دلیل بسته شدن قسمت تجربیات سایت


با سلام به همه دوستان و خوانندگان سایت دنیای اسرار آمیز وتشکر از بابت همراهی و همدلی همه دوستان

که چه با ترجمه های گهربارشان ،چه با مطالبی که بی منت در اختیار سایت و خوانندگان عزیز قرار میدهندو چه با نظرات گهربارشان و تبادل اطلاعات با سایر دوستان مارا در هرچه پربارتر شدن سایت همراهی و کمک کرده اند.

شاید همه دوستان متوجه بسته شدن بخش تجربیات خوانندگان شده اند و با توجه به ایمیلهای فراوان شما عزیزان، مبنی بر باز شدن دوباره این بخش لازم دانستم که توضیحاتی در این باب متذکر بشم .

اول اینکه بخش تجربیات صرفا در رابطه با بیان و تبادل نظر در باب تجربیات شخصی عزیزان، ،برای راحتی دوستان و انسجام و عدم پراکندگی این موارد شکل گرفته بود .

دوم هدف ازین بخش تبادل نظر مفید و نتیجه بخش و تبادل اطلاعات افراد آگاه و راهنمایی دیگر دوستان توسط ایشان بوده

که متاسفانه با توجه به کامنتهای تبلیغاتی گروهها و فرقه های مختلف ،ایجاد چند دستگی و..  به همه موارد پرداخته شد جز نتیجه مفید و راه گشا. که بعضا برخی کامنتهای هدفدار درین قسمت باعث سردرگمی و تشویش و حتی به بیراهه رفتن دوستان تازه وارد میشد

بناراین صلاح رو در این دیدم که فعلا این قسمت راکد باقی بماند و صرفا تمرکز روی پستها و مطالب باشد

امیدوارم با این تصمیم ،رنجش خاطر دوستان رو موجب نشده باشم،چراکه همه شما رو مثل برادرها و خواهرهای خودم میدونم و اصلا و تحت هیچ شرایطی دلم نمیخواد محیطی فراهم بشه که موجبات دلخوری و خدای نکرده گمراهی عزیز تازه واردی مهیا بشه

با تشکر از همراهی همگی شما. پاینده باشید.

Posted on مه 21, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 18 دیدگاه.

  1. ramtin jan tasmime dororosty geregty chon in akhariria hame chy bood gheir az tajrobiate mavaree

  2. واقعا کار خوبی کردی

  3. 😀 کار خوبی کردی ..چون اونجا مسه میدون جنگ بود .. چیزی مفیدی درش نبود ….
    یک حقیقت همیشه روشن است ..حالا جنگ اون دوستان نمی فهمم سر چی بود …. هیچ و پوچ

  4. درود
    بسیار کار خوبی کردی
    اون قسمت به مکانی واسه عرض اندام تبدیل شده بود

  5. خیلی دوست داشتم تجربهامو با دویتان در میون بزارم و از تجارب دوستان استفاده کنم ولی جو بدی رو برخی از دوستان ایجاد کرده بودن بعضی وقتا خوبه یاد بگیریم فقط شنونده باشیم و دست از قضاوت کردن برداریم.امیدوارم که هرچه زودتر اون قسمت از سایت قابل دسترسی بشه.

  6. کار بسیار خوبی کردی. ایراد عمده اون بخش این بود که تعریف نشده بود و ضابطه و چارچوب نداشت. هر کسی بر مبنای برداشت خودش اونجا حرف می زد یا بحث می کرد. بحث باید چارچوب مشترک داشته باشه.
    پیشنهاد می کنم اگر خواستی دوباره همچین بخشی فعال کنی مثلا یکی از این قالب ها رو انتخاب کنی یا هر چیزی که به همین اندازه روشن باشه:
    1- هر چه می خواهد دل تنگت بگو- اینجا محلی برای گفتن از هر چیزی است که دل یا فکر شما را مشغول داشته. بحث و جدل مجاز نیست.
    2- مباحث مربوط به خودشناسی- مطالب متفرقه حذف خواهد شد.
    3- مشاهدات دست اول یوفو و پدیده های پارانرمال – اینجا نقد پذیرفته نیست.
    و البته از کامنت های خودت هم کاملا واضح هست که اجازه جولان تبلیغ کنند های این فرقه و اون فرقه رو نمی دی. از این بابت ازت متشکرم.
    اگر فضایی برای بحث بر مبنای استدلال و دوری از سفسطه ایجاد کنی من با کمال تشکر اونجا جولان می دم. اگر قراره فضا برای ارائه دل نوشته های دوستان باشه امیدوارم خوانندگان و نویسندگان ازش لذت ببرن.
    اگر اینجا کسی بدون ناز و نوازش کردن و لبخند سه در چهار زدن به حرفهای من میتاخت، بدون مغلطه، من خیلی خوشحال می شدم. خیلی ها ولی از این کار من خوشحال نشدند. از این بابت متاسفم. برداشت اشتباه نشه لطفا: متاسفم، معذرت خواهی نمی کنم.
    آروزی من برداشته شدن طوق ها و یوغ ها از گردن همه، مخصوصا خودم هست.

    • الهام کامنتای شما که خیلی وضعش بدتر بود×

      • بدتر از چی؟ بد برای کی؟ روشن صحبت کن
        بد بود چون تو خوشت نمی اومد؟ در اون صورت جای بحثی نیست. خوش اومدن و بد اومدن دیگران حسشون هست. به بحث در نمی آد.
        مثلا چه میکرد کامنهای من؟ دروغ به کسی فروختم؟ تبلیغ کردم؟ گفتم به من ای میل بزنید تا دانشهای باستانی که غیر ارگانیک ها به من دادن رو در ازای ده میلیون تومن بهتون واگذار کنم؟ هر بار برای دوستان آروزی خواب خوش کردن بد بود؟
        از همون کامنت بدها می توی به من بدی؟ هم دل خوانندگان خنک بشه مه من دلم خوش بشه که بالاخره یکی تونسته استدلال کنه (اگر من ادعایی کردم) اشتباه ادعای منو بهم نشون بده.

  7. اتفاقا اسم کاملا تعریف شدهای داشت اون بخش( تجربیات ماورایی ) و برای هر شخصی تجربیاتش توی چهار چوب ذهنی و با معیار های خودش محک زده میشد در ضمن به نظر من هر کس میتونه از اعتقاداتش حرف بزنه چه اصراری بود که به زور میخواستن به طرف بقبولونن که اشتباه میکنه. تبلیغ اعتقادات شخصی و سرکوب اعتقادات بقیه کار پسندیده ای نیست !!!!!!

  8. خانوم الهام مثلا یه کسی میومد تجربیاتش رو بنویسه شما هی سوال پیچش میکردی و در آخر یه چیزی مینوشتی که طرف رو به یه دیوانه ربط میدادی. ما هم که میدیم اینجوریه نمیخاستیم اونجا کامنت بزاریم.
    بعضی ها میومد در رابطه با ارواح در رابطه با بیداری در رابطه با تجربیاتشون مینوشتن شما مسئله رو به حاشیه میکشوندین
    همه رو یه نوع احمق فرض میکردین

    • خوندن و جواب دادن در بخش کامنت ها برای من از این نقطه متوقف میشه. اون بخش مشکل داشت و ادمین از مشکلاتش کلافه شده بود. برای همین تعطیلش کرد. ادمین می دونه من همون قدر که رک حرف می زنم حرف رک و راست رو هم می پذیرم و ازش استقبال میکنم. اگر با برخورد من مشکلی داشت مستقیم به من میگفت این برخورد رو متوقف کن، یا اصلا نظر من رو پست نمی کرد. حالا اگه سارا خانوم میگه اون بخش مشکل نداشت دیگه برداشت خودشه توی خواب و خیال یا مثلا میخواد حال منو بگیره یا با من لجبازی کنه. اگه میخوای حال منو بگیری بیا با استدلال حرفهای منو رد کن. در اون صورت هم اگر موفق بشی باز هم حال منو نگرفتی، فقط خوشحالم کردی. می تونی از خود ادمین بپرسی ببینی اون بخش مشکل داشت یا نه . یا نکنه از ادمین بهتر می تونی بگه خواسته و تعریف ادمین از اون بخش چی بوده؟
      با نظری که بوی تعفن یا توهم میده مشکل دارم و نه با شخص نظر دهنده. بسته به اینکه طرف کی بوده و چی نوشته برخورد کردم. اگر کسی عاشق توهم و خواب شیرینشه دیگری نمی تونه راهنماییش کنه. یه بار گفتم متاسفم، الان دلیلش رو اینجا میگم: متاسفم که اونهایی که خوابشون خیلی شیرین هست رو فکر کردم میشه با دو تا هل دادن و فشار دادن و به قول بعضی دوستان گیر دادن، یه ذره به وارسی نظرشون تشویق کرد. انرژی بیهوده تلف کردم. برای وقت تلف شده ام متاسفم.
      دوست ندارن؟ زندگی خودشونه. هر جوری دوست دارن زندگی کنن.

      اشو:» و من می گویم همه انسان ها چنین اند، در آستانه بیداری. اگر می خواهی بیداریت را به تعویق افکنی، تصمیم با توست. آزادی که بیداری را تا ابد به تعویق اندازی. اما بدان که درست در آستانه آن واقع شده ای. همیشه در آستانه آن بوده ای. هر آن ممکن است به روشن بینی برسی و هیچ چیز در این راه مانع نمی شود جز تصمیم خودت…
      هرگاه چیزی برای به دست آوردن نداشته باشی و مقصدی برای رسیدن، آینده ناپدید می شود و تو حیران می مانی. می پرسی پس من که هستم؟ اینجا چه می کنم؟ وجود من از چه رو است؟ بدون چیزی برای به دست آوردن، همه چیز بی معنا می شود. در چنین فضایی است که شک بزرگ در تو طلوع می کند. در این نقطه دو راه پیش رو داری: دوباره به دامان آزمودن مسالک و طی طریق های مختلف و خواندن متون دینی و غرق کردن خود در فلسفه های متفاوت می افتی و برای فرار از شک بزرگ به دستاویزی جدید می آویزی؛ یا شجاعت آن را داری که در شک بمانی و دستاویزی جدید برای خود فراهم نکنی.

      اگر در شب تاریک روحت، در شک بزرگ بمانی و همچنان معنایی در هیچ چیز نبینی و آینده ای وجود نداشته باشد، آنگاه آگاهی در تو طلوع میکند»

      امیدوارم همه رها بشیم.آخرین حرفم رو از زبان اشو دادم به ادمین. به زودی پست میکنه. اگر به کار کسی اومد و چیزی رو درونش لرزوند خوش به سعادتش. اگر کسی نفهمید که شبش به خیر. امیدوارم گیر دادن یه آدم سمج تر از من که کلی انرژی و وقت برای تلف کردن داره بالاخره اون تلنگر رو بهش بزنه.

      خواب خوش
      خداحافظ

      • خوش خواب باش الهام.این همه مخالف داری بازم میخای حرف خودتو بزنی؟ خودت معلوم بود تو قسمت تجربیات چی مینوشتی؟
        2 تا کاربر پایین رو بخون تا کمی آروم بشی
        کامنتات واقعا افتضاح بود

  9. لجبازی و حال گیری….؟؟؟؟؟؟؟ 1 پاراگراف از سخنان اشو؟؟؟؟؟؟؟ توهین به تعداد زیادی که اومده بودن تو تجرتیاتشون با منو شما سهیم بشن؟؟؟؟ لحن نیشدارو عصبانی فقط چون واسه شما قابل درک نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید خیلی از نظرات از دایره فهم خیلی از ماها خارج بود ولی نیازی به این همه عکس العمل نبود. شما با جسارت تمام نظرتو میگی اگر کسی نخالف باشه لجبازه؟؟؟؟؟ گزاشتن نظرات و ایده های کاملا مخالف و متفاوت دلیل بر رد یا قبولشون نیست واسه منو شماست که حد اقل اومدن تو این سایت جنجال بر انگیز یه باری واسمون داشته باشه اقای ادمین لطفا اجازه بدین اون بخش مجددا باز بشه. من توی زندگیه پر مشغلم شاید جا واسه لجبازی و به قول الهام حالگیری نباشه ولی خیلی واسم جالبه که این دنیای عجیب و از دریچه چشم بقیه ادما هم ببینم. شاید اینو خیلیامون بخوایم.در ضمن اشو خودشو عقل کل نمیدونست اگاهی و سطح هوشیاریش از دنیارو به گوش بقیه میرسوندو با دانشش بقیرو تحقیر نمی کرد.الهام جای عصبانی شدن ببین و بگذر و اجازه بده بدون جبهه گیری پذیرای دانش و اگاهیت باشیم.

  10. برداشت هر کس از نظریات ودیدگاه های سایرین طبق نوع تفکر. کیفیات درونی حالات روحی وعقاید باطنی شخص متفاوت وجنبه سلیقه ای دارد شاید عقاید یکی از دید دیگری بوی توهم وتعفن بدهد شاید از دید یکی دیگر رایحه زیباترین گلهای بهاری داشته باشد من خودم از طرز برداشتها ودیدگاههای کسی که نظر مخالف میده مشکلی ندارم حتی فکر میکنم بودن یکچنین افرادی خالی از لطف هم نمیباشد الهام عزیز شما هم هر چقدرعشقتون میکشه عقیده مخالف ابراز کنین دور خودتون بچرخین وجولان بدید کاری با اون نداریم ولی واقعا چیزی که مهمه اینه دلمون برای نظرات وتجربیات خوانندگان عزیز تنگ شده وبنا به گفته سارا جان خیلی دوست داریم دنیا را از دریچه چشم سایرین ببینیم وواقعا امیدوارم سایت راه اندازی بشه واگر واقعاناخواسته حرف اشتباهی زده شده نظر وعقیده خوبی مطرح نشده جناب اقای ادمین دلیلشو برامون گوشزد کنه

  11. سلام به نظر من اون قسمت خوب بود فقط هم عقیدم با الهام که چهارچوب نداشت. من که همیشه طرفدار جریان ازاد اطلاعات هستم ولی خب دیگه بعضیا یه داستانایی میگفتن که اگه قشنگترشو بخواین میتونین به مجموعه کتاب های هری پاتر مراجعه کنین. البته شاهد هم بودید با برخورد های من و تنی چند از دوستان کامنت های تخیلی کمتر و کمتر شد هیچ و پوچم که رد صلاحیت شد.

  12. کار خوبی کردی بستیش اگه دقت کنی من دیگه اونجا پیام نمیذاشتم . شده بود رینگ بوکس هر کسی میرسید روش و مرام خودش رو درست و حقیقی میدونست و دیگران رو تابحق . جایی شده بود برای خراب کردن بی منطق دیگران . البته در اونجا آدمهایی هم بودن که نوشته های پر مغذی رو ارائه میدادن . اما خیلی خیلی کم مینوشتن .به هر حال از دل این ارتباطات میشه افراد رو شناخت و بهشون نزدیک شد و یا دور . در هر صورت تجربه پسندیده ای بود .

پاسخی بگذارید

