شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان


ساعت 21:45 شب گذشته حرکت مشکوک و تعجب انگیز شی نورانی از جنوب به سمت شمال، شهر آوج به سمت قزوین در فاصله نزدیک به زمین مشاهده شد.

به گزارش جوان، ساعت 21:45 شب گذشته حرکت شی نورانی  از جنوب به سمت شمال، شهر آوج به سمت قزوین در فاصله نزدیک به زمین مشاهده شده است.

این شی به رنگ سفید، به اندازه و پرنورتر از از ستاره  در حال حرکت بوده است.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

همچنین شی نورانی دیگری ساعت 4 نیمه شب در آسمان روستای کوشه بردسکن در خراسان رضوی مشاهده شد که بعد از 15 ثانیه از دیده ها محو شد.

سال گذشته نیز در آسمان بيشتر شهرهاي کشور از جمله شهرهاي تبريز, همدان , شيراز, کرج , کرمانشاه , شاهرود , مشهد و تهران اینگونه اشیا نورانی و مشکوک رويت شده بود و کارشناسان و افراد اظهار نظرهای متفاوتی را داشته اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت سال گذشته وزارت اطلاعات استان قزوین هم رويت اين شئي شامگاه پنج شنبه هجدهم خردادماه در قزوين را تاييد کردند .

ديده شدن اينگونه اجسام نوراني در سالهای قبل هر از چندگاه  خبرساز می شود به طوري که برخي گمانه زني ها و ساده باوري مردم  باعث رواج شایعات می شود.

برخی گفته اند ماجراي اين شي به آزمايش موشک بالستيک بين قاره اي روسي به نام توپول -ام بوده است که از نظر کارکرد شباهت بسياري با پرتابگرهاي دومرحله ي يا سه مرحله اي فضاپيماها دارند با اين تفاوت که مقصد نهايي آن ها به جاي مداري در فضا , نقطه اي بر زمين است .

اینگونه اشیا در آسمان برخی کشورهای خارجی نیز دیده می شود . شبکه راشاتودی  در اینباره نوشته است:  بسیاری می‌گویند که این شی نورانی «یوفو» است، اما سئوال این جاست که ایا انها می توانند این چنین سریع حرکت کنند.

در ابتدا، این شی حدود یک هفته پیش در «سالت لیک سیتی» واقع در «یوتا» آمریکا دیده شد.این شی سپس در لهستان، یونان و اسلواکی هم ظاهر شد.

فیلم های منتشر شده از این پدیده نشان می دهد که این یوفو در نقاط مختلف جهان به صورت همزمان ظاهر شده است . مسیر به جا مانده از حرکت این شی کروی به مانند هیچ یک از وسائل ساخت انسان نیست.

این شی گاهی اوقات به رنگ قرمز و گاهی به رنگ نارنجی دیده شده است. همچنین، این پدیده بسیار سریع حرکت می کرده است . شاهدان عینی می گویند، زمانی که این پدیده ظاهر شد، باران سنگینی رخ داده است.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

البته سال گدشته نیز همین اتفاق در آسمان چند شهر رخ داد که در نهایت مشخص شد که رزمایش سراسری پدافند غیرعامل به منظور ارزیابی واحدهای پدافندی کشور شب گذشته با موفقیت کامل به اجرا درآمده و lحتمال دارد مشاهده اشیای نورانی مربوط به این موضوع بوده باشد هرچند که با گذشت دقایقی احتمال ارتباط اشیاء نورانی با این رزمایش رد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد پدافند غیرعامل کشور ، شب گذشته با هدف ارزیابی آمادگی واحدهای پدافندی کشور رزمایشی سراسری با عنوان طلوع فجر برگزار و با موفقیت کامل انجام شد.

رزمایش مذکور که بدون اطلاع قبلی واحدهای پدافندی انجام شد ، با عکس العمل بموقع و مناسب کلیه واحدها مواجه گردید و با موفقیت کامل به پایان رسید.

شی نورانی مشکوک این بار در قزوین و خراسان

این پدیده در کشورهای منطقه از جمله ایران، آذربایجان، سوریه، ارمنستان، لبنان، قزاقستان، اسراییل مشاهده و توسط مردم و نهادهای امنیتی در این کشورها گزارش شد.

این در حالیست که شبکه آمریکایی ان بی سی ، شیء نورانی دیده شده را مربوط به آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای روسیه اعلام کرده است.

درباره مشاهده این شی در شب گذشته هنوز  هیچ مرجع رسمی اظهار نظر نکرده است.

پ . ن : این شی نورانی در چند شهر دیگر هم رویت شده. پارسال هم تقریبا در چنین تاریخی بود که شی نورانیی در آسمان دیده شد .

Posted on ژوئن 6, 2013, in مشاهده یوفو در ایران. Bookmark the permalink. 55 دیدگاه.

  1. رامتین جان این عکس مربوط به همین یوفو هستش؟ بیشتر شبیه پارسالیه. طبق خبرگذاری اگه همون یوفویی باشه که یه هفته پیش تو utah آمریکا دیده شده این فیلمشه که شبکه خبر ABC هم بهش اشاره کرده .

  2. شی های نوارنی چند شب پیش هم در تهران دیده شده است که به طور خطی از با ارتفاع زیاد سه بار از روی سر تهران رد شده است به همراه حضور موجودات غیر اورگایک بسیار نه تنها در تهران بلکه در بسیاری از شهرها حتی شیراز گزارش شده است این در حالی هست که با نزدیک شدن نیبیرو دروازه ابعادی که در خلیج فارس هست در حال فعال شدن هست و یکی از دلیل های زلزله های اخیر هم همین می باشد در آن منطفه و وجود رزآب های آمریکا در خلیج فارس هم به همین موضوع ارتباط دارد که پیش بینی می شود در هفته اینده شاهد پدیدی نرانی دیگری در خلیج فارس باشیم که به طور کامل از کیش دیده می شود ولی با مرکزیت کیش نیست
    آرش فیلی

  3. سلام رامتین جان خسته نباشی

    خیلی خوشحال شدم که امشب این پست جدیدی که گذاشتی راجع به رویت یوفو هست . همیشه از خدا میخواستم که یک روزی یوفوها رو به چشم خودم ببینم که امشب ارزوم براورده شد. ساعت 11:45 دقیقه امشب رفتم حیاط به اسمون نگاه کردم دیدم اسمون کاملا صاف و بدون ابر هست جون میده برای بررسی با دوربین شکاری . دوربین رو اوردم همینطور که به وسط اسمون بالای سرم خیره شده بودم یهو احساس کردم که از کنار چشمم درست زیر دو ستاره سر ملاقه دب اکبر یک چیزی یه چشمک پرنور زد و خاموش شد. دوربین رو به سوی اون نقطه نشانه رفتم دیدم که از اون شی ثابت نور ضعیفی توی دوربین دیده میشه ولی با چشم قابل رویت نیست تااینکه بعد از حدود یک دقیقه دوباره مثل دوربین عکاسی فلش زد (کاملا بی حرکت ) به ادم این تصور دست میده که داره از یه چیزی عکس میگیره . بعد از یک ربع درست از اون نقطه حدود نیم متر به سمت راست (از دید ناظر زمینی ) اونجا یه حالت چشمک قوی دیدم اما اون حرکت ارامی به سمت شمال داشت بعد از اینکه یه کم به سمت شمال حرکت کرد ثابت شد و دو تا چشمک قوی زد و خاموش شد . هیچ صدایی هم شنیده نمیشد. اولش به اون که حرکت میکرد فکر کردم هواپیمایی هست که در ارتفاع بالا پرواز میکنه بعدش به خودم گفتم هواپیما نمیتونه یه کم حرکت کنه بعدش یک جا بایسته . حدودهای ساعت 24:15 دقیقه بود که یک هواپیمای مسافربری درست از همون لاین از سمت شرق به غرب با چشمک های متوالی و با صدای موتور که کاملا شنیده میشد از اونجا عبور کرد . کاملا تفاوت این دو برام محسوس بود. به نظر خودم اونها هرچی بودند در ارتفاع بسیار بالایی در خارج از جو زمین قرار داشتند . دوستانی که میخواهند در این زمینه کاوش کنند قسمت شمال و غرب اسمان رو در اولویتهای رصدی شون قرار بدهند. راستی یه سوال: من اگه بخواهم از اسمان شب عکس فوری شکار کنم چکار کنم ؟ از یکی از دوستان پرسیدم گفت که عکاسی شب نیاز به نوردهی در حد یکه دو دقیقه داره ولی همون طور که میدونید این پدیده ها یهو ایجاد میشه و مجالی برای نوردهی نمیمونه . مرصی

    • ممنون. در مورد عکاسی اطلاعی ندارم. دوستان نظر میدهند.

    • رضا جان ،
      برای عکس از آسمون شب، میتونی اینکارو کنی:
      لنز رو حتمن خاموش کنی. یعنی اصلن عمل نکنه، دیافراگم دوربینت رو باز بذاری (یعنی عددش بالاتر باشه) و شاتر رو تا 1 دقیقه پایین نگهداری . این باعث میشه هر نوری که حتی واسه 1 ثانیه روشن شده، تصویرش ثبت بشه.

  4. باسلام خیلی ممنونم از مطالب مفید وبلاگتون.

  5. جناب رامتین نمیدونم این ویدیو رو دیدید یا نه ویدیوی جالب از سقوط یک بشقاب پرنده درنزدیکی اتوبان یکی از شهرهای امریکا که با اسکورت شدید پلیس و اعلام danger danger پلیس به مردم.. گزارش دادن هلکوپتر و هواپیمای جنگی مدام در حال پرواز در کنار صحنه بودند و صدای تیراندازی هم شنیده شد!! این فیلم کاملا واقعی! در تمام وبسایتها گذاشته شده در اخر این فیلم که توسط چند جوان گرفته شده میبینید که پلیس داره ماشین الات سنگینی رو اسکورت میکنه که یک یوفو در پشتش قرار داره!!! به دوستانی که این ویدیو رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتما ببینند

  6. یکی از بهترین فیلمهایی که به این موشک نسبت داده میشه البته هنوزکاملا مشخص نشده که چیه! این ویدیوی معروف در تایوان

  7. فیلمهای مشابه شبیه این در ژاپن و ازبکستان و…. هم دیده شده ولی مساله اینجاست اگه این موشک جدید در حال سقوط هستش چرا در اسمان ثابت میمونه!!! و بعد هم چرا هیچوقت هیچ لاشه ای بعد از رویت ازش پیدا نمیشه! و یا روسیه هیچ ادعایی در این باره نداره! نمیشه گفت که این صرفا یک موشک بالستیک جدید که روسها تصمیم گرفتن به تمام دنیا شلیک کنن! وقتی در ایران هم دیده شد مجله های ایرانی بدون دلیل به موشک بالستیک روسی نسبتش دادن چون عقلشون بیشتر از این قد نمی داد!!!

  8. لطفا در مطالبتون بی طرف باشید.

  9. سلام دیشب اتفاقی با وبلاگ جالب شما اشنا شدم بدون هیچ نظری خواننده همه مطالب قشنگتون که با روح کنجکاوم هماهنگی داره من همیشه حسرت میخورم چرا سالها قبل به این مطالب وامکانات دسترسی نداشتم…یا تودوره دانشگاهم رشته ای بنام متافیزیک نبود..به شما مدیر محترم وبلاگ برای این همه همت تبریک میگم وسپاس از این همه وقت گذاشتن و قلب مهربانتان

  10. این فیلم مجموعه ای از این نوع یوفو هستند که در امریکا چین و…. دیده شدند من یه ویدیو دیدم که از هواپیما گرفته شده بود ودر اخبار اسپانیا پخش شد یه یوفو قبل از اینکه شتاب بگیره و شلیک بشه! دور خودش یه چنین محیطی ایجاد میکنه که بهش حباب منحنی ساز گفته میشه و قادره زمان و فضا رو خم کنه که انسان فعلا چنین دانشی نداره

  11. سلام. حدود چند ماه پیش ساعت 9 شب از اتاقم بیرون اومدم تا کمی در ایوان منزلمون هوا بخورم (ساکن مشهدهستیم و موقعیت منزل بسیار نزدیک به کوه های منطقه آب و برقه). اتفاقی سرم رو بالا اوردم که دیدمش. موجودی نورانی با دو ضلع زاویه دار بشکل V که در هر ضلع با دقت زیاد 3-4 نقطه متمرکز نورانی دیده می شد طوریکه نزدیکی شون به هم از نظر نورانی حد فاصل های بین نقاط رو تقریبا پر میکرد و پیوسته بنظر می رسید اما در واقع این طور نبود و 7-8 نقطه مجزا بودن. نقطه راسش بسیار پر نور تر بود و گاهی تغییر شدت نور می داد. دقیق شدم به حرکتش. چیزی که در تمام زندگیم ندیده بودم! حرکتی عینا شبیه به حرکت های تصادفی مگس! در ارتفاعی بسیار بالا به نظر من با حجمی بزرگ و درست بالای سر خونه ما روی سرمون بود. یکدفه ارتفاع می گرفت طوری که فکر می کردی کیلومترها ازت فاصله می گیره و بالا میره. دفعتا هم پایین میومد و در وضعیت افقی، گاهی مثل یک قایق بادبانی بدون خدمه و کاملا تصادفی مسیرهای منحنی عجیبی رو طی می کرد و دقیقا از همون مسیر برمیگشت سر جای اولش! اما یکدفعه دیوونه میشد و با چنان سرعتی از بالای خونه ما تا روی کوه که حداقل 1-2 کیلومتر بود حرکت می کرد که به هیچ هواپیما یا بالون یا هلیکوپتری شبیه نبود اون هم با اون سرعت وحشتناک. چیزی که منو خیره تر کرد سیستم ترمزش بود که با اون سرعت آنا یکجا متوقف میشد و تکون هم نمی خورد! خلاصه اینکه هرگز در هیچ فیلم و خواب و بیداری چنین چیزی ندیده بودم. تا 12 شب رو سرمون بود و دیگه ندیدمش. با یک دوربین کنن مسافرتی اپتیکال زوم 4 ده ها عکس ازش گرفتم که جز دو سه تا بقیه تار و ناواضحن. اما چیزی که برام جالب بود اینبود که مشاهد من درست 5-6 ساعت بعد از اعلام مشاهده اشیای مشکوک در آسمون آذربایجان و اردبیل و تهران و چند جای دیگه کشور بود. با 3 ساعت نگاه بدون وقفه به نوع و حالت مانورهای آیرودینامیکش تقریبا مطمئن شدم که نمیتونسته ساخت ما زمینی ها باشه البته این عقیده منه و قابل نقد. من عکسامو توی یک سایت چینی یوفو ها که عکسایی مثل مثل عکس من رو توی خودش داشت آپلود کردم. اما متاسفانه الان هرچی تلاش میکنم نام اون سایت یادم نمیاد.

  12. سلام وبلاگ پیشگو بنده بستن می خواستم بگویم همان اتفاقی که 6 ژوئن سال پیش افتاد از لحاظ طالع بینی باید تکرار می شد که امروز این خبر رد دیدم یعنی =6ژوئن2012=6 ژوئن 2013

    و این موضوع به شیطان ربط داردو….

  13. اینم یه مورد دیگه اس!
    «ساعت ۲۱:۲۵ جمعه شب شی ای نورانی وارد آسمان کرج شد.
    به گزارش خبرنگار اسنا، شی ای نورانی در ساعت ۲۱:۲۵ از جنوب غربی شهرستان ، وارد آسمان کرج شده و پس از حدود پنج دقیقه به محدوده شهرک اوج وارد شد .

    این شی نورانی که با سرعت نسبتا بالایی بر فراز کرج پرواز می کرد، حدود ۲۰ دقیقه در محدوده شهرک اوج، دانشگاه آزاد و تا نزدیکی زندان رجایی شهر پرواز رفت و برگشت خود را چندین بار تکرار کرد. .

    در ده دقیقه پایانی نور این شئی به صورت نوسانی در آمده و در آسمان شب ناپدید شد.

    گزارش های تکمیلی به زودی از مراجع ذیربط ارسال خواهد شد .»

  14. http://www.aparat.com/v/1fMbY
    اینو نگا کنین …. واقعی ….حرکت سفینه ها ی بیگانه واقعی

    • مرصی خیلی عالی بود واقعا اگه کسی دیگه اینهارو انکار کنه باید جور دیگری در باره اون فکر کرد. ارتفاعشون بالاتر از ابرها است و خیلی سریع حرکت میکنند . سفینه مادر هم اون بالا منتظره تا بقیه هم از راه برسند . دوستم میگفت با توجه به ارتفاع تقریبی اونها ابعادشون معادل یک هواپیمای مسافربری هست

  15. سلام به همه ی دوستان
    جناب ادمین راستش نظر من ربطی به این گزارش نداره . من فقط یه خواسته دارم :
    در پست ( خون آشامان 2 ) یک کاربر به اسم roohi نظر گذاشته است من تقاضا دارم به او خبر دهید که با من تماس بگیرد (به ادرس ایمیلم) و هر چه سریع تر هم این کار را انجام دهد . ضمنن از سایت پر محتوایتان بسیار ممنون

  16. ممکنه این موجوداتی که ما به عنوان موجودات فضایی میشناسیم،انسان های آینده باشن؟
    یعنی انسان 10000 سال دیگه؟
    لینک زیر رو ببینین:
    http://www.asriran.com/fa/news/278280/%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

    • دوست عزیز دیروز این مطلب را دیدم و خیلی جالب بود که هر چقدر زمان بیشتری به جلو رفته است شبیه فرازمینی هایی که عکسهایشان را درج کرده ایم هستند. حتما این مطلب را در سایت قرار میدهم. ممنون.

      • ممنون از شما!

      • ضمنا در همین رابطه،یه موضوعی هست که سالهاست فکر من رو مشغول کرده.
        از قدیم شنیدیم که هر موقع اتفاق یا تغییر و تحولی روی زمین بوده،از زلزله و سیل گرفته تا چیزی مثل انتخابات در کشورها،سر و کله این موجودات و سفینه هاشون هم پیدا شده!
        ظاهرا هم فقط نقش مشاهده گر رو داشتن!
        من همیشه اینجور مواقع این به ذهنم میرسید که اینا آیندگان ما هستن و تونستن در زمان سفر کنن و شاید مثل ما که می ریم موزه!،اینا هم برای تماشای اتفاقات گذشته میان.

  17. این جهانی که ما فکر میکنیم اینطوری هست که میبینیم در اشتباهید من 10 سال پیش توی بوشهر خودم با چشم های خودم این اشیای نورانی رو دیدم حتی 2 تا شاهد هم دارم شک نکنید که این بشقاب پرنده ها وجود دارند اما من نمیگم که حتما موجودات فضایی توی این بشقاب پرنده ها هستن. چندین بار این اشیای نورانی رو دیدم عده ای میکن که کار کار آمریکاست این افراد توهم توطئه توی سرشون ریشه زده این افراد بسیار خرافی و مزخرف تشریف دارن اصلا به حرفشون گوش ندید

  18. از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

  19. فکر نکنم پیش بینی انجام شده در مورد چهره انسان آینده درست باشد چرا که این تغییرات به چهار صورت امکان پذیر است:
    1-جهش ژنتیکی ناگهانی : بسیار کم اتفاق می افتد و غیر قابل پیش بینی
    2-جهش ژنتیکی بر اثر عوامل خارجی مانند رادیواکتیو: در این مورد عملا موجود زنده دچار مشکل شده و در بقا به مشکل برمی خورد.
    3-تکامل بر اثر انتخاب طبیعی: در مورد موجودات غیر هوشمند(در مقایسه با انسان) این قضیه درست است اما تکامل انسان بر اثر انتخاب طبیعی مدتهاست که متوقف شده چون انسان توانسته با کمک هوش خود بر طبیعت پیروز شود.
    4-دستکاری ژنتیکی توسط خود انسان یا موجودات دیگر!!: این یکی هم قابل پیش بینی نیست.

  20. دوستان میتونید به پیج فیسبوک شبکه من و تو برید و بخواین که مستند جالب UFO FILES رو که از مجموعه فرازمینی ها هم جالب تره اماده پخش کنن من چندبار کامنت گذاشتم و در برنامه جواب گفتن اگه ببینیم طرفدار داره و تعداد زیادی درخواست بدن میتونیم هر مستند معروفی رو اماده پخش کنیم مستند UFO FILES ماهها از شیکه های HISTORY و شبکه های معروف دیگه چند سال پیش پخش شد که طرفداران زیادی پیدا کرد یا مستندهای بهتر اگه میشناسید…این ادرس پیج که میتونید کامنت بزارید حتما برید و درخواست این مستند رو بدین https://www.facebook.com/manototv?ref=stream

  21. سلام
    من این عکس رو خودم چندر روز پیش گرفتم این چی میتونه باشه

    • مثل بازتاب نور یک لامپ در شیشه.

    • سلام

      عکس جالبی هست کنار اون دود نورانی یک نور ضعیف هم دیده میشه که از اولی دورتره . احتمالا دو تا شی هستند که حالت صعودی دارند. فقط اگه ممکنه یه مقدار راجع بهش بیشتر توضیح بدین : مثلا اون عکس کدوم ناحیه از اسمان رو نشون میده؟ ظاهرا هنگام غروب هست و بعد از گرفتن عکس چه اتفاقی برای اون دود افتاد؟ فاصله و ارتفاع تقریبی اون رو میتونید حدس بزنید ؟ تو کدوم شهرعکس رو گرفتید ؟ مرصی

  22. من هم مثل اینو چند بار دیدم ..اما نتونستم عکس بگیرم ….یهو غیب می شد

  23. من هم بارها عین همین رو دیدم .اما در ابعاد گوناگون .یک بار دایره ای یک بار هم بیضی اما نشد عکس بگیرم ..چون به سرعت غیب می شد …..بعید نیست ..شاید دروازه ای باشه با دنیاهای موازی از ابعاد روحی با زمین..

  24. سلام من این عکس رو خیلی شانسی گرفتم طرفای غروب بود تو ازاد راه زنجان تهران نزدیک شهر ابهر اگه اشتباه نکنم شمال یا شمال غرب بود
    این نور چند ثانیه بعد ناپدید شد

  25. آره من هم دمه غروب بود دیدم …….چه جالب باز های زمانیمون مثله همه …

  26. woooooooooooooow .man ham 15 khordaad .on shay ro didam .albate az ye shahre dg …ke hododan fasele shahre ma ba shoma 1 roz ast

  27. سلام

    کاملا مشخص شد که این پدیده یک پدیده فراجوی هست که از شهرهای گوناگون کشور دیده شده است و به طبع ان یک پدیده ای که کاملا غیر زمینی هست و بقیه اش هم که معلومه باید به بینندگان این پدیده که تونستند غیرزمیینی هارو ببینند تبریک گفت 🙂

  28. alienn جان
    شهرتون کجاست؟؟
    چیزی که دیدین همین شکلی بود؟

  29. آره چیزی که من دیدم ..مثل همین بود ..جالبیش اینجا بود که دمه غروب بود …و15 خرداد بود …..در بیابان بودم که متوجه این شی شدم ..تا آمدم عکس بگیرم …غیب شد ….من در حوالی دشت کویر لوت بودم ..

  30. بطرز قابل ملاحطه اي ميزانن رويت اين اجررام ناشناخته زياد شده.حس خوبي واسه اين موضوع ندارم
    ميترسم اتفاقات خوبي در انتظارمون نباشه مي بينيد كه دورو برمون هم حسابي شلوغ و بهم ريخته اس.

  31. سلام بانظرت کاملا موافقم ‏AZRA

  32. دوستان در دیده شدن و وجون داشتن این پدیده ها دیگه شک و بدبینی بس نیست؟!وقتش نشده که دلیل و ماهیته وجودشون رو جویا باشیم؟ ما واقعآ در استانه تغییرات و اتفاقات خاصی هستیم!!چه بخوایم چه نه!!در های اگاهی باز شده!اگه بخواید داده میشه!!
    هفته پیش در جاده کردان» توفق کرده بودم و منتظر پسر عموم که غذا سفرش داده بود نشسته بودم …صدای یک هواپیمای تک موتوره سبک توجهم رو به آسمون جلب کرد!!(عادت دارم که نوع پرنده رو بطور کلی جویا بشم که نظامی هست یا نه!) ابی رنگ و سفید….ولی ناگهان دیدم در مسیر برخورد با یک کبوتر سفید هست!!ولی ارتفاع هواپیما بالای 500 متر بود…و بعد از اینکه مسیره همو قطع کردن متوجه شدم که شیء مذکور کبوتر نیست و ارتفاعش هم بسیار بالاتر هست!برنگ سفید و براق (نعکس کننده نور خورشید) …یا درخشنده هم نبود سرعتش هم خیلی کم بود!!گوشیمو رو حالت full hd قرار دادم به امید اینکه بگیرمش! ولی متاسفانه memory error!! خلاصه تا چند تا فایل حذف کنم ناگهان ناپدید شده بود!!
    به همین سادگی!!اینروزا بیشتر به آسمون خیره بشید تا احتمالا ببینیدشون!!

  33. سلام

    یک خبر جالب امروز منتشر شد . اینکه رسانه‌هاي روسيه گزارش دادند يک راکت بدون سرنشين روس که حامل سه ماهواره جهت‌يابي بود، روز سه شنبه مدت کوتاهي پس از شليک از سکوي پرتاب پايگاه بايکونور در قزاقستان که توسط روسيه اجاره شده است، سقوط کرد. با این اتفاق امروز مشخص شد اون پدیده ای که خرداد پارسال در اسمان شهرهای شمالی و مرکزی دیده شده بود پدیده موشکی نبوده بلکه یک مساله کاملا فرا جوی و ارتفاع بالا بوده است چرا که عکس محل سقوط لاشه موشک هم در رسانه ها انعکاس یافته است .

پاسخی بگذارید

