مشاهده یوفو در پرواز ژاپن


دیالوگ

صحبت کننده

زمان

[دو هواپیما, در ساعت 5:11 در 500 تا 100 فوتی کابین خلبان توجه را جلب کرد]

ARTCC

5:18

مرکز کنترل, هواپیمای 1628 صحبت میکنه, آه, آیا ترافیکی دارید,آه, در موقعیت ساعت 7 ؟

JAL-1628

5:19:15

هواپیمای 1628 نامفهوم , دوباره تکرار کن….

AARTCC کارل هنلی

5:19:24

آیا تراقیکی بالای سر ما دارید؟

JAL-1628

5:19:28

هواپیمای 1628 نه.

دریافت شد.

AARTCC

5:19:32

آه, دریافت شد و ,آه , ما در دیدمون , آه, دو ترافیک ,آه , در جلوی خودمون تفریبا در یک مایلی.

JAL-1628

5:19:36

هواپیمای 1628 , دریافت شد, آیا شما …,آه ,  میتونی هواپیما رو شناسایی کنی؟

AARTCC

5:19:49

آه , مطمئن نیستیم, اما درست روبروی ماست.

JAL-1628

5:19:58

هواپیمای 1628 , دریافت شد. با هاش ارتباط برقرار می کنیم و , آه میتونی بگی تو چه ارتفاعیه؟

AARTCC

5:20:04

آه , تفریبا هم  ارتفاع ماست.

JAL-1628

5:20:14

هواپیمای 1628 دریافت شد.

می خوای ارتفاعت رو کم و زیاد کنی؟

AARTCC

5:20:21

آه , نه , منفی.

JAL-1628

5:20:27

هواپیمای 1628 , اگه میتونی نوع هواپیما رو شناسایی کن, آه , و اگه میتونی نظامی یا غیر نظامی بودن اونو شناسایی کن.

AARTCC

5:21:19

هواپیمای 1628 صحبت میکنه. ما نمیتونیم نوعش رو تشخیص بدیم,آه, اما میتونیم ببینیم, آه,  چراغ های ناوبری اونو.

JAL-1628

5:21:35

دریافت شد, آقا.  رنگ های چراغ ها رو بگو.

AARTCC

5:21:48

رنگ , آه, سفید و زرد, فکر  میکنم.

JAL-1628

5:21:56

سفید و زرد.

ممنون.

AARTCC

5:22:03

[بررسی هایی را بر اساس ترافیک هوایی و همچنین رنگ ها انجام میدهند . استعلام هایی را نیز از سایر مراکز می گیرند و لی بی نتیجه است.

AARTCC

5:21

بعد از سه تا پنج دقیقه دو پرنده موقعیت خود را بدون اطلاع به آ آ آر تی سی سی تغییر می دهند , تلاش کاپیتان هم برای گرفتن عکس بی نتیجه می ماند.

[ درخواست اطلاعات در مورد هوا و ابر ها]

AARTCC

5:22:11

[ اطلاعات هواپیما نامفهوم است و از آنها درخواست می شود که فرکانس خود را تغییر دهند]

AARTCC

5:22:41

[گزارش مبنی بر این است که ایرهایی در زیر آنها دیده می شود]

JAL-1628

5:23:05

و حالا هدف , آه ,  تراقیک ناپدید شد. ما نمیتونیم ببینیمش.

JAL-1628

5:23:13

اختلالات پس از 10 تا 15 دقیقه به حال نرمال در آمد.

هواپیمای 1628 دریافت شد. و من پاسخی از آن شی دریافت نکردم.

AARTCC

5:23:19

 

مشاهدات:

در 17 نوامبر سال 1986 کارکنان پرواز هواپیمای ژاپنی بوئینگ 747 سه شی ناشناخته (یوفو) را بر فراز آسمان شرقی آلاسکا در غروب آفتاب مشاهده کردند.

https://i2.wp.com/i.ytimg.com/vi/7iSzjoGwxG4/0.jpg

و اشیا از سمت چپ(تاریک) هواپیما به سمت راست (روشن تر) حرکت می کردند.

در آخر دو شی اول را هر سه کارکنان هواپیما دیدند. کاپیتان کنجو ترائوچی یک خلبان کار کشته با تجربه پرواز 10000 ساعت و همچنین تجربه خلبانی هواپیماهای جنگی در کابین خلبان در سمت چپ نشسته بود؛ کمک خلبان تاکانوری تامفوجی در سمت راست نشسته بود و مهندس پرواز یوشیو سوکوبا نیز حضور داشت.

هواپیما در تنظیمات خلبان اتوماتیک در ارتفاع 110000 متری در ساعت 5:09 عصر به سمت تالکنتا در آلاسکا قرار داشت.

 دو شیء:

ساعت 5:11 عصر.

کاپیتان ترائوچی در سمت چپ خود در دور دست و حدود 610 متر پایین تر از خود متوجه دو شیء شد که بسیار شبیه هواپیماهای نظامی بودند.

در ساعت 5:18 یا 5:19 عصر آن دو شیء فاصله خود را به 150 تا 300 متری جلوی هواپیما رساندند.

کاپیتان ترائوچی اینطور آن اشیا را توصیف می کند که:» آن چیز ها طوری حرکت می کردند که انگار هیچ جاذبه ای وجود ندارد! سرعتشان بالا رفت سپس متوقف شدند بعد از آن با سرعتی هم اندازه ما پرواز میکردند طوری که به نظر در کنار ما ایستاده بودند.سپس با نوری خیره کننده به مدت 3 تا 7 ثانیه که با تابشی فوق العاده گرم همراه بود مواجه شدیم و بعد از 3تا 5 دقیقه پهلو به پهلوی ما به مدت 10 دقیقه حرکت می کردند.»

حرکت آن ها طوری بود که هواپیما حرکت موجی پیدا کرده بود که از روی دماغه هم مشخص بود هواپیما تکان میخورد.

هر کدام از اشیا دیسک شکل بودند و قسمتی از آن هم که شبیه دماغه هواپیما بود مستطیل شکل بود همچنین قسمت تیره  و مجزایی هم در مرکز آن ها قرار داشت که کاپیتان بیان می که زمانی که از زاویه دیگری نیز مشاهده می شدند شکلی مانند سلیندر داشتند.

این اشیا در 5:23:13 عصر در افق شرق ناپدید شدند.

سفینه مادر:

در جایی که اولین شیء ناپدید شد کاپیتان ترائوچی متوجه پرتوهای نور کمرنگی شد که بر ارتفاع, سرعت, و موقعیت آنها تاثیر گذار شده بود.

تنظیمات رادار تا شعاع 46 کیلومتری بود و کاپیتان در مورد حضور این اشیا در موقعیت ساعت 10 و فاصله 13.9 کیلومتری به ای تی سی اطلاع داد که آنها چیزی نیافتند اما برطبق المنت ریس در جهتی که هواپیمای ژاپنی حرکت می کرد برای چند دقیقه چیزی مشخص بوده که بصورت مواج حرکت میکرده .

زمانی که به روشنایی های شهر رسیدند باعث آشکار شدن شیء دیگر شد که ترائوچی اعتقاد داشت یک سفینه مادر غول پیکر به اندازه 2 هواپیمای باری دیده است و پس از مشاهده تلاش می کند که مسیر هواپیما را از آن دور سازد در حالی که شی دنبال آنها می رفت و از ارتفاع 35000 فوتی به 31000 فوتی با 360 درجه تغییر حرکت می کرده.

حتی رادارهای کوتاه برد فرودگاه فیربانک نیز آن را ثبت نکرده بودند.

ای تی سی مداخله ارتش را پیشنهاد کرد تا آنها را به سلامت به مقصد برساند انا با مخالفت ترائوچی مواجه شد, سرانجام هواپینای 1628 ژاپن در ساعت 18:20 به سلامت به زمین نشست.

پس از واقعه:

کاپبتان ترائوچی اظهار داشت که بر طبق گزارشات اف اف ای آن شی یوفو بوده است.

در دسامبر 1986 ترائوچی مطلب را به دو خبرگذاری کیودو اطلاع داد.پس از این کار هواپیمایی ژاپن بسرعت وارد قضیه شد و او را پشت میز نشین کرد و همچنین ممنوع المصاحبه که سرانجام او در کانتو بازنشست شد.

خبر گزاری کیودو با مرکز اطلاعات اف اف ای , پل استوک ارتباط برقرار کردند و از صحت موضوع اطمینان یافتند.

در پی این موضوع اف اف ای ناحیه آلاسکا با جان کالاهان رئیس بخش تحقیقات در مورد تصادفات میخواستند ببینند که چه چیزی باید در مورد این یوفو ها بگویند.

جان کالاهان از هر حادثه ای بی خبر بود و اظهار داشت که این اشیا بسیار مشابه بمب افکن اند!

او از مسئولان خواست برای واگذاری مطلب به مرکز تکنیکی نیوجرسی اقدام کنند و نوارهای صوتی و ویدئویی و همچنین رادار ها را نیز بازبینی کنند.

یک روز بعد دونالد دی انگن از اف اف ای که بیش از نیم ساعت نوارها را بررسی کرده بود خواست تا یک جلسه ای را آماده کنند تا به گروهی از مسئولین حکومتی توضیحاتی دهد و همچنین عنوان کرد تا قبل از آن صحبتی از این قضیه جایی درز پیدا نکند.

جلسه با حضور اف بی آی , سی آی ای , و گروه تحقیقاتی پرزیدنت ریگان همراه بود تمام حاضرین مطلب را سری دانسته و بیان کردند این جلسه به هیچ عنوان نباید عمومی شود.

بعد از سه ماه در 5 مارس 1987 اف اف ای نتایج بدست آمده را در یک کنفرانس عرضه کرد.

پل استوک بیان می کند که ما تجهیزات کافی برای اثبات چیزی در آن منطقه را در اختیار نداریم و می افزاید که ما نمیتوانیم دیده های کارکنان هواپیما را رد کنبم اما چیزی را که آنها دیده اند را نمی توانیم اثبات کنیم همچنین پس از کنفرانس اسنادی در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.

:AS-53 UFO پرواز

در 29 ژانویه 1987 در ساعت 6:40 دقیقه عصر پرواز 53 هواپیمایی آلاسکا یک شی را که در ارتفاع11000 متری و 97 کیلومتری غرب مک گراث با سرعت زیادی حرکت می کرد را مشاهده کردند و رادار آن یک شی بزرگ را در منطقه ساعت 12 و فاصله 40 کیلومتری نشان میداد.

آنها نمی توانستند تشخیص دهند که شیء یا نوری در آنجا قرار دارد چیست آنها فقط متوجه بودند که فاصله آن از رادار به سرعت زیاد می شد در یک ثانیه 5 مایل به فاصله اش اضافه کرد که سرعت آن 290000 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شد در حالی که طبق گزارشات سرعت هواپیما یک مایل در ثانبه یعنی حدود 5800 کیلومتر بر ساعت بود.

شیء باز هم خارج از دسترس رادارهای ای آر تی سی سی بود و نتوانست ادعاهای خلبان را اثبات کند.

 

دیالوگ

صحبت کننده

زمان

مرکز, پنجاه و سه صحبت میکنه.

AS-53

18:39:29

آلاسکا 53 , بفرمایید.

ZAN

18:39:30

ترافیکی , آه, در این ناحیه وجود داره؟

AS-53

18:39:33

آه,  من یکی از سمت انکوریج بع مک گراث می بینم. این پایپر ناواجو در 12000  و ,آه, و در فاصله ای مشابه رایان ایر راش صفر دو تخمین زده میشه بر فراز مک گراث  صفر چهار صفر هشت در دو پنج صفر .

و هواپیمای دیگه ای دیده نمیشه.

ZAN

18:39:36

باشه ما فقط  در مورد ارتفاع خودمون کنجکاو شده بودیم,آه ,  در راس آن جهت, متشکرم.

خبری از یوفو اخیرا نداشتید؟

AS-53

18:39:52

خوب, ما آماده پاسخ و کمک به شما هستیم, آه, می تونی بهم بگی, آه, موقعیت هواپیما رو؟

ZAN

18:40:10

بله, فقط زیر رادارمونه. و تقریبا یه مایل بر ثانیه سرعت داره. فقط کمی از راست جلوتر از ما بود و ناپدید شد.

AS-53

18:40:15

آلاسکا 53 , دریافت شد. و , آه, آه,  آیا شما هواپیما یا چیزی شبیه اونو دیدین؟

ZAN

18:40:26

منفی. ما فقط بالا پایین شدنش در رادار رو دیدیم, آه, ترافیک . , آه ,  و ناگهان ناپدید شد.

AS-53

18:40:32

آلاسکا 53 , دریافت شد. آماده به کار باش لطفا.

ZAN

18:40:41

انکوریج . آلاسکا 53 , مک گراث.

AS-53

18:44:31

آلاسکا 53 بفرمایید.

ZAN

18:44:34

53 مک گراث در صفر سه چهار چهار سطح سه پنج صفر. انکوریج صفر چهار یک چهار برای فرود.

AS-53

18:44:36

آلاسکا 53 , دریافت شد. با مرکز یک یک هشت نقطه ی دو شش صفر دی ام ای جنوب شرقی مک گراث ارتباط برقرا کن. و من فقط چکش می کنم, ما هواپیمای نظامی آماده به کار نداریم. و مطمئنا نظامی نیست.  ,آه,  آیا  شما چیز دیگه ای مثل ارتباط داشتید؟

ZAN

18:44:45

آه , نه قربان.

AS-53

18:45:03

آلاسکا 53 می بینمت بعدا روز خوبی داشته باشی.

ZAN

18:45:06

[پیام نامفهوم]

AS-53

18:45:08

منبع:     http://www.ufocasebook.com

پ . ن : با تشکر فراوان از  پوریای  عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

ایمیل  وبلاگ BLOG.UFOLOVE@YAHOO.COM

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

Posted on اوت 29, 2012, in بشقاب پرنده, رويت بشقاب پرنده ها در جهان. Bookmark the permalink. 8 دیدگاه.

  1. خیلی جالب بود ، ممنون ، یوفو هایی که توسط خلبان ها دیده میشه ، از واقعی ترین مشاهدات هست ، چون به آسمان و بیشتر اشیاء آسمانی آشنا هستند ، احتمال اشتباه کردنشون کمتره

  2. با سلام

    فسيل تازه كشف شده در شمال كنيا و كشف یک نژاد جدید انسان
    http://www.epicweird.com/new-human-race-found

  3. سلام .مرسی مطلب واقعا جالبی بود

  4. اين «آه» اين وسط چكاره بود ؟؟

    • این آه همون گپ فیلره که خلبانها موقع صحبت با برج مراقبت میگن یه جور کلمه که سعی میکنن جملاتشونو کلمه کلمه کنن تا بهتر و کاملتر به برج مراقبت برسه!

  5. سلام آقا رامتین من امروز یک خبری رو در سایت یاهو دیدم درمورد همون شیی که کف اقیانوس بود
    http://en-maktoob.news.yahoo.com/mysterious-baltic-sea-object-glacial-deposit-154845865.html

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: