خاطراتی در باره شی پرنده ناشناس از زبان جناب نقدی بیک


سال 62 _63 بود که در یک پرواز شب CAP که از مهر اباد تیک اف کرده بودیم در ساعت 12 شب به اتفاق همرزم جناب حسین کیانی که در کابین عقب مرا همراهی می کرد. مسیر شمال و جنوب حد فاصل بین تهران _همدان. بعد از اخرین سوختگیری هوایی که از تانکر 707 انجام داده بودیم تانکر به من اعلام کرد که نیازی به سوخت گیری نداری؟ که ما می خواهیم منطقه را ترک کنیم و من هم در جواب گفتم نیاز ی به سوخت گیری ندارم .بعد از گذشت 45 دقیقه از مکالمه من و تانکر دو چراغ بسیار روشن مانند نور افکن در ارتفاع خودم دیدم .بقدری روشن و نزدیک بود من یقین کردم این تانکر سوخت رسانه لذا به همین خاطر با عصبانیت خیلی زیاد به رادار سوباشی گفتم که شما باز تانکر را در ارتفاع من نگه داشتین(ارتفاع 20000 پا)به همین خاطر رادار سوباشی در جواب گفت تانکر 707 نیم ساعت هست که در مهراباد نشسته و الان هواپیمایی جز شما بر روی اسمان نداریم.من هم در پاسخ رادار گفتم این دو نورافکن چیه… در حین مکالمله با برخ بودم که یکی از ان نور درست روی خطEYE BALL LEVEL کمرنگ شدو خاموش شد .بعد از ان دماغه اف 4 را به سمت نور دوم کشاندم که ببینم در رادار هواپیما چیزی می توانم مشاهده کنم متوجه شدم که رادار هواپیما پر رنگ کم رنگ یا پر نور و گم نور می شود به شدت زیاد و به کابین عقب جناب کیانی عرضم کردم اشکال رادار چیه و ایشان هم جواب داد نمی دانم خود به خود رادار کم رنگ پر رنگ می شود. بعد از انکه دماغه در راستای شی نورانی قرار گرفت ان شی خاموش شد و من دیگر چیزی ندیدم.وقتی که امدم نشستم از ستاد نیرو از ستاد مشترک از خیلی جا ها با من تماس گرفتند از جمله سرور و استاد عزیزم جلیل پوررضایی و درباره ان شی نورانی از من سوالاتی پرسیدن……که بعدا گفتن 5 شی نورانی دیگر هم در اسمان استارا دیده شده یک جا ….

با تشکر از : Golden Eagle
.
.
Rafale.MA

عکس: ‏خاطراتی در باره شی پرنده ناشناس از زبان خود جناب نقدی بیک

سال 62 _63 بود که در یک پرواز شب CAP که از مهر اباد تیک اف کرده بودیم در ساعت 12 شب به اتفاق همرزم جناب حسین کیانی که در کابین عقب مرا همراهی می کرد. مسیر شمال و جنوب حد فاصل بین تهران _همدان. بعد از اخرین سوختگیری هوایی که از تانکر 707 انجام داده بودیم   تانکر  به من اعلام کرد که نیازی به سوخت گیری  نداری؟ که ما می خواهیم منطقه را ترک کنیم و من هم در جواب گفتم نیاز ی به سوخت گیری ندارم .بعد از گذشت 45 دقیقه  از مکالمه من و تانکر  دو چراغ بسیار روشن مانند نور افکن در ارتفاع خودم دیدم .بقدری روشن و نزدیک بود من یقین کردم این تانکر سوخت رسانه لذا به همین خاطر با عصبانیت خیلی زیاد به رادار سوباشی گفتم که شما باز تانکر را در ارتفاع من نگه داشتین(ارتفاع 20000 پا)به همین خاطر رادار سوباشی در جواب گفت  تانکر 707 نیم ساعت هست که در مهراباد نشسته و الان هواپیمایی جز شما  بر روی اسمان نداریم.من  هم در پاسخ رادار گفتم این دو نورافکن چیه... در حین مکالمله  با برخ بودم که یکی از ان نور درست روی خطEYE BALL LEVEL   کمرنگ شدو خاموش شد .بعد از ان دماغه اف 4 را  به سمت نور دوم کشاندم که ببینم در رادار هواپیما چیزی می توانم مشاهده کنم متوجه شدم که  رادار هواپیما پر رنگ کم رنگ یا پر نور و گم نور می شود به شدت زیاد و به کابین عقب جناب کیانی  عرضم کردم اشکال رادار چیه و ایشان هم جواب داد نمی دانم خود به خود رادار  کم رنگ پر رنگ می شود. بعد از انکه دماغه در راستای شی نورانی قرار گرفت ان شی خاموش شد و من دیگر چیزی ندیدم.وقتی که امدم نشستم  از ستاد نیرو از ستاد مشترک از خیلی جا ها با من تماس گرفتند از جمله سرور و استاد عزیزم جلیل پوررضایی و درباره ان شی نورانی از من سوالاتی پرسیدن......که بعدا گفتن 5 شی نورانی   دیگر هم در  اسمان استارا دیده شده  یک جا ....

با تشکر از :  Golden Eagle
.
.
Rafale.MA‏

منبع: https://www.facebook.com/323762191120251/photos/a.323765471119923.1073741827.323762191120251/350739628422507/?type=1

Posted on سپتامبر 14, 2014, in رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

