مصاحبه با بیگانه 2


مصاحبه با بیگانه


فصلهای چهار و پنج و شش :
http://s5.picofile.com/…/8…/alien_interview_2_farsi.pdf.html

منبع: https://www.facebook.com/Lostbookofenki?fref=ts

Posted on نوامبر 25, 2014, in منطقه 51 رازول, بشقاب پرنده. Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. سلام.با وجود تناقضاتي كه اين داستان با نقل و قولهاي قبلي داره انسان كشش براي ادامه ماجرا پيدا ميكنه. اما بي انصافي هست كه منتظر باشي وبا جنجال بگن 3 فصل ترجمه شده بعد ببيني كه كل اين فصل فقط 11 صفحه بيشتر نيست…… !!! سپاس

  2. منم بدجور طرفدار این داستان شدم و بی صبرانه مشتاقم ببینم بعدش چی میشه

  3. دوست عزیز مظلب خیلی خوبی بود..اما این موجود در سخنان خودش با مترجمش..ان خانم با توحه به هوش بالایی که داشت در خال القا به این خانم بود که نژاد خاکستری در خال مخافظت از کره زمین هست و انها بسیار قدرت مند هستند و خیر خواه انسان…در خالی که موضوع کاملا برعکس این مطلب هست..این موجودات از خداقل 2000 سال پیش در گمراه مردن بشریت با بوجود اوردن سازمانها و ختی دخالت در مذاهب و تغییر ماهیت انها و تغییرات در ژنتیک بشریت از طرف فدراسیون کهکشانی اخطار مکرر دریافت کرده اند که باید بزودی کره زمین را ترک کنند…البته ترک کره زمین از طرف این موجودات هم کم هزینه نخواهد بود…..با تشکر

  4. وقتی داشتم این متن رو مطالعه می کردم، چند قسمتش واقعا منو عصبی کرد، اولینش این بود که، اتفاقاتی به این عظمت در حال رخداد در ماورای تصور اکثر جمعیت بشریت هستند و ما در جبری از نادونی و نا آگاهی به سر می بریم، و مجبور به تحمل تمام این سردرگمی ها و … شدیم . نمیفهمم، واقعا نمیفهمم چرا تمدن هایی با این قدمت، قدرت و دانایی باید تصمیم به پنهان کاری بگیرند، این که هر روز دارم این روزمرگی ها و تلاش های پی در پی انسانها رو برای کسب و افزایش درآمد میبینم واقا آزارم میده، و زمانی اوج این درد رو حس میکنم، که میبینم خودم هم هر روز بی هیچ اختیاری، هم رنگ جامعه، در حال حرکت و تفکر بی اختیار در این مسیر ناآگاهی هستم …
    واقعا حقیقت تمام این لحظه هایی که در حال تجربه کردنشون هستیم چیه ؟!

  5. سلام سپاس از زحمات شما در مورد مطالب جذاب وعلمی سایتتون .عزاز من مدت کوتاهیست با سایت شما اشنا شده وخو گرفته ام بطوری که هر روز به سایت خوب شما سرمیزنم در مورد این داستان نیز (مصاحبه با بیگانه) من قسمت های قبلی را نخوندم اگر میشه لطفا به ادرس ایمیل من که در زیر درج میکنم برام بفرستید یا راهنمایی کنید چگونه میتوانم تهیه کنم. بر خلاف شما که مطالب را مجانی اطلاع رسانی میکنید دوستانی هستند در فیسبوک وجاهای دیگر اینترنت این مطالب وکتاب هارا با پول میفروشند. وای با عث شد که بیشتر به خلوص نیت ودانمش شما پی ببرم موفق وپیروز وسلامت باشید.
    ادرس یاهو:gity.shad@yahoo.com
    ادرس چی میل:behran92kh@gmail.com
    لطفا به یکی از ادرس های ایمیل فوق برایم مطالب وشماره های گذشته کتاب مصاحبه با بیگانگان را بفرستید. سپاسگذار شما هستم.

    • دوست عزیز خب این دوستان زحمت میکشند خودشان ترجمه میکنند و حق دارند اینکارو کنند. میتونید به صفحه و انجمن کتاب گمشده در فیسبوک مراجعه کنید.

  6. با سلام .نسخه کامل این کتاب توسط جناب مهر در پیج کتاب گمشده در فیسبوک گذاشته شده.دوستان علاقه مند میتوانند با مراجعه به این پیج کتاب را خریداری کنند.دوستان ممکن است نسخه های قبلا خریداری شده برای دانلود رایگان در بعضی از سایت ها گذاشته شود ولی از شما در خواست میکنم کتاب را خریداری کنید.چرا که مترجم بازحمت فراوان و بدون هیچگونه پشتوانه مالی و اسپانسر زحمت این کار رو تقبل کرده و خریداری کتاب شاید بتواند گوشه ای از زحمات ایشان را جبران کنه و هم باعث دلگرمی ایشان برای ترجمه دیگر کتب مربوطه شود.و این بدون شک به نفع من و شمای خواننده هست که از دیگر کتب ایشان بتوانیم استفاده کنیم. از شما کمال سپاسگذاری را دارم

پاسخی بگذارید

