رازهای گمشده مراقبان


آن‌ها انسان نیستند .
آن‌ها باشندگان بین ابعادی هستند که از جایگاه مقدسی به نام زایون از دگر جهان آمده‌اند .
آن‌ها موانع ممنوعه را رد کرده ، دگردیسی یافته به شکل انسان در آمده و آزادانه با انسان‌ها در آمیخته‌اند .
آن‌ها در امور انسان مداخله کرده‌اند .
عکس: ‏آن‌ها انسان نیستند .<br />
آن‌ها باشندگان بین ابعادی هستند که از جایگاه مقدسی به نام زایون از دگر جهان آمده‌اند .<br />
آن‌ها موانع ممنوعه را رد کرده ، دگردیسی یافته به شکل انسان در آمده و آزادانه با انسان‌ها در آمیخته‌اند .<br />
آن‌ها در امور انسان مداخله کرده‌اند .<br />
آن‌ها با استفاده از انسان‌ها نژاد دورگه‌ای خلق کرده‌اند .<br />
آن‌ها آموزگاران هنر مدخل – معبد سازی با سنگ‌های غول‌آسا هستند . کسانی که رازهای دگردیسی انسان‌ها به فرشتگان یا باشندگان بین ابعادی را آموزش داده‌اند .<br />
آن‌ها تحت عنوان باشندگان خطرناک و خرابکار مجازات شده و عنوان هبوط نموده به آن‌ها داده‌شده .<br />
 خدا طوفان بزرگ را برای نابودی آن‌ها و دودمانشان ایجاد نمود .<br />
مدخل – معبدهایشان یا غیرفعال شدند یا که ویران گشتند .<br />
تعالیم آن‌ها ممنوع و کفروکژآیینی و الحاد دانسته شد .<br />
آن‌ها مراقبان هستند . مقدس‌ترین نژاد باشندگان بیگانه .<br />
ویلیام هنری دستگاه واژگانی جهان خودش را دارد وهمیشه کوشیده در دنیای " باستان شناسی ممنوعه " حرف تازه ای برای گفتن داشته و بخش روحانی و معنوی رازورزانه آن را فعال نگهدارد و در این کار هم موفق بوده . آن بخش رازورزانه ای که متاثر از عقاید گنوسی به کمال روح می پردازد . اینکه روح انسان چگونه از دیگر سو تغذیه کرده و کالبد انسانی چگونه می تواند به کالبد آژفنداکی دگردیسی یابد . توضیح تک تک اصطلاحات و عبارتهای به کار رفته در این معرفی که به قلم خود ویلیام هنری نوشته شده ممکن نبود چون بیم این می رفت که متن بسیار دراز دامن شده و از شکل معرفی مختصر به در آید . رها کردن آن بر زمینه فیس بوک هم ممکن نبود چون پاورقی ها می بایست جایگاه خود را پیدا می کردند تا به آهنگ مطلب لطمه ای وارد نشود . بنابراین تصمیم گرفته شد که متن معرفی به رایگان جهت دانلود در اختیار خوانندگان علاقمند قرارگیرد باشد که مقبول افتد .<br />
لینک دانلود :</p>
<p><a href=
آن‌ها با استفاده از انسان‌ها نژاد دورگه‌ای خلق کرده‌اند .
آن‌ها آموزگاران هنر مدخل – معبد سازی با سنگ‌های غول‌آسا هستند . کسانی که رازهای دگردیسی انسان‌ها به فرشتگان یا باشندگان بین ابعادی را آموزش داده‌اند .
آن‌ها تحت عنوان باشندگان خطرناک و خرابکار مجازات شده و عنوان هبوط نموده به آن‌ها داده‌شده .
خدا طوفان بزرگ را برای نابودی آن‌ها و دودمانشان ایجاد نمود .
مدخل – معبدهایشان یا غیرفعال شدند یا که ویران گشتند .
تعالیم آن‌ها ممنوع و کفروکژآیینی و الحاد دانسته شد .
آن‌ها مراقبان هستند . مقدس‌ترین نژاد باشندگان بیگانه .
ویلیام هنری دستگاه واژگانی جهان خودش را دارد وهمیشه کوشیده در دنیای » باستان شناسی ممنوعه » حرف تازه ای برای گفتن داشته و بخش روحانی و معنوی رازورزانه آن را فعال نگهدارد و در این کار هم موفق بوده . آن بخش رازورزانه ای که متاثر از عقاید گنوسی به کمال روح می پردازد . اینکه روح انسان چگونه از دیگر سو تغذیه کرده و کالبد انسانی چگونه می تواند به کالبد آژفنداکی دگردیسی یابد . توضیح تک تک اصطلاحات و عبارتهای به کار رفته در این معرفی که به قلم خود ویلیام هنری نوشته شده ممکن نبود چون بیم این می رفت که متن بسیار دراز دامن شده و از شکل معرفی مختصر به در آید . رها کردن آن بر زمینه فیس بوک هم ممکن نبود چون پاورقی ها می بایست جایگاه خود را پیدا می کردند تا به آهنگ مطلب لطمه ای وارد نشود . بنابراین تصمیم گرفته شد که متن معرفی به رایگان جهت دانلود در اختیار خوانندگان علاقمند قرارگیرد باشد که مقبول افتد .

لینک دانلود :
http://s5.picofile.com/file/8150909876/watchers_farsi.pdf.html
رازهای گمشده مراقبان
عروج ، معاد وکمال
اثر:ویلیام هنری

Advertisements

Posted on نوامبر 11, 2014, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 4 دیدگاه.

  1. کتاب کامل رو چطوری میشه تهیه کرد؟؟؟

  2. این کامنت به این مطلب در فیس بوک مهر- کتاب گمشده- اومده که بهتره اینجا هم باشه…
    به درد بخوره…

    Mehr Shadbahr
    1- گویا سه روش شناخت را
    شناخته اند (شناخت بر شناخت): علم/ فلسفه/ عرفان/. ((اولی بر پایه تجربه… حتی تئوریزه کردن تجربه// دومی بر پایه عقل و استدلال// سومی بیشتر بر پایه شهود… هرچند که گاهی و در سبک هایی از اولی و دومی هم استفاده کند… همچنانکه به نوعی
    در اولی و دومی هم شهود استفاده می شود//.)).

    2- علمی تخیلی و فنتزی، همانطور که از اسمش پیداست خیال ورزی کلامی است که هرچقدر هم ساختار آن موزون تر شود بازهم روشی در شناخت نیست… هنرورزی ادیبانه است کلام و تصویر… و به هرحال از جنس خیال است… بسیار به ندرت ممکن است که نقشی در گشودن دریافت دیگری از عالم را برایمان مقدور کند. گشودنی که شهود برانگیز باشد.

    3- برخی از نویسنده/ محققان زمینه های یوفولوژی و باستانشناسی ممنوع مرتبط با آن (ها) به تدریج از فکت به فکت فیکشن و بالاخره به فیکشن فکت رسیده اند…. و در دنیای غرب مخاطبان فیکشن دوست خود را دارند. البته فکر نمی کنم کسی مخالف فیکشن علمی/ اسطوره ای باشد…. هنرنمایی لذت بخشی هست! اما باید بدانیم که با چه معجونی احساس سرخوشی می کنیم! و درجه فکت بودن با چه احتمالی در برابر فیکشن بودن آن عرض اندام می کند!!

    4- واژه شناسی نویسنده موقعی مفید است که تمام انگلیسی آنها هم آورده شود… حتی مواردی چون «مدخل- معبد» یا «هبوط نموده». و آنجا که واژه سازی فارسی میشود… چرا سخت تر شدن!؟ چرا کالبد (بدن) رنگین کمان را «کالبد آژفنداک» بنامیم!!؟ آیا واقعا با سلیقه و نوع برخورد نویسنده اصلی چنین واژگانی متناسب است!!؟ چرا مرجع واژه سازی و توضیحات آورده نشود!

    5- ما در فهم منطقی و شبه شهودی یوفولوژی و عرفان متناسب و متقابل با آن درمانده ایم ( حتی اگرکه با سنت عرفانی این سرزمین بلازده نخواهیم که مرتبطش کنیم!) … پس بهتر است که مترجمان و نقل قول کنندگانی چون «مهر» گرامی ، ساده تر و صریح تر با مخاطبان وفادار قدیم و جدید خود مواجه شوند.
    November 12 at 2:30pm

  3. خیلی خیلی ممنونم مهر به خاطر معرفی کتاب و ترجمش وهمین الانشم دریچه های معنوی زیادی رو واسم باز کردی واینکه به پارازیتا اهمیت نده .
    ممنون

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: