رؤیت شیء نورانی در آسمان یزد


به گزارش مشرق، مسیح قدیری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اواخر دیشب و اوایل بامداد، شی نورانی در آسمان رضوانشهر مشاهده شده که این شی با نوری نقطه‌ای و قرمز رنگ روئیت شده و با سرعت بسیار بالا در آسمان حرکت می‌کرد.

وی افزود: به اتفاق جمعی از اقوام در باغی در منطقه رضوانشهر بودیم و به دلیل تاریک بودن باغ و آسمان شهر، ستاره‌ها بسیار پرنور در آسمان مشاهده می‌شدند که ناگهان در میان نور ستاره‌ها متوجه حرکت شی نورانی در آسمان شدیم.

قدیری عنوان کرد: این شی به صورت نوری نقطه‌ای و قرمز رنگ در آسمان با سرعت بسیار بالایی حرکت از شرق به غرب حرکت می‌کرد و در گاهی در نقاطی متمرکز می‌شد.

وی ادامه داد: پس از لحظاتی شی در آسمان ناپدید شد اما پس از جست‌وجو، تنها با گذشت چند دقیقه کوتاه، شی در جهتی خلاف جهت قبلی و درست در مسیر شمال به جنوب مشاهده شد و این بار پشت سر ما قرار گرفت.

قدیری بیان کرد: سرعت این حرکت بسیار بالا و فاصله آن از زمین بسیار زیاد بود.
هر چند مدت یک‌بار منابع محلی از حضور اشیای نورانی در آسمان کویر خبر می‌دهند که این موضوع پیش از این در بیابان‌های طبس چندین‌بار مشاهده شده بود.

برخی از این اشیا توسط مقامات استانی قابل پیگیری و برخی دیگر نیز در حد شایعه و تصورات افراد است.

در مورد اخیر که در منطقه رضوانشهر یزد مشاهده شد، مسئولان امنیتی استان پاسخی در این زمینه ندادند.

منبع: سایت مشرق

Posted on ژوئیه 29, 2013, in بشقاب پرنده, رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. من تو بردسیر استان کرمان همچین چیزی دیدم ولی رنگش قرمز و آبی نبود ازش عکس هم گرفتم اگه میخواین بگین بزارم

  2. سلام
    در ايام نوروز 3 سال پيش در يزد بوديم كه در اواخر شب به اتفاق بستگان شيي نوراني رو ديديم كه با مشخصات وسايل هوانوردي مطابقت نداشت. جالب اينكه اگر بخوايم فرض بر پرنده هاي جاسوسي بذاريم اونقدر رو و زير اون روشنايي داشت كه براحتي جزئياتش ديده ميشد….
    من هنوز منتظر نتايج اون شئي پرنده اي كه در كرمان سقوط كرد هستم.

  3. با سلام من اهل شهر تبريزم ساعت 5 صبح تو حياط منزل بودم كه متوجه شدم يه شيء نوراني كه نور شديد آبي رنگ داشت و با ارتفاع كمي هم عبور مي كرد داره تو آسمون حركت ميكنه خيلي چيز عجيبي بود و سرعت خيلي فوق العاده اي هم داشت در ضمن اين شيء ناشناس تغيير جهت هم مي داد.

  4. باعرض سلام خدمت دوستان من این شئ های نورانی را برای اولین بار حدود 5 سال پیش دیدم و تا به حال هم خیلی شناخت درباره این شئ های نورانی پیدا کردم ولی هر وقت خواستید خودتان مشاهده کنید نیم ساعت قبل از اذان صبح به آسمان نگاه کنید با کمی تحمل و صبر حتما یک یا دو تا از آنها را حتما مشاهده می کنید کلا تعداد حرکت این شئ های نورانی در کل شب 14 تا می باشد و گاهی 12 تا به حرکت در می آیند و یکی از این موارد که گاهی وقتها مشاهده می شود از نور زیادی برخوردار می باشد و فقط این را بگم مشاهده از نزدیک آن که من یک بار دیدم با ماه در اول اشتباه گرفتم چون بازتاب نور آن مثل ماه می ماند ولی ماه در پشت سر من بود و ثابت ولی این شئ در حال حرکت بود ولی در کل امیدوارم این تجربه را داشته باشید و لذت ببرید

پاسخی بگذارید

