مشاهده بشقاب پرنده در منطقه جهانگردی ترکیه


خبرگزاری «دوغان» ترکیه مدعی شده است که ساکنان محلی در یک منطقه جهانگردی در ترکیه مدعی شده اند که بشقاب پرنده ای را رویت کرده اند.
خرداد: این افراد در بدروم ترکیه گفته اند که یک شی نورانی را مشاهده کرده اند که در حال حرکت نامنظم در آسمان بوده است و حدس و گمان ها نشان می دهد که ممکن است بشقاب پرنده بوده باشد. تعدادی از ساکنان محله «چیفتلیک» در بدروم گفته اند دو بشقاب پرنده در حال حرکت بودند و لحظاتی در آسمان ساکن باقی ماندند.
آنان گفته اند که این بشقاب پرنده از سحر و طلوع آفتاب در ماه رمضان مشاهده شده است و ساکنان محل با شور و هیجان به مدت 20 دقیقه ان را تماشا می کردند.
یکی از ساکنان منطقه گفته است که زمانی که برای خوردن سحری آماده می شده این شی را دیده و شوکه شده بود. «نجلا کارجا» 39 ساله از این شی عکس گرفته بود. او می گوید که حرکت آن عجیب بوده و شبیه هواپیما نبوده است.

Posted on ژوئن 13, 2016, in بشقاب پرنده, رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. من مسلمون نیستم و نمیدونم عقاید قلبی و مذهبی فردی که این مطالب رو مینویسه چیه ولی در اینجا به سعی و تلاشش درود میفرستم و خیلی خوشحالم که با این وب اشنا شدم یک ماهی میشه بعد سرچ راجب اوباما و فرازمینی ها خیلی تصادفی این وب رو پیدا کردم و خوشحالم از این بابت .. مطالب جالبی رو در اینجا خوندم ..چیزی که هست من یه فرد ی هستم که در دهه سوم عمرم یعنی از 20 سالگی به بعد دچار دپرشن شدید شدم بخاطر مشکلات شدید مالی و حتی معنوی و خانوادگی که هیچ نقشی درش نداشتم فقط اطرافیانم نابودم کردن انسان باهوش و مثبتی بودم تقریبا..الانم داغون شدم و خودم رو مرده ی متحرک میدونم شاید تعجب کنید بگم دکترا دارم و از وقتی وارد دانشگاه شدم در هجده سالگی دقیقا با حالت یک مرده متحرک درس خوندم و با اوج دپرشن دلیلش هم این بود هیچ جایی برای فرار از مشکلات خانه نداشتم تنها جایی که تا حدودی یادم میرفت دردامو دانشکاه بود که اون هم البته به دلیل سختی درسها و بعضی ادمهای بیخود و منفی بیشتر عذاب بود تا راحتی ولی بهرحال خانه عذاب بیشتری بود و بعد از فارغ شدن از درس دوباره به جهنم خونه پا گذاشتم و درجه حس مرگ و ارزوی مرگ داشتنم بیشتر شد..
    شاید تعجب بکنید بگم تا وقتی دپرس نبودم و شاد بودم ادمی بودم به هیچ چیز ماورایی یا شاید مذهبی اعتقادی نداشتم ولی بعدش انقدر کم اوردم که احساس میکنم چیزی از منطق در من نموند و با وجود اینکه خرافاتی نبودم ولی الان همه چیز رو جور دیکه براخودم تفسیر میکنم و نمیدونم باید از این بابت خوشحال باشم یا ناراحت ..بنطرم هر چی بیشتر ادم دنبال اندیشه و دونستن بره به همون اندازه دپرس تر و ناامیدتر میشه از دنیا خصوصا در جهان سوم با این حجم از بدبختی ها ..نمیدونم اکر در یک کشور پیشرفته و ثروتمند با مردمی از ته دل شاد به دنیا میومدم عاقبت فکری من و روحی من به کجا میرفت ولی میدونم زندگی در این کشور با این مردم نابودم کرد
    پاینده باشید

  2. سلام

    بشقاب پرنده‌ گرد در آسمان‌ آمریکا رصد شد : http://tinyurl.com/j4gop83

  3. salam niloo jan omidvaram halet khob bashe doste azizam Danesh va haghighat ghatan yek ensano degargon mikone chizi ke behesh residi Agahi e vaghti be agahi miresi narahat hata ehsas mikoni divone hasti ama barax dari roshd mikoni_ama kam kam Arzyabi kon dar zehnet va arom be natije khahi resid manam mesle to dar tole 24 sat 3.4 sat halam khobe ama khosh halam vaghtamo dar rahe Danesh gozashtam_Mohem Nist cheghadr Zamion mikhori Mohem ine cheghad pa mishi va edame midi

پاسخی بگذارید

