گزارش سال 2012 وردپرس از وبلاگ دنیای اسرار آمیز


به نام خداوند یکتا

دوستان عزیز

با هم راهی نسبتا طولانی از زمان آغاز به فعالیت این وبلاگ از اردیبهشت  1388 که در روز 100 بازدید از وبلاگ صورت میگرفت تا  سالهای بعد که روزانه 5000 نفر به طور میانگین از وبلاگ بازدید می کردند که امروز از مرز 3 میلیون بازدید گذشته ایم را طی نموده ایم.البته باید اشاره کنم که فیلترینگ هم دو سال پیش کمی روی فعالیت وبلاگ تاثیر گذاشت ولی به لطف خدا و همراهی شما عزیزان وبلاگ به راه خویش ادامه داد. امروز وردپرس گزارشی از عملکرد وبلاگ در سال 2012 ارائه کرد که در ذیل این سخنان می آید. فقط خواستم از تمامی خوانندگان و دوستان وبلاگ و مترجمان عزیز که همه زحمات وبلاگ بر دوش این عزیزان بود  که ما را در این راه کمک و همراهی کردند تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان از شما دوستان گرامی تقاضا دارم اگر میتوانید در امر ترجمه مطالب یا اگر از تمکن مالی برخوردارید و میتوانید برای ترجمه هزینه کنید خواهش میکنم همکاری خود را در قسمت نظرات اعلام نمایید یا با ایمیل وبلاگ در تماس باشید.

*****************************************************************

راهنمای آمارگیر وردپرس.کام، گزارش سالانهٔ 2012 را برای این وب‌نوشت آماده کرده‌اند.

این هم یک چکیده:

About 55,000 tourists visit Liechtenstein every year. This blog was viewed about 720,000 times in 2012. If it were Liechtenstein, it would take about 13 years for that many people to see it. Your blog had more visits than a small country in Europe!

برای دیدن گزارش کامل اینجا را کلیک کنید.

Posted on دسامبر 31, 2012, in 2012, دنياي اسرار آميز and tagged . Bookmark the permalink. 24 دیدگاه.

  1. درود بر شما.حقیقتا زحماتی که شما در این وبلاگ کشیدید برای اشنایی مردم این سرزمین با علومی که کمتر شناخته شده مثل یوفولوژی و علوم ماورایی بینظیر و بسیار گرانقدره و ما همه سپاسگذارتون هستیم.

  2. تبریک میگم و برای شما و وبلاگ آرزوی موفقیت میکنم. در حد توان هم کمک میکنم

  3. درود بر شما و دوستان گرامی

  4. تبلیغات بگیر پولدار میشیا

  5. تبریک میگم کریسمس مبارک با تشکر از زحمات فراوان شما

  6. سلام ،
    تبریک می گم دوست عزیز

  7. دست تنها، یک دنیای مجازی رو به دوش می کشی.

  8. دوست عزیز ممنون از زحمات شما من از سال 88 به این وب سر میزدم واز پارسال هم عضو شدم خیلی دلم میخواد اگر کاری از دستم بر میاد براتون انجام بدم لطفا رو منم حساب کنید

  9. با سلام به شما دوست عزیز ، وب بسیار جامعی دارید که در بسیاری از موارد کمک حال بسیاری از هموطنان بوده و مورد استفاده بسیاری از علاقه مندان است .امیدوارم که همیشه فعال و برقرار باشید ، و شاداب در این مسیر متعالی ، به کار خود ادامه دهید .

  10. MAMNUN AZ ZAHEMATI KE BARAYE AGAHIYE HAMVATANAN MIKESHIN

  11. درود.
    با قدردانی از رامتین گرامی به جهت فراهم آوردن محیطی آموزنده با زیر اساس شبه علمی برای تمام پارسی زبانان در دنیا و امید روزافزون برای شادی و بیداری همه در روزهای پیش رو.
    دوستتان دارم

  12. سلام امیدوارم که با همت شما و کمک دیگر دوستان این خانه چراغش روشن بماند من در امد انچنانی ندارم و مشگلات مالی فراوانی نیز دارم ولیکن میتونم در حد خودم ماهیانه مبلغی برای کمک به هزینه های سایت پرداخت کنم امیل من هم دارید بفرمایید چکونه کمک کنم ممنون میشم

    • بسیار ممنون دوست عزیز. حالا مشکل ترجمه حل شد. من اون مورد را برای این نوشتم که لینک مطلب را به دوستان بدهم و اونها مطلب را به موسسه های ترجمه بدهند . فعلا چند نفر برای ترجمه قبول زحمت فرموندند.بسیار ممنون از اعلام همکاریتان.

  13. ممنون بخاطر تمام زحماتتون . موفق باشید

  14. تبریک میگم…
    این وبلاگ لیاقت بیشتری هم داره…

  15. با سلام
    ایجاد سایت و ارائه مطالب برای آن یکی از سهل ترین کارهای قرن حاضر است (کپی پیست کردن را هر دانش آموزی بخوبی انجام میدهد)
    لیکن مقاله و مطلبی که بتواند مخاطب جذب کند کاری بسی سخت و دشوار است سایتهای بسیاری در این مقوله فعالند کاربری که با مطالعه
    و اظهار نظر وقت گذاشته و به چالش کشیدن مقاله اقدام میکند مطمئنا» ارزش مطلب را درک مینمایند آن هم کاربر تحصیل کرده و آشنا به
    فن و متشخص که هر کس با یک نگاه به قلمشان متوجه ان خواهد شد همه اینها امکان پذیر نیست مگر با صرف وقت و البته هزینه در
    کنار تحمل انواع واقسام تهمت و توهین افرادی که محتوای مطالب را کفر و شرک و …دانسته و هرناگفته ای را روا میدارد مضافا» اینکه
    بتوان ایجاد ارتباطی کرد که منجر شود به اینکه دوستان قبول زحمت کنند برای ترجمه مطلب جمیع امور از جمله کارهای دشواری است
    که از همه کس ساخته نیست وتنها چیزی که انسان را به این کار بی جیره مواجب وا میدارد عشق است و بس این را همه بخوبی میدانند
    لذا تشکر کردن از جناب رئیس عاشق سایت کمترین کاری است که میتوان انجام داد …ویک خسته نباشید برای سال 2012 و امیدوارم که
    سال در پیش رو برای وبلاگ پربار تر و غنی تر باشد.بنده هم در مسائل مالی حاضر به همکاری هستم

    • بسیار ممنون. در مورد مسائل مالی که بنده فقط لینک مطلب را میفرستم و دوستان مطالب را به شرکت هایی که در امر ترجمه فعال هستند ارائه میدهند. اگر مطلبی بود مزاحمتان میشوم.

  16. عالییییییییی

پاسخی بگذارید

