رویت یوفو در شهرکرد


شهرکرد 22.1.2015 ساعت 1.15

روز 22.1.2015 برای رسیدگی به گلدانها روی پشت بام بودم که شی سفید رنگی توجه من رو جلب کردخیلی ارام از طرف پایین شهر به طرف پارک تهلیجان میامد فکر کردم که بالن بازی بچه ه است ولی وقتی نزدیک تر شد متوجه نور سفید رنگی بالای شی شدم و در ضمن شی روی خودش غلط میخورد! وقتی به 200 متری من رسید ناگهان تغییر مسیر داد و به طرف بالا رفت من سریع پایین امدم و با دوربین wx200 برگشتم که در همین 40 ثانیه به ارتفاع ابرها رسیده بود توانستم 5 عکس نسبتا خوب بگیرم ولی دوربین کامپکت مناسب عکاسی از فاصله دور نیست بهرحال روز بعد ساعت 12 روی پشت بام منتظر بودم که بعد از 5 دقیقه ناگهان یک توپ سفید نورانی از طرف صدا و سیما به طرف پارک تهلیجان حمله کرد!با سرعت بسیار زیاد و نورانی تر از شی روز قبل دوربین در دستم روشن بود ولی به قدری سریععرض 5-6 ثانیه از ارتفاع 200-300 کوه تهلیجان به ارتفاع ابرها رسید و محو شد بود که فرصت عکس گرفتن پیدا نکردم یک لحظه در جا ایستاد وبعد به طرف بالا پرش کرد .

http://www.ufoevidence.org/sightings/report.asp?ID=15205

Posted on آوریل 19, 2015, in رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

