هیولای معروف لاک نس در عکس های Apple Maps پیدا شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت: انگلستانی ها که به این هیولای دریایی «Loch Ness» می گویند، چنان اعتقاد دارند که تا کنون در فیلم ها و عکس ها و کتاب هایشان به آن مستقیم یا غیر مستقیم اشاره کرده اند. بارها افرادی نیز پیدا شده اند که عکس یا فیلم از آن منتشر کرده اند که بسیاری از آنها، ساختگی بوده؛ هر چند درباقی موارد نیز علتی برای رد و غیر واقعی بودن آنها، پیدا نشده است و نمی توان آنها را رد کرد.

هیولای دریایی که انگلیسی ها به آن اعتقاد دارند و می گویند عکس تازه ای از آن در تصاویر ماهواره ای ثبت شده است

این بار در عکس هایی که از تصاویر ماهواره ای «اپل مپ» (Apple Map) منتشر شده که موجودی در آب دیده می شود که می گویند به موجودی که انگلستانی ها به آن معتقدند، شباهت دارد.

برابر گزارش دیلی میل، این موجود، چنان اندازه بزرگی دارد که از فضا دیده می شود.

این گزارش می افزاید، طول این موجود که در عکس دیده می شود به حدود 100 پا می رسد.

محل پیدا شدن تصویر لاک نس

کارشناسان در «مرکز تخصصی لاکنس»، شش ماه این عکس را بررسی کرده اند و همگی به این نتیجه رسیده اند که این همان موجودی است که دنبالش بوده اند.

 

برخی کارشناسان، شی ء دیده شده در عکس را الوار شناور قایق یا شناور و شیئی شبیه به آن فرض کردند، اما در نهایت همگی به این نتیجه رسیده اند که این همان موجودی است که اسکاتلندی ها و انگلیسی ها دنبال آن هستند.

 

تصویر قدیمی از هیولای لاک نس

این هیولا سالها است که گم شده و تنها تصویر دیده شده از آن یک عکس بسیار قدیمی است. با توجه به اطلاعات این موجود باید بیشتر از ۹۰ سال عمر داشته باشد. حال طرفداران متعصب این هیولا می گویند که تصویر دیده شده از این هیولا کاملا واضح است و دلیلی برای رد آن نیست. وبسایت طرفداران این هیولا ادعا می کنند که تصویر را برای ۶ ماه مورد بررسی قرار داده اند و دلیل های علمی نفی آن را بر روی تصویر پیاده سازی کرده اند. از جمله ی موارد تست شده قایق موتوری ها یا نهنگ ها یا حتی سگ آبی بسیار غول پیکر بوده است.

خیلی ها این تصویر را باور ندارند اما بعضی از بایولوژیست ها مانند Andrew David Thaler این عکس و حرف های گفته شده را قبول دارند. وی می گوید: ” من به شخصه علاقه ی زیادی به واقعی بودن این موجود دارم.”

مدیر وبسایت طرفداران “نسی”، آقای Gary Campbell در گفتگو با خبرگزاری ها گفت: ” سال گذشته، پس از ۹۰ سال تصویری جدید از نسی دیده شد. اینکه دوباره توانستیم این هیولا را ببینیم بسیار لذت بخش است.”

پخش شدن این خبر در اینترنت یک فضای خوب برای وبسایت طرفداران این هیولا و شرکت اپل شده است. باید دید گوگل و نقشه اش می توانند چیزی راجع به این موجود ثبت کنند یا خیر.

Posted on آوریل 28, 2014, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. جانور دریایی به مختصات 30 متر به بالا Squid نام داره که به نرم تن مرکب هم معروف است. ظاهر هیولا مانند ولی کم خطری دارد. دارای 8 بازو بادکش دار مانند هشت پا است. giant Squid ها برای مردم بیشتر به یک هیولا شبیه هست تا یک جانور بی آزار!

  2. در کدوم آب دیده شده ؟ ظاهرا باید یه دریاچه کوچکی باشه …. مکانش کجاست؟

  3. دوست عزیزاین دنباله حرکتی یک کشتیه کاملا» هم مشخصه درخبرها هم این شایعه تکذیب شد تفصیر عکسهای هوائی وماهواره ای کار سختیه ولی این موضوع صحت نداره

  4. واقعا شماها باور کردین هیولا هست ؟ 1 – اگه دقت کنین هاله کشتی یا قایق در وسط عکس مشخصه 2 – اون رد باله ها که اگه تصور کنین باله هست فقط اعوجاج آبه هیچ سایه ای زیر این اعوجاج ها نیست . 3 – اگه هیولا باشه سای اش زی آب معلومه این فقط اعوجاج آبه 4 – عکس بالایی با پایینی اصلا نمی خونه و عکس پایینی کلا اگه سرچ کنین تو اینترنت یه عکس فیک هست

  5. در ضمن هر جنبنده ای در آب برای حرکت نیاز به یک باله دمی بزرگ داره مثل کوسه و دلفین و … که البته بزرگتر از باله های کناری ( شکمی ) هست که. این یک نیاز اساسی هست و بدون اون دم بزرگ حرکت برای ماهی با باله های کناری امکان پذیر نیست .. هیچ ردی از یک دم بزرگ در آب نیست

  6. این عکس خالی بندیه با فوتوشاپ درست شده.حتی با یک شی پلاستیکی هم میشه این عکس رو ایجاد کرد

  7. سلام دوست گرامی در تصویر قایق در حرکت کاملا» مشخصه واونهم فرم شکافتن آب
    در شرایط و سرعت خاص و نوع قایق یا کشتی است.و هیچ ربطی به هیولا ندارد!

بیان دیدگاه