UFO بر فراز El Cajon کالیفرنیا در یک آپریل 2013


 
توجه: ویدئوی مذکور در حالت کاملا zoom شده دوربین شاهد می باشد که خود شاهد نیز آنرا در ابتدای ویدئو میگوید, جائیکه بغل دستی او ازش میپرسد:میتونی زوم کنی؟ و شاهد دوربین بدست میگوید:زوم کرده ام.
ufo66
 
(ترجمه این پاراگراف مربوط به درون کلیپ نیست)شاهد میگوید: «زمانیکه داشتم به سوی ماشینم میرفتم چند تا نور در آسمان دیدم که داشتند چشمک میزدند. فکر کردم که یک هواپیما است, اما سپس متوجه شدم که تعداد نورهای بیشتر از معمول وجود دارند. شیئ مذکور معلق در آسمان بود. بنظر ساکن میرسید. من دویدم تا دوربینم را بیاورم و سایر هم اتاقی هایم را نیز صدا زدم تا بیایند شاهد آن شیئ باشند. شیئ مذکور سپس از آسمان رو به جهت پایین انگار که می افتد و همزمان نیز ناپدید میشود. من یک پیش آهنگ سواره نظام برای مدت 15 سال بوده ام و همچنین یک حرفه ای کارآزموده وقتیکه بحث شناختن هواپیماها به میان می آید – هرگز چیزی مانند اینرا قبلا شاهد نبوده ام. از موقعیت خودم تا شیئ مذکور شاید حدود 10 کیلومتر فاصله در خط مستقیم بود. سایز شیئ مذکور تقریبا 1 تا 2 اینچ در آسمان بود, خودتان محاسبه اندازه واقعی آنرا بکنید. تمام چیزی که من میتوانم بگویم این است که سایز آن خیلی بزرگ بود.

پ . ن : با تشکر فراوان از هادی عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.org مجاز می باشد.

ایمیل  وبلاگ BLOG.UFOLOVE@YAHOO.COM

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

Posted on آوریل 9, 2013, in رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. با سلام شبكه من و تو سه شنبه شب برنامه اي تحت عنوان سرنخ ساعت 22 قراره پخش كنه كه در ارتباط با موجودات فرازميني و ادراكات فرا انساني هست خواستم خبر بدم در ضمن من مدت هاست خواننده وبلاگ و حالا سايت شما هستم به كارتون ادامه بدين از معدود سايت هايي هستين كه به اين موضوعات مي پردازين موفق باشين

  2. دوستان دیشب (1392/01/20)اولین قسمت از مجموعه سرنخ با عنوان مثلث نحس پخش شد و امروز هم دوبار تکرار می شه. یه مرد ضبتش کنه بزاره رو یوتیوب.

    این دومین باره که این مجموعه داره پخش می شه، 2 سال پیش هم این مجموعه رو پخش کرده بودند manoto 2

  3. به نظر من امکان واقعی بودنش هست .. ولی این امکان رو هم بدین که شاید همه اینها واسه ترسوندن مردم باشه !

  4. باسلام
    برام خیلی جالبه که چرا در کشور ما ایم موجوداتزیاد خودشونو نشون نمیدن که فکر میکنم ما کشورهای عقب مونده ظرفیت پذیرشمون در اون حد نیست که بتونیم این مساعل رو درک کنیم ماها درگیر در اوردن نون واب و هزارتا بدبختی دیگه هستیم که به ما تحمیل میشه

  5. با سلام

    براي چندمين مرتبه هست كه در مطالبي كه منتشر ميكنيد و ترجمه شده هم هست آمده ((ترجمه این پاراگراف مربوط به درون کلیپ نیست)) اگر مطلب درون كليپ نيست از كجا آمده ؟؟؟

    • سلام جوان عزیز

      ترجمه مذکوری که در ویدئو نیست مربوط به comment شاهد UFO است که آنرا بهمراه ویدئوی مشاهده UFO برای گزارش دادن برای سایت http://www.latest-ufos.com فرستاده است, که البته سایت منبع خبری در این پست ذکر نشد, شرمنده.

      با تشکر از توجه شما

پاسخی بگذارید

