ملکه پیش گویی مصر: در ایران جوش و خروش عظیم فکری آغاز خواهد شد.


در حاليكه هیچ یک از هواشناسان جهان برف در دسامبر گرم قاهره (برای اولین باز طی 100 سال گذشته) را پیش‌بینی نکرده بود. جوی عیاد ، ستاره شناس و عدد شناس مشهور و ملکه پیش گویی قاهره، آنرا پیش‌بینی کرده و پیش از همه، وقوع آنرا به مردم هشدار داد. او حتی پیش تر از این سقوط محمد مرسی از ریاست جمهوری کشور را نیز پیش بینی کرده بود ، ضمنا این پیشگویی زمانی انجام شد که دولت مرسی برای همه راسخ و پابرجا به نظر مي‌رسید.
(c) ГР.JPG.740x-x1 به گزارش پارسینه به نقل از صدای روسیه، خانم عیاد پیش بینی‌های جدید خود را در ماه های آینده برای مصر ، اکراین و برخی از کشورهای دیگر با صدای روسیه در میان مي‌گذارد:دوره ی پیش رو آرام نخواهد بود. بلایا تا آخر آوریل ادامه خواهند داشت. ماه آوریل بسیار دشوار خواهد بود و بدین ترتیب در نیمه دوم ماه خسوف و کسوف اتفاق مي‌افتد. بخشی از این گستره ی بلایا تا ماه مي‌ادامه مي‌یابد. در این دوره مي‌توان منتظر حوادث دلخراشی بود. به طور مثال ، ایران که جوش و خروش عظیم فکری در آن آغاز خواهد شد. همانطور که قبلا هم گفتم، ترکیه نیز ناآرام خواهد بود، در آنجا مي‌توان منتظر تغییرات بزرگ در تفکرات مردم بود. اما خیلی زود تمام مي‌شود وقتی بین مردم رهبران قاطعی پیدا مي‌شوند که در حال حاضر خود را پنهان کرده اند و در آخرین لحظات ثبات را در اوضاع به وجود مي‌آورند.

در کل جهان آشوب ها و هرج و مرج هاو درگیری های مذهبی بروز مي‌کند ، اما همه اینها در دوره ی نسبتا محدودی خواهد بود. یک کمانی از جنوب شرقی تا شمال غربی داریم از ایران به ترکیه . بعد از این کمان، اکراین است. در خصوص زمان بروز تغییرات همه چیز در جهت معکوس است یعنی از شمال غربی به جنوب شرقی. اکنون این بی ثباتی در اکراین بوده و بعد با این کمان به پایین حرکت مي‌کند و در اکراین آرامش برقرار خواهد شد. مردم اکراین از جمله برخی از نمایندگان مجلس برایم مي‌نویسند. من مي‌توانم یک چیز به آنها بگویم: به امید خدا شرایط تدریجا آرام مي‌شود و پس از دوره مشخص شده ی بی ثباتی تا ژوئن، تعادل مجددا برقرار خواهد شد.

– در مصر به زودی انتخابات ریاست جمهوری برگزار مي‌شود. شما قبلا پیش بینی کردید که» صاحب مصر» نخست وزیر سابق احمد شفیق خواهد بود. فعلا هیچ چیزی برای مقایسه با این پیش بینی بروز نکرده است. آیا اکنون پیش بینی شما چیز دیگریست؟

من گفتم و مي‌گویم که احمد شفیق» صاحب مصر» خواهد شد. من عمیقا به ژنرال السیسی (وزیر دفاع مصر که تصور مي‌شود تنها نماینده واقعی در انتخابات پیش رو است) احترام مي‌گذارم. وقتی من این موضوع را عنوان کردم، مشکلاتی برایم به وجود آمد و حتی از جانب بعضی از افراد تهدید شدم. اما من مثل گذشته تاکید مي‌کنم که شفیق را صاحب مصر مي‌بینم. و این بدان معنا نیست که من یک نفر راجع به آن مي‌گویم. بعدا همه آنرا خواهند دید، وقتی این اتفاق بیافتد شن های مصر به طلا مبدل خواهند شد.

Posted on مارس 9, 2014, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 11 دیدگاه.

  1. آقا یک سایتی بود به نام پیشگو که بستندش . کسی بود که بداند اکنون به چه نامی و کجاست

    • عرض سلام و ادب خدمت شما دو سایت پیش بینی بسیار عجیبی هست که من دو سه سال خودم میرفتم و بسیار دقیق پیش بینی میکرد بسیار جالب توجه هست فقط تاریخ پیش بینی ها رو خوب توجه بکنید و بعد تاریخ اتفاقی که افتاد را مشاهده کنید تا به حقیقت این پیش بین سایت پی ببرید
      http://www.omidfardaa.mihanblog.com
      http://avayfarda.blogspot.com

  2. جمع کن بابا , جوش و خروش فکری با مردمی که هنوز به رمالی اعتقاد دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سيد جان
      ميشه لطفا بيشتر توضيح بدي؟ ممنون ميشيم.

    • احتمالا منظور خانم جوی عیاد از جوش و خروش فکری تحول عظیم فکری در میان ایرانیا نیست,من معتقدم منظور ایشون از بیان این کلمه (چیکار کنم,چه خاکی به سرم بریزم,از دست حماقت های خودم و حماقت های اطرافیانم وحماقت های افراد جامعه )هست!!!!

  3. Ayatollah Mahdavi Kani : Albert Enstein was a Muslim Shia and fan of Imam Sadegh!

    • ميگه: يه جايى نوشته بودند،داره نقل قول ميكنه!
      اونوقت من چند جاى ديگه هم ديدم كه اين مطلبو از قول خودِ آيت الله نقل كرده بودند 😐

  4. البته من برای ایشون و گفته هاش احترام قائل هستم و ثابت کرده که بی جهت معروف نشده و به همین دلیل که شبکه های تلویزیونی باهاش مصاحبه میکنن… مسلما پیشگویی های شگفت انگیزی داشته و انکارش ممکن نیست… اما در رابطه با ایران من منظورش رو از جوش و خروش فکری نفهمیدم! اگه منظورش تظاهرات و اتفاقات سیاسی که فعلا جامعه ما در بدترین حالت خودش و کاملا خاموش و سرخورده شده بعد از اتفاقات گذشته… و اونقدر کنترل و سرکوب شدید تو جامعه که بعید میدونم تا 2 ماه دیگه!!! حتی کوچکترین اتفاق سیاسی بیفته تو این مملکت……

  5. تغییر فکر و دیدگاه مردم منجر به تغییر جامعه میشه. برای رهایی از فقر و بدبختی و سرکوب خود به خو بعد مدت زمانی رخوت و بی خیالی کم کم جوش و خروش فکری آغاز میشه برای همینه رهبران حاکم بر ایران هی مدام به اصطلاح از فتنه ی دیگر سخن میگویند چون میدانند جوش و خروش فکری مردم جامعه برای بار دیگر قویتر و کوبنده تر خواهد بود و رهبران جامعه در وحشت هستند که این اتفاق نیافتد

  6. نتیجه پیش بینی های سایت امید فردا که دربرای سه ماه اول بهار پیش بینی شده بود رو میتوانید ببیند در سایت زیر

    پیش بینی هایی که محقق شده
    بارش اولین برف و سرمای شدید در سال 1393

    در گذشت آیت الله محمد مهدی دستغیب

    رهبر دینی یهودیان ایران درگذشت

    زلزله مهیب در شیلی

    ده فرضیه عجیب در مورد ناپدید دن هواپیمای مالزیایی

    تصویر کشف یک موجود فرازمینی در اعماق اقیانوس

    صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در بیست ماه اخیر رسید
    http://omidfardaa.wordpress.com/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%81%D8%B5%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84/

  7. دوستان ژنرال السیسی رئیس جمهور مصر شد اونم با 96 درصد آرا البته بر خلاف پیشگویی های این خانم. چرا دوست داریم فقط به تخیلات خودمون بها بدیم نه به عقل ؟

    لینک منبع : http://www.radiofarda.com/content/f35_egypt_sisi_election/25402310.html

پاسخی بگذارید

