تبار جام مقدس( افشای دودمان مکتوم عیسی)


تبار جام مقدس
افشای دودمان مکتوم عیسی
اثر : استاد گاردنر

1395887_514039615358757_1978592908_n
این متن سخنرانی استاد است جهت معرفی کتابشان که برای نخستین بار به فارسی ترجمه شده
کسانی که مایل به تهیه ترجمه فارسی سخنرانی استاد هستند می توانند از طریق پیام خصوصی با بنده تماس بگیرند تا مبلغ و شماره کارت برای واریز وجه جهت دریافت ترجمه به متقاضی اعلام گردد . حمایت شما عزیزان باعث تداوم این کار خواهد بود . به امید روزی که روزنه ای جهت چاپ این آثار فراهم گردد .
با تشکر
مهر

نمی خواستم کتاب تبار جام مقدس را بنویسم . این کتاب بصورت اتفاقی نوشته شد نه با طرح وبرنامه ریزی قبلی و نوشتن آن با توجه به این واقعیت رخ داد که بنده حدود ده سال اخیر را به سمت مورخ و تبار شناس ارشد سی وسه خانواده سلطنتی گماشته شده بودم . براین اساس که طی دوران قدیم شواهد مستندی برای تاریخ خاندانهای سلطنتی و انشعابهای نجیب زادگی و خاندانهای فرمانروا و اشرافی شان وجود داشته نوشته شد . آنچه که انجام دادم کنارهم گذاردن نوشته ها بر اساس ترتیب تاریخی شان بود .گزارشهایی از چیزهایی که این خاندانها از ماهیتشان مطلع بودند اما لزوماً ازجزئیات آن چیزی نمی دانستند . این دلیل چرایی این نکته است که در بریتانیا واروپا لزوماً زمان بسیار کمتری جهت شرح این وجه کتاب مقدسی صرف کرده ام . چرا که شمار زیادی از مطالب اینچنینی که امشب صحبتش را کردیم در اروپا وجود دارد که خوانندگان آن را از نظر گذرانده اند و مطالعه نموده اند . وقتی کتاب اززیرچاپ بیرون آمد این که عیسی ازدواج کرده بود و ورثه داشت برای اکثریت این مردم اصلآً چیز اسرارآمیزی نبود چون این موضوع در خیل عظیمی از آرشیوهای خانوادگی به ثبت رسیده بود و نه حتی به صورت محرمانه بلکه عموم هم به این آرشیوها دسترسی داشتند . اسناد منتشر شده از مری ، ملکه اسکاتلند درباره آن به تفصیل سخن گفته و اسناد جیمز دوم بریتانیایی که در 1688 عزل شده هم دراین باره حرفهای زیادی برای گفتن دارد . 
باکنار هم قراردادن نسل اندر نسل این ماجرا ما در واقع چیزی را برای آیندگان جمع آوری نموده ایم که در آن مرحله زمانی که بنده شروع به کار کردم در جعبه های قفل شده پنهان شده و در قفسه های خاک گرفته رها شده بودند و من در واقع در موقعیتی قرار گرفته بودم که گویی این اسناد ومدارک با من سخن می گفتند و فریاد می زنند که :
» بنگر ، اینها را آخرین بار در 1723 گشوده اند » . 
خب درواقع برخی اسناد ومدارک مستند خیلی قدیمی نه فقط طی دهه های 1700 برای آخرین بار قرائت شده اند بلکه در واقع بعنوان مدرک صدها سال قبل از آن نوشته و بایگانی شده اند . 
این کتاب تصادفاً و احتمالاً طی دوره زمانی که داشتم روی گذشته کارمی کردم نوشته شده . حدود ده یا دوازده سال پیش از این من این کار را با حکمهای جداگانه ای از طرف خانواده های جداگانه شروع کردم آن هم برای کار پژوهشی رو شجره نامه هایشان . آنچه که رخ داده شروع یک همگرایی بوده . همگرایی بسیار واضحی که کار روی آن زمان زیادی را مصروف خود نموده . تبارشناسی ها با بررسی گذشته انجام می شوند و گذشته ها کنار یکدیگر قرارگرفته و با ساخته شدن گذشته شکلی مثلث گونه رخ نموده . از یک شالوده فوقانی بزرگ با خطوط متعدد خانوادگی که سوی یک نقطه متمایل شده اند . به ناگاه چه بودن این نقطه را دریافتم و گفتم : » وای اگر بدانید چه یافته ام » ؟ آنها گفتند : » خوب شما متوجه شده اید که جد فلانی و فلانی که بوده ؟ من گفتم :» نه نه نه خوب در واقع متوجه شدم که این همه از خاندان یهودا در قرن اول نشات گرفته » و آنها گفتند : » اوه خوب ما که همه اینها را می دانستیم . آنچه که از شما خواستیم انجام دهید بخاطر خودتان بوده … » بنده هم گفتم : » خوب بیرون از این اتاق میلیونها نفر هستند که چیزی دراین باره نمی دانند . پس بگذارید این مثلث را معکوس کنیم و برای خود کتابی شود » 
واین است ماجرای شکل گیری این کتاب .

دوستانی که مایل هستند یا با ایمیل بنده تماس بگیرند یا یک ایمیل بگذارند تا شماره حساب را مهر عزیز برایشان ایمیل کنند. 

Posted on نوامبر 10, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 24 دیدگاه.

  1. با سلام
    لطفا» مشخص کنید متن مورد نظر کتاب ترجمه شده است ؟ یا متن سخنرانی استاد (این متن سخنرانی استاد است جهت معرفی کتابشان که برای نخستین بار به فارسی ترجمه شده کسانی که مایل به تهیه ترجمه فارسی سخنرانی استاد هستند) بنظر شما آیا متن سخنرانی که در باب معرفی کتاب است ارزش تهیه و مطالعه دارد ؟؟؟ بنظر من این که میشود تبلیغ یک کالا… تبلیغات هم باید رایگان باشد تا مصرف کننده تشویق به تهیه کالا شود در ضمن بهتر است گوشه هائی از متن را در سایت قرار داد تا کاربران بتوانند تصمیم بگیرند متن مورد نظر ارزش تهیه دارد…

  2. سلام ایمیل من را دارید لطفا شماره حساب بفرستید ممنون

  3. با سلام
    لطفا شماره حساب

  4. سلام..میشه کمی توضیح بدید در مورده چیه من یکمی گیج شدم؟؟؟

  5. لطفا حدود قیمت رو بفرمائید تا ببینم میتونم هزینه کنم یا نه؟ با تشکر

  6. mamnunm az talashetun

  7. سلام لطفا شماره حساب رو بفرستین , ممنون از فعالیت هاتون

  8. سلام/برای من هم بفرستید.ممنون

  9. لطفا براي من هم بفرستيد.
    ممنونم.

  10. با سلام

    یوفو لاو جان آیا دوست شما (جناب مهر) به کتاب دسترسی دارد؟ از ایشان بپرسید که آیا امکان ترجمه خود کتاب را دارند ؟

  11. لطفا شماره حساب مهر عزیر رو برای من هم بفرستید با بسته شدن وبلاگ ایشنون خیلی وقته از ایشون خبری نداریم و واقعا مایه تاسف هست که همچین شخص باکمالات و نخبه ای رو حمایت نکنیم…

  12. سلام لطفا شماره حساب رو برای کتاب فارسی تبار جام مقدس بگذارید.

پاسخی بگذارید

