تاریخ زمین از دیدگاه استاد لی هنگجی


استاد لی هنگجی :
بر طبق تئوری تکامل داروین ، انسان ابتدا از گیاهان آبزی به جانوران آبزی تکامل یافت ، سپس به خشکی آمد و بعد روی درخت زندگی کرد ، دوباره به پایین آمد و به میمون تبدیل شد و پس از آن نهایتا به انسان امروزی صاحب فکر و تمدن تکامل یافت. با این حساب ، از زمان پیدایش تمدن بشری بیش از ده هزار سال نگذشته است. کمی عقب تر بروید، حتی چیزی مثل گره زدن ها که برای بخاطر سپردن چیزها استفاده می شد وجود نداشت و با برگ درختان خود را می پوشاندند و گوشت خام می خوردند، عقب تر بروید ، شاید حتی نمی دانستند چگونه از آتش استفاده کنند و کاملا وحشی و مردمی بدوی بوده اند.
اما مشکلی را یافته ایم. در بسیاری از مناطق دنیا مکانهایی وجود دارد که رد پای تمدنهای باستانی به جای مانده است و آنها خیلی قدیمی تر از تمدن ما هستند. این بقایای باستانی از نظر صنعت گری عالی هستند. از نظر هنرمندی فوق العاده هستند. اغلب اینطور است که انگار مردمان امروزی هنرهای مردم باستان را تقلید می کنند. آنها ارزش هنری بالایی دارند. اما آنها از بیش از صد هزار سال پیش ، صدها هزار سال پیش ، میلیونها سال پیش یا حتی بیش از صد میلیون سال پیش هستند. پس درباره ی آن بیندیشید، آیا این مسخره بودن » تاریخ » امروزی را نشان نمی دهد. اما این واقعا موضوعی سرگرم کننده نیست. چرا که نوع بشر همیشه در حال رشد و کشف مجدد خود بوده است. جامعه به این شکل توسعه می یابد، بنا براین احتمال آن وجود دارد که فهم اولیه کاملا درست نباشد.
بسیاری از شما احتمالا فرهنگ ماقبل تاریخ را شنیده اید، که تمدن ماقبل تاریخ نیز نامیده می شود.بگذارید درباره ی تمدن ماقبل تاریخ صحبت کنیم. در روی زمین ، آسیا ، اروپا ، امریکای جنوبی ، امریکای شمالی ، اقیانوسیه ، افریقا و قطب جنوب وجود دارد که زمین شناسان آن ها را صفحات قاره ای می نامند. ده ها میلیون سال از شکل گیری صفحات قاره ای گذشته است، یا اینطور می توان گفت که سرزمینهایی از کف اقیانوس بالا آمدند و سرزمینهایی به قعر دریا قرو رفتند و از زمان ثابت ماندن آنها به شکلی که امروز هستند ده ها میلیون سال گذشته است. اما در قعر بسیاری از اقیانوسها، بناهای باستانی بلند و بزرگی کشف شده است، بناها طرحهای زیبایی دارند و بقایای قرهنگی نژاد بشر امروزی نیستند. پس آنها بایستی قبل از این که در قعر دریا فرو روند ساخته شده باشند. در ده ها میلیون سال پیش چه کسی آن تمدنها را ایجاد کرد؟ در آ« زمان ، نژاد بشر ما حتی میمون هم نبوده ، چگونه می توانستیم این چیزهای هوشمندانه را بیافرینیم؟ امروزه باستان شناسان موجود زنده ای بنام تری لوبیت کشف کرده اند. این موجود بین ششصد میلیون سال پیش تا دویست و شصت میلیون سال پیش وجود داشته است و بعد از آن منقرض شد. دانشمندی امریکایی فسیل تری لوبیتی را کشف کرد که جای پای انسانی روی آن بود. جای پای فردی که کفش به پا داشته روی فسیل بطور واضح نقش بسته است. آیا این ، تاریخ نویسان را دست نمی اندازد. بر طبق تئوری داروین، آیا می توانسته در دویست و شصت میلیون سال پیش موجودات انسانی وجود داشته باشند؟
در موزه ی ملی دانشگاه پرو ، سنگی وجود دارد که نقش انسان روی آن حکاکی شده است. مطالعه ای معلوم کرد که نقش در سی هزار سال پیش روی سنگ حکاکی شده بود، اما این بدن لباس پوشیده است، کلاه به سر دارد، کفش به پا دارد و با تلسکوپی در دست ، ستاره ها را مشاهده می کند. چگونه انسانهای سی هزار سال پیش می توانستند بدانند که چگونه پارچه ببافند و لباس بپوشند؟ چیز عجیب تر این است که او با تلسکوپی در دستش ستاره ها را مشاهده می کند و درباره ی نجوم چیزهایی می دانسته است. همیشه فکر کرده ایم که یک اروپایی ، گالیله بود که تلسکوپ را اختراع کرده و آن کمی بیش از سی صد سال پیش بوده است. اما چه کسی در سی هزار سال پیش تلسکوپ را اختراع کرد؟ هنوز هم معماهای حل نشده ی زیادی وجود دارند . برای مثال، بسیاری از غارها در فرانسه ، افریقای جنوبی و رشته کوههای آلپ ، نقاشی هایی روی دیوارشان دارند که خیلی واضح و شبیه زندگی واقعی حکاکی شده اند. تصاویر انسانی بسیار زیبا حکاکی شده و با نوعی رنگدانه معدنی رنگ آمیزی شده اند. آن بدن ها مثل مردم امروزی لباس پوشیده اند و برخی عصا در دست و کلاه بر سر دارند. چگونه میمونهای صدهزار سال پیش می توانستند به یک چنین سطح هنری پیشرفته ای برسند؟
بگذارید کمی عقب تر برویم، جمهوری گابن در آفریقا معدن اورانیوم دارد. این کشور نسبتا توسعه نیافته است و خودشان توانایی استخراج اورانیوم را از سنگ معدن ندارند و سنگ معدن را به کشورهای توسعه یافته صادر می کنند. در سال 1972 کارخانه ای در فرانسه آن سنگ معدن – اورانیوم را وارد کرد و پس از تجزیه تحلیل شیمیایی ، پی بردند که سنگ معدن اورانیوم استخراج و استفاده شده بود. فکر کردند عجیب است و عده ای دانشمندان و پرسنل فنی را برای انجام بررسی در محل به آنجا فرستادند. دانشمندان کشورهای زیادی برای بررسی به آن جا رفتند. درنهایت تایید کردند که سنگ معدن اورانیوم یک راکتور اتمی بزرگ بود و طرح آن واقعا فنی بنظر می رسید. حتی برای مردم امروزی غیر ممکن است بتوانند چنین چیزی را ایجاد کنند. در چه زمانی آن ساخته شد؟ دو میلیارد سال پیش، و به مدت پانصد هزار سال دایر بود. این اعداد کاملا نجومی هستند. به هیچ وجه نمی توان با تئوری تکامل داروین آن را توضیح داد. موارد زیادی مثل این وجود دارند.جامعه ی علمی و فنی به اندازه ی کافی چیزهای جدیدی را کشف کرده است که کتابهای درسی فعلی مان را تغییر دهد. یک بار که تفکر انسانها در یک عادت عمیق کهن گیر می کند، مشکل است که ایده های جدید را بپذیرند. حتی هنگامی که حقیقت آشکار می شود، مردم جرات نمی کنند آن را بپذیرند و بدون پیش اندیشی آن را رد می کنند. بخاطر تاثیر روشهای تفکر کهن ، امروزه هیچ کسی به شکل سازمان یافته ای چنین یافته هایی را جمع آوری نمی کند و بنابراین ذهنیت انسان ها همیشه از پیشرفت های جدید عقب می افتد. هرگاه درباره ی این چیزها که در حال حاضر کشف شده اند صحبت می کنیم ، گرچه هنوز بطور گسترده ای به عموم شناسانده نشده اند، برخی می گویند این چیزها خرافات هستند و آنها را رد می کنند.» کتاب شوآن فالون صفحه8

پ . ن : با تشکر فراوان از الهام عزیز برای ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

ایمیل  وبلاگ BLOG.UFOLOVE@YAHOO.COM

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

 

Posted on سپتامبر 25, 2012, in تاريخ زمين. Bookmark the permalink. 14 دیدگاه.

  1. مرسی,جالب بود

  2. http://www.pureinsight.org/node/1558
    فسیل تریلوبیت و اثر کفش

  3. دوست عزیز همین الان متوجه شدم خیلی از برداشتهای من درمورد اژدهاها ممکن است اشتباه بوده باشد و درخواست دارم کلیه ی پستهایی که تاکنون برای شما فرستادم را پاک کنید و از تمامی دوستان برای ارسال آن مطالب احتمالا بسیار غلط عذرخواهی می کنم و ترجیح می دهم از این به بعد با برداشتهای مختلط و ناصحیح مشکل فکری برای خوانندگان محترم پیش نیاورم. چون کلیه کطالب از روی عصبانیت و تعصب نوشته شده بود. از همه و مدیران سایت عذرخواهی می کنم. چون ممکن است این پست به اعتبار مطالب سایت خدشه ای وارد کند به صلاحدید خودتان در سایت قرار دهید یا حذف کنید اما به جز پست تاریخچه ی زمین از دیدگاه استاد لی هنگجی بقیه را پاک کنید و قول می دهم از این به بعد از روی غرض شخصی و بدجنسی با موجودات کیهانی مطلبی ارائه نکنم. چون همین الان مطلبی خواندم در مورد اژدهاهای تزکیه کننده در روش فالون دافا و کمکشان به انسانها . و فورا روشن شدم به این مطلب که من مغرضانه و اشتباه نوشته بودم. ضمن عذرخواهی از استاد لی و اژدهاهای تزکیه کننده. معلوم می شود واقعا دوستانی هم بین آنان برای انسانها ممکن است پیدا بشود . تزکیه اینطوری است هر نکته که درموردش کار می کنی ممکنه زود مفهوم و درست و غلط بودنش را بفهمی. از شما هم پوزش می طلبم که وقت گرانبهای شما را هم گرفتم. تلاش می کنم مطالب بهتر و آبرومندانه تری برایتان بنویسم

  4. ممنون جالب بود خود من که به شخصه با تئوری تکامل مشکل دارم و نمیتونم قبولش کنم

  5. من کامل به تئوری تکامل داروینی معتقدم
    ولی همراه با دستکاری زنتیکی بیگانگان

    به نظر من خود انسان نوعی بیگانه هست که با زندگی در زمین به تکامل رسیده و بدنش با شرایط زمین همسان شده
    نه اینکه کاملا بیگانه باشد ولی درصدی بیگانه است–مثل چیزی که اریک فون دانیکن می گوید

    حالا این تمدن های قدیمی که یا خود بیگانگان که انسان متفکر را پدید آوردند بودند و یا انسان هایی که دستکاری شده بوده اند

    به هر صورت هر چه به تمدن های گذشه بیشتر اشراف پیدا کنیم، رابطه ما با فرازمینی ها بیشتر اثبات خواهد شد

    • کاملا موافقم.فرگشت یا خلقت گرایی خالص اشتباه است.به نظرم موجوداتی هستند که به دلایلی مثلا وجود یک عنصر خاص خیلی زودتر از ما وارد مرحله عالی حیات شده و توان سفر فضا زمان را پیدا کرده اند.سفر فر زمان که میدانید یعنی چه ؟یعنی حداقل برای ما انسانها خدا!

  6. البنه یه فرضیه دیگه هم هست

    اگر ردپا ها مربوط به انسان هایی باشد که به گذشته سفر کرده اند باشد چی؟

  7. سرکار خانم الهام
    زحمات شما در امر ترجمه بر هیچکس پوشیده نیست.من همینجا از شما متشکرم.
    از دیدن نظرات مختلف ناراحت نباشین. بیان نظرات مختلف نشون میده که ماحصل کاز شما حداقل برای چند دقیقه آدمی رو به فکر کردن وادار کرده.
    همچنان مشتاقانه منتظر مطالب خوبتون حواهم بود.
    موفق باشید

  8. با سپاس از دوست عزیز آرمین
    صادقانه بگم تا حالا کسی به نوشته های من اعتراضی نکرده و نظر چندانی داده نشده. اما هر بار که مطالبی از این دست می نوشتم سوزش شدیدی روی ساعد دست راستم احساس می کردم و در جملاتی غلط املایی می دیدم و متوجه شدم اینها مطالبی است که نباید گفته بشه. فکر کردم خوب حتما بیگانه ها نمی خوان اسرارشون فاش بشه. اما چرا؟ اونها که عاشق هرج و مرج و ایجاد وحشت و بزرگنمایی خودشون هستن؟ باز ادامه می دادم. تا مطلبی که درمورد اژدها از یک تمرین کننده خواندم . همان لحظه به این نکته روشن بین شدم که اصولا کارم از بیخ و بن اشتباه بود و حالا استاد بود که میزد روی دستم ، دستش درد نکنه. زوایای دید انسانها متفاوت است و مطرح کردن چنان اطلاعاتی روشن بین کردن انسانها در یک مسیر شیطانی بود
    مثلا شنیدین بعضی ها می گن وقتی می خوابیم … ها می ان سراغمون و بی وزن می شیم و حتی پتو رو از روی ما بلند می کنن و لحافمون مثل بادکنک بالا میره. خوب اتفاقا همین امشب مطلبی از استاد لی خواندم در مورد باز شدن مدارهای انرژی در بدن انسان و در ص 172 در سه سطر آخر . کسی از استاد می پرسد «معلم برای من چه اتفاقی افتاده است ؟ در حالی که قدم می زنم احساس می کنم که از زمین جدا می شوم. همچنین وقتی که در خانه خوابیده ام احساس می کنم پرواز می کنم . حتی لحاف که روی من است مانند یک بالون بلند می شود. » در واقع او کسی است که مدار آسمانی بزرگش باز شده.
    به هر حال از آنجا که تصمیم دارم یک تمرین کننده ی خوب فالون دافا بشوم ، از این اشتباه درس گرفتم و صادقانه به همه اعلام کردم که طرز تفکرم و کارم درست نبوده. اما اگر قبلا کسی انتقادی وارد می کرد باعث می شد عصبانی شوم و بحث کنم و برای اثبات خودم بجنگم. اما از وقتی فالون دافا را شروع کرده ام فهمیده تر شده ام.فالون دافا خوب است و پاسخ بسیاری سوالات و اسرار را می توان در آن یافت. بنابراین تصمیم گرفتم از این به بعد اگر نکته ی جالبی در مورد پاسخ مسائل مطروحه دیدم به آن استناد کنم. اینکه من ربوده شده باشم یا نه مساله ای نیست که ارزشش را داشته باشد درموردش نگران باشم . من اکنون در یک راه درست تزکیه می کنم . پس از چه چیزی باید بترسم. کافی است اطلاعاتی که از صحت آن اطمینان دارم را بدون حب و بغض به دوستان بدهم و از صحت و صداقت جوآن فالون اطمینان دارم.
    حکومت کمونیست چین وقتی دید ظرف مدت بسیار کوتاه قریب 100 میلیون نفر فالون گونگ را تزکیه کردند وحشت کرد و شروع کرد به دستگیری و شکنجه ی پیروان و گرفتن اقرار از آنها که دیگر فالون گونگ تمرین نخواهند کرد و این روند قریب 15 سال است که ادامه دارد.
    حکومتی که تحت امر یک اژدهای سرخ محنت و رنج فراوانی به کسانی وارد کرد که فقط می خواستند تزکیه کنند و انسانهای خوبی باشند و از سه اصل صداقت ، نیکخواهی ، بردباری پیروی کنند. این چیزی بود که شیاطین تاب تحمل ندارند.

    دوستی در مورد ماجرای اژدها نظر داده بود برای گروه سنی سه تا هفت سال. اما باید خدمت ایشون عرض کنم بنا به گفته ی استاد لی هنگجی انسانهای زنده ی حال حاضر از پنجهزار سال پیش از سایر افلاک دور بر روی زمین تناسخ یافتند . یک کودک جسم فیزیکی اش جوان است ، چه بسا جزو اولین گروه بازپیدا شده بر روی زمین باشد و یک روح بسیار کهن داشته باشد و کودکان چون وابستگی های بشری در آنها هنوز بسط نیافته سطح معنوی شان از ما بسیار بالاتر است. تمرین کنندگان فالون دافا هرگز کودکان را دست کم نمی گیرند. در یکی از سایتهای فالون گونگ عکس کودک شش ماهه ای را درحال انجام تمرین 5 فالون دافا دیدم. در این تمرین با چشمانی بسته در مدیتیشن نشسته بود و دستهایش را دو طرف بدنش هم سطح کمر گرفته بود. با آن دستهای کوچکش . حتی هنوز قادر به باز کردن و صاف گرفتن کف دستش نبود. این مرحله از تمرین برای تقویت قدرتهای خدایی است و تمرین کننده باید به مدت طولانی در این وضعیت بنشیند. منهم هنوز اینقدر اراده برای انجام آن ندارم و زود دستهایم را برای انجام مرحله ی بعد حرکت می دهم. لینک عکس کودک

    http://en.minghui.org/emh/articles/2002/5/17/22150.html#.UGUAC5gsmSo

  9. سلام الهام جان. من هم سالهاست که دافا رو تزکیه میکنم. امیدوارم در تزکیه دافا موفق و پیروز باشی.

پاسخی بگذارید

