چین رسماً وجود بیگانگان و بشقابهای پرنده را تأیید کرد.


چین رسماً وجود بیگانگان و بشقابهای پرنده را تأیید کرد.
ترجمه: حمیدرضا مزده، مهندس هوا – فضا
پژوهشگر چینی در کنفرانس جهانی حیات فرازمینی: بعد از سالها تحقیق تعداد زیادی از پژوهشگران چینی از جمله من به واقعی بودن بشقابهای پرنده، وجود حیات فرازمینی و بیگانگان معتقد شده ایم.
دکتر لی: خانمها، آقایان، اسم من دکتر سون شی لی است. من از جمهوری خلق چین هستم. من پرزیدنت فدراسیون جهانی چینی یو اف او هستم. فدراسیون ما به عنوان یک پلاتفورم ارتباطی جهانی چینی در کلیۀ جنبه های یو اف او در چین، هونگ کنگ، تایوان و سایر نقاط جهان فعالیت می کند. مردم چین خود را از نوادگان اژدها می دانند، و در فرهنگ چین اژدها از خارج از فضا آمده است. ثانیاً ما سرزمین خود را سرزمین خدایان می دانیم. من به عنوان رهبر و سخنگوی بزرگترین سازمان پژوهشی بشقابهای پرنده در جهان کار می کنم. من از سالهای 1990 در کنفرانسهای متعدد بین المللی در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی شرکت کرده ام و نیز توسط رسانه های کشورهای مختلف، از جمله CNN، BBC، ABC، روزنامۀ لوس آنجلس تایمز و کانال دیسکاوری، رسانه های چین و غیره در زمینۀ تحقیقات چین پیرامون بشقابهای پرنده مصاحبه شده ام. ما برای 33 سال گذشته به پژوهش پیرامون بشقابهای پرنده متعهد بوده ایم و به نتایج بزرگی دست یافته ایم. ما حق داریم پیرامون حیات فرازمینی آگاهی یابیم. هر گونه تلاشی برای پرده پوشی حیات بیگانه محکوم است. از میان 1.3 میلیارد مردم چین، دهها میلیون نفر به این موضوع علاقه دارند و نیمی از جمعیت چین به وجود بشقابهای پرنده باور دارند. بسیاری از دانشمندان و ستاره شناسان چینی در این زمینه با ما کار می کنند. تیم پژوهشی ما متشکل از یکصد هزار نفر است. بعد از سالها پژوهش، تعداد عظیمی از پژوهشگران چینی از جمله خود من به وجود بشقابهای پرنده و بیگانگان معتقد شده اند. من همچنین مقالات بسیاری در دایره المعارف چین که بسیار معتبر است منتشر کرده ام. ما پیرامون برخورد نزدیک از نوع سوم (دیدار انسانها و بیگانگان) و رخدادهای متعدد در این زمینه در شهرهای چین و درگیری سازمان هوانوردی چین و ارتش چین با بیگانگان خارج از فضا تحقیق کرده ایم. دیگر این که چین آغازین ترین و بالاترین میزان ثبت شده از برخورد نزدیک از نوع سوم در جهان را دارد. آغازین ترین رکورد ما پیرامون وجود بیگانگان در زمین به 12،000 سال پیش باز می گردد که در لوحه های سنگی حکاکی شده است. بنا بر مطالعات ما 5000 سال تاریخ نگاشته شده پیرامون دیدار بیگانگان از زمین وجود دارد. تمام این مدارک وجود بشقابهای پرنده و بیگانگان را اثبات می کنند.

وبلاگ دنیای اسرار آمیز را هم زمان با وبلاگ در فیسبوک و تلگرام هم دنبال کنید.

www.ufolove.wordpress.com

https://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

کانال تلگرام دنیای اسرار آمیز:

https://telegram.me/ufolove

Posted on اکتبر 5, 2016, in بشقاب پرنده. Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

