ھو اوپونو پونو(درست کردن اعمال)


در لغت به معنی   درست کردن اعمال  است. می تواند برای تصحیح کردن اعمال اجداد و خاندان باشد یابرای ترمیم کردن یک رابطه  بین دو یا چند نفر استفاده شود. ھدف اصلی این تکنیک تصحیح اشتباھاتی است که  در زندگی یک نفر انجام شده …………

لینک دانلود مطلب:

hopono

با تشکر فراوان از شیرین عزیز برای تهیه و ارسال مطلب.

پ . ن : دوستان عزیز حتما دانلود کرده و بخوانید.

Posted on اوت 31, 2013, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 14 دیدگاه.

  1. با تشکراز شیرین عزیز

  2. سلام شيرين خانوم…..

    واقعا دستتون درد نكنه يه عالمهههههههه ….. خيلي مفيد بود مطلبتون …..

  3. کارلوس کاستاندا:
    « خود بزرگ بینی بزرگترین دشمن انسان است.درباره اش بیندیش . آنچه ما را ناتوان می کند ، احساس رنجیدگی خاطر از کردارها و بدکرداریهای همنوعانمان است.خودبزرگ بینی ما را ناگزیر می کند که بیشتر عمر خود را در حالت رنجش از دیگران به سر آوریم.
    مردان بصیر جدید توصیه می کنند که برای برکندن ریشه خودبزرگ بینی از زندگی سالکان ، از هیچ کوششی فروگذار نباید کرد.من از این توصیه پیروی کرده ام و بیشتر سعی من در مورد تو معطوف به نمایاندن این حقیقت بوده است که اگر ما فارغ از خودبزرگ بینی باشیم ، آسیب ناپذیر خواهیم بود .»

  4. کارلوس کاستاندا:
    « با ملایمت و نرمش نمی توان با خودبزرگ بینی مبارزه کرد…..
    خود بزرگ بینی امری ساده و سطحی نیست.از یک سو منشاء هر چه نیکویی در درون ماست ، و از سوی دیگر ، کانون هر چیز پوسیده و گندیده نیز در درون ماست.رهایی یافتن از دام خود بزرگ بینی که به مرحله پوسیدگی رسیده است ، مستلزم تدبیری درخشان است.اهل بصیرت ، در طول اعصار ، بیشترین ستایش خود را نثار کسانی کرده اند که در این سودا کامگار گشته اند……
    کارسازترین استراتژی(برای برکندن خودبزرگ بینی) از سوی صاحبان بصیرت ، استادان بی چون و چرای مداومت ، در عهد تسخیر آمریکا تدارک دیده شد.این استراتژی 6 رکن دارد.که با یکدیگر در تاثیر و تاثیر متقابلند.پنج رکن از این میان صفات اهل سلوک خوانده می شود: خویشتنداری ، انضباط ، بردباری ، زماندبندی و اراده . اینها به دنیای سالکانی تعلق دارد که برای رهایی از خودبزرگ بینی مبارزه می کنند.رکن ششم که مهمترین آنهاست به دنیای بیرون تعلق دارد و خرده خودکامه نامیده می شود. »

  5. لینک دانلود از پرشین گیگ برای دوستانی که نمی توانند از هات فایل دانلود کنند
    http://jahanbozorg.persiangig.com/other/hopono.pdf/download

  6. مطلب جالب و آموزنده ای بود.
    سپاس از لطف بی دریغتون 🙂

  7. شیرین جان ممننون و متشکر اما من سوالی دارم بطور مثال

    من از شخصی ملکی خریده ام که مورد ظلم قرار گرفته ام در صورت مراجعه من به قانون شخص مجازات خواهد شد در این بین من هیچ کار بدی انجام نداده ام و با مجازات شخص (وادار کردن شخص به جبران خسارت من ) قضیه تمام میشود اینجا چگونه برای من کارمای بد میشود من حق قانونی خودم را گرفته ام

    ویا من در حق کسی بدی کرده ام ظلمی خیلی بزرگ که شخص بهیچوجه مایل به بخشیدن نیست حتی شاید چند نفر باشند در این شکل چه میتوان کرد؟؟؟

  8. لطفا اگه ميشه دانلود كتاباي كارلوس كاستاندارو بزارين …..

  9. سلام برای همه مطالب خوبتون ممنونم ولی هر چی سعی کردم نتونستم دانلود کنم .میشه مطلب رو باز شده بزارید ؟ممنونم

  10. واقعا ممنونم خیلی عالی بود .برای دوستانم هم میفرستم و برای شما عشق و برکت ارزومندم .از این مطالب راجب به پاک کردن کارما اگر شد باز هم بگذارید .ممنونم .برکت بااشد

  11. سلام
    در برنامه هفتگی که داده اند گفتاری 108 بار است و نوشتاری 70 دفعه ، درسته ؟ منظورم اینه که اونایی رو که گفتیم ننویسیم دیگه ، متن گفتنی غیر از متن نوشتنیه ، درسته ؟

پاسخی بگذارید

