ارسال تصاویر اشیای پرنده ناشناخته از سوی کیوریاسیتی در مریخ


مریخ‌نورد «کنجکاوی» اخیرا تصاویری را به زمین ارسال کرده که در آن‌ها اشیای پرنده ناشناخته‌ای دیده می‌شوند.

 به گزارش  روزنامه «هافینگتون‌پست»، انتشار عکس‌‌ها و فیلم‌هایی که اخیرا کاوشگر کنجکاوی از مریخ ارسال کرده، شایعات در مورد وجود فضایی‌ها را افزایش داده است.

مریخ‌نورد «کنجکاوی» که اوایل ماه جاری میلادی در عملیاتی نفس‌گیر توانست با موفقیت در مریخ فرود آید، اخیرا تصاویری را به زمین ارسال کرده، که در برخی از آن‌ها اشیای پرنده ناشناخته‌ای قابل مشاهده‌ است.

با انتشار این تصاویر، شایعه وجود یوفوها (اشیای پرنده منتسب به موجودات فضایی) بیش از پیش افزایش یافته است.

در همین حال، برخی محققان تلاش کرده‌اند با استفاده از فیلترهای تصویری ماهیت این اشیای پرنده را مشخص کنند، با این حال هنوز به درستی مشخص نشده که این پرندگان ناشناخته، دقیقا چه چیز هستند.
البته گفته شده که ممکن است این اشیا ماهواره‌، شهاب‌سنگ‌، و یا بازمانده‌هایی از قطعات جدا شده از مریخ‌نورد در حین فرود باشد.

Posted on اوت 24, 2012, in موجود فضایی در مریخ, بشقاب پرنده, حيات در ماه و مريخ. Bookmark the permalink. 23 دیدگاه.

  1. محمد نصیب زاده

    از یه چیزی خیلی لجم گرفته !اکثر عکسهایی که از اشیاءپرنده ناشناس گرفته میشه باید تار باشه یا همون بخش عکس خراب شده باشه یا هوا مه آلود باشه!!!!!!!!!!!!!به نظر شما این مشکوک نیست؟؟؟ عکسهای کاوشگر کنجکاوی برای اولین بار باکیفیت hdفرستاده میشه حالاچطور همون عکس مربوط به یوفو باید تار ومغشوش باشه!!!!!!!!!!!!؟؟

  2. راستي تا تاريخ موعود براي نابودي جهان حدود سه ماه مونده ها!

  3. ینی تو دلمون موند یه عکس با کیفیت از اینا ببینیم، من نمیگم یوفو وجود نداره ولی این یوفوها ظاهرا کار انسان هستن که دارن از اسم یوفو و آثار به جا مونده از یوفوها در دوران باستان،سوء استفاده میکنن ،خدا میدونه برا چی و چی در سر دارن از این کارا 🙂

  4. عزیزم عکسهای این کاوشگر با دوربین ۲ مگا پیکسلی گرفته میشه و فرستاده میشه hd رو از کجا در آوردی؟ به سایت ناسا مراجعه کن

  5. مشكوك تر از اون اينه كه چي شده ايندفعه نسا تصميم گرفته حتي جزئيات ارسالي كاوشكرش را هم عمومي كنه كاري كه تا بحال سابقه نداشته معمولا»بعد از ماهها بررسي و مميزي يه چند تا عكس بيابون نشون ميدادند ميگفتند اينجا شمال دره راكي در غربي ترن اتشفشان جنوب مريخ است «حالا يعني كجاي مريخ خدا داند.اين مدلي حرف ميزدند كه بعدا»هر طوري دلشون بخواد بپيچونند ولي حالا بفاصله چند روز عكسهاي نشان ميدهند كه تا بحال جنبه سري داشته و صاف و ساده ميگن اشيا پرنده ناشناخته!!!!!!

  6. برخلاف دید قبلی اکثر فیزیکدانان که معتقد به ایجاد حیات در منطقه گلدیلاکس بودند با امکان بوجود امدن حیات ابتدا در قمرهای زحل و همچنین تصور امکان حیات در شرایط نا مربوطتر و غیر فیزیک ممکن زمینی بعد از دیدشدن حیات در اعماق اقیانوسها در کنار اتشفشانهای زیر اقیانوسها و استفاده از انرژی انها حالا دید وسیعتری نسبت به امکان حیات در سیارههای گاه دورتر و یا نزدیکتر به خورشیدها بوجود امده این یک دوما حیات اگاه وعالی توان باز تولید خود را در بارها مرتبه تکرار ازمون و خطا در هر سیارای را خواهد داشت سوما الینجا یک جای خاص است یک ازمایشگاه با کنترولرهای متفاوت و پیرامون ان ایستگاههای لازم برای دیدن و ازمودن ایجاد کلونی انسان ( بنابر مصلحتهایی بعد از کشمکشهای فراوان برای تسلط و توازن و ترکیب نوع خاص بساط بسیاری از انواع از اطراف محیط ازمون برچیده شده و حالا اثار باستانی ان برجا مانده است ) چهارما نه عقل که احساس به من میگوید ما از این دنیای ازمون وخطا به لحاظ امکان دیدن ازمایشگر و….. به محیط دیگری خواهیم رفت وبا حقایق دیگری روبرو میشویم که شاید اجتناب ناپذیر باشد……تمام

  7. ممنون و درود بر نصیب زاده عزیز

  8. يادتون نره كه كه حدود ده پانزده سال پيش ناسا كاوشگر گاليله رو داخل جو مشتري فرستاد و از نتايج اين عمليات حتي يك كلمه منتشر نكردند.

  9. چرا یه سری به سایت ناسا نمی زنید؟ تمامی عکسها با توضیحات رو می تونید در لینک زیر ببینید و بخونید. خوشتون می یاد با چند تا واسطه مطالب دروغ بخونید

    http://www.nasa.gov/mission_pages/msl/multimedia/latest-images-collection_archive_3.html

  10. یک طرح باورنکردنی زیبا و پیچیده از حلقه های کشتزار
    همین امروز 5 شهریور
    http://www.cropcircleconnector.com/2012/hackpenhill3/hackpenhill2012c.html
    فکر میکنم این طرح جدید ارزش یک مقاله رو داشته باشه 🙂
    هیچ دستگاه و تکنولوژی انسانی نمیتونه در مدت یک شب تا صبح این طرح رو انقدر دقیق با این ابعاد ایجاد کنه.
    دو سه تا عکس از اشیاء معمولی و تار و بی کیفیت میبینیم و این همه تحلیل و بحث در موردش میشه.
    چرا هیچ کس روی این طرح های معجزه آسا بحث نمیکنه؟ برام جای سوال داره.

    عادل

  11. عادل جان به نظرت ما وقتی کنار خونه ی مورچه ها یه چیزی می کشیم اون ها توجهی می کنند؟

    • احمدرضای عزیز مثال زیبایی زدی.
      راز ها بی نهایت و ما بی اطلاع وسردرگم در چیزایی که آشکارند…

  12. محمد نصیب زاده

    به حال من هیچ فرقی نمیکنه که کسی حرفم رو باور کنه یا نکنه .ولی من چند سال پیش مشتاق مسئله بودن یا نبودن آن شدم وسعی کردم دربارش تحقیق کنم تنها دلیلی هم که داشتم این بود که چه از زمان کودکی چه در بزرگسالی بارها درخوابهام اونها رو روئیت کرده بودم ولی در بیداری هیچ اثری از اونها ندیدم که هیچ تا تونستم مزخرفات وتوهمات عجیب وغریب درمورد اینها خوندم که دیگه خسته شدم .تا یک شب که بصورت طاق باز خوابیده بودم توی حیاط منزل قدیمی (الان به لطف دولت فخیمه اجاره نشین شدم!) رو به آسمان وداشتم به موضوعی فکر میکردم که متوجه شدم یک ستاره مابین ستاره های دیگه داره با سرعت بسیار زیادی ولی بطور مارپیچ یعنی کاری که هیچ فضا پیمایی یا شهابی اینطورحرکتی نمیتونه داشته باشه حرکت عجیب این مانور این شیئ نورانی مطمئنم کرد که این باید یوفو باشه وسعی کردم خیلی جدی دربارش تحقیق کنم سخن طولانی میشه… نتایج تحقیقاتم رو خیلی سریع وخلاصه میگم شاید باورش سخت باشه ولی صددرصد بهش ایمان دارم ..درجهان ما یعنی این دنیا یی که هستیم (بی نهایت کهکشان وجود داره وبینهایت خورشید وجود داره وبی نهایت (ساکن) درسیارات زندگی میکنند که خیلی از اونها با انسان هیچ فرقی نمیکنند!!!) فرازمینیهایی که با ما درتماس هستند دو گروه هستند آنهایی که ازبعد دیگر می آیند وبسیار بسیار پیشرفته تر(از نظر تکنولژی نه نژاد)از ما هستند وهمچنین مراتب روحی بسیار عالیقدری دارند ومطیع محض پروردگار عالم هستند درظاهرمانند فرشتگان هستند ولی فرشته نیستند!!و مامور به نظارت بعضی کرات هستند…از جمله زمین .گروه دوم که بسیار شرور واز دنیای اسفل یعنی همون ملکوت سفلی که عالم جن وشیاطین باشه میان ولی بسیار به ندرت دیده میشن واز ترس(دواها) همان گروه… اول جرات ماندن در زمین ندارند . دواها یا فرازمینیهای عالی قدر از زمانهای بسیار کهن با انسان درارتباط بودن وهستن ولی بخاطر تعهدی که میگیرن غالب افراد حتی کسی تا بعد از مردنشان هم از این ارتباط خبردار نمیشه !ولی یک قدیس یا فرشته نیستن واین قابلیت به مقامات روحی رسیدن درهمه انسانها وجود داره وازمقام آنها هم بسیار بیشتر پیشرفت میکنند…ودیگه اینکه دلیل دیده شدن آنها درخواب کسانی که هرگزچنین چیزی ندیده توانایی خاص آنها در ارتباط با ضمیر ناخودآگاه انسانهاست…

    • صد درصذ حرفای شما رو باور میکنم نصیب زاده عزیز

    • داش محمد سلام الان که ساعت 1 بامداد هستش تو سال 2013 هستیم این نظری که دادی رو 5 دقیقه پیش خوندمش درسته توسال 2012 مطلبتو نوشتی ولی من الان دیدمش. خیلی تعجب کردم نورهایی که دیده بودی تو بین ستاره ها و خواب هایی از موجودات فرازمینی دیدی دقیدقا» برای خودم هن هم همچین اتفاقی افتاده دو سه بارم دیدم یه بار که تو دوران خدمتم داشتم نگهبانی میدادم به آسمون نگاه کردم دیدم چند تا نور بین ستاره ها در حال حرکت هستش سرعتی که داشتند فوقلعاده وحشتناک بود تو اون لحظه با خودم گفتم این نورهایی که دیدم اصلا» شهاب سنگ نبود چون شهاب سنگ نورش کمتر از 2 ثانیه طول نمیکشه ناپدید میشه ولی من این نورهای تو آسمون رو 5 دقیقه داشتم تماشا میکردم میرفتند و میومدند انگار خود ستاره داره حرکت میکنه یک با ر دیگه ای که دیدم دقیقا» تازه خدمتم تموم شده بود به دیلمان رفتم و ما شباها میرفتیم بیرون بالای کوه دوباره همون قضیه نه برایه من بلکه چند تا از دوستام که با من بودند تکرارشد خیلی جالب بود یه مدتم که خیلی خوابهاشون میدیدم و من مطمئئئئئئئئئئئئئئئنم اون نورها نورهایبشقاب پرنده ها یا دمو دستگاه های موجودات هوشمند بود با تشکر.

  13. من به شخصه تو این تابستون که بیرون میخوابیدم خیلی از این قبیل اشیا رو دیدم . انگار این سالها حضورشون خیلی بیشتر شده .

  14. من هم دقیقا نورهایی ستاره مانند وبدون هیچ چشمک زدنی رو دیدم که بسیار ریز هم بودند و مسیری مستقیم رو طی می کردند این نورها به رنگ ستاره های معمولی بودند تاکید میکنم که تک رنگ هم بودند . من زمانی که برای لحظاتی بقصد یافتنشون به آسمان شب با چشمان غیر مسلح دقیق میشدم موفق به رویتشون میشدم.اول با خودم فکر می کردم که ممکنه هواپیما یا دست کم فضاپیماهای خارج از جو باشه ولی هیچ وقت قانع نشدم.

پاسخی بگذارید

