راهنمایان ما – سفر روح (8)


راهنمایان ما

تا به حال سوژه ای نبوده است که صحبت از راهنمایش نکند. در تمام جلسات خواب مصنوعی موضوع راهنما کم و بیش مطرح می شود.

غالباً سوژه ها قل از دیدن چهره و یا شنیدن صدای راهنما، حضور او را حس می کنند. تشخیص راهنما و آشنا شدن با او به فرد این احساس را می دهد که یک قدرت گرم، مهربان و مبتکر همواره با آنها همراه است.

به کمک راهنمایان، ما به هویت خودمان و بقای روح پی می بریم و با موضوع زندگی های متوالی آشنا می شویم. هر اندازه روح پیشرفته تر باشد، راهنمای بالاتری برایش تعیین می شود.

سوژه ها گاهی راهنمایان خود را با نامهای معمولی خطاب می کنند، گاهی هم آنها را با اسامی عجیب و غریب می خوانند. غالباً می شود ریشه ی آن اسامی را در یکی از زندگی های قبلی سوژه که تحت نظر آن راهنما بوده است، پیدا کرد.

این مربیان با مهارت و روش آموزشی خود به تصحیح اعمال و حتی افکار ما می پردازند. بیشتر اوقات ایده هایی که ما مدعی هستیم از خودمان است، در واقع توسط یک راهنمای دلسوز به ما القاء می شود.

این راهنمایان در مراحل سخت و در گرفتاری های زندگی زمینی همواره موجب دلداری ما می شوند، به خصوص در دوران کودکی که ما نیاز به تسکین و آرامش داریم.

بعضی از راهنمایان جوان هستند و در زندگی های قبلی خود توانسته اند بر صفات منفی خاصی که مبارزه با آنها بسیار مشکل بوده است، فائق آیند و حالا راهنمای روحهایی شده اند که با همان صفات و همان مشکلات رفتاری روبرو می باشند.

سوژه ی گزارش شماره ی 18 وقتی در حالت خواب مصنوعی متوجه شد که راهنمایش، اووا، هم اکنون یک زندگی زمینی را می گذراند، بسیار هیجانزده و متعجب گشت.

گزارش شماره ی 18

– آه خدایا! می دانستم! می دانستم چیز خاصی در مورد او هست.

– در مورد چه کسی؟

– پسرم، اووا الان پسر من است، او براندن است!

– یعنی پسر تو واقعاً همان اووا راهنمایت است؟

– بله، بله ( با خنده و گریه تؤام ) می دانستم! از همان روز که به دنیا آوردمش احساس می کردم، او به نحو دلپذیری آشنا به نظرم می رسید، حالت خاصی برایم داشت، خیلی بیشتر از یک نوزاد معمولی بود.

– روزی که به دنیا آمد، چه چیزی فهمیدی یا احساس کردی؟

– واقعاً نمی دانستم، اما در درونم احساس خاصی داشتم، نه فقط آن احساسی که تولد اولین فرزند به مادر می دهد. احساس می کردم که این موجود آمده که مرا کمک کند، متوجه هستید؟ چقدر عالی است! این واقعیت دارد، او خودش است!

(من سعی کردم قبل از ادامه صحبت ، سوژه را آرام کنم. چون آنقدر با نا آرامی و هیجان به این طرف و آن طرف تکان می خورد که نزدیک بود از روی صندلی راحتی بیفتد)

– چرا فکر می کنی که این مرتبه اووا به صورت فرزندت به دنیا آمده؟

– (با حالت نسبتاً آرام، ولی هنوز گریه می کرد) برای این که در این دوران سخت کمکم کند، در این دورانی که افراد اطراف من حاضر نیستند مرا قبول کنند. حتماً او می دانسته که من وارد یک مرحله بحرانی و سخت از زندگیم شده ام و می خواسته به صورت پسرم بیاید. قبلاً در این مورد با او حرف نزده بودم، اما چقدر عالی است! حالا می فهمم، خدایا چه لطف بزرگی به من شده است! در اوایل حاملگی حتی مطمئن نبودم که این بچه را نگهدارم، حالا درست می فهمم چه خبر است!

سوژه ها در حالت خواب مصنوعی متوجه می شوند که راهنمایان بلافاصله در حل مشکل آنها اقدام نمی کنند، بلکه به نحوی راه را روشن می کنند تا خود شاگرد بتدریج جلو برود. به نظر من، ما وقتی از یک نیروی برتر معنوی طلب کمک می کنیم، نباید تقاضای تغییر فوری کل وضعیت را داشته باشیم. نحوه ی پیشرفت ما در زندگی بر اساس برنامه ریزی است، لذا من توصیه می کنم که ما قدم به قدم و مرحله به مرحله طلب کمک نماییم و در همه ی اوقات آمادگی روبرو شدن با وضعیتهای ناگهانی را نیز داشته باشیم.

راهنمایان ما را کمک می کنند تا بتوانیم، تنهایی وانزوایی را که هر روح در موقع تولد و شروع یک زندگی زمینی جدید با آن روبرو می شود، تحمل کنیم. هر قدر هم اعضای خانواده مان در زندگی زمینی به ما محبت کنند، باز ما این تنهایی را احساس می کنیم.

http://reyhaaneh.blogfa.com

Posted on ژوئیه 20, 2012, in سفر روح. Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. از این افرادی که به این طریق هیپنوتیزم میکنن در ایران هست؟ من نیاز مبرمی دارم

پاسخی بگذارید

