اشیا ناشناخته و یوفوها نزدیک خورشید:پنهان کاری ناسا در ژانویه 2013


ناسا آنچه را که در دوم ژانویه ی 2013 اتفاق افتاد پنهان میکند.

ufo sun ufos

تصاویر واقعی ماهواره ها نشان داده نمیشوند. ناسا تصاویر را به گونه ای دستکاری میکند که خوشه های اشیا ناشناخته اطراف خورشید را بپوشاند.

عکسهای به دست آمده از ناسا را نگاه کنید. شما می توانید انواع مختلف اشیا ناشناخته  را ببینید. این اشیا که ساختاری مادی دارند  دراندازه ها و شکلهای مختلف و در نقاط مختلف نزدیک خورشید دیده می شوند.

این تصاویر مربوط به اختلال در کار ماهواره ها و یا سلولهای تصویری شکسته ، شهابسنگها، ذرات خورشیدی و یا دیگر شرایطی نیست که ناسا سعی میکند با استناد به آنها دیگران را قانع کند.

اختلال ماهواره ها، سلولهای تصویری شکسته، شهابسنگها و ذرات باردار نمی توانند چنین ساختار هندسی پیچیده ای داشته باشند و در مسیرهای درست با تغییرات برداری صحیح حرکت کنند.

منبع:    http://www.thetruthbehindthescenes.org

پ . ن : با تشکر فراوان از مریم  عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

ایمیل  وبلاگ BLOG.UFOLOVE@YAHOO.COM

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

Posted on ژانویه 12, 2013, in آدم فضایی‌ها در ماه, بشقاب پرنده, عكسهاي ناسا از بشقاب پرنده and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 14 دیدگاه.

  1. راستی رامتین جان میتونی یه شماره کارت برام ایمیل کنی

    • هومن عزیز اون مطلب من در مورد کمک مالی برای ترجمه بود که من پولی دریافت نمیکنم. بلکه اگر دوستان تمایل دارند من لینک مطلب را میدهم و دوستان مطالب را به موسسات ترجمه میدهند و هزینه را انجا پرداخت میکنند. اگر مایل به این کار هستی بنده لینک مطلب را به ایمیلت بفرستم.بسیار ممنون از لطفت.

      • رامتین جان ناراحت نشی ولی به عقیده من شما که معتمد همه بچه ها هستی یه بخشی توی سایت بزار کنار صفحه و شروع جمع کردن هزینه کنیم ….اینجوری میشه حتی یه سری کتابها رو هم ترجمه کرد………

      • درسته. ولی بنده در این کار نقشی نداشته باشم بهتره. فعلا لینک مطلب را به ایمیلت میفرستم.

  2. مطلبم بفرست…ممنون

  3. راستی شما مترجم هوب و با نصاف هم اگه سراغ داری بهم معرفی کن

  4. بنظر میرسه ناسا بیشتر از اونی که متخصص فضائی داشته باشه متخصص فتوشاپ داره ..لطفا» دیگه نگید ناسا بگید سازمان متخصص فتوشاپ…..حالا جالبتر از اینها اینه که این چنین تصاویری چطوری بدست بعضی ها میرسه که با آنها بتونند ناسا را محکوم کنند بازم جالبتر اینکه ناسا ککش هم نگزه

  5. آخرین تصاویر گرفته شده از خورشید بکمک تلسکوپ فضایی خورشیدی سوهو :
    http://sohowww.nascom.nasa.gov/data/realtime

  6. رامتین عزیز من مترجم هستم میتونم تو ترجمه ی مطالب کمک کنم اما مشکل تایپ کردن دارم. یعنی اگه یکی باشه که تایپ کنه من میتونم ترجمه ها رو هردفعه بدم به ایشون و ایشونم تایپش کنه. اینجوری میتونم مطالب زیادی رو ترجمه کنم. در ضمن من در حال حاضر ساکن اصفهان هستم.

  7. بله حتما رامتین جان

پاسخی بگذارید

