چشمها را باید شست باید معانی و مفاهیم را یکبار دیگر برای خودمان تفسیر کنیم و به آنها فکر کنیم در واقع ما نسبت به ابعاد خودمان دنیا را تفسیر میکنیم ما باید از منظر نظر یک کهکشان و حتی کل دنیا میتوانیم یه یک انسان نگاه کنیم و متوجه خیلی از مسایل میشویم .اصلا کار سختی نیست . موفق باشید .

  23. ممنون از دوست عزیزی که زحمت ترجمه این مطلب را کشیده. اما در مورد محتویاتش به نظرم با احترام یک جورایی چرت و پرت محضه. یعنی یا من معنی این مطلب را نفهمیدم یا اونی که داره در موردDNA صحبت می کنه نمی دونه DNA چیه!

  24. سلام
    ابتدا باید بگم که اگه انگلیسیتون خوبه سری به این سایت برنید تا ببینید آقای زکریا سیچن چجوری با خیالپردازی و ترجمه بسیار غلط و اشتباه از متون سومری همه جوان و بزرگ سالها را سر کار گذاشته
    http://www.sitchiniswrong.com
    این سایت با مراجعه به دیکشنری های معتبر دانشگاه شیکاگو و پنسیلوانیای آمریکا ثابت میکند که آقای سیچن به عمد یا از روی جهل بسیاری از واژه های سومری را به کلماتی ترجمه کرده که همه را منحرف کرده و کلا ایشان هر چه دل تنگش خواسته به نام انوناکی و نیبیرو به خورد ملت داده بلکه این یهودی سرگردان اسم و رسمی برای خود دست و پا کند و در عالم باستان شناسان و تاریخ نگاران سری توی سرها درآورد
    استاد اعظم ایشان هم اریک فون دنیکن است که آخر علم است .
    حالا این خانم مریلین و دوستانش با سر هم کردن مفاهیمی که از رائل و سیچن و کریون و دیگران خوانده اند برای خود دسته و گروهی راه انداخته اند و دین جدید اژدهاها را راه انداخته اند که فقط خودشان پیامبر آن و مفسر آن هستند و هرچه دلشان میخواهد بهم میبافند و ماشاءاله چه قدر هم پیرو و مقلد پیدا کرده اند . زهی سعادت .
    میگویند در قرن بیست و یکم انسان متمدن شده و به بلوغ فکری رسیده اما با مشاهده و خواندن اظهارات افراد حتی در این فروم میفهمد که همیشه انسانها دنبال اعتقادات عجیب و غریبند و اگر گوینده یک غربی باشد که دیگر وحی منزل است
    دوستان بخود بیائید و با تیغ علم و دانش مطالب را جراحی کنید و اگر دیدید با عقل و خرد سازگار است و با فطرت شما سازگار است بپذیرید و مابقی را دور بریزید
    اینقدر هم جو زده نشوید .
    متاسفانه سطح علمی این سایت بسیار پایین آمده و همه اش شده کلی گویی و خیالبافی افرادی که برای گفته ای خود مدارک علمی بسیار کمی دارند
    اگر بدنبال عرفانید بروید سراغ مولوی و حافظ
    اگر به دنبال خدا هستید بروید یکبار قرآن را به فارسی بخوانید
    و اگر دنبال بشقاب پرنده ها و فرازمینی های هستید به سایت های دانشگاهای معتبر جهان مراجعه کنید نه اینکه سایتهای اینترنتی بدون منشاء معتبر علمی !
    اگر دنبال حقیقت هستید زبان خارجه خود را قوی کنید و سپس خود بدنبال حقیقت بگردید
    نه اینکه ترجمه اشتباه و بعضا مغرضانه و یا جانبدارانه سایر افراد را بخوانید چون هرکس باب میل و بر حسب عقاید خود متون را آنجور که با افکار و امیالش سازگار باشد ترجمه میکند و شما دست آخر چیزی میخوانید و برداشت میکنید که مترجم یا نویسنده دلش میخواهد.

    البته عده ای هم هستند که وقتی چیزی توی مغزشان جا افتاد و به آن باور پیدا کردن دیگر سایر حقایق مسلم علمی را حاضر نیستند بپذیرند و گفته های افراد هم عقیده خود را وحی منزل دانسته و تائیید میکنند.
    دوستان چرا گفته های مریلین و سیچن و رائل و بیلی مایلر و هر کس دیگر را براحتی و بدون تفکر میپذیرید ؟

    والله چه بگویم من که در کار آقای یوفولاو و سایرین موندم

    بقول معروف دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟
    بقول معروف خود گوئی و خود خندی عجب!مرد هنرمندی

بیان دیدگاه