نخست وزیر جدید بریتانیا وعده داد تا اسناد یوفوها را بر ملا کند


نخست وزیر جدید بریتانیا وعده داد تا اسناد یوفوها را بر ملا کند

https://i0.wp.com/www.dukht.com/upload/image/news/david%20cameron.jpg

دیوید کامرون، نخست وزیر محافظه کار بریتانیا که اخیراً به این پست دست یافته، در مقیاسی کیهانی به رویارویی با سیاستمداران آمریکایی می پردازد. بنا به گزارش سال 2009 بی بی سی، «دیوید کامرون وعده داد تا در صورت احراز پست نخست وزیری کلیه اسناد محرمانه ای که به یوفوها و دیگر پدیده های ناشناخته مربوط می شوند را افشا سازی کند. طی این اظهارات که در جلسه ملاقات مردمی کامرون صورت پذیرفت وی قول داد که با کلیه اطلاعات دولتی در زمینه ی برخوردهای نزدیک (با فرازمینیان)، «باز و بی پرده» برخورد نماید…»

گزارش بی بی سی ادامه می دهد: » طی جلسه ملاقات مردمی که در منطقه تاینموث برگزار گردید از دیوید کامرون پرسیده شد که نظرش درباره موج فزاینده ی وقایع ناشناخته چیست. یکی از مخاطبین مطرح نمود: در ماه ژوئن سال 2008 دانشمند محترم و فضانورد سرشناس دکتر ادگار میچل، ششمین نفری که پا بر خاک ماه گذاشت، در یک ایستگاه رادیویی بریتانیایی به گفتگو نشست. وی اظهار نمود که دولت آمریکا بارها و در موقعیتهای گوناگون با فرازمینیان ارتباط برقرار نموده و این روند همچنان پابرجا است.

مخاطب مزبور ادامه داد: دکتر میچل درباره ی حادثه راسول 1947 گفت و اینکه قراضه های یک یوفوی سقوط کرده و اجساد فرازمینیان درون آن توسط دولت آمریکا بازیابی و جمع آوری شده است. وی (دکتر میچل) افزود که این ماجرا واقعیت دارد ولی سالهاست که توسط دولت آمریکا تحت پوشش سانسور قرار گرفته است. مخاطب جلسه ی ملاقات با دیوید کامرون از وی پرسید: آیا شما موافق هستید که این حق مردم بریتانیا است که درصورت ملاقات فرازمینیان از اخبار آن مطلع شوند، و اگر موافق هستید، آیا در صورت کسب مقام نخست وزیری بریتانیا تلاش خواهید نمود که نقاب راز داری را کنار زده و حقیقت را آنچنانکه شایسته ی مردم بریتانیا است بازگوکنید؟

بی بی سی ادامه می دهد: » آقای کامرون پاسخ داد: … من معتقدم که می بایست تا حد ممکن با ذهن باز با مسائل برخورد کنیم، پس بنابراین من به واقع خشنود خواهم شد که به شما تضمین دهم در صورت انتخاب شدن برای پست نخست وزیری، همواره با این موارد باز و بی پرده برخورد نمایم. من فکر نمی کنم که هیچیک از ما کوچکترین نشانه ای از وجود حیات هوشمند در مرزهای فرا کیهانی در دست داشته باشیم و اساساً این مسئله ای نیست که هر دولتی بتواند با مخفی کاری از کنار آن بگذرد.»

پرزیدنت اوباما نیز وعده داده بود تا عملکرد دولت آمریکا را شفاف تر سازد. تعدادی از مقامات کلیدی در دولت اوباما از آندسته افرادی هستند که تاکنون در مورد یوفوها با مردم باز و صادق بوده اند. دولتهایی همچون روسیه، فرانسه، بریتانیا، برزیل و بسیاری از دیگر کشورها در رابطه با شفاف بودن موضعشان نسبت به مسئله ی یوفوها به مراتب از آمریکا پیشتاز تر می باشند. اما دولت فعلی آمریکا می بایست اسناد موقوف شده ای را منتشر نماید که تاکنون از سوی دولتمردان سابق آمریکا انکار شده اند و این اسناد به توانمندیهای فوق العاده پزشکی و درمانی و همچنین تکنولوژیهای مرتبط با منابع پاک انرژی اشاره دارند که از منابع فرازمینیان دریافت شده اند.

وعده های تبلیغاتی سریعتر از یوفوها می آیند و می روند. اما ممکن است که نخست وزیر جدید بریتانیا، دیوید کامرون، بیش از سیاستمدارانی که قبل از وی بوده اند، شخصیتی صادق و شجاع را از خود بروز دهد.

متحد کردن مردم و احزاب سیاسی چالشی بزرگ بوده است. اما شاید این کمی ساده تر باشد چنانچه نخست وزیر هرچه سریعتر اسناد یوفوها را منتشر کند و الهام بخش یک حرکت جهانی باشد که می رود تا آگاهی نوع بشر را در این زمینه بصورت یکپارچه افزایش دهد و همگان را برای تعامل با تمدنهای فرازمینی هوشمند آماده سازد.

دیوید کامرون می تواند «وزارتخانه امور فرازمینیان» را پایه گذاری نماید و اهداف این وزارتخانه می تواند تا حدی شبیه به «کمیسیون امور فرازمینیان» باشد که در دِنوِر در ایالت کلورادو با رای اکثریت مردم تاسیس گردید.

با جسارتی که تاکنون از هیچ یک از روسای دولت پیشین سر نزده است، دیوید کامرون می تواند رونسانس اقتصادی جدیدی را به راه بیاندازد که در آن تکنولوژیهای فرازمینیان بصورت محصول تجاری تعریف گردد و بدین ترتیب نام خود را بر فراز تمام نامهای دیگر به ثبت برساند.

منبع: http://www.examiner.com/x-2024-Denver-UFO-Examiner~y2010m5d11-Britains-new-Prime-Minister-promised-UFO-disclosure

تاریخ: 11 می 2010

مترجم:

Legion1992

پ .ن : با تشكر فراوان از لژيون عزيز كه لطف ميكنند و اين مطالب را براي وبلاگ خودشان ميفرستند.

مطلب بعدي كه فردا در وبلاگ ميگذارم اثبات وجود شهرهايي در مريخ و ماه هست كه دوست عزيزم مهندس وحيد عبادي لطف كردند براي وبلاگ ارسال كردند. حتما اين مطلب جالب را بخوانيد.

در آخر وقتي نخست وزير انگلستان اين موضوعات را مطرح ميكنه ديگر انصاف نيست كه بعضي ها بخواهند باز هم فرا زميني ها را تكذيب كنند.

حتما ايشان بيشتر از ما ميدونه كه حتي راضي شده راجع به همين ها هم اطلاع رساني كنه.معلومه اين ارتباط فراتر از اين حرفهاست.

Posted on مِی 30, 2010, in اخبار. Bookmark the permalink. 27 دیدگاه.

  1. رامتین جان باید دید این جور افراد در آینده به وعده هاشون عمل می کنن یا نه . ایشون این حرف رو در موقع انتخابات انگلیس مطرح کردن و از اون جایی که خیلی از افراد به این موضوع و حقایق پیرامون آن معتقد هستند یا به آن علاقه دارن در نتیجه شاید این فقط یه شعار انتخاباتی برای جذب رای بوده باشه.در هر صورت من آرزو می کنم که ایشون به وعده ی خودشون عمل کنن وباعث خوشحالی افراد حقیقتجو و همچنین ما بشن.و البته اگه این کارو بکنن ما تا آخر عمر دعاشون می کنیم.

  2. رانتين جان اولاً ممنون از متن جديدت .
    دوماً فكر ميكنم آقاي كامرون مطالب باارزشي براي گفتن داشته باشه.
    مطالبي كه شايد براي ماهايي كه مدتهاست دنبال مسائل ماورائي هستيم تازه‌گي نداشته باشه ، ولي لااقل مطرح شدنش در سطح جهاني خيلي باارزشه.
    حلا چه زماني قراره افشاگري كنه؟ مشخص نكرده كه چه وقت اين كارو ميكنه؟
    البته اگه عمرشون به دنيا باشه و خدايي ناكرده بلايي سرشون نياد!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • هنوز اعلام نكرده. البته اگر هم اعلام كنه همونيه كه ميدونيم و تكذيب ميكردند.مطالبي را كه مهم تر و محرمانه هست را هيچ موقع نميگن.

      • آره امکان داره حقیقتو بگه و هم امکان داره اونا رو تکذیب کنه و دروغ تحویل مردم بده و یا امکان داره برای اولین بار یکی در مورد ufo ها و alien ها یک چیز درست بگه . کاشکی یک گروه تحقیقاتی در این موارد بود که میرفتیم عضوش می شدیم اما تو این country نمیشه

  3. من فکر نمی کنم که هیچیک از ما کوچکترین نشانه ای از وجود حیات هوشمند در مرزهای فرا کیهانی در دست داشته باشیم و اساساً این مسئله ای نیست که هر دولتی بتواند با مخفی کاری از کنار آن بگذرد.”I don’t think any of us have any clue whether there’s intelligent life out there and it is certainly not something that any government should seek to hide from anyone.› منظورش از این جمله دو پهلو و متناض چی بود؟ ادعا میکنه دولت هیچ مدرکی از حیات هوشمند نداره؟

  4. آقای کامورا فکر کنم امسال کنکور زبان رو بالای 80% بزنی(شوخی کردم به دل نگیر)
    بابا اینا همش به قول عزیزان سایت مانور تبلیغاتی اوبا می گفت سیاستهایی متفاوت با بوش کجاش متفاوته؟همون غلطایی که بوش کرده این داره دو برابرش رو انجام میده صد رحمت به دکتر خودمون

  5. به قول اقا رامتین اگه افشا بشه چیز زیادی نمیگن

    من موندم چرا با این همه اطلاعات نمیتونیم یکی از اونار و اثیر کنیم اونم با پیشرفت امروزی

  6. manam oemidvaram belakhare yek nafar peyda beshe va in taboo ra beshkane.albate man fekr mikonam agar roozi gharar bashe in etefagh biofte bayad az sooye dolate usa bashe.digaran bedune cheghe sabze usa nemitunan khili varede injur masael beshan.agar ham began tanha ye seri nokate avaliye va dasto pa shekastasho migan.ama ba in vojud bayad montazer bud va omidvar

  7. شاید داره زمان آشکار شدن ارتباط با فرازمینیان فرا میرسه و گاهی بعضی ها مجاز به ارائه بعضی اطلاعات میشن تا یواش یواش مردم بتونن حقیقت رو بپذیرن . البته بماند که بقول kamora گرامی حرف ایشون دوپهلو بود و ما که نفهمیدیم چی گفت .

  8. با سلام حدود چند وقتی هست که ساعتها از مطالب ونظرات جالب و جذاب والبته به روز این وبلاگ استفاده میکنم و این قدر جذب شدم که فرصت نظر دادن نداشتم دارم همه ارشیوتان را مطالعه میکنم یوفو جون با تمام انرزی کار کن و اینو بدون که خیلی ها دوستت دارن و همیشه بهت سر میزنند و منتظر مطالب زیبا و خواندنیت هستن نه تنها معتقد به وجود بشقاب پرنده ها هستم بلکه اطمینان دارم در دنیایی که هر لحظه بزرگتر می شود موجوداتی از گونه بسیار متنوع در اشکال مختلف ( هوشمند و غیر هوشمند )و در تعداد بسیار زیاد وجود دارن و من معتقدم که سیاراتی بسیار در اینده کشف خواهند شد که مثل زمین قابل سکونت خواهند بود بسیار ممنون از کارهای زیبا و مفید و علمی شما در ضمن یه وب کوچیکی هم دارم خوشحال می شم یه سری بزنی فعلا خدا نگهدار

    • سلام.ممنون از لطفت. من هم به حرفهاي شما اعتقاد دارم.ما هنوز هيچي از اين دنيا نميدونيم.
      ديروز به وبت سر زدم. عكس اون بچه پلنگ ها عالي بود.

  9. bacheha man chand vaghte ye mozui nazaramo jalb karde.khili vaghte mikham inja matrahesh konam ama delam mikhast ta hodudi motmaen besham bad az shoma nazar khahi konam.nemidunam emkanesh hast ya na?az ramtine azizam khahesh mikonam agear emkan dare ye safheye khali baz kone ta man soalamo beporsam shayad betunim bahse jalebi dashte bashim.omidvaram ba esteghbal movajeh besham:-)

  10. دو هزارو شونصد

    سلام علیکم

  11. سلام چند وقت پیش هی فیلم دیدم به اسم forth kind
    یا نوع چهارم. کسایی که به یوفوها علاقه دارن حتما نگاش کنن فیلم جالبیه داستانشم واقعیه

    • سلام من هم چن وقت پیش این فیلم دیدم و راجع بهش سرچ کردم فهمیدم که نقش دکتر ابیگیل تایلر رو charlotte milchard بازی میکنه و اون ویدیو ها در واقع جزیی از فیلمه و واقعی نیست و کلا همه بازیگرند و اسامی واقعی نیستندهمینطور عینآ همچین ماجرایی در Nome اتفاق نیفتاده و این فیلم به طور کلی بر اساس مواردیه که تا حالا در این زمینه اتفاق افتادند. اتفاقا من خیلی ازین فیلم خوشم اومد(البته با ندیده گرفتن سوتی ها و ضعفهای فیلم) و باورپذیر بود چون با سرگذشت خیلی از افرادی که توسط یوفو ها ربوده میشن مطابقت داره البته من تا حالا راجع به ربایندگان سومری یا انوناکی نخونده بودم و فقط راجع به خاکستری ها و چن تا نژاد دیگه شبیه اونها و خزنده ها وبعضا مواردی راجع به خدایان یونان (که بعد به خزنده ها تغییر شکل میدادند) خونده بودم ولی این فیلم از این نظر که این قضیه جدی گرفته بشه مهمه چون اکثرآ همشون به حال و روز ابیگیل تایلر میفتند

      • راستی معنای اون عبارت سومری zim abu etera یعنی به زودی ویرانی خواهد بود

  12. نمی دونم باید خوشحال شد یا نه ؟ چون واقعا معلوم نیست دیدگاه یوفوها نسبت به ما چگونه است . هرچند گزارشهای ارائه شده نشان می دهد که قصد برخورد با ما را ندارند ولی نباید منکر شد که در مواردی به انسان ها اسیب زده اند و یا رفتار خشونت امیزی از خود بروز داده اند . فکر کنم در مالزی یا سنگاپور مرکزی تاسیس شده که ((مرکز حمایت از قربانییان یوفوها ))نام داره . زمانی زیاد به این سایت سر می زدم . اگر لینکش رو پیدا کردم براتون می فرستم .

  13. از كجا معلوم بقيه يا ناسا بزارن كه ايشون رو كنه اسناد رو؟

  14. دو هزارو شونصد

    عالی بود

  15. دو هزارو شونصد

    داداش چرا یه قسمت تو وبلاگ نمیزاری که ما هم ببینیم تعداد بازدید ها چه قدر بوده یا تعداد انلاین ها چند نفر هستند

    • تا الان وبلاگ 500 هزار بازدبد داشته و متوسط روزي 3500 بازديد داره. چون سيستم وبلاگ وردپرس هست امكان ندارد. البته تعداد بازديدكنندگان كه پيداست.

  16. کسی مستند دیروز در باره ی هوا فضا رو دید هچهار سوی علم ندیدید ضرر کردین خیلی جالب بود در باره این بود که چند تا کهکشان وسیاره داریم وما الان کجای منظومه ایم

  17. دوستان عزیز من واقعیت درباره یوفو ها را به شما میگم.اینها موجودات فضایی نیستند و بشقاب پرنده ها نیز وسیله پرنده نیستند بلکه اینها جن هستن که در فضا حرکت میکنن و با این کارهاشون میخوان جلب توجه کنن.

    • به نظر من این یکی هم دور از واقعیت نیست طبق سخن نورانی خداوند اونها هم تعدادشون بیشتره و هم علمشون بسیار پیشرفته تر ازماست و در ضمن آنها هزاران سال قبل از انسان خلق شده اند و یک مزیت دیگر آنها عمر طولانی هستش که میتونه باعث افزایش علم و پیشرفت های سریع تر بشه مثلا آگه انیشتین یا نیوتون و از همه مهمتر امامان وخیلی از پیامبران چند هزار سال بیشتر عمر میکردن باعث کامل تر شدن آگاهی ودرک انسان و همچنین علم جامعه ی بشری میشدند. ولی باز هم نمیشه گفت که همه این یوفو ها جن هستند ممکن هستش که موجوداتی هوشمندتر و پیشرفته تر از آنها نیز وجود داشته باشند که به دنبال کاوش در کهکشان ها باشند .
      در هر صورت الله اعلم

  18. امیدوارم به وعدش عمل کنه ولی بعید میدونم بهش اجازه بدن

  19. ممنون که به وبم اومدین…
    یه دنیا سپاس اما به دلیل حجم بالای تبادل لینک مجبور به برداشتن بخش تبادل لینک شدیم…
    تبلیغ وبم رو بکنید…

    تصویر واقعی شیطان | امیر حسین ابرشهر

    یا علی

  20. موجود عجیب در برزیل

بیان دیدگاه