این شیء عجیب روی سطح ماه چیست؟


به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، این شی مثلثی دارای ردیف‌هایی از هفت نقطه‌ نورمانند در طول لبه‌ است که به یک پایگاه یا کشتی‌فضایی بیگانه مرتبط شده‌اند.

شیء دو وجهی و مثلثی روی سطح ماه در یک ویدیوی جدید به رسانه‌ها ارسال شد.

این شیء غول‌پیکر که اندازه آن 125 در 90 متر گزارش شده، مانند لبه هدایت‌کننده یک کشتی‌فضایی مثلثی بزرگ به نظر می‌رسد و از هر هواپیمای ساخته‌شده روی زمین بزرگ‌تر است.

به نظر می‌رسد، اشکال دورانی و دارای فضابندی منظم هفت نقطه موجود روی این شیء کاملا مثلثی، به طور هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند.

گفته می‌شود، تا به امروز هیچ جرم دیگری کشف نشده که با این شیء یا هر شیء موجود روی سطح سیاره دیگری که توسط ماهواره‌ها یا کاوشگرها تفحص شده‌، مطابقت داشته باشد.

Date of discovery: Unknown
Location of sighting: Earths Moon
Coordinates: 22°42’48.71″N 142°35’12.58″E


Click Photo to enlarge.
Posted on ژانویه 21, 2014, in بشقاب پرنده, دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 9 دیدگاه.

  1. شاید حرفهای من ِ ناشناس ِ ناسا ندیده و فیزیک نخونده در مورد این شی به خصوص بیشتر به رویا و توهم شبیه باشه براتون اما از اونجا که تو زندگیم همیشه با این مرام زندگی کردم که حقیقت رو پوشیده نذارم و بازگو کنم، داستان واقعی عجیبی در مورد این شی (دقیقا همین شی) دارم که شاید تو این دنیا بجز سینه من، خونه های خاموش دیگه ای هم داشته و داره.. . قصه از پارسال حدودا همین روزها آغاز شد. شب سرد پاییزی یکی از خونه های کوی آب و برق شهر مشهد، شب پر رازی شد که تا امروز خاطرش و تصاویرش ذره ای توی ذهنم کمرنگ نشده. چند روزی بود که برادر کوچکم میهمانمون بود. اونشب توی اتاقم پشت کامپیوترم نشسته بود. از اتاقم زدم بیرون کمی روی ایوان خونه که خیلی هم به کوه نزدیکه، هوایی عوض کنم و مزاحم کار برادرم هم نباشم (بقول خودمون روی سرش). حدود 9 شب بود. با نیم ساعت تلرانس. ناخوداگاه رو به آسمون بالای سرم کردم و در جا خشکم زد! دقیقا بالای سر خونه ما و در فاصله کمی از قله کوه، در ارتفاعی که حدود 1 تا 2 کیلومتر تخمینش میزنم (اصلا دقیق نیست این براورد) یک شی نورانی با 100% شباهت به این شی ناشناس عکسبرداری شده بر روی ماه، با مانورهای بسیار ملایمی در حال حرکت بی جهت و بدون هدف نما بود. اونقدر واضح بود که در هر بازوی هشت مانندش، 4 نقطه نورانی هم ردیف رو با فاصله کمی از هم ببینم و اون نقطه راسی پر نور تر از مابقی رو. انگار 9 یا 7 نقطه با هم اجماع کرده باشن به شکل عدد هشت فارسی کنار هم بمونن. 2 حدس اولیه در مورد ماهیتش زدم. اول اینکه یک بالون یا بادبادک دست ساز هنری یا تجسسی هواشناسی باشه و دوم یک بهپاد یا هواپیمای خاص. اما لحظاتی بعد چیزی دیدم که حدسیات من رو دود بر باد کرد. روی پله ها توی هوای سرد تمام هوشم به اون بود و ناگهان حرکاتی رو ازش دیدم که مطمئنم هیچ مصنوع دست بشری تا امروز امکان چنین حرکاتی رو نداشته و نداره. در اون ارتفاع بالا این شی اونقدر بزرگ و حجیم بود که من براحتی با چشم غیر مسلح تا جزئیاتش رو ببینم. شاید چون خیلی نورانی و روشن بود و آسمون هم صاف. مانورهای خیره کننده این شی مرموز منو به صدا زدن برادرم واداشت تا با من در تعقیبش شریک بشه. حالا دو نفری چیزی رو می دیدیم که پیش از اون هرگز ندیده بودم: من مانورهای بسیاری از سوخو و میگ و F35 دیدم. مانورهای آپاچی در عملیات های افغانستان و همینطور مانورهای انواع بهپادهای نظامی رو. بارها مانور بادبادک و بالون رو هم از نزدیک دیده بودم. اما این یک حادثه ناهمگون بود. این شی عجیب و زیبا، با سرعت های بسیار بالا و کاملا آنی و ناگهانی، در هر جهتی تغییر مسیر میداد و مسیر بسیار بسیار زیادی رو طی می کرد و ناگهان آنا در جا چنان می ایستاد که گویی به آسمون میخ شده. گاهی هم مسیری منحنی رو اونقدر زیبا طی می کرد که گویا با نخی به مرکز یک پرگار وصل شده و اون کمان های بی نقص رو می ساخت. شتاب گرفتن های رعد آسا و ترمز کردن های آنی این شی اون هم با اون سرعت بالا که گاه با کم و زیاد کردن ارتفاعش همراه بود (تا حدی که شاید کیلومترها ارتفاع رو در 1 ثانیه کم و زیاد می کرد و اینو از روی کوچک و بزرگ شدنش و شدت نورش میفهمیدم) من رو مطمئن کرد که محاله مصنوع دست بشر باشه. تنها یک مگس می تونست اون مدل حرکات رو داشته باشه. مانورهای F35 در برابر مانورهای اون شی به بازی اسباب بازی ها شبیه بود. از بالای قله کوه رو تا روی سقف خونه ما در جهت های بدون هدف و کاملا غیر یکسان با قبلی، میرفت و برمی گشت و گاه دقایقی در جا میخکوب میشد. من و برادرم تا 12 شب مشغول تماشا بودیم. خسته شدیم. برگشتیم داخل. 5 دقیقه بعد رفتم بیرون و اثری از اون تو آسمون صاف اون شب ندیدم. شک ندارم که دقیقا همین شی بود. همین شی که روی ماه ازش عکس گرفتن.
    همون شب وارد محیط وب شدم، جستجو کردم و متوجه شدم 6-8 ساعت قبل از مشاهد این واقعه توسط من و برادرم، 2 خبر از تبریز و یک شهر دیگه که یادم نیست در گوگل ایندکس شده بود با مضمون رویت اشیاء نورانی ناشناس در آسمان این شهرها. اما عکسی در کار نبود و خبرها متنی بود.
    تابستان امسال هم یکشب دوباره همون شی رو اینبار با 3 رنگ متفاوت درخشان و بی مانند روی قله کوه نزدیک خونمون دیدم. رنگ هایی که هرگز تو زندگیم شبیهشو جایی ندیده بودم. همون عدد هشت فارسی و همون گروه چند تایی. بلافاصله به دوستی که نزدیک منزل ما خونه دارن زنگ زدم و ازش درخواست کردم با دوربینش بره بالای سقف آپارتمانشون و ازش عکس بگیره. به این علت که دوربینش 30 ایکس زوم اپتیکال داشت و فکر می کردم عکس های بی نظیری بشن. 10 دقیقه بعد از بالای سقفشون به من پیام داد که چیزی تو آسمون نیست و حتما دارم خواب می بینم! اما نکته این جا بود که درست درهنگام رسیدن پیام، اون شی درست جلوی چشم های من توی آسمون بود و امکان نداشت از اون فاصله نزدیک نشه دیدش. بماند که از اون روز مرتب متهم شدم به افسانه سرایی و توهم دیداری!
    تا دیروز که این عکس رو توی رسانه ها دیدم و بلند فریاد زدم خودشه! نمی دونم الان روی ماه چیکار می کنه و نمی دونم بالای سر خونه ما مشغول چه کاری بود. اما حالا شاهد خوبی لااقل پیش خودم دارم که ما تنها نیستیم..

  2. داداش من خودم مشهدیم، اما مگه میشه چیزی به این بزرگی با این توصیفی که شما میکنی بیاد بالای کوههای آب و برق و کسی تو این شهر 3میلیونی ندیده باشدش؟ اون هم در موقعیتی که از شهر دید خوبی نسبت به کوه وجود داره

  3. درود رهای گرامی . متشکر که این مطلب را با من در میان گذاشتید . اما سوالی دارم از شما که چرا با وجودی که حدود چهار ساعت این شی در تیر رس نگاه شما بود . حتی لحظه ای به ذهن شما خطور نکرد از آن تصویری یا فیلمی ثبت کنید؟ با توضیحی که جناب عالی در مورد خودتون و اگاهی و امکانات احتمالی که می توان به این دلیل داشته باشید , بعید است که دسترسی به حتی یک موبایل دوربین دار معمولی هم نبوده باشید؟
    پاینده باشید

  4. وحید گرامی! هیچ پاسخ قانع کننده ای برای شما ندارم! متاسفم. اما خط به خط وقایعی که اینجا نوشتم، حداقل برای شخص من حقیقت دارند. امکان داره خیلی ها بجز من دیده باشند اما مگر چند درصد مشهدی هایی که اون شی رو دیدن حاضرن وقت بذارن بیان توی نت و ازش چیزی بنویسن؟! مطمئنم که تایید میکنید خیلی کم. همونطور که توی صدها شهر ایران دیده می شن و نهایتا یکی دو خبر اون هم توسط خبرگزاری ها پخش میشه.
    امید عزیز! سوال بجایی پرسیدید، من و اعضای خانواده من سر جمع 2 عدد گوشی موبایل داریم که هیچکدوم دوربین دار نیست. از طرفی با وجود دوربین دیجیتال در منزل، همون شب من چندین عکس از اون شی گرفتم اما چون زوم اپتیکال دوربین من 3 بود و از طرفی شب بود و نور بسیار کم، تمام عکس های من تار و مات شد و اون شی مثل یک نقطه نورانی لرزش دار تو عکس ها افتاد. دوربین من کنن A460 بود که حتی لرزش گیر نداره. با خودتون حساب کنید یک دوربین بدون لرزش گیر با زوم 3 اونم توی نور شب و بدون سه پایه هرقدر هم هدف بزرگ باشه چی تحویلتون میده.
    اما 2-3 عکس نسبتا خوب افتادن، من همون شب اون عکسا رو توی یک سایت یوفوشناسی چینی آپلود کردم. آدرس اون سایت یادم نیست و همه تاسفم اینه که نه آدرس اون سایت چینی یادمه و نه عکسا رو روی دسکتاپم نگه داشتم و چون تار بودن پاکشون کردم. اما شک ندارم که چیزی که دیدم همین شی روی ماه بود. دقیقا مثل همین.
    دوست عزیز من خیلی متاسفم که توی دادگاه منطق شما و سایر عزیزان، دلیل محکمه پسندی بر ادعاهام ندارم اما وجدانم رو بر سر حقیقت شرح وقایعی که اینجا نوشتم شاهد می گیرم و امیدوارم یک روز با چشم خودتون اون میهمان زیبای آسمونی رو که من دیدم ببینید.

    • دقیقا یک یوفو به همین شکل و ابعاد باور نکردنی در شهر فینیکس امریکا سالها قبل توسط مردم شهر دیده شد. مستندش از نشنال جئوگرافی فارسی هم پخش شد. این عبارتو در گوگل سرچ کنید. مطلبش در سایت هم موجوده.
      ufo phoenix

  5. jarian chiye in ufo ha vaghti roeyat mishan ke taraf ya dorbin axasi nadareh ya durbin dareh charj nadareh ya cherj dareh lenz nadareh ya lenz dareh vaght nadareh ya…???!!!ha

  6. sia khan in ufoha hamishe hastan va boodan , vali choon una az lahaze technology az ma ensanha khaili kaili jolotar hastan khaili rahat ba ferkansi ke pakhsh mikonan va maghze ensan nemitoone un ferekansaro ramz goshaie kone hamishe namarie hastan

  7. رها جان گاهی اوقات یوفوها اگر ازارتعاشات بالایی برخوردار باشند میتوانند برای افراد خاصی مرعی باشن شاید دلیل اینکه دوست شما یا دیگران این یوفو را ندیدند این باشد

پاسخی بگذارید

