سال نو مبارک.


فرا رسیدن نوروز و سال 1392 را به ایرانیان سراسر جهان شادباش عرض میکنم و امیدوارم سالی سرشار از کامیابی و پیروزی و تندرستی و آرامش و صلح و دوستی، پیش روی همه جهانیان باشد.

سال

7035 آریایی – میترایی

3751 زرتشتی

2572 شاهنشاهی

را به شما دوستان عزیز شاد باش میگویم.

پاینده و پیروز باشید.

601555_2918746504567_1250834876_n

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین                            روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین

ای تو یزدان ای تو گرداننده مهر و سپهر                         برترینش کن برایم این زمان و این زمین

* * * * * * * *

ای گرداننده دل ها و دیدگان                  ای پدید آورنده روزها و شبان

ای تغییر دهنده حال و حالات بندگان                  حال ما را به بهترین حالات بگردان

 

https://i1.wp.com/www.imgiran.com/images/p67zvurchvkxp7ec.jpg
Posted on مارس 20, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 52 دیدگاه.

  1. بسیار زیبا

  2. سال نوی رامتین عزیز و همه دوستان مبارک باشه.

  3. به نام خداوند بخشنده مهربان.
    سال نو را به تمام انسانها تبریک عرض میکنم.و سالی شاد با بیداری الهی و پر از آگاهی رو برای شما دوستان آرزومندیم.
    موفق پیروز عیدتان مبارک

  4. عید شما هم مبارک .. و مرسی از سایت خوبتون …

  5. سلام من یک هفته‌ای هست که با سایتتون آشنا شدم سایتون خیلی عالیه کتابچه 2012 – Cosmic Wakening رو خوندم خیلی جالب بود من مدتی هست که مدیتیشن کار می‌کنم لطفا اگر کتاب های دیگه ای که می تونه به آگاهی من کمک کنه برای دانلود به من معرفی کنید چون توی سایت خوندم که مطالبی هست که نمی تونین تو سایت بزارین ممنون میشم من رو راهنمایی کنید در ضمن پسوردی که برای مطالب پاسداری شده توی سایت بود رو میزنم میگه اشتباست لطفا پسورد رو هم برایم ایمیل کنید باز هم تشکر از سایت عالیتان

  6. 🙂 haaaaaah mamnun admine aziz, omidvaram sale khubiyo pishe ru dashte bashim
    🙂

  7. سال نو شما مبارک

  8. با ارزوی سال خوب وخوش برای همه دوستان و خصوصا رامتین عزیز

  9. باز پرسید ز گیسوی شکن در شکنش کاین دل غمزده سر گشته گرفتار کجاست سال نو بر همگی دوستان مبارکباد

  10. من هم به نوبه خودم سال نو را به همه دوستان ،خصوصا رامتين عزيز تبريك عرض مي نمايم.

  11. نوروز شما هم مبارک
    با آرزوی بهترین ها برای شما

  12. به به به به سال نوی همه مبارک ،هر روزتان نوروز ،نوروزتان پیروز 😀

  13. درود بر همه دوستان سال نو همه مبارک. امیدوارم ساله خوب خوشی برا همه باشه. نمیدونم به یو فوها به چه زبانی باید تبریک گفت.ها ها. شاید بیان عید دیدنی.

  14. سال نو مبارک رامتین جان. امیدوارم سالی همراه با شادی و موفقیت در پیش رو داشته باشی 🙂

  15. سلام ،
    منم عید رو به داداش رامتین گل و تمامی دوستانی که واسه این سایت زحمت میکشن و همه عزیزان محترم که با نظرات خوبشون این سایت رو روز به روز پربارتر میکنن ، صمیمانه تبریک میگم و ارزویه بهترینهارو واسه همتون دارم
    رامتین جان درسته که کم حرف و ساکتم ولی همیشه اینجا بهترین محل واسه یادگیری و روشن شدن ذهنم بوده
    ۷-۸ ماه بعد از اینکه وبلاگ رو راه انداختی همیشه سر زدم و هر روز اینجا بهتر از روز قبل بوده
    انشاالله که سال جدید هم پربارتر از همیشه باشه اینجا

  16. سال نو مبارک با بهترین بهترین آرزوها . . .

  17. سال نو مبارک رامتین عزیزوگرامی با آرزوی موفقیت برای شما و دریافت بهترین شادیها از خداوند

  18. Ramtin Jan Sale Noe To va hame dostan mobarak omidvaram sale motefavetio dar pish dashte bashim

  19. گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری ولی انگار همین جا و همین دور و بری
    ماه می تابد و انگار تویی می خندی باد می آید و انگار تویی می گذری
    نوروز باستانی تنها آیین بازمانده و یادگار جمشید شاه پیشدادی برز شما خجسته باد
    زریچهر جمشیدی فر

  20. با سلام و تبریک سال نو به آقا رامتین وتمام بر و بچه ها یی که برای این سایت مطلب می گذارند دست همه ی شما درد نکند
    و تبریک به تمام دوستان خواننده و روشن فکر این سایت آرزوی سالی پر از نور و عشق برای شما دارم و آرزوی عشق و صلح برای تمام جهان

  21. سلام رامتین جان….آقا عیدت مبارک..ایشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشی نازنین…به امید روزای خوب…

  22. رامتین جان و تمامی دوستانی که زحمت یه روز آوری این سایت زیبا به عهده دارید،نوروزتان بهروز،هر روزتان نوروز باشد.

  23. سال جديد سرشار از آگاهي، آزادي و شهامت براي همه آرزو مي كنم.

    (ضمنا گذرواژه لطفا).

  24. نیتیاناندا

    سال جدید برای همه دوستان سال تغییرات خوب شادی و عشق باشه
    برای رامتین جان هم سالی پر از اتفاقات خوب و یوفو ارزومیکنم انشا الله که تغییرات بزرگی رو امسال در خودمون و خانه و کشورمون ببینیم

  25. دوست عزیز نوروز بز شما خجسته.با ارزوی سالی بهتر برای شما و دوستان یوفو لاوی

  26. سال نوی آقا رامتین عزیز و همه دوستان مبارک باشه

  27. سلام

    من هم فرا رسیدن نوروز باستانی و همچنین سیزده بدر رو خدمت رامتین جان عزیز و سایر دوستان عزیزم از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض میکنم

  28. با سلام و تبریک سال نو از مطالب عالی سایتتون و شما تقدیر لطفا ﭘﺴﻮﺭﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﭘﺎﺳﺪﺍﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﺗﻮﯼ ﺳﺎﯾﺖ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﺳﺖ ﻟﻄﻔﺎ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﮐﻨﯿﺪ . با سپاس

پاسخی بگذارید

