آشنایی با برزخ ، سفر روح (5)


آشنایی با برزخ

پس از پایان دیدار با آنهایی که هنگام ورود به برزخ به استقبالمان می آیند، ما آماده می شویم که به محل معالجه و شفا یافتن برویم. معمولاً پس از این مرحله، در مکانی دیگر هم توقف داریم تا در آنجا با محیط برزخ و زندگی به صورت روح آشنا شویم و با آن خو بگیریم. من شفاخانه را به عنوان یک بیمارستان صحرایی تلقی می کنم که روح های آسیب دیده و آزرده از صحنه ی جنگ زمینی به آنجا آورده می شوند. سوژه ی بعدی، مردی است که روح نسبتاً پیشرفته ای دارد و بارها از این مرحله ی معالجه و بازسازی رد شده و جریان توقف در این مرحله را شرح می دهد :

گزارش شماره ی 11

– بعد از ترک دوستانی که پس از مرگ به ملاقات تو آمده بودند، روحت به کجا می رود؟

– من برای مدتی تنها هستم…از مسافت های دوری رد می شوم.

– بعد چه اتفاقی می افتد؟

– من توسط یک نیروی نامرئی به طرف فضای بسته تری راهنمایی می شوم… به آستانه ی جایی که انرژی خالص است..حالت کشتی شفا دارد.. من به درون پرتاب میشوم و یک نور روشن گرم می بینم. آن نور به صورت یک جریان انرژی مایع به من نزدیک می شود…..در ابتدا نوعی بخار اطراف مرا فرا گرفته است، آن نور، روح مرا مانند یک موجود زنده لمس می کند سپس به نوعی آتش گونه در من جذب می شود و تمام دردها و رنجهای مرا می شوید و تمیز می کند…

– تو که بدن نداری پس این انرژی چگونه روح تو را می شوید؟

– خودیت مرا تمیز می کند، من از زندگی قبلی بسیار خسته ام

مرحله ای که من آن را دوش شفابخش نامیده ام، در واقع سرآغاز جریان معالجه و نوسازی روح هایی است که به برزخ باز می گردند. بلافاصله پس از این مرحله(به خصوص در مورد روح های جوان)، جلسه ی مفصل گفتگو و مشاوره با راهنمای هر روح فرا می رسد. افرادی که در حالت خواب مصنوعی این جلسه ی مشاوره را شرح می دهند، اظهار می دارند که راهنمای آنها در عین محبت و تسلی بخشیدن، نوعی بازخواست نیز از آنها به عمل می آورد. هیچ چیز شاگرد از نظر معلم معنوی پوشیده نیست، هیچ چیز در آنجا قابل پنهان کردن نمی باشد.

جلسه ی آشنایی معمولاً در محلی به شکل اتاق صورت می گیرد. مبلمان، محل و مدت این کنفرانس در پایان هر زندگی متفاوت است. ظاهراً ارواح پیشرفته تر نیازی به این مرحله ی آشنایی ندارند. مصاحبه ی روحهای پیشرفته تر توسط راهنمایان ارشد و استادان انجام می شود. مشاوران به عنصرهای کم تجربه تر توجه بیشتری معطوف می دارند چون تطبیق دادن آنها با نحوه ی زندگی به صورت روح برایشان مشکل تر بوده است.

http://reyhaaneh.blogfa.com

Posted on ژوئیه 9, 2012, in سفر روح. Bookmark the permalink. 2 دیدگاه.

  1. تشکر بابت این سری مقالات
    یا حق

پاسخی بگذارید

