ما و فرازمینی‌ ها – مکان های اسرارآمیز پخش شده از کانال من و تو


مکان هایی اسرارآمیز در گوشه و کنار زمین وجود دارند و به شکلی غیر قابل توضیح، اکثر بشقاب پرنده ها در حوالیاین مناطق اسرارآمیز دیده شده اند. هواپیما و کشتی های زیادی به دام مثلث بدنام برمودا افتاده و ناپدید شده اند.ناهنجاری های مغناطیسی عجیب محدوده ی سکوت در مکزیک نه تنها موشک ها را از مسیرشان منحرف کرده بلکهبه نظر می رسد حتی باعث کشیدن شهاب سنگها از آسمان به زمین شده است. گفته می شود یک دروازه ی باستانی که در دیواره ای صخره ای در پوئرتا د هایو مارکای پرو حجاری شده، درگاهی است به دنیاهای دیگر. فلات مارکاواسیپر است از آرایش های سنگی ای که ادعا می شود توسط یک تمدن باستانی پیشرفته در آنجا قرار داده شده اند. اما اینمکا ن های عجیب و دیگر نقاطی از این دست چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ آیا ممکن است موجودات فرازمینیباستانی هم از وجود این مکان های اسرارآمیز مطلع بوده باشند؟

پ . ن : با تشکر از دوست عزیزم رامین فخاری.

Posted on سپتامبر 20, 2012, in فيلم بشقاب پرنده, بیگانگان باستانی. Bookmark the permalink. 20 دیدگاه.

  1. سلام
    رامتین جان خبر داری فیس بوک صفحه منو حذف کرده!؟
    همه جا ما رو سانسور می کنن

    • سلام دوست عزیزم. الان دیدم. خب یکی دیگر ایجاد کن.خوش میگذره؟

      • ممنون رامتین جان
        نه بابا وقت ندارم آپدیتش کنم دوباره هم می فهمن مال منه حذف می کنن
        در ضمن حضور من توی فیس بوک بیشتر باعث تبلیغ اونا بود وگرنه من استفاده خاصی اونجا نمی کردم
        حالا هم با اینکارشون آبروی خودشون رو بردن و مسخره بودن آزادی بیان و اطلاعات رو یه بار دیگه نشون دادن
        این کلیپ رو در یه سایت دیگه اگه آپلود کردید بده یا آدرسی که ازش بشه دانلود کرد
        راستی قابل توجه دوستان دیگه مستند ما و فرازمینی ها همون فصل دوم بیگانگان باستانیه

      • ممنون مهدی جان.

      • از vimeo دانلودش کردم از نوید عزیز هم ممنونم

  2. راستی دانلود نمیشه!
    نمیشه جای دیگه آپلودش کنی؟

  3. درود به شما من عاشق تاریخ وباستانشانی پیش از اسلام درایران هستم موضوعی رومیخوام بگم در قسمت اول مستند فرازمنی ها از شبکه من تو یک نقشه از kقاط مغناطیسی زمین منتشر کرد که در یک خط بودن به مانند کی در امریکا جنوبی یکی در مصر که اهرام بود یکی هم در جنوبغ رب ایران نمدونم اونیکه جنوب غرب ایران یه لحضه نشونشدادن چی بود معبد زیگورات بود یا کوه جم اگر وقتشودارید یه برسیبکنید در این باره لطفا یه مورد دیگه هم هست که باید بگم در ایران قبل از هخامنشیان مان چند تمدن داریم که بالای هفت هزار سال تا ده هزار سال قدمت دارن و جالبش اینه که اینها دارای معبد به شکل معبد های کشور پرو هستن که الان چیزی ازش باقی نمونده تمدن تپه سیلک تمدن جیرفت تمدن شهر سوخته در اطراف اردبیل مجسمههای سنگی به قدمت بالای پنج هزار سال به شکل همون مجسمهای کشف شده در پرو پیدا شده چلیپای شکسته قدمتیرن نشانی که ازش هست متعلق به تمدن مارلیکه که یک گردنبنده من با این سطح کم اگاهی حدس میزنم باید ارتباطای باشه لطفادر این زمنیه مطلبی منتشر کنید کوه جم حکوت نمزاره در موردش تحقیقات انجام بشه در کویر لوت ریگ جن نمیزارن تحقیقات انجام بشه چرا؟ یه چیزای هست در این موارد که نمیخوان مردمعادی باخبر بشن

  4. من که مستقیم با دانلود منیجر فیلم در حال پخشو با فرمت flv می گیرم. میخوام یه آرشیو کامل و قابل فهم جمع کنم و به اون کسایی بدم که تو این ده ساله هی منو مسخره می کردن

  5. اونقدر که من از یوفولاوی ها شناخت دارم خودشون از خودشون هیچ شناختی ندارن

  6. اقا عادل میتونم باهاتون در تماس نزدیک باشم هر چی باشه شما محقق یوفو هستید

  7. .مستند واقعا جالب و جزب کننده‌ای هستش. علی هستش

پاسخی بگذارید

