هزارمین مطلب وبلاگ


به نام خداوند بی همتا

درود بر خوانندگان عزیز

با لطف خدا و یاری دوستان خوبم در ترجمه و ارسال مطالب و همچنین قرار دادن مطالب دیگر وبلاگ ها در این زمینه ها با ذکر منبع ، این وبلاگ بعد از 3 سال به 1000 امین پست خود رسید.

در اینجا خواستم از همه دوستان عزیزم که برای این وبلاگ زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم که تمام زحمات وبلاگ برای تهیه مطالب را به عهده داشتند و بنده فقط و فقط مطالب را در وبلاگ درج میکردم.

امیدوارم خدا یاری دهد و بقیه این راه را هم با کمک دوستان و خوانندگان عزیز ادامه بدهیم.

با سپاس از یاری حق تعالی و تشکر فراوان از دوستان خوبم :

مهر عزیز ،شیرین،نیتیاناندا،منتظر،یاسمینا،کامورا،کامران،فرهاد،کاملیا،کامران،مهدی،بابک

سارا،آزیتا،رامین،شقایق ،وحید،آناهیتا،الناز،افشین،ساسان،لیلیانا، حمید،نوید،رها،شاهین

 کوروش ،نیما ،ایزد یار،آرش ،محمد، افشین،بهار، احمد رضا و همه عزیزانی که اسمشان را فراموش کرده ام.

Posted on ژوئیه 10, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 29 دیدگاه.

  1. تجلي يك خاطره در انبوه تشكلات ذهني فراموش شده ام ولي من فراموشت نكرده ام خشته نباشي اي دوست

  2. تبریک بسیار به رامتین عزیز و دوستان همکار، خدا قوت به همگی
    به نظر میاد در روزها و ماه های آتی ، فعالیت این پایگاه ، بسیار بیش از پیش خواهد شد. در پناه حق باشید

  3. تبریکککک

  4. for three years we’ve had the privilege of having you and your articles ….thanks

  5. سلام خسته نباشی
    بسیار خوشحالشدم امیدوارم که موفق باشی

  6. خیلی مطالب جالب و خواندنی هست…..واقعا از شما متشکرم ….از وقتی با این سایت اشنا شدم خیلی چیزا فهمیدم ……ندا

  7. واقعا جا داره یه خسته نباشید حسابی بهتون گفت……امیدوارم همینطوری ادامه بدین…..با تشکر

  8. موفق باشی رامتین جان

  9. تبریک رامتین جون و خسته نباشی

  10. يوفو لاو جان اين زحماتي كه شما براي اين وبلاگ كشيدي خيلي براي همه ما خوانندگان ارزشمنده فقط ميتونم به شما خدا قوت بگم

  11. من علاوه بر این 1000 مطلبی که دراینجا درج شده از نظرات هزاران هزار نفر که این وبلاگ را پربار کرده اند، استفاده کرده ام و باعث شده دوستان جدیدی پیدا کنم، من هم به نوبه خودم از شما رامتین عزیز و بقیه دوستان کمال تشکر را دارم و امیدوارم همچنان پیروز و موفق باشید.

  12. آقا تبریک، ممنون بابت همه زحماتی که میکشی و خسته نباشی بابت همه دردسرایی که متحمل میشی.
    شاد و سلامت باشی.

  13. تا الان که بینظیر بودین امیدوارم همینطور ادامه بدین

  14. ramtin joon nazare ye kafe moratabbo montasher nakardy… LOL 🙂

  15. دست مریزاد و خسته نباشید (تــــــــــــبریک فـــــــــــــراوان)… 2 سال هست که تقریبا هر روز منتظر مطالب جدیدتون هستم (البته بعضی وقتا چون هر روز up نمیکنید غصه میخورم) و لذت میبرم.

    واقعا خسته نباشید رامتین جان (البته اگه اشتباه نکنم)
    موفق و پیروز باشید

  16. سپاس و تبریک (;

  17. مهديار جامسحر

    سلام… خسته نباشي آقا رامتين… من شايد دو سالي ميشه هر هفته از وبلاگت ديدن ميكنم… اغلب پستها رو ميخونم و اغلب نظرات بازديدكنندگان رو هم مرور ميكنم… واقعا هزار پست تلاش و پشتكار تحسين برانگيزي مي طلبد كه قطعا در وجود شما هست. بهت تبريك ميگم و بعد از دو سال اين اولين نظر من در وبلاگ شماست… اميدوارم همينطور ادامه بدي

  18. موفق وپیروز باشید وهمچنان فعال

  19. رامتین عزیزم
    بی تردید همه هزار مطلب وبلاگت را خوانده ام و لذت فراوان برده ام . هزارمین مطلب بهانه ای شد تا از لحظاتی که با لطف تو برایم شیرین شده سپاسگزاری کنم و البته تبریک بگویم.
    خدا قوت

  20. وچند صد هزار یوفولاوی منتظر افزودن چت روم به وبلاگ هستند پس چی شد این چت روم //////روحی عزیز به محض کسب اجازه از دوست گرانمایه ایمیلشو ارسال میکنم واقعا گرانمایه است!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ممنون محمد عزیز. وردپرس محدودیت داره.

      • رامتین جان من با چه زبونی بگم اگه ورد پرس محدودیت داره مرورگرها و پلاگین های اونا مشکل محدودیت نداره بی زحمت یه مطلب به این اختصاص بده چند صد هزار نفر میتونن انلاین چت کنن اینم پلاگینش WhoIsLive هر کس خواست میتونه رو مرورگرش نصب کنه میدونم هزاران نفر سخن های بسیار دارن برای گفتن

  21. رامتین جان تبریک میگم.امیدوارم همچنان موفق باشید!

  22. رامتین و دیگر دوستان زنده باشید.

  23. رامتین جان تو ام یه روز به آرزوت برسی هزار یوفو بیان رو زمین بگن هزار بار این رامتین گفت شما باورش نکردین بجاش فیلترش کردین!
    راستی اگه یه روزی تبدیل به سایتش کردی در خدمت هستیم با در های محکم و بسته .

  24. پر فروغ بمانید و پر آوازه گردید
    یا حق

پاسخی بگذارید

