بایگانی دسته‌ها: رويت بشقاب پرنده ها در جهان

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا/تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تصاویری که به تازگی منتشر شده است  اشیا پرنده ناشناس عجیب را در آسمان کشورهای ترکیه و آمریکا نشان می دهد.
این اشیا مرموز که در برخی مواقع در آسمان بدون حرکت بودند دائما شکل خود را در آسمان تغییر می دادند. این شی پرنده ناشناس ابتدا در شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا مشاهده شد.
در تصاویر اولیه این شی مانند یک نقطه درخشان در آسمان دیده می شود اما در تصاویر بعدی و با بزرگنمایی بیشتر،  یک شی درخشان در حالی که دائما شکل خود را تغییر می دهد در آسمان قابل مشاهده است.

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

در تصاویر دیگری نیز که به تازگی منتشر شده است شی درخشان مشابه ای را در شمال غربی ترکیه و در آسمان  شهر «بورسا» نشان می دهد.

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران فضای مجازی نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت:» در ساعت 3.15 دقیقه بعدظهر 23 نوامبر (3 آذر) هنگامی که از ماشینم خارج شدم این شی درخشان را در آسمان مشاهده کردم. کاملا بی حرکت بود اما وقتی حرکت کرد شکل خود را تغییر داد. این شی در حالی که کاملا بی صدا بود به آرامی در آسمان حرکت می کرد. »

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیا پرنده ناشناس عجیب در آسمان ترکیه و آمریکا+تصاویر

مشاهده اشیاء ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک +تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است مانور چند شی پرنده ناشناس را در آسمان کشورهای کانادا و مکزیک نشان می دهد. در این تصاویر که توسط موبایل تهیه شده است این اشیاء پرنده  ناشناس بطور عجیبی بسیار شبیه به هم به نظر می رسند.

مشاهده شی های ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک+تصاویر
مشاهده شی های ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک+تصاویر

تصاویر مربوط به کانادا در شهر «برندن»  این کشور و توسط فردی تهیه شده که بنا بر ادعای وی  این شی های پرنده  ناشناس حدود 19 کیلومتر در بزرگراه در تعقیبش بوده اند. وی در شرح این ماجرا گفته که از این حادثه بسیار وحشت کرده است. از سوی دیگر تصاویر زیر مربوط به مکزیک در «پاتسکورو» شهری دقیقا در غرب شهر میکزیکوسیتی تهیه شده است. بنا به گفته افراد محلی  این شی های ناشناس در حالی که بسیار آهسته حرکت می کردند حتی لحظه ای در یک نقطه خاص در آسمان توقف کردند و سپس ناگهان ناپدید شدند.

مشاهده شی های ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک+تصاویر

مشاهده شی های ناشناس پرنده در کانادا و مکزیک+تصاویر

پرواز شی ناشناس بر فراز ایستگاه بین المللی فضایی/تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی از ایستگاه فضایی  بین المللی بدست آمده است پرواز یک شی پرنده ناشناس بر فراز این ایستگاه را به تصویر می کشد.  این شی  پرنده ناشناس که دقیقا در بالای ایستگاه فضایی بین المللی شناور است لحظاتی بعد وارد لایه نازکی از ابرها می شود و بعد از دقایقی کاملا ناپدید می شود.

پرواز شی ناشناس بر فراز ایستگاه بین المللی فضایی+تصاویر

این ویدئو در تاریخ 13 نوامبر در اینترنت منتشر شده است. بعد از انتشار این ویدئو «تیلر گلکنر» یکی از پژوهشگرانی که در زمینه موجودات فضایی فعالیت می کند گفت: » به دلیل اینکه  در فضا هوایی وجود ندارد  این شی درخشان اصلا  نمی تواند یک شهاب سنگ باشد .»

 

پرواز شی ناشناس بر فراز ایستگاه بین المللی فضایی+تصاویر

پرواز شی ناشناس بر فراز ایستگاه بین المللی فضایی+تصاویر

مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن +فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس آتشین سبز رنگ را در آسمان کشور ژاپن به تصویر می کشد. NHK یا سازمان ملی رادیو تلویزیونی ژاپن این ویدئو را در شهر نیگاتا ژاپن در ساعت 5.30 بامداد تهیه کرده است.

بعد از انتشار این ویدئو بازار نظریه پردازی نیز در این خصوص داغ شد. برخی آن را یک ستاره دنباله دار و برخی دیگر آن را قطعه ای از یک سیارک کوچک وارد شده به جو زمین و یا قطعه ای از یک موشک سقوط کرده دانستند. این شی ناشناس پرنده در سایر نقاط ژاپن مانند کاناگاوا،چیبا،آکیتا و ایواته نیز مشاهده شد. جالب اینکه تاکنون هیچ بقایایی از یک شی مرموز در این نقاط کشف نشده است.

«اسکات سی وارینگ» پژوهشگر و وبلاگ نویسی که در این زمینه فعالیت دارد گفت: این یک شی فوق زمینی بود. این شی ناشناس تلاش کرد تا وانمود کند یک شهاب سنگ سبزرنگ است اما دچار اشتباهات ناشیانه ای شد. نخست اینکه اکثر شهاب سنگ ها به رنگ سبز نیستند.د وم اینکه شهاب سنگ ها بصورت افقی پرواز نمی کنند چرا که نیروی گرانشی زمین آنها را به سمت پایین می کشد. وی همچنین مدعی شد هنگامی که این سفینه فضایی در دورترین نقطه چراغ آتشین خود را خاموش کرد یک شی دیسک مانند به وضوح قابل مشاهده بود.

 

مشاهده شی پرنده ناشناس آتشین در آسمان ژاپن+فیلم
برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

مشاهده شی پرنده ناشناس در آسمان آمریکای شمالی+فیلم

در ویدئویی که با تلفن همراه تهیه شده و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است یک شی پرنده ناشناس  را به تصویر می کشد. در این ویدئو شی دیسک مانندی در بین شکاف دو توده ابر بزرگ در آسمان مشاهده می شود که ناگهان به سرعت ناپدید می شود. گفته می شود این ویدئو مربوط به سال 2015 می باشد. «اسکات سی وارینگ» پژوهشگر و وبلاگ نویسی که در زمینه موجودات فضایی فعالیت دارد در این خصوص می گوید: این یک واقعیت است که موجودات فضایی نه تنها از ابرها برای پنهان کردن خود استفاده می کنند بلکه حتی آنها را در اطراف سفینه های خود ایجاد می کنند. آنها زمانی که در حال کاوش روی زمین هستند اغلب از ابرهای همانند برای پنهان کردن و استتار خود استفاده می کنند. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

مشاهده شی پرنده ناشناس در آسمان آمریکای شمالی+فیلم
برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

وبلاگ دنیای اسرار آمیز را هم زمان با وبلاگ در فیسبوک و تلگرام هم دنبال کنید.

www.ufolove.wordpress.com

https://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

https://telegram.me/ufolove

عکسی تکان دهنده از پرواز سفینه موجودات فضایی در آمریکا

در عکسی که به تازگی توسط یک کوهنورد آمریکایی منتشر شده است یک ماشین پرنده عجیب و مرموز را در بالای یکی از کوههای کشور آمریکا به تصویر می کشد. این ماشین پرنده که در این عکس بسیار به زمین نزدیک است گمان می رود از یک پایگاه زیرزمینی مربوط به موجودات فضایی به پرواز در آمده است. انتشار این عکس با واکنش هایی نیز همراه بوده است . » اسکات وارینگ» که در زمینه موجودات فضایی تخصص دارد می گوید: این عکس در واشنگتن در منطقه ای که دارای یخچال های طبیعی است گرفته شده است. جایی که بشقاب پرنده ها بدون اینکه هیچ نشانه یا ردی از خود بر جای بگذارند می توانند رفت و آمد کنند. شخصی که این عکس را شکار کرده است و دوست دارد ناشناس باقی بماند می گوید: به همراه عمویم در منطقه یخچال طبیعی واشنگتن درحال کاوش برای پیدا کردن جاده معدن زغال سنگ بودیم که با تلفن همراهم چند عکس گرفتم. ابتدا متوجه این شی عجیب در عکس نشدم اما وقتی با دقت به عکس نگاه کردم ناگهان متوجه یک شی سفینه مانند در بالای کوه شدم.

عکس تکان دهنده پرواز سفینه موجودات فضایی از پایگاه مخفی زمینی را نشان می دهد
گفتنی است اوایل امسال نیز چند محقق که در زمینه موجودات فضایی فعالیت دارند ادعا کردند که یک پایگاه مخفی مربوط به موجودات فضایی را درنوک قله هیمالیا پیدا کرده اند. جالب اینجاست  بخشی زیادی از کوههای kang Tanga در نپال در نرم افزار گوگل مپ کاملا با رنگ تیره پوشانده  شده است که گمانه زنی های زیادی در این خصوص وجود دارد.

عکس تکان دهنده پرواز سفینه موجودات فضایی از پایگاه مخفی زمینی را نشان می دهد

يوفوهاي بزرگ و ترسناک در آسمان شهر کوالا

در اوايل ماه سپتامبر 2016 فيلمي از ديده شدن يک يوفوي عظيم در يکي از روستاهاي دور افتاده ي کشور مالزي به اشتراک گذاشته شد که نمي توان به سادگي از کنار آن گذشت و به گفته ي خيلي ها مي تواند يکي از اصلي ترين مدارک وجود بيگانگان باشد. آيا اين فيلم به تنهايي مي تواند وجود بيگانگان را اثبات کند؟!

افرادي که به نحوي مورد حمله ي بيگانگان قرار گرفته بودند، اين فيلم عجيب و غريب را لحظه اي که يک يوفو به طرز غيرمنتظره اي در آسمان يکي از روستاهاي دور افتاده ي مالزي پرواز مي کرد گرفتند که در آن صداي جيغ و فرياد ناظران کاملا واضح است و البته اين يوفو بار ديگر بر مي گردد و در آسمان به شکلي عجيب ناپديد مي شود.
نکته ي جالب ديگر اين يوفو آن بود که هاله ي نورهاي آن که از مرکز يک ديسک نشأت گرفته بود با سفينه ي فضايي اي که برنده ي اسکار حماسه ي علمي-تخيلي شد، مقايسه مي شود!
اين فيلم در ابتدا توسط يک وبلاگ نويس محلي ناشناس در کوالا کراي که در 230 مايلي پايتخت کشور مالزي يعني کوالالامپور است، به اشتراک گذاشته شد. او ادعا مي کند که هيچ شکي در صحت اين فيلم نيست و براي اثبات آن، مکان دقيق فيلم در اين روستاي دور افتاده را اعلام کرد که بدين منظور احيانا مکان آن اشتباه گرفته نشود.
او در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «همه چيز در فيلم مشخص است و هر کسي که اين شيء را ديده متقاعد شده که واقعا با چه چيزي رو به رو شده است. اين يک مکان دور افتاده است که مردم به ندرت حتي يک هواپيما در آنجا مي بينند، چه برسد به يک سفينه هاي فضايي. اما واقعا تفاوت بسياري بين اين دو وجود دارد و هرکسي اين تفاوت را احساس مي کند. بعضي ها مي گويند که اين کليپ اديت شده و تغيير يافته است ولي واقعي به نظر مي رسد. اما بسيار واضح است که اين شيء پرنده نه يک هواپيماي نظامي و نه يک هواپيماي تجاري است.»
اما با اين وجود پليس محلي به شکلي مرموز و غيرمنتظره خيلي سريع اين اتفاق حيرت انگيز را رد کرد و سخن گوي رسانه هاي محلي اعلام کرد که هيچ گزارشي از ديده شدن بشقاب پرنده در محل داده نشده! اما کساني که آن يوفو را ديده اند کاملا با او مخالف اند. آن ها از پليس محلي جواب و مدرکي محکم مي خواهند که واقعا با چه جيزي رو به رو شده اند. اين واقعه همچنان به صورت مرموز باقي مانده است.

وبلاگ دنیای اسرار آمیز را هم زمان با وبلاگ در فیسبوک و تلگرام هم دنبال کنید.

www.ufolove.wordpress.com

https://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

https://telegram.me/ufolove

مونا لیزا، دختر بیگانه ای که توسط فضانوردان آپولو 20 در کرۀ ماه پیدا شد.

مونا لیزا، دختر بیگانه ای که توسط فضانوردان آپولو 20 در کرۀ ماه پیدا شد.

مأموریت محرمانۀ آپولو 20 و دختر بیگانه:
(توضیح مترجم: بر سر واقعیت یا عدم واقعیت این ماجرا هنوز بحث وجود داره. من این مطلب را از بابت اطلاع درج کردم.)
برنامۀ فضایی آپولو در سال 1972 با اعزام آپولو 17 به کرۀ ماه و بازگشت به کرۀ زمین رسماً پایان یافت. با این وجود، ناسا سه مأموریت دیگر، آپولو 18، آپولو 19، و آپولو 20 را برنامه ریزی کرده بود. بنا به روایت برخی پژوهشگران، مأموریتهای آپولو ساختمانهایی ساخته شده را در کرۀ ماه کشف کرده بودند و می خواستند بدون اطلاع مردم آنها را کاووش کنند.
آپولو 20 یکی از بحث انگیزترین مخفی کاریها پیرامون بشقابهای پرنده در تاریخ بشر است. در سال 2007 چندین ویدیو به یوتیوب آپ لود شد. شخصی که این نوارها را فراهم کرد ادعا می کرد که این فیلمها شواهدی از آپولوی 20 و کشفیات آن می باشد. این فیلمها توسط فضانوردان آپولوی 20 گرفته شده اند. در فیلم بخش فرماندهی آپولوی 20 نشان داده می شود. همچنین یک بشقاب پرندۀ سیگاری شکل و آثار ساختمانهای یک شهر متروکه در کرۀ ماه در فیلم دیده می شود. فردی که فیلمها را تهیه کرده خود را فضانورد پیشین به نام ویلیام روتلج William Rutledge معرفی می کند. به گفتۀ او این مأموریت در سال 1976 به طور مشترک توسط آمریکاییها و روسها انجام یافته است. ویلیام روتلج می گوید آپولو 14 حین پرواز روی نواحی قطبی ماه تعداد زیادی از سفاین فضایی ترک شده و ساختمانهای متروکۀ برج مانند را پیدا نمود.
مأموریت آپولو 20 این بود که در ناحیۀ گودال Delporte فرود آید و سفینۀ مادر را کاووش کند.
فضانوردان پس از ورود به سفیه بدنهای دو موجود بیگانه را پیدا نمودند. موجود مرد مرده بود، ولی موجود زن زنده بود و در وضعیت زیست معلق حفظ شده بود. او بدنی شبیه انسانها داشت و دارای شش انگشت دست، و فاقد لباس بود. سرتاسر بدن او با ماده ای شبیه واکس آغشته بود. او با چندین لوله که به بدن او وصل شده بودند به سیستمهای کنترل سفینۀ فضایی وصل بود. فضانوردان هر دو موجود را به کرۀ زمین آوردند. فرد مذکر مورد کالبدشکافی قرار گرفت و فرد مؤنث از خواب بیدار شد و اکنون در یک نقطه به طور مخفیانه نگاهداری می شود.

کانال تلگرام دنیای اسرار آمیز:

https://telegram.me/ufolove

وبلاگ دنیای اسرار آمیز را هم زمان با وبلاگ در فیسبوک و تلگرام هم دنبال کنید.

www.ufolove.wordpress.com

https://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE