ما و فرازمینی‌ ها – خدایان و فرا زمینیان(امشب ساعت 11 از شبکه من و تو 1)


ما و فرازمینی‌ ها – خدایان و فرا زمینیان

https://i0.wp.com/manoto1.com/Images/Episodes/B2638.jpg
اسطوره ها و افسانه ها از مدت ها پیش به عنوان داستان هایی خارق العاده مورد توجه بشر بوده اند، داستان هایی که خدایان پرقدرت، غول های جهش یافته و هیولاهای ترسناک را توصیف می کرده اند. اما چرا فرهنگ های مختلف، فرهنگ هایی که با یکدیگر تفاوت ها و فاصله هایی بسیار داشته اند، همگی داستان هایی مشابه را بازگو کرده اند؟ آیا ممکن است اسطوره ها و افسانه ها گزارش هایی عینی از فضانوردانی باستانی باشند که بر روی زمین فرود می آیند؟ متون باستانی پرند از داستان هایی درباره ی تعامل خدایان با انسان ها، اهدای دانش و فناوری از طرف خدایان به انسان ها و حتی باردار شدن زنان انسانی از سوی آنها. آیا ممکن است نیمه خداهای اساطیری، نتایج همخوابگی بیگانه های فرازمینی و انسان ها بوده باشند؟ آیا ممکن است کلید حلقه ی گمشده ی تکامل و تسریع پیشرفت تمدن انسانی در دستان بیگانه های فرازمینی باشد؟ آیا ممکن است انسان امروزی نتیجه ی دخالت بیگانگان در زمین باشد؟
Posted on سپتامبر 8, 2012, in 2012, فيلم بشقاب پرنده. Bookmark the permalink. 19 دیدگاه.

  1. سری اولشو نتونستم ار من وتو ببنم ولی عالی بود! فوق العاده بود… امیدوارم ابن سری هم عالی باشه… خیلی کار خوبیه اطلاع رسانی مکنی رامین جان، دست شما و بچه های کانال درد نکنه، بازم ممنون از اطلاع رسانی به موقع.

  2. با سلام
    جالب بود
    ممنون از اطلاع رسانيتون

  3. رامتین جان لینک یوتوب نداره دانلود کنیم.
    Do something My dear!

  4. من دیدم
    برنامش عالی بود

  5. امیدوارم بتونم یه لینک دانلود ازش پیدا کنم چون نتونستم ببینم. ولی به نظر من فرازمینی ها خیلی انسانها رو سر همین قضیه به بردگی کشیدن و خیلی هاشون رو گمراه کردن و هنوزم دارن این کارو انجام میدن. اینقدر هم وجود ندارن که با یه اسم بیان جلو. اینقدر اسمای جورواجور دارن که ما اصلا نمی دونیم با کی طرفیم

  6. لینک دانلود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟، لطفا…

  7. راستی من قسمت اول این فیلم رو دارم تبدیلش کردم 430 مگ شده اگه جایی رو سراغ دارید تا اپلودش کنم ملت شهیدپرور دانلود کنن حالشو ببرن

  8. آقا من پیدا کردم دانلود قسمت اول از این لینک
    http://aufo.persianblog.ir/post/375/
    و قسمت دوم (خدایان و فرازمینیان ) از این لینک

    رامتین جان یک قدم ازت جلوترما، دی ی ی ی

    • با سلام خدمت شما دوست عزيز
      ما سعي بر اين داريم كه 26 قسمت اين مستند را براي شما عزيزان جمع آوريم كنيم و براي شما به اشتراك بگزايم
      با سپاس
      آرش

    • عباس فریمن

      دوستان چرا اینقدر خودتون رو اذیت میکنید؟! بنده هر 5 فصل این برنامه رو از سایت های تورنت دانلود کردم و زیرنویس فارسیش رو هم گرفتم. حتی قسمت دوازدهم فصل پنجم رو هم دیدم که همین دو هفته پیش پخش شد. یکی از این دو سایت رو برید و کلمه Ancient Aliens رو سرچ کنید کلی فایل از این برنامه بهتون میده. البته اینم بگم که دانلود کردن با سیستم تورنت یک چیزی مثل rapidshare و مگاآپلودهستش و شما برای دانلود کردن فایلهای موجود در آن به برنامه هایی مثل Flashget ، Bittorrent و utorrent نیاز خواهید داشت

  9. اگر دوستان بخشی از کتاب گمشده انکی را بخوانند متوجه میشوند در ترجمه لوحه ها هم از ارتباط جنسی آنوناکی نه با زمینی ها بلکه با نژاد جهش یافته ای که خودشان ایجاد کرده بودند ولی قابلیت تولید مثل نداشتند میشوند …
    اگر محققی پیدا شود که در راستای این مطالب کتاب شاهنامه را بررسی کند مطالب خیلی زیادی از دیوها و نژادهای دورگه مثل رستم و زال که هم نیرو و هم اندازه آنها خیلی زیاد بوده میتونیم پیدا کنیم ،، من شخصاً به درستی داستانهای شاهنامه خیلی اعتقلد دارم…

  10. عباس فریمن

    ببخشید دوستان یادم رفت اسم سایت ها رو بنویسم:
    http://thepiratebay.se
    http://isohunt.com

پاسخی بگذارید

