مصاحبه بدون سانسور سی ان ان با بیل کوپر درباره فرا زمینی ها/بخش سوم


مصاحبه بدون سانسور سی ان ان با بیل کوپر درباره فرا زمینی ها/بخش اول

مصاحبه بدون سانسور سی ان ان با بیل کوپر /بخش دوم

بخش سوم
مصاحبه کننده- عنوان کتاب شما, اسب پریده رنگ را ببین, به چه چیزی اشاره دارد؟
بیل کوپر- این عنوان برگرفته از مکاشفه یوحنا است (آخرین کتاب از کتب عهد جدیدمسیحیان و تنها کتاب عهد جدید که در ردهٔ ادبیات رستاخیزی قرار می‌گیرد, و نه تعلیمی یا تاریخی. بسیاری از محققان موافقند که مکاشفه صرفاً یک پیشگویی دربارهٔ تحولات آخر دنیا که به صورت کلامی مبهم در لفافه آمده باشد نیست، بلکه تحت تأثیر بحران ایمان، در دوران مسیحیت اولیه که محتملاً به وسیلهٔ شکنجه‌های رومیان ایجاد شده بود، نگاشته شده‌است. پیام مکاشفه به نسل‌های آیندهٔ مسیحیان نیز ارتباط می‌یابد، کسانی که مسیح پیشاپیش دربارهٔ آن‌ها هشدار داده که به طریقی مشابه، دچار عذاب و شکنجه خواهند شد. خلاصه توضیح از ویکیپدیا). آنها از مطالب مکاشفه در انجیل پیروی می کنند, درست مانند یک برنامه. آنها آنچه را که در گذشته در این کتاب پیش بینی شده است به اجرا در می آورند تا معتقدین به این کتاب را تحت تاثیر قرار دهند. به عبارت دیگر چنین می گویند که اینها در انجیل نوشته شده و حرف خدا است و اگر خدا چنین می گوید ما انسان ها که هستیم که بخواهیم مخالفت کنیم؟ روشی عالی برای خنثی کردن هر چه که در مخالفت با آنها گفته شود. آنها می گویند خدا وجود دارد و اگر خدا گفته چنین اتفاقاتی واقع خواهد شد, چنین اتفاقاتی واقع خواهد شد.


فصل سیزدهم کتاب مکاشفه چنین می گوید که چهارمین نیروی دست اندرکار آخرالزمان, اسب پریده رنگ است. «و من نگاه کردم, و اسبی پریده رنگ در مقابل من بود, و نام سوارکار آن مرگ بود. و جهنم با فاصله ای کوتاه از پی آنها می آمد. به آنها چهارمین سلطه زمین داده شده بود تا به کمک شمشیر, گرسنگی, طاعون و درندگان روی زمین, بکشند.»
آن سوار اکنون در سراسر جهان ترکتازی می کند. ایدز برای همین به وجود آمده. همه جنگ های روی زمین به همین دلیل واقع می شوند. به همین دلیل است که راه های درمان سرطان در نطفه از بین می روند. آنها می خواهند تا سال 2000 دو میلیارد انسان را از بین ببرند. ایدز یک بیماری طبیعی نیست بلکه ساخته دست انسان است و تولید و بین انسان ها پخش شده تا جمعیت بشر کنترل شود. هنگامی که شمار قربانیان ایدز به اندازه دلخواه شان برسد اعلام خواهند کرد که به درمان ایدز دسترسی پیدا کرده اند و مبتلایان را دعوت به دریافت این درمان خواهند کرد. این درمان البته ایدز را متوقف خواهد کرد اما در عین حال سیستم ردیابی در بدن آنها کار خواهد گذاشت تا از این طریق افراد را کنترل کنند. برنامه سیستم ردیابی حیوانات خانگی که در حال حاضر اجرا می شود برای ردیابی حیوانات خانگی نیست. آنها به حیوانات خانگی شما اهمیت نمی دهند. این سیستم ردیابی به ماهواره متصل است. آنها مشغول آزمایش این سیستم ردیابی بر روی حیوانات هستند تا در مرحله بعد بر روی انسان استفاده شود.
در لس آنجلس تایمز مورخ 1999 آنها مقاله ای تحت عنوان ده پیش بینی آینده منتشر کردند. یکی از این ده پیش بینی کاشت سیستم ردیابی شیمیایی یا مکانیکی در بدن انسان برای کنترل رفتار او بود. پس این برنامه ها به هیچ وجه مخفی نیستند, بلکه مقابل دیدگان هر کسی که بخواهد آنها را ببیند قرار گرفته اند.
مصاحبه کننده- اما هیچ کس نگاه نمی کند.
بیل کوپر- نه. هیچ کس نگاه نمی کند. آنها معتقدند و من هم معتقدم که بزرگ ترین تهدید برای نوع بشر, خود بشر است؛ افزایش جمعیت بشر. تحقیقی که در سال 1957 انجام شد حاکی از آن بود که جمعیت بشر تا سال 1990 دو برابر خواهد شد. دو برابر در عرض سی و سه سال. می توانید تصور کنید؟ دو برابر شدن جمعیت در سی و سه سال. و آنها می دانستند که افزایش جمعیت به صورت تصاعدی رخ می دهد. در تمام طول تاریخ هر بار که جمعیت دو برابر شده طول دورانی که ظرف آن دو برابر شده از بار قبل کوتاه تر بوده است. دو برابر شدن بعدی در حدوداً 28 سال اتفاق خواهد افتاد, و بعدی در حدوداً 24 سال. اگر جمعیت بشر در سال 1990 دو برابر شود, در سال 2018 مجدداً دو برابر خواهد شد. می توانید تصور کنید؟ و همین الان با مشکل عرضه خوراک و چوب برای ساخت و ساز و آب و هوای تمیز روبروییم. برای همین است که ایدز را به وجود آوردند. نمی خواستند دور دنیا بچرخند و بگویند تو, تو و تو, کنار دیوار بایستید, نوبت اعدام شما است. آنها گروه هایی از مردم که نامطلوب محسوب می کردند را انتخاب کرده و هدف قرار دادند. مایلم به وضوح بگویم در مورد نامطلوب بودن این گروه ها با آنها به هیچ وجه موافق نیستم. آنها مخصوصاً سیاهپوستان, اسپانیایی تبار ها و همجنس گرایان را برای ریشه کن کردن به طور کامل, انتخاب کردند. ایدز قربانیان فراوانی از میان این افراد گرفته است.
مصاحبه کننده- این تئوری بحث های زیادی برانگیخته است و آن را مضحک خوانده اند.
بیل کوپر- این یک تئوری نیست. من مدارک مربوط به آن را دیده ام. نام پروژه مربوطه پروژه نائومی بود, MK NAOMI. ایدز بر اساس مدارکی که من دیده ام توسط سازمان سیا و در بخش چهار مریلند ایجاد شد و بودجه آن ده میلیون دلار و ارائه شده توسط بخش جنگ افزارهای بیولوژیک بود. نظارت بر آن توسط سیا انجام شد و عملیات تولید آن توسط دانشمندانی که برای وزارت دفاع کار می کردند.
مصاحبه کننده- و اگر این کشتار توسط ایدز آنچنان که برنامه ریزی کرده اند محقق نشود, آیا برنامه جایگزینی دارند؟
بیل کوپر- آنها همیشه چند برنامه همزمان را اجرا می کنند تا اگر مردم متوجه یکی از برنامه ها شدند و آن را متوقف کردند, برنامه های دیگر آنها را به هدف شان برساند.
مصاحبه کننده- (وضعیت بشر) با توصیف شما بسیار وخیم و بدون چاره به نظر می رسد. آیا هیچ شورش و قیامی علیه آنها انجام نگرفته؟
بیل کوپر- لازم است بشریت بیدار شود, مردم باید واقعیت را بدانند و به زندگی در این دنیای خیالات پایان دهند. هیچ چیز نمی تواند بدون اجازه مردم وجود داشته باشد. تمام این برنامه ها به منظور تشویق مردم به پذیرفتن آنچه انجام می دهند انجام می شود. آنها برنامه هایشان را به نحوی طراحی می کنند که پشتیبانی افکار عمومی را برایشان فراهم کند. برای مثال موضوع از بین بردن جنگل های بارانی برزیل. من افرادی را می شناسم که با شدت و حدت تمام تقاضای توقف از بین بردن جنگل های بارانی برزیل را دارند. بزریل یک کشور مستقل است. چطور می توانید به یک کشور مستقل بگویید به سوزاندن جنگل های بارانی خود پایان دهد؟ آنچه می خواهند کنترل کشور های مستقل توسط حکومت جهانی است. اعزام پلیس و نیرو به برزیل برای اجبار برزیل به توقف سوزاندن جنگل های بارانیش. درست به همین دلیل است که خودشان آغاز به سوزاندن جنگل های بارانی برزیل کردند. آنها به برزیل رفتند و شروع به ساختن جاده ای در میان دل جنگل های آمازون کردند که هیچ انتهای مشخصی نداشت. این جاده هیچ مقصد پایانی ندارد, فقط دل جنگل را می شکافد و جلو می رود. آنها به خوبی می دانستند که اکثریت مردم برزیل چنان فقیرند که احداث این جاده را نتیجه دعاهای شبانه روزی خود می دانند. زمین های زراعی مجانی, الوار مجانی, راهی برای نان آوری برای خانواده. این جاده آنها را ثروتمندتر از قبل می کرد, چه آنها قبلاً هیچ ثروتی نداشتند. میلیون ها نفر به سمت جنگل های آمازون سرازیر شدند و در زمین های پاکتراش شده به زراعت پراختند. بعد دریافتند که جنگل های بارانی برای زراعت مناسب نیستند و اقدام به سوزاندن جنگل ها کردند. خاک غنی نیست. باید جنگل ها را تکه تکه بسوزانند تا بتوانند محصولات مختلف بکارند.
آنها جنگل ها را سوزاندند تا فریاد درخواست توقف مردم بلند شود, تا بتوانند ارسال نیرو به برزیل و اعمال قدرت بر کشوری مستقل را به عنوان راه حل, به پذیرش افکار عمومی برسانند.
مصاحبه کننده- پس جنبش محیط زیستی سبز در سراسر جهان, ابزار تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است؟
بیل کوپر- بله.
مصاحبه کننده- برداشت عمومی این است که سرمایه داری از طریق شرکت های بزرگ پشت, پرده همه این ماجرا است اما آنچه شما می گویید بیشتر دلالت بر این دارد که آنها سوسیالیسم را ابزار کنترل قرار داده اند و نه کاپیتالیسم را.
—-ادامه دارد—-

کانال تلگرام دنیای اسرار آمیز برای اطلاع رسانی اخبار و مطالب در زمینه های اسرار و ناشناخته های جهان و مطالبی در مورد بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی و حیات در دیگر کرات راه اندازی شد.

https://telegram.me/blogufolove

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com    مجاز می باشد.

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

Posted on اکتبر 8, 2015, in بشقاب پرنده, دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

بیان دیدگاه