یوفوی فرشته مانندی در حال ترک خورشید در عکسهای سوهو مشاهده شد.


یوفوی فرشته مانندی در حال ترک خورشید در عکسهای سوهو مشاهده شد.

19 مارس 2014

Method: SOHO Photo LASCO C2 

Date of sighting: 2014-03-19

Time: 17:48 & 18:12

دکتر روگر لیر یوفولوژیست برای ادامه تحقیقاتش از من خواسته بود عکسهای سوهو رو چک کنم.

من این یوفوی فرشته مانند را  در ساعت ۱۷٬۴۸ در حال ترک خورشید پیدا کردم و فقط ۲۴ دقیقه بعد اون در عکس دیگر سوهو در ساعت ۱۸٬۱۲ رویت شد این یوفوی فرشته مانند به تنهایی از زمین بزرگتراست.

شبیه موردی است که در تاریخ Oct 15, 2012 at 08:24 رویت شد.اون به نظر شبیه تکنولوژی اینده بیگانه  ها هست.

که سفینه ای به شکل یک پرنده بزرگ یا یک فرشته بزرگ ساخته اند.من ادم مذهبی نیستم ولی این رویت منو به فکر فرو برد.و یاد یک سناریوی قدیمی انداخت که به سختی میشه باورش کرد

که میگوید این ممکنه یک یوفو نباشد و ممکنه خودش یک بیگانه  واقعی باشه یا موجود فرشته مانندی در حال ترک خورشید.

5899689http://www.ufosightingsdaily.com

با تشکر فراوان از یاسمینای عزیز برای ترجمه و ارسال مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

Posted on مارس 23, 2014, in بشقاب پرنده, دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 30 دیدگاه.

  1. این عکسها مال چند سال پیشه

  2. میشه اون سناریو اشنا را که بهش اشاره شده توضیح بدید

  3. سلام من حدودا بیشتر از سه ساله که این وبلاگ را دنبال می کنم
    ولی واقعا نمی دونم چرا این نوع موضوعات را دنبال می کنم
    من یرنامه ما و فرازمینی ها را توی شبکه من تو هم دنبال می کنم
    خیلی ها رو می شناسم که ذره ای به این مسائل علاقه و یا اصلا اعتقادی ندارند
    وجه مشترک من و شماهایی که به این مسائل علاقه و یا اعتقاد دارند جیه
    آیا ما مشکل داریم یا اونهایی که برخلاف ما فکر می کنند
    شما چی فکر می کنید ؟

  4. شبیه هواپیما اتاریه

  5. سلام تاريكي
    من حدس مي زنم ما مشكل داريم. نرمال نيستيم.البته مشكل داشتن هم نسبيه و اگه انسانهاي عادي را مبنا فرض كنيم ما نسبت به بقيه مشكل داريم.اگه دوست داشتي آدرس ايميلت رو بنويس بيشتر برات توضيح مي دم.

    • عزيزجان همينجا بنويس همه بخونيم غلط و درستشو بگيم.

    • نه مشکل نداریم , عادی هم هستیم , فقط فکر می کنیم همه چیز آن چیزی که با چشم می بینیم نیست , چیز هایی فراتر از درک ما وجود داره و این کنجکاوی بدی نیست

      در ضمن رامتین جان این لکه های سفید همیشه اطراف تصویر های ماهواره ی soho به وجود میاد , یوفو و فرشته نیست

  6. من فکر میکنم این اسمش مشکل داشتن نیست بلکه داشتن شاخک های حساس تر نسبت به افراد دیگه میباشد
    اگه به تاریخ نگاه کنید به پیروان پیامبران هم که به عوالم دیگه ای ایمان یا اعتقاد داشتن هم انگ سحر شدگان -دیوانگان -جادوگران و غیره گفته میشده پس نمیشه گفت اشخاصی مثل ماها که به مسایل دیگه ای هم فکر میکنیم یا لا اقل قابل اندیشیدن میدانیم پس مشکل دار هستیم اتفاقا چند قدم از بقیه که سرشون و انداختن پایین فقط فکر خوردن خوابیدن شهوت هستند جلوتریم

  7. ممنون از کامنت ها تون
    گاهی من هم فکر می کنم شاید آدم هایی مثل من و شما در یک زمانهایی یا نمی دونم در زندگی های قبلی مون برخورد هایی با موجودات بیگانه داشتیم
    یا ممکنه ما هم یک جورهایی شاید نمی دونم دورگه هستیم شاید ما نقطه مشترکی با بیگامگان داریم .من خیلی مطمئن نیستم
    ولی چیزی که مطمئن هستم این که ما انسانها الان توی دو دسته قرار داریم یا باور داریم که فرازمینی ها وجود دارند یا در دسته مخالف قرار داریم
    من به وجود بیگانه های قرازمینی اعتقاد راسخ دارم ولی نمی دونم پایه و اساس اون به چه چیزی بند هست

  8. سلام آدرس سایت و عکسها

  9. بابا ولمون کنید

    ببینید یوفوئی که دارای این انداز در مقایسه با خورشید باشه خیلی خیلی بزرگه یعنی چند برابر سیاره زمین.
    جسمی به این بزرگی رو هیچ مخلوقی نه میتونه بسازه نه کنترل کنه و نه میشه مخفیش کرد.

  10. ما خودمون دوست داريم از خودمون تعريف كنيم وگرنه ، روانشناسان و روانكاوان بزرگي چون كارل گوستاو يونگ چنين علاقه هايي رو از درماندگي بيش از حد ما مي دونه ، آدمهايي كه به بن بست رسيدن و راهي ندارن جز اينكه به چنين مواردي بچسبند.
    اگه خواستيد بيشتر توضيح مي دم.
    ولي به نظر من بهتره دلمون رو خوش كنيم كه از ديگران بهتريم! هر چند نيستيم.

  11. نمیدونم جاش هست که تجربه شخصی خودم رو بیان کنم یا نه اما حس میکنم بد نباشه که بگم.من کسی هستم که از امام حسین شفا گرفتم و به خاطر اینکه مورد تمسخر قرار بگیرم 15 سال این راز رو حفظ کردم حتی به پدر و مادرم هم نگفتم تا بالاخره جایی این رو فاش کردم.خوب حالا با این تفاسیر من بایستی میدان داراصلی عزاداری دهه محرم و عاشورا باشم و اول صف این برنامه ها باشم اما جالب هست بدونید از اون وقت من پام رو تو هیچ هییت و عزاداری وغیره نزاشتم نه اینکه قصد وقصوری باشه بلکه نیروی عجیب و قدرتمندی جلویم را میگرفت و پاهایم سست میشد حالا دیگه عادت کردم واین قضیه هیج منافاتی با این نداره که به این موضوعات علاقه ای نداشته باشم وبه حالت هیستریک از مذهب دفاع کورکورانه کنم راستش به بن بست هم نرسیدم.اگه فکر نکنید که خالی بندی میکنم حدود 20 روز پیش تو رشت یه چیزی دیدم که نمیدونم چی بود ولی قطع به یقین هواپیما نبود و به فاصله کمی از هم حرکت میکردن این حس شخصی من بود که یک شی ناشناخته است

    • اينهمه شور و شعور شهودي، ره گم كرده نيست… ره جوست.
      تجربه مآورايي و انتخاب آگاهانه عذرا ما- وراي الگوسازي هاي سنتي تهاجم به انديشه بوده…
      به دنبال فهم مآورايي، سالك و عابد و عالم … الگو نيستند… ره نماياني دركناره شهود هستند…

  12. سلام.چرا کامنت من رو حذف کردین؟

  13. سلام Azara
    واقعا بر اين باوري كه از امام حسين شفا گرفتي؟؟؟
    مي دوني هر كي به هر چي اعتقاد داشته باشه مي تونه از اون شفا بگيره خواه درخت اسرارآميز باشه خواه امام يا پيامبر؟
    اين شفا از نيروي ايمان مياد و مهم نيست كه به چي ايمان داشته باشيم.
    به امام باشه بهتر وگرنه به سنگ ايمان داشته باشيم و بت پرست هم باشيم باز هم مي تونيم شفا بگيريم.
    همينكه قدرت ايمانت تا اين حد بالاست خيلي خوبه وگرنه من كه به هيچي نمي تونم تا اين حد ايمان داشته باشم هرگز هم از هيچكي و هيچي شفا نخواهم يافت.

  14. چقدر خوشحالم که دوباره دارم مطالب این سایت و دیدگاه های اعضاش رو میخونم☺
    حس خوبی دارم
    مرسی از همتون

  15. سلام افشین عزیز حقیقت اینه که من زیاد هم ایمان راسخی نداشته و ندارم که بگم از ایمانم این اتفاق برام رخ داده.بهتره بیشتر توضیح بدم.من همیشه از گلو دردهای چرکی و مزمن رنج میبردم وپنی سیلین جز لاینفک زندگیم بود هر ماه چند تا حالا شما فکر کنید چه بلایی سر بدن میاد وقتی مجبور باشین دایما پن…. بزنید.هر سال محرم واسه تماشا میرفتم خونه عمه ام که پایین شهر بود و اونجاها این مراسم بیشتر برپا بود ومثل همیشه با گلوی چرکین و باد کرده رفته بودم اونجا.تابستون بود و رختخوابم و تو پشتبام انداخته بودم از بیرون اومده و میخواستم بخوابم هنوز به خواب نرفته بودم که صدای دسته عزاداری پیچید تو کوچه من که هنوز بیدار بودم شروع به راز ونیاز با امام حسین کردم که من و از این درد و رنج خلاص کنه.باورتون نمیشه توی خواب وبیدار صحنه های وحشتناکی دیدم زلزله مهیب حتی کره زمین و از دور هم دیدم واتفاقات پیچیده …یهو سکوت شد …و از سمت چپ دستی اومد و روی گلوم کشید و شنیدم که گفت خوب میشی.هراسان وترسیده وحشت زده وخیس از عرق از خواب پریدم چند دقیقه ای طول کشید که به خودم اومدم وقتی به گلوم دست کشیدم از داغیش به وحشت افتادم .داشتم دور بام میچرخیدم .باور کنید انگار درد و مرض به دو قسمت شد و از گوشهایم بیرون زد.از اون به بعد هیچوقت گلویم چرکین نشده وطی این سال ها مریض سخت شدم و چند روز چند روز هم به بستر افتادم اما گلوم درد نکرده.بعضی وقتا مادرم که از اون موقع ها حرف میزنه میگه که از دست مریضی من به تنگ اومده بوده واظهار تعجب میکنه که چی شد که یهو قطع شد. ولی من هیچوقت علتش و بهش نگفتم.این بود علتی که گفتم امام حسین شفایم داده.

  16. دوستان گرامی من 35 سالمه ،از موقعی که خودمو شناختم و حدودا7سالم بود،همیشه به آسمون شب وستاره های آسمون خیره میشدم،یه حس غریبی یا یه ندای دورنی بهم میگفت یه چیزی اون بالاها هستش،درطول این مدت بارها وبارها تو خوابها و روءیاهاهم سیارات دیگه و سفینه های عظیم الجثه رو میدیم،الان حدود 10سال به شدت پیگیر این موضوعات هستم و تنها و بزرگترین آرزوم اینکه به فضا سفر کنم وحداقل حداقل به کره ماه برم،من ایمان،باور و یقین باطنی و قلبی راسخ و محکم دارم که موجودات فرازمینی وجود دارندو پیامبرهای ما رو فرازمینی انتخاب کردن و همه معجزاتی که داشتن توسط قدرتی بوده که این موجودات به اونها دادن،اونها بسیار بسیار بسیار از ما قدرتمندتر و پیشرفته ترن و من فکر میکنم کره زمین و ما انسانها رو اونها خلق کردن و اینجا واسشون یه آزمایشگاه کوچیکه،دوستان موجودات فضایی وجود دارن باهمه وجودم ایمان دارم اونها وجود دارن و ما رو کنترل میکنن وزمانیکه میمیریم،ارواح ما انسانها به یه جهان دیگه سفر میکنه اونجا یه کهکشان و کره دیگه هست و درواقع به زادگاه اصلییمون بازگشت میکنیم،مارو فرازمینی ها خلق کردن ،نمیخوام منکر قدرت برتر(خداوند) شم اما اون نیروی برتر هر چه هست،اون بالاهستش و جسم فیزیکی داره

    • ایمانه عزیز نمی دونم از کجا این ها رو فهمیدی ولی , کاملا درست میگی , می دونی همه ی کسانی که تجربه های نزدیک به مرگ داشتن از اون دنیا به عنوان خونه یاد کردن ؟ یعنی گفتن اولا اون جا برای ما واقعی تر از این جا به نظر میومد و دوما احساس به خونه برگشتن رو داشتیم , و همه شون گفتن این جهان و سیاره ی زمین یک مدرسه برای ارواحه و تنها درس آن عشقه , یعنی کسی که همه ی درس های عشق رو یاد بگیره فارغ التحصیل میشه و دیگه به زمین بر نمی گرده

  17. سلام AZRA
    براي من سخته بخوام قضاوتي بكنم ، به احتمال زياد همينطور باشه كه خودت مي گي ، ولي فرقه هاي مذهبي مسلمان زيادي هستند كه امام حسين رو به اين عنوان اصلا قبول ندارند ، ولي اونها هم كم و بيش همچنين رويدادهاي معجزه آسايي رو توي زندگيشون دارند كه اصلا ربطي به امام حسين نداره ، حتي غير مسلمان و حتي بي دينان هم چنين تجربه هايي رو دارند.نمي خوام با حرفام اعتقاد يا باورت خدشه دار بشه فقط جهت اطلاعت و افزايش دانشت اين حرفا رو زدم.اميدوارم بقيه مريضي هات هم شفا پيدا كنه.

  18. سلام ايمان فضايي عزيز
    اگر و به شريطي كه نظريه سيچين درست باشد :
    ما انسانها يك مشت كارگر معدن آنوناكي هستيم كه به هدف جون كندن و خركاري در معدن طلا خلق شديم ، اينقدر پرمدعا شديم كه خود را با قاطعيت اشرف مخلوقات عالم مي ناميم آنهم داراي روحي جاويدان !
    گويا پذيرش مرگ و نابودي آنقدر براي ما بشر خودبزرگ بين دشوار هست كه مجبور شديم به چيزهايي باور داشته باشيم كه برانگيخته شده از ترس ها و تمايلاتمون هست تا اينكه از منطق و عقل باشد و به هيچ طريقي هم نمي شه واقعا به صحتش يقين كرد.
    تا جايي كه من خوندم ، تلاش آنوناكي بر اين متمركز بوده كه كارگر فاني براي خركاري خلق كنند نه موجودي روحاني و جاويدان و ارزشمند و ….

    از نظريه سيچين كه بگذريم در كل انسان موجودي است كه بيشتر به سبب ترس و ناامني ، براي خودش اعتقاد ، باور ، حامي و ….خلق مي كند.يعني سيستم اعتقادي او منطقي نيست.ادراك او تاثير پذيرفته از ترس هاست.چگونه چنين ادراكي مي تواند واقعي باشد؟؟؟

  19. ازين 25 كامنت اين صفحه فقط 6 تاش به مطلب صفحه مربوط بود كه به غير از يكي- مربوط به لينك سوهو- بقيه آبكي بود! 19 تاي بقيه برميگرده به «معنا و درستي و چرايي علاقه به مآورا»… كه در قالب درست يا غلط بودن، خودشو نشون داده.
    اين چهارمين مرتبه ست كه به ضرورت «مركزيت مكاني» اين گفتمان تاكيد ميكنم. (تا اينهمه ذوق و نظر در پراكندگي صفحات گم نشه!).
    ………………………………
    اما كامنت ها نشانگر اين هست كه در «فهم مآورايي/ نتيجه گيريهاي پديده- باورهاي مرتبط با اون/ و محور اساسي ايمان»، تفاهمي و بازنگري كنجكاوانه اي وجود نداره!
    (سوپرنچرال در لحظه اي، عذرا رو لمس كرده… بعد به كمك واژه غالبا تهي مرسوم ايمان، هم خودش و هم افشين… بحثي رو پي ميگيرند. از كدوم «ايمان» دارند حرف ميزنند!)… ايماني كه با تجربه غيب متولد شد- «استعداد به لمس كشيدن متقابل سوپرنچرال»- يا ايمان حفظي مرتبط با ادامه اعتقادات پراكنده!
    پارانرمال يورش اطلاعاتي نگريستن پهنه وسيع آسمان شب، ايمان- ف رو به نوعي در 7 سالگي لمس كرد… حالا بايد يا روانشناسي اش كرد يا اميد داد كه در لبه چنلينگ و ارتباط با فرازميني ها هست…! راه سوم به تعويق مانده اي وجود نداره!!!
    و اينكه اگه ما رو از درخت پايين آوردند و كارگر معدن طلا درستمون كردند… و كم كم اين شديم كه هستيم…، بهتره يا بي خيالشون بشيم يا دشمنشون!
    و اگر انسان گنجينه عظيمي از معارف بشري رو ساخت و بيش از هشتاد درصد ازون معارف، به متعالي باور داشت، از ترسش بوده و سيستم اعتقاديش بي منطق بوده و هست! (يا بقول كسي در صفحه ديگه… همه معارف به نوعي فقط بازي ذهن هستند!!!).

    ***((مشكل «ما- مردم» اينه كه با يك كنجكاوي سطحي … ميخواهيم با همون اطلاعات نارس فرهنگي تحميلي، پيچيدگي رو بفهميم و بكارش بگيريم!!كه نميشه!))

  20. افشین سلام.
    کاملا باهات موافقم این تجربه رو هر کسی با هر دین وآیینی میتونه داشته باشه.لطفا
    شما هم در مورد مشکل داشتن تجدید نظر کن.تو از خیلی ها جلوتری.

  21. من از قدیمی ترین بینندگان این سایت که قبلا وبلاگ بود هستم ولی همه موارد رو نمیتونم قبول کنم…این موجودات قطعا وقطعا وجود دارند ولی ما حقایق خیلی بزرگتری رو نمیدونیم…اینکه اول باید از زمین خودمون شروع کنیم.وقتی اینهمه اسرار در مورد زمین وجود داره قطعا شناخت کیهان وموجودات اون کاری بسیار سخت وزمان بر هست…اگر زمین روخوب بشناسیم به اسراری دست پیدا میکنیم که شناخت جهان رو برای ما بسیار آسونتر میکنه…..میدان مغناطیسی زمین..این بزرگترین محافظ وسپردفاعی ما در برابر هر شیء یا قدرتی هست وهمچنین لایه های بسیار متفاوت جو که هروارد شونده ای رو میسوزونه ….من این نظریه های کارگر معدن طلا و…رو قبول ندارم اما.این رو قبول دارم که زمین بوسیله یک نیروی بسیار بسیار قوی محافظت میشه واین نیرو وامپراطوری عظیم تنها نگاهبانی است که گماشته یک نیروی بسیار عظیم ومافوق تصوردیگریست که همان ملکوت یزدانی والهی است ونیروی گماشته رو ما فرشته گان یا هر اسمی میتونیم نام گذاری کنیم و این نگهبانان بسیار قوی دارای تنوع بزرگی هستند وهمچنین وظایفی خاص در اندازه یک مولکول هستند تا به پهنای کل آسمان وادوات وآلاتی هم دارند که گاهی که لازم باشد» پدیدار میکنند» خلاصه عزیزان اینکه ما صاحب داریم واینقدر هم بی دروپیکر نیست….اینها که گفتم نظر شخصی بنده هست وهرکس باش مشکل داره میتونه داشته باشه! چون در عقیده من کوچکترین خللی وارد نمیشه …علت سکوت کشورهای بزرگ وبایکوت تاریخی مسئله دو چیز بیشتر نیست1 ترس ازکسادی دکان بازار خودشان…2ترس از وحشت عمومی وبرهم خوردن نظم موجود که عقلانی هم هست ووقتی مردم جهان متوجه بشن که بی نهایت ساکن روی کرات وجود داره…قطعا اوضاع دنیا تغییر میکنه…

    • محمد جان
      چطوره ازينجا شروع كنيم كه…. اوني كه تو بهش گفتي «عقيده تو»، و از اول چنان ديواربتني دورش بستي كه از هرچي ايمانه ايمان تره!! يعني ادامه بحث رو از قبل بستي! اين كه هنر نيست… هركس ميتونه همين كار رو بكنه!!!

      گويا محور اصلي نظريه سيتچين درباره آنوناكي و طلا…- (بعد از تحقيق روي ده هزارلوح…)- به اين برميگرده كه معماي چرايي تمدن شگفت انگيز سومر- اولين تمدن بشري- رو با اون ميشه توضيح بهتري داد. دركليپ ويدئوي دقيق صاحب سايت «سيتچين اشتباه ميكند» كه يك محقق معتبر هست… اشكالهاي مهمي به موارد ديگر سيتچين گرفت ولي اون محور اصلي رو نكته اساسي و امتياز براي اون نظريه دونست.

  22. با توجه به نوشته- نظرهاي طولاني، پرنكته و متعدد افشين، (كه بنظر من گاهي اشكالات جدي داره/ و اصلا هم از انتقاد ناراحت نميشه)، ميدونم كه او استفاده خودش رو از نوشته من- هم- ميبره… (ولي صداقت در بحث و گفتگو ايجاب ميكنه كه آدم بگه چي درسته و چي غلطه)! همچنين انتظار دارم كه تاريكي/ ايمان- ف/ احمدرضا../، هم نظرشون رو راجع به نوشته- نظر من بدند…/ ممنون ميشم.

پاسخی بگذارید

