صداهای عجیب شنیده شده در شرق اسلواکی ، اروپا


گزارش شاهد شماره 1 : اولین بار این صداهای عجیب را در جایی که زندگی میکنم (اسلواکی ، اروپای مرکزی) شنیدم.

من فقط صداهای مشابه به این را در ویدیوهای یوتیوب شنیده بودم . من نمیدانم منبع اصلی این صداها کجاست و تا کنون موفق به کشف آن نشده ام. صداها از آنچه که در ویدیو میبینید بلندتر بود زیرا من این ویدیو را با یک دوربین و میکروفن ساده ضبط کرده ام.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e3GVTA2fAQw

 

گزارش شاهد شماره 2 : این ویدیو در بعد از ظهر 2013/9/19 در قسمتی از براتیسلاوا (مرکز اسلواکی) تقریباً 12 ساعت بعد از شنیده شدن صداهای مشابه در دیگر بخشهای شهرضبط شده.توضیح دقیقی برای این موضوع وجود ندارد و طبق گفته برخی مقامات رسمی این پدیده میتواند بخاطر آزاد شدن بخار از سوپاپ فشار در کارخانه تصفیه روغن که خارج از شهر میباشد بوجود آمده باشد . من فکر میکنم که این اصلاً امکان پذیر نیست زیرا کارخانه تصفیه روغن حدود 10 تا 15 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد .

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dKLguNT5Pww

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l2GF3ghiu6c

منبع: 

http://ufosightingshotspot.blogspot.co.uk/2013/09/strange-sounds-heard-in-eastern.html

با تشکر فراوان از پوریا عزیز برای ترجمه و  ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.org مجاز می باشد.

صفحه فیسبوک دنیای اسرار آمیز 

https://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

Posted on اکتبر 2, 2013, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 8 دیدگاه.

  1. Strange Noises Heard Around The World Full Documentary

  2. دیگه تابلو بود که صدا داشت از کجا میامد….

  3. باز هم این صدا‌های عجیب!این صدا رو من هم شنیدم یکی‌ ۲سال پیش ساعت حدود ۲نیمه شب بود بیرون از خونه در محوطه پارکینگ داشتم سیگار می‌کشیدم که این صدا رو که خیلی‌ هم واضح و تقریبا بلند و منقطع بود شنیدم!
    معلوم نیست چیه ولی‌ هر چی‌ که هست ربطی‌ به انسان و وسایل ساخت دست بشر نداره چون به حدی این صدا بلند و مهیب هست که مطمئنا تا کیلومترها فاصله قابل شنیدن هست!!
    london

  4. چقدر وحشتناک

  5. این که چیزی نیست این صدای سوزاندن گازهای اضافی نفتی و مربوط به پالایشگاه اسلونفت هست که در جنوب شهر بریس لوا قرار داره. اگر در نزدیکی یک پالایشگاه بزرگ کار یا زندگی کرده باشید از این صدا ها خیلی شنیده اید. من دو سه بار در آبادان به این صدا ها برخوردم. اولش خیلی ترسیدم ولی بعد از جست وجوی فهمدم که چه خبره.


  6. همه ی دنیا ۳۲ روز پیش شنیدند مال یکی دو جا نیست! نظرتون جیه؟ جی می تونه باشه؟

  7. خیلی عجیب و ترسناکه. ولی به احتمال زیاد مربوط به آزمایشهای کنترل ذهن دولت آمریکاست.

  8. شایان حاتمی

    من 14 سال دام ولی ازشون اطلا عاتی دارم این صدا ها از موجودات ماورایی ای است که در یک زمانی که جو کره ی زمین به هم ریخته بود این صدا ها رو در میاوردن اون شب من از خواب پریدم و تا صبح خوابم نبرد و تمام این صدا ها رو شنیدم و بعد کلی تحقیق چون کنجکاو بودم فهمیدم این صدا ها از موجودات بی جسم و یا همون اجنه است

پاسخی بگذارید

