مدارک ملاقات بیگانگان با زمین و کدهای باستانی توسط محقق روسی در کتابخانه واتیکان کشف شد.


مطالعات پروفسور گریک

https://ufolove.files.wordpress.com/2014/06/bbb9c-aliens_codes_alchemy_vatican_library.jpg

دانشمند روسی پروفسور گریک ماوکیویچ لادویگ پژوهشگر در زمینه زبانهای باستانی،که زمانی زندانی گولاگ نیز بوده است (اداره کل اردوگاه‌های کار و اصلاح که سرواژه آن به زبان روسی واژه (گولاگ) را تشکیل می‌داد، نام نهادی بود که اردوگاه‌های کار اجباری در نواحی دور افتاده اتحاد جماهیر شوروی از قبیل سرزمین سردسیر و یخبندان سیبری و استپ‌های قزاقستان، بیابان‌های ترکمنستان را در زمان حکومت ژوزف استالین اداره می‌کرد. محکومین سیاسی که حدود یک دهم شهروندان شوروی شامل محکومین عادی و سیاسیون در اردوگاه‌های کار اجباری به سر بردند، درزمان استالین سه چهارم افسران و تمام پیشکسوتان کمونیست و یاران لنین بجز خود استالین محاکمه و بجرم خیانت اعدام شدند یا با یک درجه تخفیف محکوم به کار اجباری در گولاگ شدند منبع ویکیپدیا) کدهای باستانی را در کتابخانه واتیکان در قرن بیستم یافت که دلیل سفر موجودات بیگانه در زمان های گذشته به زمین بوده است. او فردی آزادفکر (آزاد فکر کسی که دارای فکر آزاد و به مذهب کاری ندارد)او شخصیت قوی داشت که در زیر فشارها نیز اسرار را بازگو می کرد . ولادیمر کوچرایانت در سال 1960 دانش آموز او بود اما در این چند سال اخیر دانش استاد خود و مطالبی که در موردش کار کرده رایافته است. اما او هنوز قسمت اعظم مطالبی که استادش در مورد آن کار می کرده را نیافته است. و این یک راز است که پروفسور لادویگ چه مقدار از این اسرار را داشته است.

دکتر لادویگ و همکارش در طی اقامتشان در کتابخانه واتیکان با استفاده از نسخه خطی بسیار اعجاب انگیز  در مورد پدیده‌ی یوفو و نظریه فضانوردان باستانی تحقیق کرده بودند که مطالب را در مقاله ساورشنو سکرتو (Sovershenno Sekretno article)می خوانیم.او در آن کتابخانه در مورد ماورای عالم خاکی در عهد عتیق خوانده بود سپس او در مورد تمدن مایاها تحقیق کرده و سمبل های کشتی پرنده و سایت های فضایی را ترجمه و تفسیر نموده بود بعلاوه در این کتابخانه پروفسور لادویگ نسخه خطی حاوی علم کیمیاگری و کد های باستانی را یافته بود او از این نسخ فتوکپی گرفته ودر کلاس به شاگردانش نیز نشان داده بود این نوشته ها شامل اطلاعاتی حیات ماورایی که به زمین آمده بودند همچنین شامل سرمنشا اسطوره های باستانی نقشه های حیات ماورایی بود.پروفسور لادویگ در مورد آتشی که تمدن باستانی را نابود کرده و همچنین عکس هایی از سنگر های نظامی در بابل قدیم که بادرجه حرارت بالا احتمالا انفجار اتمی ازبین رفته اند  برای دانش آموزان خود توضیح داده است.پروفسور لادویگ به تمدن سومر علاقه ای زیاد داشته و همچنین در مورد آن تحقیقات بیشماری کرده بود او مفاهیم سری اهرام مصر را توضیح داده و معتقد بوده که این اهرام نوعی ماشین انرژی می باشند و همچنین در مورد کابالا نیز اطلاعاتی داشته است . او در سال 1973 از دنیا رفت.

https://ufolove.files.wordpress.com/2014/06/cb469-professorludwiggulag.jpg

عکس سمت چپ و وسط پروفسور لادویگ  در گولاگ عکس سمت راست پروفسور لادویگ در  سال1970

http://ufosightingshotspot.blogspot.com

با تشکر فراوان از آناهیتای عزیز برای ترجمه و ارسال مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

Posted on جون 25, 2014, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 6 دیدگاه.

  1. خب – مدارک چی بودن ؟ همین ؟؟ عکسی چیزی ؟

  2. سپاس بسیار لذت بردم – ولی باید در نظر داشت که این اکسیر در حال حاضر هم ممکنه وجود داشته باشه تو ایران خودمون چیز های ناشناخته ای وجود داره که هنوز کشف نشده – یه مثال میزنم : 10 یا 12 سال پیش بود که یه گروه حفاری آماتور به صورت اتفاقی در منطقه نزدیک به چغازنبیل یک گور دسته جمعی پیدا میکنند وقتی شروع به حفاری میکنند به 10 الی 15 کوزه سفالی بزرگ بر میخورند که درپوش های آنها بوسیله ماده ای مهر و موم شده بود ، وقتی درپوش یکی از کوزه ها رو از بین میبرند با ماده سیاهرنگ و قیر مانندی روبرو میشند ، نتیجه را برای یک آزمایشگاه محلی ارسال میکنند که ببیند ماهیت این ماده چیه ، و چه قدمتی میتونه داشته باشه ، که متاسفانه آزمایشگاه به نتیجه ای نمیرسه ، و گروه آماتور سعی میکنند این ماده رو در اختیار آزمایشگاهی در آلمان ارسال کنند و منتظر نتیجه آزمایش میشوند و در عین ناباوری آزمایشگاه اعلام میکنه که این ماده چیزی نیست جز شرابی 14 هزار ساله که با گذر زمان به صورت قیر تبدیل شده ، از اون به بعد متاسفانه از گروه آماتور و وسایل و متعلقاتشون خبری نیست . البته این متنی که من نوشتم بنا به گفته های یکی از دوستانم بود که چند سال پیش برام نقل کرده بود که گویا یکی از بستگانشون هم تو این موضوع سهیم بوده و ناپدید شده . خب البته من نتیجه میگیرم که این چیز ها وجود داره که هنوز نیاز به تحقیق و تفحص داره و حفاظت کامل .

  3. تو این عکس اون ابر و اون دونه های سفیدم برف ربطی به یوفو نداره

  4. جالب بود ولی کامل نبود!ممنون

  5. در این لینک:
    http://www.tadbirkhabar.com/news/world/46822
    عکس این بابا همونی نیست که می گفتن در سراسر دنیا میلیونها نفر توخواب میبیننش؟

بیان دیدگاه