بررسی دستگاه ضد جاذبه «Grebennikov» – بخش نخست


چندی پیش با انتشار مقاله ای که با عنوان وسلیه ضد جاذبه » Grebennikov » شناخته می شد، بسیاری سوالات را در ذهن افراد به وجود آورد، از روند ایجاد گرفته تا طرز کار این وسیله ، لذا مقاله در پیش رو که به صورت چندین بخش تهیه و به انتشار می رسد از کتاب «دنیای من» گرفته شده و به بیان جزئیات کلی خواهد پرداخت، تا بتوان بهتر در مورد این دستگاه نتیجه گیری کرد. و لازم به ذکر است که چون زندگی نامه وی از ابتدای روند کاری نوشته شده پس از پرداختن به جزئیات مربوط به حیطه حشره شناسی صرفاً صرفه نظر شده و به فصل پنجم این کتاب که بخش عمده و اصلی «مقوله» را به خود اختصاص می دهد ، می پردازیم.

پدیده طبیعی ضد جاذبه و نامرئی شدن در حشرات ناشی از فرایندی با نام (تاثیرات ساختار حلقه ای) (CSE) می باشد.معرفی روند کار
نویسنده (کوتاه نوشته ذیل) Iu. N. Cherednichenko, ، محقق ارشد بیو فیزیک آزمایشگاهی از موسسه آسیب شناسی انسانی و بوم شناسی از آکادمی علوم پزشکی روسیه.
    
Viktor Stepanovich Grebennikov  طبیعیدان ، حشره شناس و یک روشن فکر در حیطه کاری خود. او برای بسیاری به عنوان کاشف اثر سازه های کاورنوس (CSE) شناخته شده است. اما تعداد کمی از مردم با کشف های دیگر او  آشنائی دارند، که این کشف ها با «الگو برداری از طبیعت» و اسرار درونی آن  صورت گرفته است. در سال 1988، او اثرات ضد گرانشی پوسته کیتین برخی از حشرات را کشف کرد. اما همزمان با این کشف او توانست پدیده نامرئی بودن کامل و یا جزئی و یا درک وارد شدن اشیاء به منطقه گرانش را بیابد .
بر اساس این کشف،  با استفاده از اصول مصنوعی برای طراحی و ساخت یک پلت فرم ضد گرانشی جهت پرواز بالنی با سرعت 25 کیلومتر در دقیقه بهره برد. و از سال 1991-1992 این دستگاه وی برای حمل و نقل سریع استفاده می شد.

تاثیرات زیستی جاذبه یک طیف گسترده ای از پدیده های طبیعی را در بر می گیرد، که ظاهرا جاذبه فقط نمی تواند بر روی چند گونه از حشرات تاثیر بگذارد.
بسیاری از اطلاعات جمع آوری شده و نتایج حاصل از شناوری کامل مربوط به «مراقبه تحت یوگا» می باشد. و در جلسات ماهاریشی موارد شناخته شده ای از شناور شدن بر روی محیط وجود دارد که با این حال این امر می تواند به عنوان «اشتباه فکری» باشد که این توانای منحصر به فرد استعدادهای طبیعی است.

من اعتقاد دارم که این توانایی ها نظم و قاعده زیستی است که قبل از آفرینش به انسان ها داده می شود. همانگونه که مشهود است، به طور قابل توجهی وزن انسان در حالت غیر ارادی و خواب گردی (راه رفتن در خواب) کاهش می یابد.
در طول خواب گردی شبانه دو مورد کلینکی که یکی یک دختر و مورد دیگر یک پسر 10 ساله بود که با گام برداشتن بر روی مردم بدون هیچ آسیبی و احساس دردی در افراد ، بروی آنها راه می رفتند.

کتاب Grebennikov دارای ادبیات بسیار قوی بوده و شامل تصاویر خود نویسنده است. این کتاب دارای  ارزشهای معنوی و چشم اندازی از  زندگی خود نویسنده است، و نیز زندگینامه حشره شناس مذکور است. بسیاری از خوانندگان به احتمال زیاد به درک این کتاب نخواهند رسید  و آنرا به عنوان چیزی بیش از یک داستان علمی تخیلی نمی بینند ولی این کتاب خلاصه ای  از تجربیات60 ساله این حشره شناس و مشاهدات، علمی او بوده است. در این میان همراهان وی صحت مطالب را به درستی مورد تایید قرار می دهند.

(شروع کتاب «دنیای من» از نوشته های وی)

فصل پنجم پرواز

بعد از ظهر آرامی در » steppe» است. قرص خورشید هنوز هم در افق مبهم در حال لمس آسمان است. و اکنون برای بازگشت به منزل بسیار دیر شده و به این دلیل بود که من زمان بسیاری را به مطالعه روی حشرات خود گذرانده بودم.  اکنون برای یک شام مفصل آماده شده و پس از آن نیز با رسیدن به نیمه های شب بر زمین دراز کشیده و برای یک خواب فوق العاده در طبیعت خود را حاظر می کنم .

روز دیگری از تابستان زیبا در حال شروع شدن است و من نیز هنوز در طبیعت قدم می گذارم و به مطالعه حشرات می پردازم. در این تابستان این چهارمین باری است که در زمان های مختلف روز و در شرایط آب وهوایی مختلف از دریاچه «طلسم» شده استپ بازدید به عمل می آورم . و در پایان تابستان زنبور ها را تعقیب می کردم و اینکه لانه های خود را به مانند اسفنج می ساختند و این برای من معمایی شده بود که چه دلیل دارد که این زنبور ها چنین کاری را انجام دهند.

راه حل این معما پس از گذشت سالهایی بر من آشکار شود و این زمانی بود که شهر زنبور ها در Kamyshlovo به کلی تخریب شد و زمین های زراعی جای همه چیز های موجود (خانه های زنبور ها) را گرفت و اکنون هیچ بقایائی از زنبور ها و حتی سوراخ لانه های آنها نیست ، گلها بی رحمانه اکنون فضای طبیعت را بدون میزبانان خود (زنبورها) گرفته اند.

من فقط تعداد انگشت شماری از توده های خاک رس قدیمی که درخود تکه هایی از لانه زنبور عسل را قرار داده ، مورد مطالعه قرار دادم و در یافتم که این لانه با سلول های متعددی ساخته شده است. که سلول ها در کنار «حفره های کوچکی» قرار گرفته بودند.

من قبل از این می دانستم که این زنبور ها دارای چهار نوع حلقه بر روی بدن خود هستند که تعدادی از حلقه ها بسیار درخشان تر از آنهای دیگر خواهد بود. روی میز کارم بطری هایی که حاوی حشرات بودند به صورت گسترده ای قرار داشت. در این میان من در داخل یک ظرف مقدار گسترده ای از این توده های خاک رس اسفنجی شکل را ریخته و آنگاه تنها تکه های بجا مانده در خاک رس را با دستانم حرکت می دادم. ولی در این نامیدی معجزه ای رخ داد ؛ به طور ناگهانی احساس گرمائی به من سرایت کرد که این حس نشات گرفته از خاک رس بود. من با دست این توده را لمس کردم آن سرد بود ولی فراتر از آن به روشنی در من احساس گرمائی عجیب بوجود آمد.

علاوه بر این در انگشتان دستم احساس نوعی خارش ناشناخته ای داشتم . و هنگامی که ظرفی که حاوی توده لانه های زنبور ها بود را تحت فشار زیادی قرار دادم  و بر آن تکیه دادم ، احساس سبک بودن در من پدیدار شد و در دهان مزه ای شبیه به (اسید باطری الکتریکی) را احساس کردم. و نیز حالت تهوع داشتم.
من تکه ای از یک مقوا را بر روی این ظرف قرار دادم ولی هیچ تغییری در آن احساس نشد. حتی اجسام کنار این کاسه نیز بدون تغییر مانده بودند و در خانه خود و بدون هیچ تجهیزاتی چه کار را می توان انجام داد. و در این حال مجبور به کمک گرفتن از پژوهشگران و دانشمندان مختلفی از Novosibirsk شدم.

ما (ویکتور و دستیارانش) تجزیه و تحلیل شیمیایی دقیقتری را بر روی خاک رس انجام دادیم ولی هیچ چیز خاصی مشاهده نشد. رادیومتر (تشعشع سنج) نیز ساکت مانده بود و صدای مبنی بر وجود داشتن سطح تششع به گوش نمی رسید … اما غیر از من افراد دیگری نیز با لمس کردن این توده همانند من دارای احساس گرمایی از پس خاک سرد را داشته و همچنین سوزش، و یا گاهی اوقات احساسی شبیه به چسبندگی را دستان داشته اند.
این حس در دستان برخی از افراد بیشتر به چشم می خورد، و آنان را تحت فشار قرار می داد، انگشتان دست برخی از مردم و عضلات بازو بی حس مانده، آنها احساس سرگیجه کرده و در آستانه ترشح بزاق فراوان قرار گرفته بودند.


منبع ترجمه و گردآوری:

 پایگاه بسوی حقیقت

برگرفته از:

کتاب «دنیای من» اثر
Viktor Stepanovich Grebennikov

Posted on اوت 17, 2013, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 9 دیدگاه.

  1. این ساختار بیشتر مقاله های شماست: ابتدا به یک موضوع اشاره میکنین.بعدش یهو بحثو میبرین به چندین سر فصل که اصلا مرتبط نیستن.
    این شبه علم هست که مینویسین.

    • دوست عزیز چون خیلی از عزیزان مشتاق بودند کتاب مزبور را از اینترنت پیدا کرده و دوست عزیزم ترجمه میکنه تا علاقه مندان پیگیری کنند.

  2. بسیار بسیار ممنون

  3. رامتین جان دستت درد نکنه ولی الان دقیقاً موضوع چی بود چی رو میخواست برسونه؟ خوب دست یه عده گرم شده یعنی چی؟

  4. چه ربطی به ذستگاه جاذبه داشت؟

  5. نمیدونم شنیدین یا نه 2 روز پیش تمام شبکه های خبری حتی bbc persian گزارش پخش کرد که دولت ایالات متحده امریکا بالاخره به درخواست مردم بعد از 40 سال جواب داد و پرونده مربوط به اشیاء پرنده ناشناس روکرد!!! سخنگوی دولت گفت بخاطر مسایل امنیتی نمیتونستن در تمام این سالها حرفی بزنن! تمام مواردی که دیده شده و به عنوان یوفو معروف هستند همشون ازمایشات (هواپیمای جاسوسی u2 ) !!!! بوده که باعث بوجود اومدن شایعات شده! جالب اینجاست اونقدر این شبکه های خبری وابسته هستند که حتی داستان فرودگاه تهران رو تعریف کردند که هواپیماهای خلبانان ایرانی از کار افتاده بود و در طول گزارش مدام ویدیوهای گرفته شده از بشقاب پرنده! یوفوها رو نشون میدادن…. اخرش هم نگفتن که چه ربطی داره هواپیمای جاسوسی با این اشیاءکه دارین نشون میدین! و یا حتی اظهارات خلبانان ایرانی که گفتند اون شی گرد بود و سرعتش اونقدر بود که هیچ قدرتی رو زمین قادر نیست…. اینها رو نگفتن!

  6. دوستان همین جمعه ساعت 3 بعد از ظهر مستند( اشیاء ناشناس پرنده) رو میتونن از شبکه من و تو ببینند که افسرها و خلبانهای امریکایی باهاشون مصاحبه میشه….. جالبه که اقای اوباما! بعد اینهمه حرف و… نادیده میگیره و میفرمایند همشون هواپیما بودند!

  7. سلام
    خسته نباشید .مشتاقانه منتظر قسمت بعدی مقاله شما هستم.
    یکی از دوستان نوشته بود «دستش گرم شد خوب که چی» در جواب ایشون باید بگم شما میدونی اجاق مایکرویو چطوری اختراع شد ؟ آقای اسپنسر متخصص رادار بود و یک شب تا دیروقت داشت روی سیستم رادار کار میکرد که یادش اقتاد چند ساعت پیش واسه خودش قهوه ریخته بوده و یادش رفته بخوره بعد متوجه میشه قهوره بعد گذشت چند ساعت هنوز داغه و بجای اینکه مثل من و شما بگه خوب که چی! میگرده دنبال علت و درنهایت اجاق مایکروویو رو اختراع میکنه

پاسخی بگذارید

