آدم ربایی بیگانگان در چین


یک نسخه خطی چینی که در سال 2011 کشف شدجزئیات یک رویداد بسیار غیر معمول از آدم ربایی بیگانگان را روایت می کند .

با توجه به متن، در سال 1528، ستاره ای عجیب که در آسمان از شرق به غرب در حال حرکت بود در نزدیکی یک روستا ی کوهستانی فرود آمد.

alien abduction

سنگ تراشی که با دیدن این رویداد مجذوب شده بود به نزدیکی شی رفت . او آن را مانند یک چرخ سنگی به بزرگی یک خانه توصیف می نماید که سطح آن از رنگ های درخشانی پوشیده شده بود….

او توسط دو موجود شبیه انسان که با زبانی نامفهوم تکلم می کردند به داخل آن شی مرموز برده می شود جاییکه قلبش توسط ان دو موجود از سینه بیرون آورده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

chinese manuscript

سنگتراش اذعان می دارد که در طی این ماجرا هیچگونه احساس درد یا خونریزی نداشته است!
وی سپس به خوابی عمیق فرو می رود و وقتی بیدار میشود خود را در سرزمینی شگفت که پوشیده در هاله ای سرخ بود می یابد!
اگر چه خورشید، ماه و ستارگان هنوز هم حضور داشتند، هیچ ساختمانی وجود نداشت و مردم صورت گرد و سه چشم داشتند. آنها لباس های عجیب و غریب به تن داشتند و به زبانی عجیب و غریب صحبت می کردند.
انگاه وی هوشیاریش را دوباره از دست داد.وقتی که مجددا به هوش آمد خود را خانه یافت در حالیکه زمانی به بلندای یکسال از ناپدید شدنش می گذشت.

نویسنده این متن باستانی می نویسد که زمانی که او این واقعه را از مردم شنیده است شخصا به ملاقات استاد سنگتراش رفته و خط قرمز رنگ ناشی از جراحی را بر روی سینه او از نزدیک مشاهده نموده است و سنگتراش نیز اکیدا سوگند خورده که کل ماجرا به همین شکل روایت شده صحت دارد.

اگر اعتبار روایت این متن باستانی را بپذیریم یکی دیگر از وقایع باستانی ربوده شدن توسط بیگانگان، تله پاتی و زمان از دست رفته را شاهد می باشیم.

ترجمه: پرواز

http://locklip.com/500-year-old-chinese-manuscript-describes-alien-abduction/

Posted on سپتامبر 8, 2015, in ربوده شدگان. Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

بیان دیدگاه