معرفی سایتی برای پاسخگویی به سوالات دوستان


به نام خدا

خیلی از دوستان تجربیات خود را که شامل دیدن یا ارتباط با موجودات دیگر و همینطور مسائل دیگر است را در قسمت تجربیات و در قسمت مطالب قرار میدهند. از آنجایی که بنده سر رشته ای در این موارد ندارم از دوستم خواهش کردم سایتی ایجاد کنند تا شما دوستان عزیز به این سایت سر زده و اگر مشکلی در زمینه های مربوطه که در معرفی سایت نوشته شده است دارید در قسمت نظرات آن سایت درج کنید تا پاسخ شما داده شود. با تشکر

***************************************************

به درخواست دوستان خوبم و برای ادای وظیفه به شما این صفحه برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی جهت مشکلاتی که با مسائل ماورایی دارید ایجاد شده است.

مهمترین نکته این است که از راه دور تنها کاری که می توانم انجام دهم راهنمایی است ادعای هیچ کمک دیگری ندارم. ولی این راهنمایی از صمیم قلب و با بهترین آرزوها برای شماست.

سوالات خود را با طرح سابقه مشکلی که با آن مواجه هستید به همراه سابقه مختصر از پرونده پزشکی خود در قسمت نظرات قرار دهید. اگر دارویی مصرف می کنید و یا تا به حال سابقه کم خوابی و افسردگی داشته اید حتما قید نمایید.

زمینه هایی که در آن امکان کمک به شما عزیزان را دارم : هیپنوتیزم – مدیتیشن –  سنگ درمانی و کریستالها – موجودات چند بعدی نامرئی-  روح زدگی- ارواح سرگردان- انرژیهای متراکم منفی- افکار مجسم – انرژی بازمانده از مردگان – قوانین عمومی کائنات و زندگی است.

تحصیلات من در زمینه متافیزیک و علوم درمانی هستند.  استفاده از متافیزیک و ماوراء را برای درمان دردها و مشکلات  جمعی انسانها و جوامع ترجیح می دهم تا برای مصارف فردی و شخصی

امیدوارم که همه شما سلامت و سرافراز باشید.

http://demonographia.wordpress.com/2008/08/13/hello-world

Posted on اوت 3, 2013, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 12 دیدگاه.

  1. دوست عزیز آیا این اطلاعات به صورت شخصی نگه داری خواهند شد؟منظورم تجربه ی افراد و راهنمایی شماست.من دوست دارم سایتی باشه که دوستان تجربیاتشون رو بگن,شما هم راهنمایی کنید و یک عده هم مثل خود من این نوشته های پر ارزش رو بخونیم.آیا اینچنین خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • خب آنجا را دوستم اداره میکنه و هر چه نظر ایشان باشد. بهتره از ایشان سوال کنید.

    • اگر سوال کننده بخواد که سوال و اطلاعاتش خصوصی بمونه روی سایت قرار نمی گیره اما اگر اجازه درج بده برای استفاده سایرین هم قرار میدیم.

  2. اينچنين سايتي براي اينكه خوانندگان يوفولاو تنها خوانندگاني پسيو (passive=منفعل)نباشند و به ميدان كنشگري (interactive env.) در آيند بسيار مورد نياز بود

  3. سلام به شما دوست عزيز و أرجمند
    ممنون براي ايجاد اين صفحه جديد
    من مي خواستم بدونم ايا رأهي وجود داره كه من بتونم ، توانايي خودم رو در ضمينه تله پاتي قويتر كنم و بتونم از اين توانايي بهتر استفاده كنم .
    البته اين توضيح رو بدم كه من خيلي مواقع هست ميفهم كه كسي داره به من فكر مي كنه يا قرار هست براي من پيامي بياد ، كه من نميدونم اون پيام از طرف چه كسي هست ، فقط ميدونم يه پيام داره مياد يا اينكه بعضي مواقع مي فهمم كه يه اتفاقي داره مي افته و در بيشتر مواقع حدسم درست در مياد يا وقتي تمايلي براي انجام دادن كاري ندارم ، هميشه بعدش ميفهمم كه اون كار أنجامش براي من خوب نبوده
    ممنون ميشم كه من رو راهنمايي كنيد

    Sent from my iPad

  4. سایتی که معرفی کردید فبلتر شده!

  5. رامتین جان میشه بگین چرا رو ورد پرس که فیلتره ؟چرا جای دیگه وبلاگ نمیزارن که دسترسی راحتتر باشه؟؟؟

پاسخی بگذارید

