درخواستی از همراهان سایت


دوستان عزیز مطالب زیادی درباره ماورالطبیعه و سایر مسائل متافیزیکی موجود است که احتیاج به ترجمه دارد. و همچنین اخبار رویت یوفو و سایر موارد که مطالبی کوتاه هستند. از آنجاییکه احتیاج به کمک شما دوستان داریم یک گروه تشکیل دادیم که هر دوستی که میتواند در انجام ترجمه کمک کند عضو گروه شود که سعی میکنیم گروه از 60 نفر تشکیل بشود که هر نفر در صورت قبول کردن مطلب دو ماه یکبار زحمت یک مطلب را بر عهده بگیرد. با تشکر از همه دوستان. منتظر حضور شما دوستان عزیز هستم.

https://www.facebook.com/groups/1409053449363340

Posted on آوریل 6, 2014, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 13 دیدگاه.

  1. دوست عزیزم با اینکه خیلی سرم شلوغه اما می تونم هر از گاهی کمک کنم چون سایت خیلی خوبی داری و به بقیه یه دید متفاوت می ده من هم دوست دارم تو این کار شریک باشم موفق باشی نسیم

  2. سلام دوست عزیز ….به خاطر مطالب عالی و روشنگرتون منم دوست دارم کمک کوچکی انجام بدم ….

  3. باسلام و خسته نباشید
    من آدرس فیس بوک ندارم ولی اگر خواستید میتوانید مطالب را جهت ترجمه به ایمیلم ارسال نمایید

  4. رامتين گرامي… و ما- مردم

    سايت دوران اوج مطالب/ مشاركت/ همدلي/ … متناسب با عرفان و مآورا داشته، كه نتيجه آن در تنوع مطالب و در كامنت هاي مسئولانه و متفكرانه و همراه بودن هاي به هر سطح و توان ، مشخص است.
    اما متاسفانه بنظر ميرسد كه مدت زيادي است كه مخاطبان سايت نكاتي را كه مطرح شد نديده ميگيرند! مشخصه هاي غالب آنها سكوت و عدم واكنش است!! وقتي برخي طلبكار صفت ها برخورد نامناسب ميكنند… هيچ عكس العملي نيست! وقتي كساني در حد بضاعت خود زحمتي ميكشند، تقريبا هيچ نشانه اي نيست! ( در هر دوره ركود سايت 1-3 نفر به احترام تاريخچه زحمات گذشته ديگران، در حد توان خود كمك ميكنند و مينويسند و ترجمه ميكنند…..)…. اما متاسفانه در اكثريت مخاطبان، بي تفاوتي/ در دايره مسدود ماندگي/ خودمحوري/ … كه كاملا با اهداف اين سايت-(عرفان…مآورا)- مغايرت ذاتي دارد…. خستگي جانكاهي را براي معدود فعالان ببار مياورد!
    ((من، اشكال اصلي سايت را نبود و كمبود مطالب نميدانم بلكه بيشتر كم سوادي فرهنگي ميدانم كه نميداند كه زحمت چند و چندين ساعت درگيري فكري و كار عملي ديگران را بايد و ميتوان با دقايقي همراهي و همدلي و همفكري پاسخ داد!)).
    متاسفم كه توطئه هجمه همه جانبه نان و عدالت و احترام ، گويي موثر واقع شده…. و سايه دردناك تنهايي بر سرمان سنگيني ميكند.

    • دوست عزیز از سعی و تلاش شما در قرار دادن مطالب مختلف در این سایت بسیار تشکر میکنم اما درست هم نمیدانم که دیگران را به کم سوادی و فقر فرهنگی متهم کنید ….. چه بسا کسانی که در پی اضافه شدن به دانش شخصی به اینجا سر میزنند و شاید نظراتی داشته باشند که شاید از نظر شما اشتباه و یا سطحی و یا … باشد . ولی خواندن همین نظرات هم میتواند در درک مطالب و تجزیه و تحلیل به دیگران کمک کند. شاید اشتباهات دیگران» از نظر شما» ، کلیدی برای کشف موضوعی برای شما باشد

      • دقیقا همینطوره من همیشه به این سایت سر میزنم و همه مطالب و پستها رو میبینم….بدون اغراق بگم از جامع ترین سایتهای فارسی زبان در این زمینه هستش که در این سالها خیلی چیزها ازش یاد گرفتیم….نگذاشتن کامنت دلیل بر کم شدن خواننده های سایت نیست… بعضی مطالب به بحث نیاز داره که همه کامنت میزارن و بحث میکنن… با اینحال سپاسگذارم از دوستان مترجمی که قراره با این سایت و جناب رامتین کار کنند… مشتاق دیدن مطالب جدید و پربارتون هستیم… پاینده باشید

  5. سلام. حدود 4 سالی هست که این سایت رو دنبال میکنم واز مطالب و کامنت های دوستان لذت میبرم.اما
    خودم زیاد اهل نوشتن دیدگاهم نبودم گاهی پراکنده کامنتی میزاشتم ولی اتفاقی که افتاد و من از تجربه خودم که یه جورایی معجزه مذهبی بوده در صورتی که آدم مذهبی نبوده ونیستم واین تجربه شگفت انگیز رو در جواب به افشین عزیز که به دنبال سوال دوست دیگری گفته بود که امثال ماها که به این مسایل این تیپی یا بهتر بگم ماورایی علاقه داریم حتما مشکل داریم. از نحوه برخورد دوستان عزیز سایت هنوزم در شگفتی هستم.این نشون میده ما یعنی ملت ایران افق دیدگاهمون بسیار وسیع هستش اهل صلح و مدارا هستیم اهل گفتگو و احترام به هم هستیم آدم های متعصب و بیماری نیستیم و این خیلی خیلی خیلی مهمه حداقل در بین تمام کشورهای مسلمان بی نظیره قدر خودمون رو بدونیم.

  6. سلام اگر متن خیلی طولانی نباشه منم هستم لطفا متنو به ای میلم بفرست .

  7. صبای عزیز… پاسخ سئوالها و شرح مثالها رو خواهشن به ایمیل من بفرست.
    sina.ziaee@gmail.com
    ضمنا یک پیشنهاد خاص دارم که فکر میکنم قبولش کنی.

پاسخی بگذارید

