تجربيات و خاطرات خوانندگان در زمينه ماورا


همراهان عزیز سایت.
با سلام ،همانطور که مستحضرید ،مدتی پیش بنابر دلایلی بخش تجربیات سایت ،بسته شد. برخی ازاین دلایل عبارتند از ،تبلیغ فرقه های مختلف ،بحث های بیهوده و متشنج شدن محیط این بخش و…  که برخلاف ماهیت بخش تجربیات خوانندگان بود. ولی با توجه به درخواستهای مکرر کاربران و ایمیلهایی که دریافت کردم ،تصمیم گرفتم در راستای خواست دوستان عزیز ،این قسمت سایت رو بازگشایی کنم. فقط تنها خواهشی که از شما دوستان عزیز دارم این هست که در این قسمت صرفا تجربیات ماورایی خود را بنویسید و از بحث های متفرقه و بیربط به موضوع و انواع تبلیغات برای فرقه ها خودداری فرمایید ،که درصورت مشاهده ،کامنتهای مزبور تایید نخواهند شد. باتشکر از همیاری شما دوستان.

ufolove.org/tajrobiat

Posted on ژوئیه 21, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 16 دیدگاه.

  1. آه ، سلام خیلی خوشحالم که این بخش دوباره بازگشایی شد ، به امید اینکه نوشته ها و تجربیات دوستان ، زمینه ی باشد برای آگاهی های روزافزون همه ی ما … البته همانطور که شما فرمودید ، بدون بحث های متفرقه و بی احترامی نسبت به عقاید مختلف . همیشه سربلند و پایدار باشید.

      • من خواب کودک زیاد میبینم.نیمه شبی از خواب پریدم و ناگهان دیدم دیوار اتاق شکافته شد و زنی با چادر مشکی درحالیکه نوزادی در آغوش داشت از آن بیرون آمد و پرسید اسمت چیه گفتم محمد گفت اینم اسمش محمده من دارم ازش مراقبت میکنم.بعد یهو ناپدید شد.

  2. هرچی ما تو نظرات این قسمت خوندیم اصلا ربطی به تجربیات و خاطرات نداشت

  3. خوبه دوست دارم

  4. میشه صفحات مربوط به عصای موسی علیه السلام رو بذارید

  5. سلام رامتين جان

    رامتين لطفا بگو كه آيا از شيرين خبري داري و با هم در ارتباط هستين ؟ آيا وبلاگ يا سايتي ايجاد نخواهد كرد ؟ سال قبل هم من اين سوال رو كردم و گفتي به زودي .

    اگه سايتي ازش سراغ داري لطفا بنويس من از ارادت نمدان شيرين جان هستم چند بار هم ايميل زدم جواب ندادن

    سپاس

  6. سلام.خیلی ممنون که بازگشایی کردین.
    خواهشا دوستان از این به بعد مراعات کنین و این قسمت رو طبق قوانین استفاده کنین تا ما هم بهره کافی رو ببریم.
    تشکر زنده باشین

  7. سلام درود بر شما بزرګوار
    خیلی خوشحالم از باز ګشایی این بخش

  8. سلام.راستش من حدود یکسالی هست که تو این زمینه ها مطالعه میکنم.یه روز کامنتای این قسمت رو خوندم و وحشت کردم.به خاطر تبلیغ فرقه ها و….بود.چون این قضیه رو به خاطر علمی و منطقی بودنش پذیرفته بودم اما این بخش و که خوندم تا مدتها حالم بد بود.پر از جادو و جنبل بود.دارم فکر میکنم که ما آدمها به هر حقیقتی میرسیم با تبدیل اون به فرقه دین و اعتقاد گند میزنیم به همه چیز.مرسی که واسه این بخش قانون تعیین میکنید.تورو خدا نذارید دوباره شروع بشه تبلیغای عجیب غریب..مرسی

  9. سلام

    خیلی خوبه که این صفحه بازگشائی شد. راستش موضوعاتی که قبلا» در این صفحه منتشر میشد ابدا» ربطی به تجربیات و خاطرات نداشت ( لااقل من متوجه نمیشدم ) خواهشی که از دوستان دارم در این زمینه ها روشن و واضح حرف بزنند نه قلنبه سلنبه که کسی متوجه نشه .

    در زمینه ماوراء من چیزهائی تجربه کردم مثلا» اینکه بارها توسط اطرافیانم از خواب بیدار شده ام که گاها» خودم هم متوجه هستم در حال جدل با موجوداتی هستم (اما واضح نمیتونم بگم چی هستند) مثلا» گاهی التماس میکنم که اذیتم نکنند گاهی فریاد میزنم که منو نبرید ولم کنید و نکته ای که وجود داره تا این موجودات دست از سرم بر ندارند بهیچوجه از خواب بیدار نمیشوم ..پیش آمده که وقتی بیدار شدم 20 نفر کنارم بودند (فریادهای من همه را از خواب بیدار کرده بود و هر چه سعی میکردند منو بیدار کنند موفق نمیشن) به گفته اطرافیان گاهی مجبور میشئوم به حرفشان گوش کنم مثلا» دهانم را باز کنم و یا دستم را در اختیارشان قرار دهم و بواقع نیز اینکار را میکنم که در این حین تاکید میکنم اگر اینکار.و انجام نمیدم بدلیل اینکه اذیت میشم و یا درد احساس میکنم

    فکر میکنم کافی باشه برای بحث موارد دیگه هست که بعدا» خواهم گفت

  10. جالبه جوان ممنون که استارتو زدی وگرنه جای تجربیات باید اسم این قسمت رو تشکرات میذاشت مدیر عزیزمون البته منم واقعا خوشحال شذم از بازگشایی این قسمت. راستش من تو مقاطع مختلف توی زندگیم تجربیات متفاوتی داشتم چون همیشه سوالات زیادی تو ذهنم بود که با جبرو احتمال ریاضی و جاذبه فیزیک جوابامو نمی گرفتم تو دنیای ماورا سرک کشیدم که تا اونجایی که جناب مدیر اجازه بدن با شما دوستان در میون میزارم . در ضمن طبق تجربیات من هر موجودی که ماورایی نامیده میشه خصوصیات خودشو داره و الزاما اسمش جن نیست و اینکه دانش ما خیلی ازدنیا و اطرافمون محدوده.

  11. سلام
    متشکرم از سایت خوبتون، من چند سالی هست به لطف اینترنت به امور ماوا علاقمند شدم. چند سال پیش به دلایلی ایمانم از دین کم شد ولی همیشه از خدا میخواستم از راز آفرینش باخبر بشم ودر این دنیا اون طور که باید به خوبی زندگی کنم. اوایل برای موفقیت در زندگی به دنبال قانون جذب بودم و کتاب‌هایی در زمینه دعا و متافیزیک رو برای رسیدن به آرزوهام و موفقیت دنبال می‌کردم بعد با نرم افزاری در اینترنت آشنا شدم که مهمترین قسمت این نرم افزار قسمت مدیتیشن روزانه بود. که بعد از مدیتیشن احساس خیلی خوبی به من دست میداد بعد از مدتی انجام تکنیک‌هاش از طریق اینترنت یک سری مجموعه مستند در زمینه متافیزیک سفارش دادم یکی از مستندهاش واقعیت معنوی spiritual reality بود که روی آگاهی من در زمینه مدیتیشن خیلی تاثیر گذاشت. سپس از طریق اینترنت مجموعه ای رو خریدم که با مدیتشن هدایت شونده و امواج تتا و آلفا زودتر به حالت مدیتیشن وارد می‌شدم در این مجموعه برای خوشبختی بیشتر از قانون جذب در مدیتشن استفاده می‌ کرد و با یک سری تکنیک‌ها مشکلات روانی را برطرف می‌کرد بهترین‌های این مجموعه برام مدیتیشن دو قلب و پرواز روح بود. چند وقت به دنبال پرواز روح در حالت خوابیده بودم ولی موفق نشدم حافظه‌ام خیلی کاهش پیدا کرده بود و گیج میزدم : ) (بعد فهمیدم مدیتیشن باید کاملا آگاهانه و در حالت نشسته باشه) یک مدت هم به دلیل آشنایی که در زمینه سنگ‌ها پیدا کرده بودم به دنبال سنگ‌ها بودم سنگ رز کوارتز و کریستال کوارتز رو از طریق اینترنت سفارش دارم چون خوانده بودم با توجه به امواجی که ساطع می کنند و تبرک، آنها خیلی تاثیر دارند. همراه داشتن رز کوارتز باعث می‌شد افراد بهم جذب بشن. همه اینها تاثیر خوبی داشتن ولی هنوز هم به دنبال تحقیق و آگاهی بیشتر بودم و می‌ترسیدم که مسیرم اشتبا باشه. تا اینکه با این سایت آشنا شدم مطالب خیلی برام جالب بود بیشتر مطالب سایت رو مطالعه کردم، مستند دانش معنوی رو هم از طریق همین سایت دانلود کردم تا این که از طریق یکی از همین کامنت‌های توی سایت ( خانم الهام ) با فالون دافا و استاد لی هنگجی آشنا شدم از سایت fa.falundafa.org کتابها و ویدئوی تمرین ها را دانلود کردم و با مطالعه بیشتر کتاب‌های جوان فالون و فالون گونگ بیشتر اشتباهاتم را متوجه شدم و این روش تزیکه را انتخاب کردم. چند ماهی هست که در این روش دارم تزکیه می‌کنم و روشهای دیگه رو کنار گذاشتم. واقعا تاثیر خیلی خوبی رو من داشته و حافظه‌ام خیلی افزایش پیدا کرده است. تمرین‌ها خیلی قدرتمند هستند و با انجام تمرین‌ها انرژی را در اطراف خودم حس میکنم، البته لازمه این روش افرایش شین شینگ است. این بهترین چیزی بوده که تا الان تو زندگیم به دست آوردم. و توصیه میکنم خودتون دانلود کنین و مطالعه کنید.

  12. سلام،مرسی استفاده کردیم

پاسخی بگذارید

