موجودات حک شده در الواح سومری هیچ شباهتی به انسان ندارند.


اثبات زندگی ماورایی که بر سازه های دست بشر نشان داده شده است و در موزه عراق نگهداری میشود.

موزه ملی عراق در بغداد مجموعه ای دارد که شامل هنرها و دست ساخته هایی از سومریان، بابلی ها، آکادی ها، آشوریان و تمدن کلدانی است.

با همه این احوال، این موزه در سال 2003 مورد چپاول قرار گرفت، در غیر این صورت مجموعه طلاهای نمرود را نیز داشت که شامل جواهرات و سنگهایی بود که به قرن نهم قبل از میلاد بازمیگشت. و همچنین مجموعه های از سنگ نوشته ها و الواح خط میخی از شهر اوروک که به سال 3000 تا 3500 قبل از میلاد نسبت داده میشوند.

همچنین در بین این گنجینه چیزهایی وجود دارد که روی آن اشکال عجیبی حک شده است که تاریخی ما بین 4000 تا 6000 قبل از میلاد برای آن تخمین زده شده است.

موجودات حک شده بر این الواح هیچ شباهتی به انسان ندارند، با چشمانی درشت، قامتی کشیده و دستانی مار مانند. این احتمال وجود دارد که این اشکال نمایانگر حضور موجودات فضایی در زمین در چند هزار سال پیش باشند.

http://ufosightingshotspot.blogspot.com/2014/01/proof-of-extraterrestrial-life-painted.html

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

 

Advertisements

Posted on مارس 1, 2014, in فرازمینی ها در زمانهای کهن. Bookmark the permalink. 11 دیدگاه.

  1. موزه بغداد یکی از غنی ترین و دست نخورده ترین موزه های جهان در باب حفظ و نگهداری آثار و شواهد وجود و حظور فرازمینیان در جمع انسانها ، از زمانهای بسیار کهن بود. تقریبا بلافاصله پی از ورود نیروهای غربی بدان شهر ، با حفاظت و حمایت همان نیروها ، یا به غارت رفت و یا اینکه تخریب و نابود شد.
    اصولا نابودی این آثار ، خود یکی از دلایل حمله به عراق محسوب می شود.

    • از کجا میدانید که صرفا جهت نابودی بود ؟ شاید نیاز به دسترسی راحتتر به انها و شاید پیدا کردن اثار بیشتر و شاید گمشده ای در زیر خاک باعث هجوم به انجا شده است که در زمان حکومت قبلی شرایط برای بدست اوردن انها فراهم نبوده

      • دوست خوب ما ، فرشاد گرامی
        یکی از روشنترین دلایلی که اکثریت بسیار بزرگی از زمینیان یا از وجود فرازمینیان بی خبر و یا اصلا آنرا انکار می کنند ، اینست که سیاهکاران و کابال از افشا کردن اسناد ، مدارک و شواهد حضور و وجود فرازمینیان در جمع و جوامع کهن و مدرن زمینیان خود داری نموده و همیشه و هر کجا که دستشان رسیده یا آنها را بسرقت برده یا نابودشان کرده اند. در موارد محدودی نیز که قضیه پیش از دستیلبی آنها برملا شده ، با تمسخر و دروغپردازیها و یا سانسور شدید خبری آنها را بی اعتبار یا از پخش اخبار مربوطه جلوگیری کرده اند.
        از طرفی بسیاری از آثار موجود در موزه بغداد که بواسطه سنگینی و یا شکنندگی غیرقابل انتقال سریع بودند ، در همان محل بنحوی که غیرقابل استفاده و بررسی باستانشناسان باشد تخریب شده اند که تنها می توان آنها را در سطل زباله ریخت.
        در ضمن اگر می خواستند که آنها را بررسی کنند ، دلیلی بر هجوم نداشتند … آنها که آن کشور را فتح کرده بودند ، می توانستند آن آثار را با بسته بندیهای مناسب حمل کنند.

  2. داداش رامتین و دوستان یه نگاه به این خبر بندازین جالبه
    کشف سنگ‌نگاره «۴۰ هزار ساله» انسان بالدار در خمین

    http://www.radiofarda.mobi/a/f9_40thousands_years_old_petroglyph_found_khomein/25280348.html

  3. سلام
    میشه بگین چرا نظر منو که در مورد کشف انسان بالدار در خمین و زیر همین پست بوده رو پاک کردین ولی نظر دوستمون که همین خبر منو لینک کرده گذاشتین؟
    عجب اینجا هم…؟؟؟؟؟

  4. واقعا از ايرنا- خبرگزاري رسمي ج.ا.- بعيده! پس ماجراي خلق آدم 8-10 هزار سال پيش چي ميشه!؟ اينكه ديگه جزو تحريفات تورات نميتونه باشه!! گزارشهاي علمي مدعي بوده كه كشف اولين ابزارهاي دست ساخت انسان 40 هزار ساله هست. يعني انسان تقريبا يك ميليون ساله تا 40 هزار سال پيش فقط روي رياضيات و روانشناسي كار ميكرده و اهل ابزار سازي نبوده!
    ولي انسان 40 هزار ساله خودمون اهل نقاشي ابزاري سنگي هم بوده…
    به هرحال من يكي كه اگر ايرنا- مانندها، بگند ماست سفيده… ديگه ماست نميخورم!!!

  5. سه سال پيش از يك دستفروشي كتاب يك كتاب علمي تخيلي ترجمه شده خريدم. به نام آخرين ساكنان سياره سانسار، (يا آتلانتيس گمشده در فضا): نوشته آستين هال (1882-1933)، با ترجمه روان و سليس ميترا و ماندانا معتضد. از انتشارات دور دنيا. در 590 صفحه با فونت ريز! صفحاتي از تصاوير سياه و سفيد مرغوب بدون شماره صفحه. كه ظاهرا با مطالبي از نشنال جئوگرافيك همراه شده بود. قيمت پشت جلد 2400 تومان. چاپ اول 1378.

    سريع خوندمش و الان در حافظه من خيلي وضوح نداره… ولي سبك كتاب مانند كتابهاي ژول ورن بود. يعني نوعي فكت فيكشن. اما خيلي غني تر از كتابهاي ژول ورن هم از جهت فيكشن و هم – بخصوص- از نظر فكت. پيش بيني هاي آستين در نكات علمي و توضيح دقيقي كه درباره آنها ميداد… فوق العاده بود. به سالهاي زنده بودن او توجه كنيد… درحوالي جنگ جهاني و به قوت گراييدن فيزيك نوين. (يك فكت فيكشن فوق العاده موفق با ترجمه تركيبي كتاب/ اطلاعات بسيار قوي و فني ادبي خانم ها: معتضد).

    اگرچه قبل از اينكه در دام جادويي فيلمهاي علمي تخيلي بيفتم ، كتابهاي علمي تخيلي زيادي خوانده ام و تمايل غالب بر من، آن ابهام آفريني ادبي خاص آن بوده و هست… ولي واقعا معتقدم كه پيش نياز فكت فيكشن در جاي خودش خيلي ضروري و پايه اي هست.
    درين فرصت كوتاه نوشته- نظر نويسي دوست دارم اشاره كنم كه آستين هال اين ايده رو داده بود كه وجود هرم بزرگ مصر براي اين بوده كه اتاق مخفي بدون درب/ راهرو در اعماق بلوكهاي سنگي هرم هست كه در آن عامل احيا زندگي- آب حيات- هست كه نبايد لرزه هاي خاص به آن وارد بشه! فرا زميني هاي مرتبط با آتلانتيس در هر مراجعتي به زمين به آن اتاق انتقال جرم شده و بازسازي حيات ميشند!

    اين ايده موضوع مركزي فيلم علمي تخيلي اصلي استارگيت بوده… كه در زيبايي و ارتباط باورمندي دروني ما به آن، خيلي جذاب و موفق بوده…. بطوري كه دو فيلم ديگر از آن زمينه و 3 سريال طولاني رو پشتوانه شده و علاقمندان فراواني داشته است.

    قبلا در دو نوشته- نظر، به ارزش ساينس- آرت- فيكشن- فنتزي … و تصوير سازي موثر آن با موارد مآورايي… مكتب سازي.. تخيل علم نوين مرتبط با آگاهي/ اسپيريچواليته….شكل دهي نگرش سيمبوليك… نكاتي نوشته بودم.
    بنظر ميرسه ماموريت من درين مورد تموم شده!!!

    با پوزش از زياده نويسي

  6. مرسی صبا عالی بود

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: